Ohja, het is daar ochtend/middag of niet?quote:Op zondag 22 maart 2015 05:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ga zo zelf voetballen.Nu even een blender-break want m'n duim trilt.
7 uurtjes later, dus net na twaalven hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 05:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohja, het is daar ochtend/middag of niet?
Have fun!
Eindbaas!quote:Op zondag 22 maart 2015 04:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.
[ afbeelding ]
Dit is de eerste UV wrap met kleine test in Photoshop gekleurd, dit keer met verschillende objecten gewerkt waardoor de wrap best clean is. Ga nog wel wat dingen anders neerleggen zodat het dak/tribunes/veld hogere resolutie kunnen hebben. Het deel linksonderin is nogal groot maar is er alleen als opvulling onderin dus die kan 10% van de huidige grootte innemen.
Edit: Wel een kleine spoiler voor m'n werkproces.Doe het stadion in kwarten waarna de wrap vierdubbel gebruikt kan worden.
Begin nu wel te piekeren wat voor stats ik 'm moet geven. Radius wel meteen vier tiles ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2015 08:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindbaas!
Ben echt heel benieuwd hoe het straks ingame word
Is dat zonder gebiedsontwikkeling? Met parkeergarage? Ik bel Hans Vervat zo evenquote:Op zondag 22 maart 2015 09:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Begin nu wel te piekeren wat voor stats ik 'm moet geven. Radius wel meteen vier tiles ofzo.Kosten? 100 miljoen?
Hoe houd je de import laag? Door zelf die industrie aan te leggen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef RaXz het volgende:
Dit is trouwens een handige info view om te zien wat voor goederen je stad nodig heeft.
[ afbeelding ]
Ik ga eens proberen om de import zo laag mogelijk te houden.
eeuwige expansie mod?quote:Op zondag 22 maart 2015 09:56 schreef AgLarrr het volgende:
Iemand nog suggesties voor mooie maps? Ik ben nu een beetje aan het sandboxen op Rorvik (Norwegen) met allerlei mods aan - waaronder eeuwige expansie. Ik ben mijn 'echte' stad eventjes beu en heb nog geen zin om serieus overnieuw te beginnen. Tot die tijd wel leuk om een beetje te experimenteren en zulks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja, je weet, al die zones beschikbaar.quote:
Maak je die busstations zelf?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:47 schreef Sejt het volgende:
Eén van m'n business centers, loopt erg goed.
[ afbeelding ]
Directx 9 heeft een goed effect op m'n performance trouwens. Dank voor degene die het postte in dit topic.
Over het algemeen maak ik zelf m'n transport hubs. Degene in de screenshot is een asset. Mooi, maar niet echt compact en het kan effectiever.quote:
Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Qunix het volgende:
Hmm, idee: een mod om busbanen te maken. Dus alleen het type voertuig "bus" mag erop rijden.
(of is dit er al?)
Da's hangjeugd! Stuur de politie er op af!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Over het algemeen maak ik zelf m'n transport hubs. Degene in de screenshot is een asset. Mooi, maar niet echt compact en het kan effectiever.
Deze heb ik zelf gemaakt, is iets kleiner maar net zo effectief. Inclusief derp metrostation.
[ afbeelding ]
Edit: Wat is hier aan de hand?![]()
[ afbeelding ]
Is denk ik vooral script werkt. Het zelfde als one-way wegen. Alleen dan een bus id aan koppelen. Wel een leuk idee jaquote:Op zondag 22 maart 2015 11:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.
Is er nog behoefte aan een mp3 speler ingame?
Ja is denk ik ook zo, maar ben nu dus vooral UI dingetjes en wat basic C# dingetjes op de achtergrond aan het doen (feed fetching, parsing)quote:Op zondag 22 maart 2015 11:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Is denk ik vooral script werkt. Het zelfde als one-way wegen. Alleen dan een bus id aan koppelen. Wel een leuk idee ja
Ik moest lachen.quote:
Ik ook niet, maar leren kan ik het welquote:Op zondag 22 maart 2015 11:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.
Is er nog behoefte aan een mp3 speler ingame?
Done. Zal ze leren!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's hangjeugd! Stuur de politie er op af!
Is dat die Gap Fill park?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Done. Zal ze leren!
Volgens mij staat de 'aantrekkelijkheid' van die asset een klein beetje hoog.
Die inderdaad. Gebruik 'm amper omdat ik een ander soort infrastructuur model aanhoud. Beetje extreem qua mensen pr. m2.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat die Gap Fill park?Die persoon heeft daar zo'n grote marker op gezet zodat er grote groepen mensen samen komen
Nee, maar een nieuw idee voor een mod is geboren.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kun je de politie sturen? Of ben ik nu weer dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |