Ik zeg het nog wel langerquote:
Is ie wel veilig ver weg van jouw koude handen en voeten!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Divergent. Was volgens vent een leuke. Nou. Hij slaapt vanavond op de bank
Snoedelepoedeltjequote:
En is de mevrouw het daar ook mee eens? (na 18 juli sowieso welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zeg het nog wel langer. Eén is meer dan genoeg, dat weet ik nu al.
Ja die is het daar ook mee eensquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En is de mevrouw het daar ook mee eens? (na 18 juli sowieso wel)
Shit dan is het eigenlijk een beloning heh..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Is ie wel veilig ver weg van jouw koude handen en voeten!
Hihi waaromquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Snoedelepoedeltje![]()
![]()
![]()
Ik zat muziekjes met Groningse lyrics te luisteren vandaag
Nou, eitje dan!quote:
Vast wel jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, eitje dan!
Eentje is echt superleuk
Omdat mijn auto dat vondquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Shit dan is het eigenlijk een beloning heh..
[..]
Hihi waarom
Wat een goeien autoquote:
Die had ik van 1-6quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat een goeien auto![]()
Ik luisterde naar collega's en toen best heel vrolijke klanten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, eitje dan!
Eentje is echt superleuk
Lang zat welquote:
Haha, van hemzelf, of van de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad.
Behalve dat je nog jaaaaaaaren de vraag krijgt wanneer de tweede komt.
Oh, hoera!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Lang zat welIk hoefde vandaag maar drie uur te bellen want ik had eerst nog cursus
Van de rest van de wereld. Er zijn mensen die het gewoon serieus elke keer dat ze mij zien vragen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, van hemzelf, of van de rest van de wereld?
Ik ben daar inmiddels vanaf
Ja nee was wel oke, nu slaat een van de programma's tenminste ergens opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hoera!![]()
Behalve als cursus vet saai stom was enzo dan
Vermoeiend is dat hè? En dan ook niet doorhebben dat dat zo'n stomme vraag is...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Van de rest van de wereld. Er zijn mensen die het gewoon serieus elke keer dat ze mij zien vragen.
Ik zou graag een sterilisatie ondergaan, dan ben ik ook van dat gezeik af. Hoe ben jij er af gekomen eigenlijk?
Ohee, hoera!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nee was wel oke, nu slaat een van de programma's tenminste ergens op
Lucky you. Wanneer komt nummer 3?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, van hemzelf, of van de rest van de wereld?
Ik ben daar inmiddels vanaf
Ik vertel nu vaak over mijn miskraam, inclusief bloederige details. Dat helpt vaak.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vermoeiend is dat hè? En dan ook niet doorhebben dat dat zo'n stomme vraag is...
Doordat nummer twee kwam![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lucky you. Wanneer komt nummer 3?
Dan moet ik eerst een andere manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lucky you. Wanneer komt nummer 3?
Ha! Inderdaad. Zal ze leren. En dan helemaal geschokt reageren, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vertel nu vaak over mijn miskraam, inclusief bloederige details. Dat helpt vaak.
Beetje opgewonden standje vandaag jij...quote:
Eigenlijk zou ik een net zo onbehoorlijke tegenvraag moeten stellen. Maar ik kan geen vraag bedenken waar ik het antwoord van zou willen horen..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een andere man
[..]
Ha! Inderdaad. Zal ze leren. En dan helemaal geschokt reageren, natuurlijk.
Want op een onbehoorlijke vraag moet je wel behoorlijk antwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |