abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150900807
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, meestal. Vroegah deed ik 't vast niet. :P Kan 't me niet meer herinneren. Heb iig GTA-S, Banishes, Beasts Of Prey, Craft the World, Farming Sim, L.A. Noire, Prison Architect, RCT2, Train Sim, Tropico. Dat is wat ik me kan herinneren. :P
Banished O+
pi_150900828
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef RaXz het volgende:

[..]

Banished O+
Bazen game. :D Vooral met een specifieke mod, kan me de naam alleen niet meer zo voor de geest halen.
  zondag 22 maart 2015 @ 00:51:08 #33
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150900850
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:47 schreef RaXz het volgende:
Eventjes een haven+cargo station neerzetten, nou ik heb het geweten, de halve stad kwam er naar toe, de files werden al een paar tiles lang over alle snelwegen.

Nu loopt het goed, voorlopig.

[ afbeelding ]

De boeren ook maar een Cargo train terminal gegeven zodat ze ook niet allemaal daarheen gaan.
_O- Ik las toevallig dit toen je dit postte.

quote:
When you provide your industries access to a train cargo station the whole dynamic of your industry zones will change. Instead of leaving the map through the highways most of your trucks will now visit your Cargo station. Trains will then spawn to export, or import goods. This way the “off map” highways have to deal with less traffic. A cargo train station also provides a “service” bonus meaning it can help you reach level 3 generic industry!
Gaat dan wel over een treinstation maar geldt ook voor de haven natuurlijk :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150900853
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:50 schreef einschtein het volgende:

[..]

Bazen game. :D Vooral met een specifieke mod, kan me de naam alleen niet meer zo voor de geest halen.
Nou ben ik benieuwd, ik heb dat spel met nog geen enkele mod gespeeld.
pi_150900879
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:31 schreef Divje het volgende:
Verder blijft het ook een beetje stupide dat een Hotdog busje kleding vervoert van fabriek naar winkel :')
Zijn er nog geen mods voor voertuigen? :P Vrachtwagentjes ofzo.
pi_150900886
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:51 schreef Divje het volgende:

[..]

_O- Ik las toevallig dit toen je dit postte.

[..]

Gaat dan wel over een treinstation maar geldt ook voor de haven natuurlijk :P
Het zijn echt magneten, ik moet maar meer normale industrie eromheen bouwen i.p.v. olie.
pi_150900899
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Zijn er nog geen voertuigen mod's? :P
Oh, ik hoop van wel. Word alle donutbusjes nu wel zat.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 22 maart 2015 @ 00:53:43 #38
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150900921
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef RaXz het volgende:

[..]

Het zijn echt magneten, ik moet maar meer normale industrie eromheen bouwen i.p.v. olie.
Ik hou de stations en havens zoveel mogelijk gescheiden van ander verkeer. Het liefst nog met een directe verbinding naar de snelweg zodat ze via de snelweg van/naar de industrie gaan.
pi_150900983
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik hou de stations en havens zoveel mogelijk gescheiden van ander verkeer. Het liefst nog met een directe verbinding naar de snelweg zodat ze via de snelweg van/naar de industrie gaan.
Gewoon een eilandje met enkel industrie en een haven. Enige verbinding naar het vaste is een metro. :P
  zondag 22 maart 2015 @ 01:03:37 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150901197
In de pre-release builds had je car en person asset editors beschikbaar. Nu niet meer. Boeh.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 22 maart 2015 @ 01:08:11 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150901287
Ik kan nog steeds geen haven bouwen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150901590
quote:
9s.gif Op zondag 22 maart 2015 01:03 schreef jogy het volgende:
In de pre-release builds had je car en person asset editors beschikbaar. Nu niet meer. Boeh.
Wie let er nou op die cims. :@
  zondag 22 maart 2015 @ 01:26:08 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150901689

Soms is het gewoon alsof je naar een open haard loopt te staren als het allemaal vloeiend gaat :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 22 maart 2015 @ 01:30:46 #44
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150901786
quote:
17s.gif Op zondag 22 maart 2015 01:26 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]

Soms is het gewoon alsof je naar een open haard loopt te staren als het allemaal vloeiend gaat :P.
Heerlijk he O+
Er kwam hier gister iemand met zo'n rijtjeshuis screenshot, was een leuk idee voor m'n arbeiderswijkje :P
pi_150902129
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, meestal. Vroegah deed ik 't vast niet. :P Kan 't me niet meer herinneren. Heb iig GTA-S, Banishes, Beasts Of Prey, Craft the World, Farming Sim, L.A. Noire, Prison Architect, RCT2, Train Sim, Tropico. Dat is wat ik me kan herinneren. :P
vroegah deed ik het ook niet, toegegeven :P

maar dat heb ik ruimschoots goed gemaakt door heel veel oude games of via gog.com, via steam of origin aan te schaffen tijdens kortingsacties..
inmiddels bevat alleen steam al meer dan 1000 legale games.. :X
  zondag 22 maart 2015 @ 01:58:07 #46
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150902275
Terraform mod heeft een update gehad. En het werkt nu best lekker :D

Viaduct als 'poort' naar industrieterrein :)

Heeft wel ~80.000 gekost. Maar het is het waard O+
pi_150902421

Eindelijk beetje kunnen spelen met m'n eiland. :P

Heb m'n tweede hoogbouw gefixed trouwens. In de asset editor moet je de kleuren verplicht aanpassen anders gaat het spel ermee aan de haal. Alles op wit gezet zodat er geen wijzigingen voorkomen. Nu klopt het altijd. Meteen ook wat props erbij gezet zodat het minder leeg is. Alleen jammer dat de workshop je niet gewoon laat updaten. Moest 't opnieuw uploaden. :(

Er moeten trouwens door modders echt minstens 10 extra store/office hoogbouw gemaakt worden, want die met de helicopter-pad staat echt overal. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150902438
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk beetje kunnen spelen met m'n eiland. :P

Heb m'n tweede hoogbouw gefixed trouwens. In de asset editor moet je de kleuren verplicht aanpassen anders gaat het spel ermee aan de haal. Alles op wit gezet zodat er geen wijzigingen voorkomen. Nu klopt het altijd. Meteen ook wat props erbij gezet zodat het minder leeg is. Alleen jammer dat de workshop je niet gewoon laat updaten. Moest 't opnieuw uploaden. :(

Er moeten trouwens door modders echt minstens 10 extra store/office hoogbouw gemaakt worden, want die met de helicopter-pad staat echt overal. :')
als het goed is kan je je huidige upload bijwerken toch?
pi_150902447
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 02:10 schreef mschol het volgende:

[..]

als het goed is kan je je huidige upload bijwerken toch?
Dat dacht ik ook maar zag de optie nergens. Dus nu maar op deze manier gedaan. Moet wel zeggen dat de interface echt klote is af en toe.
pi_150902850
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik ook, vandaar dat ik het maar weer ga slopen en in het vervolg erg ver weg ga herbouwen, momenteel slippen al de snelwegen dicht.
  zondag 22 maart 2015 @ 03:44:21 #51
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150903112

Tijd om te slapen denk ik zo maar ff :')
pi_150903306

Zit hier toch stiekem wel met een klein stijfje te kijken naar wat ik gemaakt heb. :P

Moet nog even bedenken of ik de lichtmasten apart doe en dan als props, kan namelijk zijn dat het stadion te groot is voor Skylines. :P

O, en het Maasgebouw...erbij of niet?

Edit: Zit nu zeg maar rond de 1940-1945 faces en bijna 4000 tris. Kan er op zich wel mee door, aangezien ik in de workshop nu al sommige normale growables heb gezien van 5000 tris. (Wat wel te veel is voor een growable maar ze zijn nogal populair dus blijkbaar hebben mensen nasa-computers. :P )

[ Bericht 15% gewijzigd door SuperHarregarre op 22-03-2015 04:25:22 ]
pi_150903377
Ziet er goed uit. :)

Knap dat je met Blender overweg kan, ik kan er maar niet mee omgaan, ik ben 3DsMax en Maya gewend.
pi_150903408
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:32 schreef RaXz het volgende:
Ziet er goed uit. :)

Knap dat je met Blender overweg kan, ik kan er maar niet mee omgaan, ik ben 3DsMax en Maya gewend.
Zal helpen dat ik nooit met Max en Maya gewerkt heb waardoor ik geen dingen gewend ben. Eerlijk gezegd vind ik 't makkelijker dan ik had gedacht. Week geleden volgens mij m'n eerste keer Blender geopend. :P Gewoon veel aanklooien en niet zuinig met ctrl-Z zijn, dan lukt het wel. :P
pi_150903420
Had ik niet gedacht, dat ze wel de juiste instelling. :Y
  zondag 22 maart 2015 @ 04:49:00 #57
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150903458
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]

Zit hier toch stiekem wel met een klein stijfje te kijken naar wat ik gemaakt heb. :P

Moet nog even bedenken of ik de lichtmasten apart doe en dan als props, kan namelijk zijn dat het stadion te groot is voor Skylines. :P

O, en het Maasgebouw...erbij of niet?

Edit: Zit nu zeg maar rond de 1940-1945 faces en bijna 4000 tris. Kan er op zich wel mee door, aangezien ik in de workshop nu al sommige normale growables heb gezien van 5000 tris. (Wat wel te veel is voor een growable maar ze zijn nogal populair dus blijkbaar hebben mensen nasa-computers. :P )
Fapje gemacht _O_
Had gelezen dat voor grote gebouwen je rond de 10.000 tris kon zitten :) En daar werden volgens mij dus ook stadions mee bedoeld ;)

Netjes hoor! ^O^

Heb trouwens zo'n Torentje uit Florence als asset, klein kloteding met ~4000 tris _O- maar totaal geen effect op performance.

En als je dit ziet: http://forum.paradoxplaza(...)wfull=1#post19073106

12976 tris :D
pi_150903483
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Fapje gemacht _O_
Had gelezen dat voor grote gebouwen je rond de 10.000 tris kon zitten :) En daar werden volgens mij dus ook stadions mee bedoeld ;)

Netjes hoor! ^O^

Heb trouwens zo'n Torentje uit Florence als asset, klein kloteding met ~4000 tris _O- maar totaal geen effect op performance.
Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.

Dit is de eerste UV wrap met kleine test in Photoshop gekleurd, dit keer met verschillende objecten gewerkt waardoor de wrap best clean is. Ga nog wel wat dingen anders neerleggen zodat het dak/tribunes/veld hogere resolutie kunnen hebben. Het deel linksonderin is nogal groot maar is er alleen als opvulling onderin dus die kan 10% van de huidige grootte innemen.

Edit: Wel een kleine spoiler voor m'n werkproces. ;) Doe het stadion in kwarten waarna de wrap vierdubbel gebruikt kan worden. :P
  zondag 22 maart 2015 @ 05:01:03 #59
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150903507
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.

[ afbeelding ]

Dit is de eerste UV wrap met kleine test in Photoshop gekleurd, dit keer met verschillende objecten gewerkt waardoor de wrap best clean is. Ga nog wel wat dingen anders neerleggen zodat het dak/tribunes/veld hogere resolutie kunnen hebben. Het deel linksonderin is nogal groot maar is er alleen als opvulling onderin dus die kan 10% van de huidige grootte innemen.

Edit: Wel een kleine spoiler voor m'n werkproces. ;) Doe het stadion in kwarten waarna de wrap vierdubbel gebruikt kan worden. :P
^O^
Vind het wel interessant om te volgen! En hoop dat het je gaat lukken 'm ingame te krijgen _O_

Zo had ik er nog niet over nagedacht idd, maar met al die unique buildings die je op een gegeven moment hebt geplaatst loopt het ook behoorlijk op _O-
Nu maar even slapen, spanning voor morgen mag wel even weg ;) :O
pi_150903517
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 05:01 schreef Divje het volgende:

[..]

^O^
Vind het wel interessant om te volgen! En hoop dat het je gaat lukken 'm ingame te krijgen _O_

Zo had ik er nog niet over nagedacht idd, maar met al die unique buildings die je op een gegeven moment hebt geplaatst loopt het ook behoorlijk op _O-
Nu maar even slapen, spanning voor morgen mag wel even weg ;) :O
Ik ga zo zelf voetballen. :P Nu even een blender-break want m'n duim trilt. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')