Haha echt niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was leuk heh? Ik zag je nog staan.
Luister, ik hoef geen seksuele handelingen met je uit te voeren als je dat niet wil, maar zou je gewoon een keer langs willen komen om te kijken hoe ik fap?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Luister, ik hoef geen seksuele handelingen met je uit te voeren als je dat niet wil, maar zou je gewoon een keer langs willen komen om te kijken hoe ik fap?
Mag ze dan ook commentaar leveren?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Luister, ik hoef geen seksuele handelingen met je uit te voeren als je dat niet wil, maar zou je gewoon een keer langs willen komen om te kijken hoe ik fap?
😒quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daar heb je je moer toch voor¿quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is de eerste en de laatste keer dat ik m'n telefoon pak om naar een emoji van je te kijken.quote:
Wie?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
We moeten niet vergeten dat ze pas 17 is en waarschijnlijk ook nog maagd. ;s Dus even normaal nu ok?
Hahaquote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is de eerste en de laatste keer dat ik m'n telefoon pak om naar een emoji van je te kijken.
Ze is al bevestigd als maagd, wel op blijven letten BT.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
We moeten niet vergeten dat ze pas 17 is en waarschijnlijk ook nog maagd. ;s Dus even normaal nu ok?
Ooooh....quote:
afkarn. skdfopewjf[34gj]er[gquote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze is al bevestigd als maagd, wel op blijven letten BT.
Maar daarom hoeven we ook niet te engageren in coïtus, gewoon beetje staren hoe ik mezelf afkarn ja toch.
i see what you did therequote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zien wat jij met modkrachten zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |