SPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Must have mods voor nog meer stadplezier
ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
Zonebare wandelpaden
Commercial demand fix
Elevated train tracks
Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
Traffic Query tool
Geen verdwijnende auto's
Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
First person camera
Dynamic resolution
Automatic bulldoze
25 tile unlock mod
Mods en toch achievements
Tree Brush Mod
Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)SPOILER: Plaatjes van FOK!kers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je hier nog? Ga spelen.
uitstoffen, koptelefoon op en spelenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Yi-Long het volgende:
Damn... klote dat mijn Grafische kaart te luidruchtig wordt en ik dus liever nog even wacht op een nieuwe PC met een nieuwe kaart erin, want wil ook snel spelen...
over het algemeen is mijn r9 290 vrij stil (d.w.z. dat hij voor mij stil is, maar fluister stil issie niet), maar zodra ik bij b.v. tomb raider alle registers open trek ga ik hem wel hoen..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:28 schreef RaXz het volgende:
Mijn vorige was ook zo'n stofzuiger, wat een kabaal.
Nu is het heerlijk stil.
Ik heb spijt dat ik een budget R7 had gekocht, aan de andere kant had ik wel genoeg geld voor een i7 4790K (niet alleen voor game gebruik), daarnaast is DX12 ook nog eens om de hoek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
over het algemeen is mijn r9 290 vrij stil (d.w.z. dat hij voor mij stil is, maar fluister stil issie niet), maar zodra ik bij b.v. tomb raider alle registers open trek ga ik hem wel hoen..
mijn R9 290 Tri-X is gekocht niet lang nadat hij uitkwam, dus daar hoop ik nog even mee door te kunnen..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik een budget R7 had gekocht, aan de andere kant had ik wel genoeg geld voor een i7 4790K (niet alleen voor game gebruik), daarnaast is DX12 ook nog eens om de hoek.
Ik heb geen koptelefoon en wil dat ook niet, maar sowieso heb ik liever niet dat mijn PC een kabaal maakt bij het spelen van een spelletje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
uitstoffen, koptelefoon op en spelen
Netjes hoor.quote:
Thanks. Heb eerst de gewone rotonde gemaakt, en ben daarna met snapping uit met de free form voetpaden gaan kloten. Wel met top-view, en eerst de delen die over de weg gaan gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Netjes hoor.Hoe krijg jij die highway rotonde zo mooi rond, ik faal daar over het algemeen nogal mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah oké, dus je legt die voetpaden aan als tekenlijnen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks. Heb eerst de gewone rotonde gemaakt, en ben daarna met snapping uit met de free form voetpaden gaan kloten. Wel met top-view, en eerst de delen die over de weg gaan gedaan![]()
Het is nog functioneel ook want de rotonde zelf is snelweg, dat werkt echt als een tierelier
Kan het niet helder uitleggen heb ik 't idee
Uhh, tekenlijnen? Het is wel net tekenen jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ah oké, dus je legt die voetpaden aan als tekenlijnen?
http://steamcommunity.com(...)10856813&searchtext=
probeer C:SL eens als admin op te starten?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:30 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Spijtig dat elke x als ik wil saven ik een CTD krijg.Maar de save werkt wel.
![]()
even de local files bezoeken (rechtermuisklik op cities in steam -> properties -> local files -> browse...)quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:20 schreef einschtein het volgende:
Blijft een bazengame. Hem maar even via Steam kopen, denk ik. Speel momenteel een crack-versie.
He, zodra een game ook maar goed is en ik het vaker speel dan 'even opstarten', koop ik het meestal.quote:
meestal?.....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
He, zodra een game ook maar goed is en ik het vaker speel dan 'even opstarten', koop ik het meestal.
Ja, meestal. Vroegah deed ik 't vast niet.quote:
Ik zou het niet erg vinden als die eruit worden gemod, samen met die donuts etc. Geef mij maar gewone bestelbusjes.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:31 schreef Divje het volgende:
Verder blijft het ook een beetje stupide dat een Hotdog busje kleding vervoert van fabriek naar winkel
Banishedquote:Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, meestal. Vroegah deed ik 't vast niet.Kan 't me niet meer herinneren. Heb iig GTA-S, Banishes, Beasts Of Prey, Craft the World, Farming Sim, L.A. Noire, Prison Architect, RCT2, Train Sim, Tropico. Dat is wat ik me kan herinneren.
Bazen game.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:47 schreef RaXz het volgende:
Eventjes een haven+cargo station neerzetten, nou ik heb het geweten, de halve stad kwam er naar toe, de files werden al een paar tiles lang over alle snelwegen.
Nu loopt het goed, voorlopig.
[ afbeelding ]
De boeren ook maar een Cargo train terminal gegeven zodat ze ook niet allemaal daarheen gaan.
Gaat dan wel over een treinstation maar geldt ook voor de haven natuurlijkquote:When you provide your industries access to a train cargo station the whole dynamic of your industry zones will change. Instead of leaving the map through the highways most of your trucks will now visit your Cargo station. Trains will then spawn to export, or import goods. This way the “off map” highways have to deal with less traffic. A cargo train station also provides a “service” bonus meaning it can help you reach level 3 generic industry!
Nou ben ik benieuwd, ik heb dat spel met nog geen enkele mod gespeeld.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bazen game.Vooral met een specifieke mod, kan me de naam alleen niet meer zo voor de geest halen.
Zijn er nog geen mods voor voertuigen?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:31 schreef Divje het volgende:
Verder blijft het ook een beetje stupide dat een Hotdog busje kleding vervoert van fabriek naar winkel
Het zijn echt magneten, ik moet maar meer normale industrie eromheen bouwen i.p.v. olie.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:51 schreef Divje het volgende:
[..]Ik las toevallig dit toen je dit postte.
[..]
Gaat dan wel over een treinstation maar geldt ook voor de haven natuurlijk
Oh, ik hoop van wel. Word alle donutbusjes nu wel zat.quote:
Ik hou de stations en havens zoveel mogelijk gescheiden van ander verkeer. Het liefst nog met een directe verbinding naar de snelweg zodat ze via de snelweg van/naar de industrie gaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het zijn echt magneten, ik moet maar meer normale industrie eromheen bouwen i.p.v. olie.
Gewoon een eilandje met enkel industrie en een haven. Enige verbinding naar het vaste is een metro.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hou de stations en havens zoveel mogelijk gescheiden van ander verkeer. Het liefst nog met een directe verbinding naar de snelweg zodat ze via de snelweg van/naar de industrie gaan.
Wie let er nou op die cims.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:03 schreef jogy het volgende:
In de pre-release builds had je car en person asset editors beschikbaar. Nu niet meer. Boeh.
Heerlijk hequote:Op zondag 22 maart 2015 01:26 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Soms is het gewoon alsof je naar een open haard loopt te staren als het allemaal vloeiend gaat.
vroegah deed ik het ook niet, toegegevenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, meestal. Vroegah deed ik 't vast niet.Kan 't me niet meer herinneren. Heb iig GTA-S, Banishes, Beasts Of Prey, Craft the World, Farming Sim, L.A. Noire, Prison Architect, RCT2, Train Sim, Tropico. Dat is wat ik me kan herinneren.
als het goed is kan je je huidige upload bijwerken toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk beetje kunnen spelen met m'n eiland.
Heb m'n tweede hoogbouw gefixed trouwens. In de asset editor moet je de kleuren verplicht aanpassen anders gaat het spel ermee aan de haal. Alles op wit gezet zodat er geen wijzigingen voorkomen. Nu klopt het altijd. Meteen ook wat props erbij gezet zodat het minder leeg is. Alleen jammer dat de workshop je niet gewoon laat updaten. Moest 't opnieuw uploaden.
Er moeten trouwens door modders echt minstens 10 extra store/office hoogbouw gemaakt worden, want die met de helicopter-pad staat echt overal.
Dat dacht ik ook maar zag de optie nergens. Dus nu maar op deze manier gedaan. Moet wel zeggen dat de interface echt klote is af en toe.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:10 schreef mschol het volgende:
[..]
als het goed is kan je je huidige upload bijwerken toch?
Ik ook, vandaar dat ik het maar weer ga slopen en in het vervolg erg ver weg ga herbouwen, momenteel slippen al de snelwegen dicht.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hou de stations en havens zoveel mogelijk gescheiden van ander verkeer. Het liefst nog met een directe verbinding naar de snelweg zodat ze via de snelweg van/naar de industrie gaan.
Zal helpen dat ik nooit met Max en Maya gewerkt heb waardoor ik geen dingen gewend ben. Eerlijk gezegd vind ik 't makkelijker dan ik had gedacht. Week geleden volgens mij m'n eerste keer Blender geopend.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:32 schreef RaXz het volgende:
Ziet er goed uit.![]()
Knap dat je met Blender overweg kan, ik kan er maar niet mee omgaan, ik ben 3DsMax en Maya gewend.
Fapje gemachtquote:Op zondag 22 maart 2015 04:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Zit hier toch stiekem wel met een klein stijfje te kijken naar wat ik gemaakt heb.
Moet nog even bedenken of ik de lichtmasten apart doe en dan als props, kan namelijk zijn dat het stadion te groot is voor Skylines.
O, en het Maasgebouw...erbij of niet?
Edit: Zit nu zeg maar rond de 1940-1945 faces en bijna 4000 tris. Kan er op zich wel mee door, aangezien ik in de workshop nu al sommige normale growables heb gezien van 5000 tris. (Wat wel te veel is voor een growable maar ze zijn nogal populair dus blijkbaar hebben mensen nasa-computers.)
Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Fapje gemacht
Had gelezen dat voor grote gebouwen je rond de 10.000 tris kon zittenEn daar werden volgens mij dus ook stadions mee bedoeld
Netjes hoor!
Heb trouwens zo'n Torentje uit Florence als asset, klein kloteding met ~4000 trismaar totaal geen effect op performance.
quote:Op zondag 22 maart 2015 04:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.
[ afbeelding ]
Dit is de eerste UV wrap met kleine test in Photoshop gekleurd, dit keer met verschillende objecten gewerkt waardoor de wrap best clean is. Ga nog wel wat dingen anders neerleggen zodat het dak/tribunes/veld hogere resolutie kunnen hebben. Het deel linksonderin is nogal groot maar is er alleen als opvulling onderin dus die kan 10% van de huidige grootte innemen.
Edit: Wel een kleine spoiler voor m'n werkproces.Doe het stadion in kwarten waarna de wrap vierdubbel gebruikt kan worden.
Ik ga zo zelf voetballen.quote:Op zondag 22 maart 2015 05:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het wel interessant om te volgen! En hoop dat het je gaat lukken 'm ingame te krijgen
Zo had ik er nog niet over nagedacht idd, maar met al die unique buildings die je op een gegeven moment hebt geplaatst loopt het ook behoorlijk op
Nu maar even slapen, spanning voor morgen mag wel even weg![]()
Ohja, het is daar ochtend/middag of niet?quote:Op zondag 22 maart 2015 05:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ga zo zelf voetballen.Nu even een blender-break want m'n duim trilt.
7 uurtjes later, dus net na twaalven hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 05:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohja, het is daar ochtend/middag of niet?
Have fun!
Eindbaas!quote:Op zondag 22 maart 2015 04:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.
[ afbeelding ]
Dit is de eerste UV wrap met kleine test in Photoshop gekleurd, dit keer met verschillende objecten gewerkt waardoor de wrap best clean is. Ga nog wel wat dingen anders neerleggen zodat het dak/tribunes/veld hogere resolutie kunnen hebben. Het deel linksonderin is nogal groot maar is er alleen als opvulling onderin dus die kan 10% van de huidige grootte innemen.
Edit: Wel een kleine spoiler voor m'n werkproces.Doe het stadion in kwarten waarna de wrap vierdubbel gebruikt kan worden.
Begin nu wel te piekeren wat voor stats ik 'm moet geven. Radius wel meteen vier tiles ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2015 08:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindbaas!
Ben echt heel benieuwd hoe het straks ingame word
Is dat zonder gebiedsontwikkeling? Met parkeergarage? Ik bel Hans Vervat zo evenquote:Op zondag 22 maart 2015 09:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Begin nu wel te piekeren wat voor stats ik 'm moet geven. Radius wel meteen vier tiles ofzo.Kosten? 100 miljoen?
Hoe houd je de import laag? Door zelf die industrie aan te leggen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef RaXz het volgende:
Dit is trouwens een handige info view om te zien wat voor goederen je stad nodig heeft.
[ afbeelding ]
Ik ga eens proberen om de import zo laag mogelijk te houden.
eeuwige expansie mod?quote:Op zondag 22 maart 2015 09:56 schreef AgLarrr het volgende:
Iemand nog suggesties voor mooie maps? Ik ben nu een beetje aan het sandboxen op Rorvik (Norwegen) met allerlei mods aan - waaronder eeuwige expansie. Ik ben mijn 'echte' stad eventjes beu en heb nog geen zin om serieus overnieuw te beginnen. Tot die tijd wel leuk om een beetje te experimenteren en zulks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja, je weet, al die zones beschikbaar.quote:
Maak je die busstations zelf?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:47 schreef Sejt het volgende:
Eén van m'n business centers, loopt erg goed.
[ afbeelding ]
Directx 9 heeft een goed effect op m'n performance trouwens. Dank voor degene die het postte in dit topic.
Over het algemeen maak ik zelf m'n transport hubs. Degene in de screenshot is een asset. Mooi, maar niet echt compact en het kan effectiever.quote:
Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Qunix het volgende:
Hmm, idee: een mod om busbanen te maken. Dus alleen het type voertuig "bus" mag erop rijden.
(of is dit er al?)
Da's hangjeugd! Stuur de politie er op af!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Over het algemeen maak ik zelf m'n transport hubs. Degene in de screenshot is een asset. Mooi, maar niet echt compact en het kan effectiever.
Deze heb ik zelf gemaakt, is iets kleiner maar net zo effectief. Inclusief derp metrostation.
[ afbeelding ]
Edit: Wat is hier aan de hand?![]()
[ afbeelding ]
Is denk ik vooral script werkt. Het zelfde als one-way wegen. Alleen dan een bus id aan koppelen. Wel een leuk idee jaquote:Op zondag 22 maart 2015 11:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.
Is er nog behoefte aan een mp3 speler ingame?
Ja is denk ik ook zo, maar ben nu dus vooral UI dingetjes en wat basic C# dingetjes op de achtergrond aan het doen (feed fetching, parsing)quote:Op zondag 22 maart 2015 11:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Is denk ik vooral script werkt. Het zelfde als one-way wegen. Alleen dan een bus id aan koppelen. Wel een leuk idee ja
Ik moest lachen.quote:
Ik ook niet, maar leren kan ik het welquote:Op zondag 22 maart 2015 11:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.
Is er nog behoefte aan een mp3 speler ingame?
Done. Zal ze leren!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's hangjeugd! Stuur de politie er op af!
Is dat die Gap Fill park?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Done. Zal ze leren!
Volgens mij staat de 'aantrekkelijkheid' van die asset een klein beetje hoog.
Die inderdaad. Gebruik 'm amper omdat ik een ander soort infrastructuur model aanhoud. Beetje extreem qua mensen pr. m2.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat die Gap Fill park?Die persoon heeft daar zo'n grote marker op gezet zodat er grote groepen mensen samen komen
Nee, maar een nieuw idee voor een mod is geboren.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kun je de politie sturen? Of ben ik nu weer dom
ga je de source code vrijgeven?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo goedemorgen!
De RSS reader zit erin, vandaag maar eens het configuratiescherm maken.
Nog een tip voor mede-modders:
Zorg ervoor dat je een boolean reserveert voor debug modus en alleen logt als dat echt nodig is en dus die boolean op true staat.
Een grote debugconsole output zorgt er namelijk voor dat Cities crashed.
Ja wil het ook nu al wel even op github zetten hoor. Zal even een repo maken, ook beter voor mijn backupsquote:Op zondag 22 maart 2015 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je de source code vrijgeven?
ik wil ook wel eens een mod bouwen, maar C# is niet mijn sterkste kant en aan de api wiki heb ik niet zoveel..?
Hoe kom je aan deze?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ideaalGa elk knooppunt vanaf nu met af/op-ritten aan beide kanten doen. Het loopt hier als een tierelalier
Volgens mij kan je ook Javascript gebruiken (Unity 5 is het)quote:Op zondag 22 maart 2015 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je de source code vrijgeven?
ik wil ook wel eens een mod bouwen, maar C# is niet mijn sterkste kant en aan de api wiki heb ik niet zoveel..?
Ik zal 'm even opzoeken tussen m'n geabboneerde bestandenquote:
CO sprak volgens mij specifiek over C# dat in mods gebruikt moest wordenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook Javascript gebruiken (Unity 5 is het)
Ah. Duidelijk. C# is ook niet mijn sterkste kant.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
CO sprak volgens mij specifiek over C# dat in mods gebruikt moest worden
Staat erop:quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
CO sprak volgens mij specifiek over C# dat in mods gebruikt moest worden
en met visual studio + importeren van de nodige references kan ik best een hoop knutselen.. (alleen wat voorbeelden zijn erg fijn)
terraform mod?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:32 schreef Divje het volgende:
Viaducten maken was nog nooit zo makkelijk nu die terraform mod er is
ah, thnx, vanmiddag even kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Staat erop:
https://github.com/BarryOSeven/rsschirp
Volledig werkende mod met de UI als work in progress maar hindert niet de rest van de werking.
Het is wel aan te raden visual studio zoals hier:
http://www.reddit.com/r/C(...)013_to_develop_mods/
of Mono Develop:
http://www.reddit.com/r/C(...)compile_a_dll_using/
aangeveven te gebruiken.
Je kunt dan namelijk gebruik maken van het ColossalFramework wat de mogelijkheden met 10000x vergroot.
Als er vragen zijn, ik hang hier vandaag nog wel even
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is gewordenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Qunix het volgende:
Hmm, idee: een mod om busbanen te maken. Dus alleen het type voertuig "bus" mag erop rijden.
(of is dit er al?)
Deel 2 was absolute bagger.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden
Heb CIM2 gekocht voor 3,71 , was wel benieuwd naar dat spel gewordenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden
Ik heb CiM 1 en 2quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411095553
Gister dit mee gemaakt:
[ afbeelding ]
Is wel errug prijzig! Maar je kan als je een foutje maakt het ongedaan maken met ctrl+zquote:
Kunnen die samen met de terraform mod in de OP?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:
Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=
webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=
Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Webserverquote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:
Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=
webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=
Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Ziet er goed uit, vooral voor gameplay modding lijkt me?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
Mod Debugger is ook wel handig voor de mensen die ermee bezig zijn lijkt me
http://steamcommunity.com(...)6&searchtext=modding
Hoe diep dit gaat weet ik nietquote:Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, vooral voor gameplay modding lijkt me?
Yup, vet handig als je assets behavior gaat modden.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe diep dit gaat weet ik nietMaar iig ook het grafische deel
Is bij mij ook, zoveel herrie. Ligt aan m'n ventilatorenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb geen koptelefoon en wil dat ook niet, maar sowieso heb ik liever niet dat mijn PC een kabaal maakt bij het spelen van een spelletje.
Volgens mij heb ik hem laatst nog uitgestoft dus dat kan het ook niet echt zijn, maar iemand hier gaf al aan dat het wellicht de koeling was, of die gel ofzo.
Maakt ook niet uit, ik wacht even de release van de nieuwe grafische kaarten af en hopelijk zet ik dan over een paar maanden een PC in elkaar die een paar jaar mee kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |