Jij wil (o) typen zonder dat hetquote:
Dat was ook de bedoeling jaquote:
Whehe. Fototoestel..quote:
ik durf nietquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Nou fuck it, zo dan maarïf you're a big fat man, i'm a titty fan, and i'd love to see yours to..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/rodney carrington
Oh dear, dat ik dat niet snaptequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh dear, dat ik dat niet snapteDank je
(o)(o)
Jij geduldige leraar jijquote:
Als ik te lui zou zijn om zelf te lezen dan luisterde ik wel luisterboekenquote:
Alles voor ASCII-tetten.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik te lui zou zijn om zelf te lezen dan luisterde ik wel luisterboeken
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ïf you're a big fat man, i'm a titty fan, and i'd love to see yours to..
/rodney carrington
Bijna 60k posts trouwens.quote:
Dat was hem.quote:
Ik kan me er iets bij voorstellen jaquote:
Neej Dolce Gusto cupjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:37 schreef Buurpoes het volgende:
Fiets, bij jouw gele cupjes zitten toch geen meisjes he?
Het had slechter gekundquote:
Had ook beter gekundquote:
Does that turn you on?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nu ook gewoon weer het liedje aant luisteren en zingen
Ja, de 50.000 was beterquote:
Linkje?quote:
In m'n sigquote:
Oh ja die heb ik uitstaanquote:
Kijk aan! Is het nog aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
At your service
STA / [Den Haag] #280 Tijd voor het naaktstrand van Kijkduin!!!
En zijn er mini-MSX'jes?quote:
Mooie zinsopbouw, welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:43 schreef D. het volgende:
Ik heb het gevoel ik een privégesprek te zitten hier
Die tank van Topgear trouwensquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:43 schreef D. het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:43 schreef D. het volgende:
Ga eens weg jijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:43 schreef D. het volgende:
Maar nu zijn wij er weer, kijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
in
Maar heb al een edit gedaan en ga iets anders doen
Nice.quote:
Uiteraard. Ik heb het gebakkenquote:
He meid toch.quote:
Met zijn deeg.quote:
Meisjesquote:
Ik leverde het eiquote:
Melk is net zo belangrijk voor een goed baksel.quote:
Uiteraard, maar ik leverde dus ei EN oven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Melk is net zo belangrijk voor een goed baksel.
Dat levert je hooguit een gebakken ei op zonder hem.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik leverde dus ei EN oven.
Ik zeg ook niet dat ik het zonder hem had kunnen doen, maar wel dat ik meer kuddo's verdienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat levert je hooguit een gebakken ei op zonder hem.
Nou ik denk dat hij het ook moeilijk had.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het zonder hem had kunnen doen, maar wel dat ik meer kuddo's verdien
Nu ben ik heel benieuwd waarom je dat denktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ik denk dat hij het ook moeilijk had.
Omdat ik zelf de ervaring momenteel heb dat ik zo ongeveer al het huishouden moet doen, en al het kluswerkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd waarom je dat denkt
Zou me helemaal niets verbazen als ze over 12 dagen aankondigen dat het allemaal in scene is gezetquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik zelf de ervaring momenteel heb dat ik zo ongeveer al het huishouden moet doen, en al het kluswerk. Want mevrouw kan het allemaal niet meer zo goed.
quote:
Hoe lang nog?quote:
Ach...wacht maarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik zelf de ervaring momenteel heb dat ik zo ongeveer al het huishouden moet doen, en al het kluswerk. Want mevrouw kan het allemaal niet meer zo goed.
Wat ben ik blij dat ik zo'n kreng niet heb.quote:
Niet van die moeilijke vragen stellen.quote:
En dan?quote:
Ik hou al op. Toch bedtijd hierquote:
Oooooooooh, dan stelt ze zich aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Morgen is uitslaapdag!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooh, dan stelt ze zich aanDat zeg ik ook altijd! Helpt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Je denkt dat ik dat niet kan he... ik ben juist enorm lenig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik zo'n kreng niet heb.
Hoeveel geld kreeg je ervoor?
Hier nietquote:
Contraproductief kan ik me zo voorstellenquote:
Kill Billquote:
quote:
Ja best wel. Snap er niets van.quote:[..]
Contraproductief kan ik me zo voorstellen
Jouw tijd komt nog wel. Zaterdagen vol met activiteitenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Kill Bill. Bazenfilm.
[..]
[..]
Ja best wel. Snap er niets van.
Welke dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:10 schreef Fha het volgende:
Weer twee uur van mijn leven verpest aan een prutfilm
Kind gaat maar lekker met lego spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel. Zaterdagen vol met activiteiten
Trustenquote:Maar goed, ik ga nu echt afsluiten met:
Of is het niet de eerste? Want dan heb ik niets gezegdquote:
Ja het is de eerste. En de laatste.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of is het niet de eerste? Want dan heb ik niets gezegd
Divergent. Was volgens vent een leuke. Nou. Hij slaapt vanavond op de bankquote:
Fhalalalieloequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:10 schreef Fha het volgende:
Weer twee uur van mijn leven verpest aan een prutfilm
Dat zei ik ook een jaar of 4quote:
Liefsieeeeeeeequote:
Ik zeg het nog wel langerquote:
Is ie wel veilig ver weg van jouw koude handen en voeten!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Divergent. Was volgens vent een leuke. Nou. Hij slaapt vanavond op de bank
Snoedelepoedeltjequote:
En is de mevrouw het daar ook mee eens? (na 18 juli sowieso welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zeg het nog wel langer. Eén is meer dan genoeg, dat weet ik nu al.
Ja die is het daar ook mee eensquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En is de mevrouw het daar ook mee eens? (na 18 juli sowieso wel)
Shit dan is het eigenlijk een beloning heh..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Is ie wel veilig ver weg van jouw koude handen en voeten!
Hihi waaromquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Snoedelepoedeltje![]()
![]()
![]()
Ik zat muziekjes met Groningse lyrics te luisteren vandaag
Nou, eitje dan!quote:
Vast wel jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, eitje dan!
Eentje is echt superleuk
Omdat mijn auto dat vondquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Shit dan is het eigenlijk een beloning heh..
[..]
Hihi waarom
Wat een goeien autoquote:
Die had ik van 1-6quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat een goeien auto![]()
Ik luisterde naar collega's en toen best heel vrolijke klanten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, eitje dan!
Eentje is echt superleuk
Lang zat welquote:
Haha, van hemzelf, of van de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad.
Behalve dat je nog jaaaaaaaren de vraag krijgt wanneer de tweede komt.
Oh, hoera!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Lang zat welIk hoefde vandaag maar drie uur te bellen want ik had eerst nog cursus
Van de rest van de wereld. Er zijn mensen die het gewoon serieus elke keer dat ze mij zien vragen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, van hemzelf, of van de rest van de wereld?
Ik ben daar inmiddels vanaf
Ja nee was wel oke, nu slaat een van de programma's tenminste ergens opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hoera!![]()
Behalve als cursus vet saai stom was enzo dan
Vermoeiend is dat hè? En dan ook niet doorhebben dat dat zo'n stomme vraag is...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Van de rest van de wereld. Er zijn mensen die het gewoon serieus elke keer dat ze mij zien vragen.
Ik zou graag een sterilisatie ondergaan, dan ben ik ook van dat gezeik af. Hoe ben jij er af gekomen eigenlijk?
Ohee, hoera!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nee was wel oke, nu slaat een van de programma's tenminste ergens op
Lucky you. Wanneer komt nummer 3?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, van hemzelf, of van de rest van de wereld?
Ik ben daar inmiddels vanaf
Ik vertel nu vaak over mijn miskraam, inclusief bloederige details. Dat helpt vaak.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vermoeiend is dat hè? En dan ook niet doorhebben dat dat zo'n stomme vraag is...
Doordat nummer twee kwam![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lucky you. Wanneer komt nummer 3?
Dan moet ik eerst een andere manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lucky you. Wanneer komt nummer 3?
Ha! Inderdaad. Zal ze leren. En dan helemaal geschokt reageren, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vertel nu vaak over mijn miskraam, inclusief bloederige details. Dat helpt vaak.
Beetje opgewonden standje vandaag jij...quote:
Eigenlijk zou ik een net zo onbehoorlijke tegenvraag moeten stellen. Maar ik kan geen vraag bedenken waar ik het antwoord van zou willen horen..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een andere man
[..]
Ha! Inderdaad. Zal ze leren. En dan helemaal geschokt reageren, natuurlijk.
Want op een onbehoorlijke vraag moet je wel behoorlijk antwoorden
Jij bent vandaag extreem recalcitrant. Hou daar eens mee op.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje opgewonden standje vandaag jij...
Dat is de 3de keer volgensmij...
Tja, op de volgende begrafenis vragen... is geen goeie denk ik.. tenzij het mensen zijn die je toch niet zo goed kent of wil kennen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een net zo onbehoorlijke tegenvraag moeten stellen. Maar ik kan geen vraag bedenken waar ik het antwoord van zou willen horen..
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij bent vandaag extreem recalcitrant. Hou daar eens mee op.
Dan bedenk je zo'n onbehoorlijke tegenvraag dat je bijna zeker weet dat ze geen antwoord geven?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een net zo onbehoorlijke tegenvraag moeten stellen. Maar ik kan geen vraag bedenken waar ik het antwoord van zou willen horen..
Het gaat ook om mensen van mijn eigen leeftijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja, op de volgende begrafenis vragen... is geen goeie denk ik.. tenzij het mensen zijn die je toch niet zo goed kent of wil kennen.
En dan zijn ze zo overbluft dat ze het toch zeggen? Het blijft een risico.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan bedenk je zo'n onbehoorlijke tegenvraag dat je bijna zeker weet dat ze geen antwoord geven?
Hmm. dan is het erg lastig ja. Misschien als het mensen zijn die niet willen of nog niet getrouwd zijn omdat ze dat niet willen of geen man.vrouw hebben nog..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het gaat ook om mensen van mijn eigen leeftijd.
Of, als ze wel getrouwd zijn, vragen wanneer ze aan hun tweede partner beginnen... Wel alleen doen als diegene die het vraagt je eigen familie is...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm. dan is het erg lastig ja. Misschien als het mensen zijn die niet willen of nog niet getrouwd zijn omdat ze dat niet willen of geen man.vrouw hebben nog..
Vragen wanneer ze gaan trouwen.
Of gewoon vragen of ze aambeien hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een andere man
[..]
Ha! Inderdaad. Zal ze leren. En dan helemaal geschokt reageren, natuurlijk.
Want op een onbehoorlijke vraag moet je wel behoorlijk antwoorden
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Of gewoon vragen of ze aambeien hebbenAls ze dan stomverbaasd reageren, melden dat je dacht dat dit het moment was om onbehoorlijke persoonlijke vragen te stellen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En dan zijn ze zo overbluft dat ze het toch zeggen? Het blijft een risico.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of, als ze wel getrouwd zijn, vragen wanneer ze aan hun tweede partner beginnen... Wel alleen doen als diegene die het vraagt je eigen familie is...
Is ook een goede!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Of gewoon vragen of ze aambeien hebbenAls ze dan stomverbaasd reageren, melden dat je dacht dat dit het moment was om onbehoorlijke persoonlijke vragen te stellen
Geen 4 op een rij !quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe je reageert op onbehoorlijke vragen.
stel er maar 1quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe je reageert op onbehoorlijke vragen.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef crv het volgende:
was ik toch zomaar in slaap gevallen op de bank
vaak genoegquote:
Waar vandaan?quote:
Goedquote:
Cool. Goed bezig dus. Gaat het lukken morgen denk je ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed
Alles nu geverfd en alles, morgen het echte verhuizen, dus al de hele avond van alles naar beneden lopen sjouwen en inpakken
Morgen hoeven we gelukkig geen trappen te lopen
quote:
Ik broed met je mee op een enorm onbehoorlijke en niet te beantwoorden vraag!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En dan zijn ze zo overbluft dat ze het toch zeggen? Het blijft een risico.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aan jou de eer.
Ik ga buurkater opzoeken.
Tweede partner vond ik een goede.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik broed met je mee op een enorm onbehoorlijke en niet te beantwoorden vraag!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aan jou de eer.
Ik ga buurkater opzoeken.
quote:
quote:
quote:
als je hem hier post is die voor iedereenquote:
zou je hem dan niet volgen en verwennenquote:
Ik las net pas terugquote:
Denk het welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Cool. Goed bezig dus. Gaat het lukken morgen denk je ?
oeps misschien zit ze wel te lurken hierquote:
Ja, maar dat levert dan misschien familie ruzie op... vandaar alleen de koude kant afschrijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las net pas terug![]()
Zou ik ook niet alleen voor familie bewaren.
Of vragen wanneer hun partner aan een tweede partner begint
ik ben heel lief over d'rquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
oeps misschien zit ze wel te lurken hier
Jij ook truste !quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef Fha het volgende:
Mijn ogen willen niet meer dus ik ga lekker mn nest in. Fijne avond nog snoetties![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef Fha het volgende:
Mijn ogen willen niet meer dus ik ga lekker mn nest in. Fijne avond nog snoetties![]()
whutquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik gok dat ie geen interesse heeft.
ja dat was idd domquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Misschien had je me maandag dan geen sleutels moeten geven
fijn dromen, liefsiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef Fha het volgende:
truste Fhaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef Fha het volgende:
oefquote:
Wanneer die persoon aan een tweede partner zou beginne, als de vraag gesteld werd aan Buurpoes wanneer ze aan een tweede kind begint.quote:
is het niet zo dat vrouwen altijd ja bedoelen als ze nee zeggen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nen jij er zo een die niet snapt wat 'nee' betekent?
huhquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wanneer die persoon aan een tweede partner zou beginne, als de vraag gesteld werd aan Buurpoes wanneer ze aan een tweede kind begint.
Buurpoes en een paar andere waren het zat dat er regelmatig de vraag gesteld werd wanneer er een tweede kind zou komen.quote:
Impertinente vraag, dus impertinente tegenvraag.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Buurpoes en een paar andere waren het zat dat er regelmatig de vraag gesteld werd wanneer er een tweede kind zou komen.
Dus wilde ze een tegenvraag hebben die net zo onbehoorlijk was...
Dus dan vraag je wanneer die persoon aan een tweede partner begint...
Niet aan iemand van de kouwe kant vragen, want dan krijg je familieruzie...quote:
okquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Impertinente vraag, dus impertinente tegenvraag.
Boodschap: 'dat gaat je geen reedtdt aan'
mijn schoonouders bleven ook zo zeikenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet aan iemand van de kouwe kant vragen, want dan krijg je familieruzie...
Bij schoonouders zou je de begrafeniskaart nu kunnen spelen... die zijn ouder...quote:
ondertussen zijn ze al begravenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij schoonouders zou je de begrafeniskaart nu kunnen spelen... die zijn ouder...
T is dat je het zelf ook inziet..quote:
meest vreemde gesprekken heb ik soms met m'n schoonfamiliequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet aan iemand van de kouwe kant vragen, want dan krijg je familieruzie...
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
T is dat je het zelf ook inziet..
Maarreh, als je het niet erg vindt neem ik morgen intrek in je kelder
Ikkeh, ehm, kan niet garanderen dat je wijncollectie nog compleet isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] * crv gauw zijn wijnvoorraad in veiligheid brengt
no sweat, het ligt er om op te drinken, niet om te bewarenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ikkeh, ehm, kan niet garanderen dat je wijncollectie nog compleet is
mag je nog geen alcohol?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:09 schreef crv het volgende:
mijn keel voelt raar, ik hoop niet dat mijn keelontsteking terugkomt
ging net wat beter
quote:
met alcohol?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:11 schreef crv het volgende:
ik ga voor de zekerheid maar even een grog maken
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:08 schreef crv het volgende:
[..]
no sweat, het ligt er om op te drinken, niet om te bewaren [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:09 schreef crv het volgende:
mijn keel voelt raar, ik hoop niet dat mijn keelontsteking terugkomt
ging net wat beter
quote:
quote:
Zussiequote:
Hier ookquote:
Hoiquote:
Heb ik je toch nog even gezien.quote:
Ik niet hoor.quote:
Ik ga nog nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik je toch nog even gezien.![]()
Trust!Ook voor meneer miniem fijne dromen
ik ben vanavond meer afgeleid dan dat ik Fokquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vanavond meer afgeleid dan dat ik Fok
net nog een half uur moeten werken
m'n standby week, dus als er iets mis gaat met bv de batchverwerking 's avonds dan ben ik de pineutquote:
Ach nou ja, als je er geen uuuuren mee bezig bent is dat best okee, toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n standby week, dus als er iets mis gaat met bv de batchverwerking 's avonds dan ben ik de pineut
Betaald gelukkig aardig
dit gebeuren is feitelijk alleen op werkdagen, in het weekend draait er geen batch. En het is voor middernacht voorbijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nou ja, als je er geen uuuuren mee bezig bent is dat best okee, toch?
Ik weet nog wel dat mijn vader vroeger met bereikbaarheidsdienst gewoon geen weekend had
eitje dusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit gebeuren is feitelijk alleen op werkdagen, in het weekend draait er geen batch. En het is voor middernacht voorbij
Morgenavond nog wat patches implementeren alleen, maar da's niet meer dan een half uur.
Verder niks dit weekend
yepquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier. Zat ff spelletje te doen wat lastig te alt~tabben is.
Wij doen dit weekend 2 enclosure firmware upgrades.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit gebeuren is feitelijk alleen op werkdagen, in het weekend draait er geen batch. En het is voor middernacht voorbij
Morgenavond nog wat patches implementeren alleen, maar da's niet meer dan een half uur.
Verder niks dit weekend
leuke klusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij doen dit weekend 2 enclosure firmware upgrades.
Dus 2x 16 bladeservers die verhuisd moeten worden.
Dus boelveel mensen op standby
Boefjequote:
*jaloers*quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yeplevert een leuk extraatje op en het kost me nauwelijks moeite, hooguit 's avonds ff inspringen
feitelijk kan het dat bij mij ook betekenen als de boel echt crashed, maar dat is echt extreem zeldzaamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers*
Mijn bereikbaarheidsdienst kan betekenen dat ik onverwacht de hele nacht door moet. Tijd voor tijd, maar de ORT is niet om over naar huis te schrijven.
Casino morgenavond.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:38 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog leuke plannen dit weekend?
met een graad of 8 en kans op regen maakt een BBQ weinig kans
gaaf daar ben ik lang niet geweestquote:
Owh. wij gaan keer of 4 a 5 in het jaar. Ik ben hele weekend alleen, dus ga keertje met mijn broertje. zonder de vrouwen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaaf daar ben ik lang niet geweest
Gokken ligt ietwat gevoelig hier in huis
Morgen is mamataart jarigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:38 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog leuke plannen dit weekend?
met een graad of 8 en kans op regen maakt een BBQ weinig kans
kwam er vroeger wel eens met m'n vrouw maar sinds haar broer gokverslaafd is geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh. wij gaan keer of 4 a 5 in het jaar. Ik ben hele weekend alleen, dus ga keertje met mijn broertje. zonder de vrouwen.
leuk weekendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen is mamataart jarig![]()
Dus feest. En last-minute-geknutsel omdat cadeautje tijdelijk uitverkocht was![]()
En zondag naar Marijke
Snap dat het dan wat gevoelig kan liggen ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwam er vroeger wel eens met m'n vrouw maar sinds haar broer gokverslaafd is geweest
Ze vroeg laatst nog naar hoe het hier was, dus wie weet...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuk weekend![]()
Doe Marijke de groeten, behalve af en toe op FB niets meer van gehoord
Idem. Geen strand hierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaan we niet zien dit weekend
een zeker persoon komt hier in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze vroeg laatst nog naar hoe het hier was, dus wie weet...
Gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen is mamataart jarig![]()
Dus feest. En last-minute-geknutsel omdat cadeautje tijdelijk uitverkocht was![]()
En zondag naar Marijke
Leuk! Ik ben al een poos niet geweest, pinpas gaat wel mee, maar dat is meer uit gewoonte. Vooraf heb ik een cash bedrag gepind en als dat op is heb ik pech.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh. wij gaan keer of 4 a 5 in het jaar. Ik ben hele weekend alleen, dus ga keertje met mijn broertje. zonder de vrouwen.
Pinpas in de auto laten, vast bedrag naar binnen.
in juli zit ik een week op een cruise dus dan komt het er wel weer vanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Snap dat het dan wat gevoelig kan liggen ja.
Mijn vrouw is beter in stoppen dan ik ook.
Oeps...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:51 schreef fietsie het volgende:
Gezellig toch![]()
Ik zit hier ondertussen even te zoeken naar verlengsnoeren want de vakantie-gangsters hebben de iPhone opladers meegesleept...
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeps...
Ik zit met laptop en kat op schoot en telefoon aan snoertje aan de laptop om te laden.
Niet bewegen, niet bewegen...
ik hang op de bank boven de laptop, foon ligt op bankleuning te ladenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeps...
Ik zit met laptop en kat op schoot en telefoon aan snoertje aan de laptop om te laden.
Niet bewegen, niet bewegen...
Scheveningen is leuk, breda is erg mooi en rotterdam is net vernieuwd. Waar gingen jullie ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben al een poos niet geweest, pinpas gaat wel mee, maar dat is meer uit gewoonte. Vooraf heb ik een cash bedrag gepind en als dat op is heb ik pech.
ik weet niet of dat heel erg uit zou maken, hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een zeker persoon komt hier in ieder geval niet meer
Dankje!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast
Doe Marijke ook de groetjes van me
Dank!quote:
ik vond in Rotterdam vroeger het casino leuker toen het in het Hilton zatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Scheveningen is leuk, breda is erg mooi en rotterdam is net vernieuwd. Waar gingen jullie ?
Ik kan nu alleen niet bij mijn drankjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik hang op de bank boven de laptop, foon ligt op bankleuning te laden
m'n halve liter Amstel staat op de tafelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan nu alleen niet bij mijn drankje
Ik kreeg net al naar mijn hoofd geslinger dat ik recalcitrant was dus ik zal de vraag niet stellen en je maar gewoon feliciteren...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet of dat heel erg uit zou maken, hoor
[..]
Dankje!
En doe ik!
[..]
Dank!
mijn drankje ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n halve liter Amstel staat op de tafel
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kreeg net al naar mijn hoofd geslinger dat ik recalcitrant was dus ik zal de vraag niet stellen en je maar gewoon feliciteren...
die kat heb ik niet, dat maakt het voor mij makkelijkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn drankje ook.
maar dat is te ver voor mijn arm..daar ligt een kat op
Of mama taart nu een ouwe taart is... *bloos*quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn drankje ook.
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor
Welke vraag?
*drankje aangeeftquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn drankje ook.
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor
Welke vraag?
toch ben ik wel blij met katquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die kat heb ik niet, dat maakt het voor mij makkelijker
Al jaaaaarenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of mama taart nu een ouwe taart is... *bloos*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toch ben ik wel blij met kat![]()
[..]
Al jaaaaaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben wel even klaar met de poezenvoorraad nuquote:
hoeveel zijn het er dan nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben wel even klaar met de poezenvoorraad nu
truste manquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik ben wel moe nu, dus ga maar slapen.
Tot vanochtend allemaal !
Venlo, Eindhovenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Scheveningen is leuk, breda is erg mooi en rotterdam is net vernieuwd. Waar gingen jullie ?
Twee. Maar nummer twee telt voor minstens drie.quote:
Ja toch? Bouwjaarmatch enzoquote:
die jonge?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Twee. Maar nummer twee telt voor minstens drie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |