Uiteraard. Ik heb het gebakkenquote:
He meid toch.quote:
Met zijn deeg.quote:
Meisjesquote:
Ik leverde het eiquote:
Melk is net zo belangrijk voor een goed baksel.quote:
Uiteraard, maar ik leverde dus ei EN oven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Melk is net zo belangrijk voor een goed baksel.
Dat levert je hooguit een gebakken ei op zonder hem.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik leverde dus ei EN oven.
Ik zeg ook niet dat ik het zonder hem had kunnen doen, maar wel dat ik meer kuddo's verdienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat levert je hooguit een gebakken ei op zonder hem.
Nou ik denk dat hij het ook moeilijk had.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het zonder hem had kunnen doen, maar wel dat ik meer kuddo's verdien
Nu ben ik heel benieuwd waarom je dat denktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ik denk dat hij het ook moeilijk had.
Omdat ik zelf de ervaring momenteel heb dat ik zo ongeveer al het huishouden moet doen, en al het kluswerkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd waarom je dat denkt
Zou me helemaal niets verbazen als ze over 12 dagen aankondigen dat het allemaal in scene is gezetquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik zelf de ervaring momenteel heb dat ik zo ongeveer al het huishouden moet doen, en al het kluswerk. Want mevrouw kan het allemaal niet meer zo goed.
quote:
Hoe lang nog?quote:
Ach...wacht maarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik zelf de ervaring momenteel heb dat ik zo ongeveer al het huishouden moet doen, en al het kluswerk. Want mevrouw kan het allemaal niet meer zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |