abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2015 @ 12:32:59 #101
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907169
Viaducten maken was nog nooit zo makkelijk nu die terraform mod er is O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150907187
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:32 schreef Divje het volgende:
Viaducten maken was nog nooit zo makkelijk nu die terraform mod er is O+
terraform mod?

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Staat erop:

https://github.com/BarryOSeven/rsschirp

Volledig werkende mod met de UI als work in progress maar hindert niet de rest van de werking.

Het is wel aan te raden visual studio zoals hier:
http://www.reddit.com/r/C(...)013_to_develop_mods/

of Mono Develop:
http://www.reddit.com/r/C(...)compile_a_dll_using/

aangeveven te gebruiken.

Je kunt dan namelijk gebruik maken van het ColossalFramework wat de mogelijkheden met 10000x vergroot.

Als er vragen zijn, ik hang hier vandaag nog wel even :)
ah, thnx, vanmiddag even kijken :)

ik denk dat ik er wel uitga komen
  zondag 22 maart 2015 @ 12:37:08 #103
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907262
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:33 schreef mschol het volgende:

[..]

terraform mod?

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411095553

Gister dit mee gemaakt:
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150907305
quote:
3s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Qunix het volgende:
Hmm, idee: een mod om busbanen te maken. Dus alleen het type voertuig "bus" mag erop rijden.
(of is dit er al?)
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden :)
  zondag 22 maart 2015 @ 12:40:38 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150907343
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden :)
Deel 2 was absolute bagger.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 22 maart 2015 @ 12:41:16 #106
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907365
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden :)
Heb CIM2 gekocht voor 3,71 , was wel benieuwd naar dat spel geworden :P
Had beter deel 1 kunnen nemen? ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150907369
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden :)
Ik heb CiM 1 en 2 O-)
Vandaar ook de inspiratie voor de mod.
pi_150907394
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Deel 2 was absolute bagger.
Bagger wil ik niet zeggen, maar wel veel problemen en zo, ja.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:48:06 #110
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907540
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:43 schreef mschol het volgende:

[..]

:9~
Is wel errug prijzig! Maar je kan als je een foutje maakt het ongedaan maken met ctrl+z :P
De 2de button van links is hier het beste voor, die 1ste is belachelijk gevoelig.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Admin zondag 22 maart 2015 @ 12:49:48 #111
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_150907589
paar nieuwe mods:

Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=

webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=

Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 22 maart 2015 @ 12:52:30 #112
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907659
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:

Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=

webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=

Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Kunnen die samen met de terraform mod in de OP? :@
Mss ook een kleine sectie met tools voor modders?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150907696
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:

Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=

webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=

Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Webserver _O_
Echt vet!

Lijstje met mods mogen wel geüpdatet worden, idd.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:54:26 #114
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907708
Mod Debugger is ook wel handig voor de mensen die ermee bezig zijn lijkt me :P
http://steamcommunity.com(...)6&searchtext=modding
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 22 maart 2015 @ 13:20:14 #115
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150908523
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
Mod Debugger is ook wel handig voor de mensen die ermee bezig zijn lijkt me :P
http://steamcommunity.com(...)6&searchtext=modding
Ziet er goed uit, vooral voor gameplay modding lijkt me?
  zondag 22 maart 2015 @ 13:22:08 #116
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150908589
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, vooral voor gameplay modding lijkt me?
Hoe diep dit gaat weet ik niet :P Maar iig ook het grafische deel :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 22 maart 2015 @ 13:41:53 #117
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150909215
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:22 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoe diep dit gaat weet ik niet :P Maar iig ook het grafische deel :Y
Yup, vet handig als je assets behavior gaat modden.

Heb het eindelijk voor elkaar een draggable dialog window te maken :P

  zondag 22 maart 2015 @ 13:50:23 #118
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150909479
Heeft iemand trouwens al editable textvelden gezien?

Is het mogelijk een naam aan te passen inline, of krijg je dan een prompt om een nieuwe naam ergens voor in te vullen?

Kan het niet vinden momenteel en hoop eigenlijk dat die edit knop niet hoeft.

edit:
Oke auto's hebben het ook, dus het moet kunnen!
pi_150910504
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb geen koptelefoon en wil dat ook niet, maar sowieso heb ik liever niet dat mijn PC een kabaal maakt bij het spelen van een spelletje.

Volgens mij heb ik hem laatst nog uitgestoft dus dat kan het ook niet echt zijn, maar iemand hier gaf al aan dat het wellicht de koeling was, of die gel ofzo.

Maakt ook niet uit, ik wacht even de release van de nieuwe grafische kaarten af en hopelijk zet ik dan over een paar maanden een PC in elkaar die een paar jaar mee kan.
Is bij mij ook, zoveel herrie. Ligt aan m'n ventilatoren :P bij mij kan ik de snelheid daarvan aanpassen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_150911226
Ze zijn zoooo niet blij...



(ja, ik sta in het rood)
  zondag 22 maart 2015 @ 14:52:59 #121
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150911738
quote:
9s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Qunix het volgende:
Ze zijn zoooo niet blij...

[ afbeelding ]

(ja, ik sta in het rood)
Damn, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Heb zelf net een uur weggegooid door te experimenteren met treinen. Wat een ramp. Alles moet over dezelfde spoorlijnen off map, resultaat: clogged spoor en slagbomen die continu dicht zijn dus de wegen ook dicht. Exit without saving? yes please..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_150911838
quote:
9s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Qunix het volgende:
Ze zijn zoooo niet blij...

[ afbeelding ]

(ja, ik sta in het rood)
Moeten ze hun eigen poep drinken of staan je belastingen op 20%?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150911858
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:

Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=

webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=

Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Die eerste is wel geweldig, vind het altijd irritant dat ik niet gelijk een treinstation kan bouwen als ik dat wil.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150912330
Ik heb de belasting inderdaad hoog gedaan, afvoer is niet aanwezig. Ik was wel benieuwd wat er zou gebeuren :P
Ze blijven wel in de stad, worden ziek en gaan zelfs dood. Maar ze blijven omdat ze van mij houden. En ik doe hen dit aan! :X
  zondag 22 maart 2015 @ 15:17:01 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150912761


Lange file is lang :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150912853
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:52 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Damn, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Heb zelf net een uur weggegooid door te experimenteren met treinen. Wat een ramp. Alles moet over dezelfde spoorlijnen off map, resultaat: clogged spoor en slagbomen die continu dicht zijn dus de wegen ook dicht. Exit without saving? yes please..
cargo van buiten de stad laten komen, en dat overhevelen naar een losstaand treincircuit dan alleen lokaal werkt (schijnt goed te werken)
  zondag 22 maart 2015 @ 15:44:49 #127
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150913675
Mn farming staat midden in zo'n gele vlek maar toch importeren ze alles?? :') Of is dat alleen om het op te starten? Is een nieuw gebied..
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150915094
Met welke stad zijn jullie allemaal begonnen eigenlijk? Ik ga met een nieuwe beginnen, vanwege het purchasen van t spel. :P
pi_150915211








!!!!! :o
pi_150915292
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

!!!!! :o
Jeuzus.
pi_150915476
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

!!!!! :o
_O_ Ik probeer ook altijd cirkels te maken, maar meestal kom ik bij de vijfde ring al ruimte te kort. ;(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150915793
Hoe doe ik het grid aan/uit bij het aanleggen van wegen?
pi_150915959
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:36 schreef Qunix het volgende:
Hoe doe ik het grid aan/uit bij het aanleggen van wegen?
Op het vierkante knopje drukken. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 maart 2015 @ 16:47:05 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150916176
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

!!!!! :o
Woooooow :o
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_150916201


En hier wacht je dan drie jaar voor. :')!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150916556
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef Divje het volgende:
Heb CIM2 gekocht voor 3,71 , was wel benieuwd naar dat spel geworden :P
Had beter deel 1 kunnen nemen? ;(
Nee, 2 is na de eerste patch ook goed te spelen, alleen voor velen wat te moeilijk en diepgaand. De terrein editor en stedenbouwer die erin zitten zijn wel makkelijk. Ik heb er Rotterdam nog eens mee nagebouwd. Helaas te weinig assets en mods voor verschenen.

Als je de collectie nog compleet wil hebben, kan je nog op zoek naar Verkehrgigant / Traffic Giant waarin je ook Schwebebahnen en Maglevs kon aanleggen :7
  Lieve Belg zondag 22 maart 2015 @ 17:01:15 #138
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150916690
Waarom gaat het water niet door de dam :')

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_150916692
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee, 2 is na de eerste patch ook goed te spelen, alleen voor velen wat te moeilijk en diepgaand. De terrein editor en stedenbouwer die erin zitten zijn wel makkelijk. Ik heb er Rotterdam nog eens mee nagebouwd. Helaas te weinig assets en mods voor verschenen.

Als je de collectie nog compleet wil hebben, kan je nog op zoek naar Verkehrgigant / Traffic Giant waarin je ook Schwebebahnen en Maglevs kon aanleggen :7
Traffic Giant, nostalgie. O+

Traffic Giant en Transport Tycoon zijn de redenen waarom ik nooit Cities in motion heb gespeeld, die speel ik liever wanneer ik in een transport mood ben.
  zondag 22 maart 2015 @ 17:02:29 #140
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150916733
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee, 2 is na de eerste patch ook goed te spelen, alleen voor velen wat te moeilijk en diepgaand. De terrein editor en stedenbouwer die erin zitten zijn wel makkelijk. Ik heb er Rotterdam nog eens mee nagebouwd. Helaas te weinig assets en mods voor verschenen.

Als je de collectie nog compleet wil hebben, kan je nog op zoek naar Verkehrgigant / Traffic Giant waarin je ook Schwebebahnen en Maglevs kon aanleggen :7
Hou het eerst wel bij CIM :P
Hoop dat er een mod/patch komt zodat je het aantal bussen per lijn in kan stellen. Het slaat nergens op om een colonne van 5 bussen rondjes te laten rijden in een dorp :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150916755
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

!!!!! :o
Deadsick, heeft deze baas een topic met updates oid?
pi_150917204
Gisteren een uur lang gameplay bekeken.. Ik moet een nieuwe pc. :'(

(Morgen maar eens CiM proberen)
pi_150917320
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:01 schreef Jump het volgende:
Waarom gaat het water niet door de dam :')

[ afbeelding ]
Verkeerd om neergezet.
  Lieve Belg zondag 22 maart 2015 @ 17:27:06 #144
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150917541
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Verkeerd om neergezet.
Euh, nee. Water stroomde naar het meer toe bovenin. Maar de dam liet niks meer door, en al het water liep er rond. Gelukkig een save gemaakt voor ik ging klooien met de dammen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_150917794
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Deadsick, heeft deze baas een topic met updates oid?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=408354707

Via
pi_150918077
Edit
pi_150918511

De diversiteit is nog wel een issue. :')
  zondag 22 maart 2015 @ 18:13:41 #148
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_150919028
http://steamcommunity.com(...)11833858&searchtext=

Weet niet of deze al gepost was. Met deze mod kan je zelf beslissen waar er verkeerslichten komen. w/
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2015 @ 18:25:12 #149
364681 over_hedge
pi_150919466



Begonnen met een natuur gebied. :) Wordt echt gebruikt door het museum wat er ook staat.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150919878
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:13 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
http://steamcommunity.com(...)11833858&searchtext=

Weet niet of deze al gepost was. Met deze mod kan je zelf beslissen waar er verkeerslichten komen. w/
Deze heb ik vandaag voor het eerst gebruikt, werkt goed op de 6-baans wegen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')