wow damnquote:Op maandag 23 maart 2015 10:18 schreef Matip het volgende:
US / Userfoto's #336 Mooie meidjes
[..]
[..]
Hey ntm hoe is de ruzie met je vriendje afgelopen? Antwoord mag hier in het openbaar of in mijn DM. Als het uit is graag ook even je nummer erbij.quote:
Niet tot diep in de nacht giechelend met ntm willen whatsappenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ben ook wel benieuwd. Nummer hoef ik niet tho.
Niet iedereen is fucking gay, TARDIS.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet tot diep in de nacht giechelend met ntm willen whatsappen
Is er geen FOK KLB SC groepschat dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
appenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom doe je of je niets weet?quote:
Ja, dus laat het lekker in het midden. Zulke vragen stel je maar in dm zoals altijd.quote:
quote:
quote:
Bellen anno 2015quote:
Nou is DAT me even toevallig zegquote:
haha ja echt hequote:Op maandag 23 maart 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou is DAT me even toevallig zegsjongejonge nou. Die voederbietel en ik hè, altijd op één lijn, zo zie je maar weer.
na het horen van haar stem op Radio KLB, zou bellenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bellen anno 2015
Geen belvrees hebben
Je niet veilig verschuilen achter whatsapp/iMessage/telegram/Facebook chat
Wel meerderequote:Op maandag 23 maart 2015 10:41 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Is er geen FOK KLB SC groepschat dan?
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel meerderemaar daar zit ntm niet in
quote:Op maandag 23 maart 2015 10:14 schreef Matip het volgende:
Heeft iemand barney.gif even voor mij? Ben kk hard gedissed in US.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |