abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2015 @ 03:44:21 #51
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150903112


Tijd om te slapen denk ik zo maar ff :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150903306


Zit hier toch stiekem wel met een klein stijfje te kijken naar wat ik gemaakt heb. :P

Moet nog even bedenken of ik de lichtmasten apart doe en dan als props, kan namelijk zijn dat het stadion te groot is voor Skylines. :P

O, en het Maasgebouw...erbij of niet?

Edit: Zit nu zeg maar rond de 1940-1945 faces en bijna 4000 tris. Kan er op zich wel mee door, aangezien ik in de workshop nu al sommige normale growables heb gezien van 5000 tris. (Wat wel te veel is voor een growable maar ze zijn nogal populair dus blijkbaar hebben mensen nasa-computers. :P )

[ Bericht 15% gewijzigd door SuperHarregarre op 22-03-2015 04:25:22 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150903377
Ziet er goed uit. :)

Knap dat je met Blender overweg kan, ik kan er maar niet mee omgaan, ik ben 3DsMax en Maya gewend.
pi_150903408
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:32 schreef RaXz het volgende:
Ziet er goed uit. :)

Knap dat je met Blender overweg kan, ik kan er maar niet mee omgaan, ik ben 3DsMax en Maya gewend.
Zal helpen dat ik nooit met Max en Maya gewerkt heb waardoor ik geen dingen gewend ben. Eerlijk gezegd vind ik 't makkelijker dan ik had gedacht. Week geleden volgens mij m'n eerste keer Blender geopend. :P Gewoon veel aanklooien en niet zuinig met ctrl-Z zijn, dan lukt het wel. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150903420
Had ik niet gedacht, dat ze wel de juiste instelling. :Y
  zondag 22 maart 2015 @ 04:49:00 #57
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150903458
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]

Zit hier toch stiekem wel met een klein stijfje te kijken naar wat ik gemaakt heb. :P

Moet nog even bedenken of ik de lichtmasten apart doe en dan als props, kan namelijk zijn dat het stadion te groot is voor Skylines. :P

O, en het Maasgebouw...erbij of niet?

Edit: Zit nu zeg maar rond de 1940-1945 faces en bijna 4000 tris. Kan er op zich wel mee door, aangezien ik in de workshop nu al sommige normale growables heb gezien van 5000 tris. (Wat wel te veel is voor een growable maar ze zijn nogal populair dus blijkbaar hebben mensen nasa-computers. :P )
Fapje gemacht _O_
Had gelezen dat voor grote gebouwen je rond de 10.000 tris kon zitten :) En daar werden volgens mij dus ook stadions mee bedoeld ;)

Netjes hoor! ^O^

Heb trouwens zo'n Torentje uit Florence als asset, klein kloteding met ~4000 tris _O- maar totaal geen effect op performance.

En als je dit ziet: http://forum.paradoxplaza(...)wfull=1#post19073106

12976 tris :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150903483
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Fapje gemacht _O_
Had gelezen dat voor grote gebouwen je rond de 10.000 tris kon zitten :) En daar werden volgens mij dus ook stadions mee bedoeld ;)

Netjes hoor! ^O^

Heb trouwens zo'n Torentje uit Florence als asset, klein kloteding met ~4000 tris _O- maar totaal geen effect op performance.
Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.



Dit is de eerste UV wrap met kleine test in Photoshop gekleurd, dit keer met verschillende objecten gewerkt waardoor de wrap best clean is. Ga nog wel wat dingen anders neerleggen zodat het dak/tribunes/veld hogere resolutie kunnen hebben. Het deel linksonderin is nogal groot maar is er alleen als opvulling onderin dus die kan 10% van de huidige grootte innemen.

Edit: Wel een kleine spoiler voor m'n werkproces. ;) Doe het stadion in kwarten waarna de wrap vierdubbel gebruikt kan worden. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 22 maart 2015 @ 05:01:03 #59
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150903507
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.

[ afbeelding ]

Dit is de eerste UV wrap met kleine test in Photoshop gekleurd, dit keer met verschillende objecten gewerkt waardoor de wrap best clean is. Ga nog wel wat dingen anders neerleggen zodat het dak/tribunes/veld hogere resolutie kunnen hebben. Het deel linksonderin is nogal groot maar is er alleen als opvulling onderin dus die kan 10% van de huidige grootte innemen.

Edit: Wel een kleine spoiler voor m'n werkproces. ;) Doe het stadion in kwarten waarna de wrap vierdubbel gebruikt kan worden. :P
^O^
Vind het wel interessant om te volgen! En hoop dat het je gaat lukken 'm ingame te krijgen _O_

Zo had ik er nog niet over nagedacht idd, maar met al die unique buildings die je op een gegeven moment hebt geplaatst loopt het ook behoorlijk op _O-
Nu maar even slapen, spanning voor morgen mag wel even weg ;) :O
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150903517
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 05:01 schreef Divje het volgende:

[..]

^O^
Vind het wel interessant om te volgen! En hoop dat het je gaat lukken 'm ingame te krijgen _O_

Zo had ik er nog niet over nagedacht idd, maar met al die unique buildings die je op een gegeven moment hebt geplaatst loopt het ook behoorlijk op _O-
Nu maar even slapen, spanning voor morgen mag wel even weg ;) :O
Ik ga zo zelf voetballen. :P Nu even een blender-break want m'n duim trilt. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 22 maart 2015 @ 05:04:15 #61
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150903522
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 05:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik ga zo zelf voetballen. :P Nu even een blender-break want m'n duim trilt. :P
Ohja, het is daar ochtend/middag of niet? :P
Have fun!
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150903535
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 05:04 schreef Divje het volgende:

[..]

Ohja, het is daar ochtend/middag of niet? :P
Have fun!
7 uurtjes later, dus net na twaalven hier. :P Thanks. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150904172
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.

[ afbeelding ]

Dit is de eerste UV wrap met kleine test in Photoshop gekleurd, dit keer met verschillende objecten gewerkt waardoor de wrap best clean is. Ga nog wel wat dingen anders neerleggen zodat het dak/tribunes/veld hogere resolutie kunnen hebben. Het deel linksonderin is nogal groot maar is er alleen als opvulling onderin dus die kan 10% van de huidige grootte innemen.

Edit: Wel een kleine spoiler voor m'n werkproces. ;) Doe het stadion in kwarten waarna de wrap vierdubbel gebruikt kan worden. :P
Eindbaas!

Ben echt heel benieuwd hoe het straks ingame word :)
  zondag 22 maart 2015 @ 09:16:14 #64
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150904373
Gisteren eindelijk even de tijd gehad om dit spel te spelen. Direct tot 5 keer toe binnen enkele minuten opnieuw moeten starten omdat ik de fout in ging qua aanleg en/of het budget al op was. :')
Daarna eindelijk een 'goede' poging in die zin dat ik gewoon uren door kon gaan en het beetje bij beetje op een stad ging lijken, maar die indeling die ik gekozen had ... de tering. _O-

Net direct maar aangeschaft en vandaag eens verder puzzelen.
pi_150904751
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 08:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eindbaas!

Ben echt heel benieuwd hoe het straks ingame word :)
Begin nu wel te piekeren wat voor stats ik 'm moet geven. Radius wel meteen vier tiles ofzo. :P Kosten? 100 miljoen? :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150904794
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 09:53 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Begin nu wel te piekeren wat voor stats ik 'm moet geven. Radius wel meteen vier tiles ofzo. :P Kosten? 100 miljoen? :P
Is dat zonder gebiedsontwikkeling? Met parkeergarage? Ik bel Hans Vervat zo even :P.

Ik zou kijken naar wat het normale stadion in game doet, beetje vergelijkbaar maken voor de balans :). En als jij het voor 100 miljoen kan, bel ik Red de Kuip, prijsvergelijker ditdat. ;)
  zondag 22 maart 2015 @ 09:56:49 #67
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150904799
Iemand nog suggesties voor mooie maps? Ik ben nu een beetje aan het sandboxen op Rorvik (Norwegen) met allerlei mods aan - waaronder eeuwige expansie. Ik ben mijn 'echte' stad eventjes beu en heb nog geen zin om serieus overnieuw te beginnen. Tot die tijd wel leuk om een beetje te experimenteren en zulks:





"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150904918
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef RaXz het volgende:
Dit is trouwens een handige info view om te zien wat voor goederen je stad nodig heeft.

[ afbeelding ]

Ik ga eens proberen om de import zo laag mogelijk te houden.
Hoe houd je de import laag? Door zelf die industrie aan te leggen?
History became legend, legend became myth.
pi_150904948
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 09:56 schreef AgLarrr het volgende:
Iemand nog suggesties voor mooie maps? Ik ben nu een beetje aan het sandboxen op Rorvik (Norwegen) met allerlei mods aan - waaronder eeuwige expansie. Ik ben mijn 'echte' stad eventjes beu en heb nog geen zin om serieus overnieuw te beginnen. Tot die tijd wel leuk om een beetje te experimenteren en zulks:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
eeuwige expansie mod?
pi_150905245
Dit lijkt wel een handige mod: http://steamcommunity.com(...)ransportLineColorMod

Voor als je geen zin hebt in verkeerslichten: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411833858

[ Bericht 34% gewijzigd door ElmarO op 22-03-2015 10:58:43 (extra link) ]
  zondag 22 maart 2015 @ 10:47:10 #71
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150905412
Eén van m'n business centers, loopt erg goed.



Directx 9 heeft een goed effect op m'n performance trouwens. Dank voor degene die het postte in dit topic.
I love my mispoken words.
  zondag 22 maart 2015 @ 10:48:05 #72
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150905427
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:08 schreef mschol het volgende:

[..]

eeuwige expansie mod?
Ach ja, je weet, al die zones beschikbaar.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 22 maart 2015 @ 10:54:44 #73
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150905513
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:47 schreef Sejt het volgende:
Eén van m'n business centers, loopt erg goed.

[ afbeelding ]

Directx 9 heeft een goed effect op m'n performance trouwens. Dank voor degene die het postte in dit topic.
Maak je die busstations zelf?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 22 maart 2015 @ 11:00:37 #74
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150905584
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:54 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Maak je die busstations zelf?
Over het algemeen maak ik zelf m'n transport hubs. Degene in de screenshot is een asset. Mooi, maar niet echt compact en het kan effectiever. ;)

Deze heb ik zelf gemaakt, is iets kleiner maar net zo effectief. Inclusief derp metrostation.



Edit: Wat is hier aan de hand? _O-



[ Bericht 8% gewijzigd door Sejt op 22-03-2015 11:06:36 ]
I love my mispoken words.
  zondag 22 maart 2015 @ 11:10:44 #75
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150905731
Zo goedemorgen!

De RSS reader zit erin, vandaag maar eens het configuratiescherm maken.

Nog een tip voor mede-modders:

Zorg ervoor dat je een boolean reserveert voor debug modus en alleen logt als dat echt nodig is en dus die boolean op true staat.

Een grote debugconsole output zorgt er namelijk voor dat Cities crashed.
pi_150906004
Hmm, idee: een mod om busbanen te maken. Dus alleen het type voertuig "bus" mag erop rijden.
(of is dit er al?)
pi_150906063


:')
  zondag 22 maart 2015 @ 11:34:15 #78
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_150906079
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]

:')
_O-
  zondag 22 maart 2015 @ 11:38:54 #79
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150906144
quote:
3s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Qunix het volgende:
Hmm, idee: een mod om busbanen te maken. Dus alleen het type voertuig "bus" mag erop rijden.
(of is dit er al?)
Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.

Is er nog behoefte aan een mp3 speler ingame? :P
  zondag 22 maart 2015 @ 11:40:26 #80
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150906164
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Sejt het volgende:

[..]

Over het algemeen maak ik zelf m'n transport hubs. Degene in de screenshot is een asset. Mooi, maar niet echt compact en het kan effectiever. ;)

Deze heb ik zelf gemaakt, is iets kleiner maar net zo effectief. Inclusief derp metrostation.

[ afbeelding ]

Edit: Wat is hier aan de hand? _O-

[ afbeelding ]
Da's hangjeugd! Stuur de politie er op af! :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150906262
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.

Is er nog behoefte aan een mp3 speler ingame? :P
Is denk ik vooral script werkt. Het zelfde als one-way wegen. Alleen dan een bus id aan koppelen. Wel een leuk idee ja :Y
  zondag 22 maart 2015 @ 11:47:41 #82
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150906304
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Is denk ik vooral script werkt. Het zelfde als one-way wegen. Alleen dan een bus id aan koppelen. Wel een leuk idee ja :Y
Ja is denk ik ook zo, maar ben nu dus vooral UI dingetjes en wat basic C# dingetjes op de achtergrond aan het doen (feed fetching, parsing)

Heb me nog niet verdiept in de daadwerkelijke gameplay modificaties.
  zondag 22 maart 2015 @ 11:49:38 #83
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150906348
Welke YouTubers hebben goede tutorials? Weet echt niet hoe ik moet beginnen met dit soort spellen. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_150906399
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Ik moest lachen.
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.

Is er nog behoefte aan een mp3 speler ingame? :P
Ik ook niet, maar leren kan ik het wel :)
  zondag 22 maart 2015 @ 11:56:17 #85
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150906468


Ook weer een beetje aan het kloten geweest met een kleine terminal mbv een asset. (de rotonde met snelweg erover)
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 22 maart 2015 @ 11:56:56 #86
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150906480
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:40 schreef Divje het volgende:

[..]

Da's hangjeugd! Stuur de politie er op af! :D
Done. Zal ze leren!
Volgens mij staat de 'aantrekkelijkheid' van die asset een klein beetje hoog. :')
I love my mispoken words.
  zondag 22 maart 2015 @ 11:58:22 #87
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150906507
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:56 schreef Sejt het volgende:

[..]

Done. Zal ze leren!
Volgens mij staat de 'aantrekkelijkheid' van die asset een klein beetje hoog. :')
Is dat die Gap Fill park? :P Die persoon heeft daar zo'n grote marker op gezet zodat er grote groepen mensen samen komen :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150906557
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:56 schreef Sejt het volgende:

[..]

Done. Zal ze leren!
Kun je de politie sturen :o ? Of ben ik nu weer dom :')
  zondag 22 maart 2015 @ 12:03:41 #89
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150906585
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:58 schreef Divje het volgende:

[..]

Is dat die Gap Fill park? :P Die persoon heeft daar zo'n grote marker op gezet zodat er grote groepen mensen samen komen :')
Die inderdaad. Gebruik 'm amper omdat ik een ander soort infrastructuur model aanhoud. Beetje extreem qua mensen pr. m2. :D

In other news, de hoogste Zweedse wolkenkrabber (in Malmö) heeft zich ook gevestigd in Roskilde!



Mooi gemaakt imo.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409893065
I love my mispoken words.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:04:26 #90
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150906599
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:01 schreef davedavy het volgende:

[..]

Kun je de politie sturen :o ? Of ben ik nu weer dom :')
Nee, maar een nieuw idee voor een mod is geboren. :P
I love my mispoken words.
pi_150906702
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo goedemorgen!

De RSS reader zit erin, vandaag maar eens het configuratiescherm maken.

Nog een tip voor mede-modders:

Zorg ervoor dat je een boolean reserveert voor debug modus en alleen logt als dat echt nodig is en dus die boolean op true staat.

Een grote debugconsole output zorgt er namelijk voor dat Cities crashed.
ga je de source code vrijgeven?

ik wil ook wel eens een mod bouwen, maar C# is niet mijn sterkste kant en aan de api wiki heb ik niet zoveel..?
  zondag 22 maart 2015 @ 12:12:56 #92
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150906759


Zo ideaal _O_ Ga elk knooppunt vanaf nu met af/op-ritten aan beide kanten doen. Het loopt hier als een tierelalier _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 22 maart 2015 @ 12:14:09 #93
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150906789
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:10 schreef mschol het volgende:

[..]

ga je de source code vrijgeven?

ik wil ook wel eens een mod bouwen, maar C# is niet mijn sterkste kant en aan de api wiki heb ik niet zoveel..?
Ja wil het ook nu al wel even op github zetten hoor. Zal even een repo maken, ook beter voor mijn backups ;)
pi_150906820
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ideaal _O_ Ga elk knooppunt vanaf nu met af/op-ritten aan beide kanten doen. Het loopt hier als een tierelalier _O_
Hoe kom je aan deze?
pi_150906848
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:10 schreef mschol het volgende:

[..]

ga je de source code vrijgeven?

ik wil ook wel eens een mod bouwen, maar C# is niet mijn sterkste kant en aan de api wiki heb ik niet zoveel..?
Volgens mij kan je ook Javascript gebruiken (Unity 5 is het)
  zondag 22 maart 2015 @ 12:17:23 #96
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150906852
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Hoe kom je aan deze?
Ik zal 'm even opzoeken tussen m'n geabboneerde bestanden :)

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=410084430
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150906862
quote:
3s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef Qunix het volgende:

[..]

Volgens mij kan je ook Javascript gebruiken (Unity 5 is het)
CO sprak volgens mij specifiek over C# dat in mods gebruikt moest worden

en met visual studio + importeren van de nodige references kan ik best een hoop knutselen.. (alleen wat voorbeelden zijn erg fijn)
pi_150906880
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef mschol het volgende:

[..]

CO sprak volgens mij specifiek over C# dat in mods gebruikt moest worden
Ah. Duidelijk. C# is ook niet mijn sterkste kant.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:25:00 #99
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_150907005
Is er al iets van een mod dat hulpdiensten door rood kunnen rijden, of andere auto's in kunnen halen?

Heb nu al een week niet meer gespeeld omdat ik me daar zo aan stoorde :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:25:07 #100
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150907007
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef mschol het volgende:

[..]

CO sprak volgens mij specifiek over C# dat in mods gebruikt moest worden

en met visual studio + importeren van de nodige references kan ik best een hoop knutselen.. (alleen wat voorbeelden zijn erg fijn)
Staat erop:

https://github.com/BarryOSeven/rsschirp

Volledig werkende mod met de UI als work in progress maar hindert niet de rest van de werking.

Het is wel aan te raden visual studio of monodevelop zoals hier aangegeven te gebruiken:

VS2013: http://www.reddit.com/r/C(...)013_to_develop_mods/

Mono Develop: http://www.reddit.com/r/C(...)compile_a_dll_using/

Je kunt dan namelijk gebruik maken van het ColossalFramework wat de mogelijkheden met 10000x vergroot.

Als er vragen zijn, ik hang hier vandaag nog wel even :)

edit:

Nog wat overige handigheden:

Modding API: http://www.skylineswiki.com/Modding_API
Exposed methods van ICities: http://static.croxford.me/CitiesSkylinesAPIDOC/

[ Bericht 4% gewijzigd door BarryOSeven op 22-03-2015 12:46:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')