Haha echt niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was leuk heh? Ik zag je nog staan.
Luister, ik hoef geen seksuele handelingen met je uit te voeren als je dat niet wil, maar zou je gewoon een keer langs willen komen om te kijken hoe ik fap?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Luister, ik hoef geen seksuele handelingen met je uit te voeren als je dat niet wil, maar zou je gewoon een keer langs willen komen om te kijken hoe ik fap?
Mag ze dan ook commentaar leveren?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Luister, ik hoef geen seksuele handelingen met je uit te voeren als je dat niet wil, maar zou je gewoon een keer langs willen komen om te kijken hoe ik fap?
😒quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daar heb je je moer toch voorżquote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is de eerste en de laatste keer dat ik m'n telefoon pak om naar een emoji van je te kijken.quote:
Wie?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
We moeten niet vergeten dat ze pas 17 is en waarschijnlijk ook nog maagd. ;s Dus even normaal nu ok?
Hahaquote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is de eerste en de laatste keer dat ik m'n telefoon pak om naar een emoji van je te kijken.
Ze is al bevestigd als maagd, wel op blijven letten BT.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
We moeten niet vergeten dat ze pas 17 is en waarschijnlijk ook nog maagd. ;s Dus even normaal nu ok?
Ooooh....quote:
afkarn. skdfopewjf[34gj]er[gquote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze is al bevestigd als maagd, wel op blijven letten BT.
Maar daarom hoeven we ook niet te engageren in coďtus, gewoon beetje staren hoe ik mezelf afkarn ja toch.
i see what you did therequote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zien wat jij met modkrachten zou doen.
Volgens mij zou jij elke SC veranderen in een [FRASS SC]quote:Op maandag 23 maart 2015 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]enige wat ik zou doen is de snitch voordragen voor een permban
Waarom laat iedereen zich tegenwoordig nog opnaaien door die middelbare scholier?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
Volgens mij zou jij elke SC veranderen in een [FRASS SC]
Maar zit Fylax nog zo diep bij je ja?
Ik rouw met je meequote:Op maandag 23 maart 2015 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
R.I.P. mijn supergeile OP
21/03/2015 - 23/03/2015
hij heeft het 6 topics volgehouden. rust zacht, broeder.
verkapte pedo's zijn hetquote:
Weenie, dacht dat het voorbij was, twee maanden verderquote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom laat iedereen zich tegenwoordig nog opnaaien door die middelbare scholier?
Oh nee. Ik geef verder geen neuk. Hehehehahuehuahue. Maar eens afgedaan is afgedaanquote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij elke SC veranderen in een [FRASS SC]
Maar zit Fylax nog zo diep bij je ja?
Ik ben voorquote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
verkapte pedo's zijn het
kunnen we de sc niet voor 23+ maken
ahaha ja echt hehquote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
verkapte pedo's zijn het
Zit even te bladeren. Veel foto's durf ik niet te posten omdat er mensen opstaan die discreet moeten blijven.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Zou wel wat foto's van al zijn avonturen willen zien.
ja goeie beter doen we dit zo kunnen we al die kutmongooltjes weren haha snapjequote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
verkapte pedo's zijn het
ik snap überhaupt niet waarom het ooit begonnen is, dat Fylax snitch gedoe, 'tis maar een forum joh. ai ai aiquote:Op maandag 23 maart 2015 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, dacht dat het voorbij was, twee maanden verder
Ik zit met spanning af te wachten Niels.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zit even te bladeren. Veel foto's durf ik niet te posten omdat er mensen opstaan die discreet moeten blijven.
Zal wel f een selectie maken van Singapore. Stappen met zeelieden (passagieren heet dat)
loopt per definitie uit de klauwen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Matip het volgende:
[..]
ja goeie beter doen we dit zo kunnen we al die kutmongooltjes weren haha snapje
FOK! is mijn leven hoor. Lekker de hele dag op stage FOK!ken en dan als een gek naar huis fietsen om daar verder te FOK!ken.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap überhaupt niet waarom het ooit begonnen is, dat Fylax snitch gedoe, 'tis maar een forum joh. ai ai ai
wow zou niet pikken frassquote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Matip het volgende:
[..]
ja goeie beter doen we dit zo kunnen we al die kutmongooltjes zoals frozen-assassin weren haha snapje
ja inderdaad, dat zijn de ergstequote:Op maandag 23 maart 2015 11:51 schreef hoink581 het volgende:
Laffe borrelaars, die Fok!kers die alleen inloggen onder werktijd.
op mijn lijst van favoriete bezigheden staat FOK! op de derde plaats. ik verdien het niet om hier te zijn, ik weet het.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
FOK! is mijn leven hoor. Lekker de hele dag op stage FOK!ken en dan als een gek naar huis fietsen om daar verder te FOK!ken.
Mensen die dat niet doen
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:51 schreef hoink581 het volgende:
Laffe borrelaars, die Fok!kers die alleen inloggen onder werktijd.
Definieer "uit de klauwen".quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zit even te bladeren. Veel foto's durf ik niet te posten omdat er mensen opstaan die discreet moeten blijven.
Zal wel f een selectie maken van Singapore. Stappen met zeelieden (passagieren heet dat)
loopt per definitie uit de klauwen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
oké retardisvolgens mij ben je dan een van degenen die geweerd zouden worden
Ben gewoon 23+ hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
oké retardisvolgens mij ben je dan een van degenen die geweerd zouden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |