Uiteraard. Ik heb het gebakkenquote:
He meid toch.quote:
Met zijn deeg.quote:
Meisjesquote:
Ik leverde het eiquote:
Melk is net zo belangrijk voor een goed baksel.quote:
Uiteraard, maar ik leverde dus ei EN oven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Melk is net zo belangrijk voor een goed baksel.
Dat levert je hooguit een gebakken ei op zonder hem.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik leverde dus ei EN oven.
Ik zeg ook niet dat ik het zonder hem had kunnen doen, maar wel dat ik meer kuddo's verdienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat levert je hooguit een gebakken ei op zonder hem.
Nou ik denk dat hij het ook moeilijk had.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het zonder hem had kunnen doen, maar wel dat ik meer kuddo's verdien
Nu ben ik heel benieuwd waarom je dat denktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ik denk dat hij het ook moeilijk had.
Omdat ik zelf de ervaring momenteel heb dat ik zo ongeveer al het huishouden moet doen, en al het kluswerkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd waarom je dat denkt
Zou me helemaal niets verbazen als ze over 12 dagen aankondigen dat het allemaal in scene is gezetquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik zelf de ervaring momenteel heb dat ik zo ongeveer al het huishouden moet doen, en al het kluswerk. Want mevrouw kan het allemaal niet meer zo goed.
quote:
Hoe lang nog?quote:
Ach...wacht maarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik zelf de ervaring momenteel heb dat ik zo ongeveer al het huishouden moet doen, en al het kluswerk. Want mevrouw kan het allemaal niet meer zo goed.
Wat ben ik blij dat ik zo'n kreng niet heb.quote:
Niet van die moeilijke vragen stellen.quote:
En dan?quote:
Ik hou al op. Toch bedtijd hierquote:
Oooooooooh, dan stelt ze zich aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Morgen is uitslaapdag!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooh, dan stelt ze zich aanDat zeg ik ook altijd! Helpt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Je denkt dat ik dat niet kan he... ik ben juist enorm lenig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik zo'n kreng niet heb.
Hoeveel geld kreeg je ervoor?
Hier nietquote:
Contraproductief kan ik me zo voorstellenquote:
Kill Billquote:
quote:
Ja best wel. Snap er niets van.quote:[..]
Contraproductief kan ik me zo voorstellen
Jouw tijd komt nog wel. Zaterdagen vol met activiteitenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Kill Bill. Bazenfilm.
[..]
[..]
Ja best wel. Snap er niets van.
Welke dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:10 schreef Fha het volgende:
Weer twee uur van mijn leven verpest aan een prutfilm
Kind gaat maar lekker met lego spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel. Zaterdagen vol met activiteiten
Trustenquote:Maar goed, ik ga nu echt afsluiten met:
Of is het niet de eerste? Want dan heb ik niets gezegdquote:
Ja het is de eerste. En de laatste.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of is het niet de eerste? Want dan heb ik niets gezegd
Divergent. Was volgens vent een leuke. Nou. Hij slaapt vanavond op de bankquote:
Fhalalalieloequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:10 schreef Fha het volgende:
Weer twee uur van mijn leven verpest aan een prutfilm
Dat zei ik ook een jaar of 4quote:
Liefsieeeeeeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |