Waar vandaan?quote:
Goedquote:
Cool. Goed bezig dus. Gaat het lukken morgen denk je ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed
Alles nu geverfd en alles, morgen het echte verhuizen, dus al de hele avond van alles naar beneden lopen sjouwen en inpakken
Morgen hoeven we gelukkig geen trappen te lopen
quote:
Ik broed met je mee op een enorm onbehoorlijke en niet te beantwoorden vraag!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En dan zijn ze zo overbluft dat ze het toch zeggen? Het blijft een risico.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aan jou de eer.
Ik ga buurkater opzoeken.
Tweede partner vond ik een goede.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik broed met je mee op een enorm onbehoorlijke en niet te beantwoorden vraag!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aan jou de eer.
Ik ga buurkater opzoeken.
quote:
quote:
quote:
als je hem hier post is die voor iedereenquote:
zou je hem dan niet volgen en verwennenquote:
Ik las net pas terugquote:
Denk het welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Cool. Goed bezig dus. Gaat het lukken morgen denk je ?
oeps misschien zit ze wel te lurken hierquote:
Ja, maar dat levert dan misschien familie ruzie op... vandaar alleen de koude kant afschrijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las net pas terug![]()
Zou ik ook niet alleen voor familie bewaren.
Of vragen wanneer hun partner aan een tweede partner begint
ik ben heel lief over d'rquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
oeps misschien zit ze wel te lurken hier
Jij ook truste !quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef Fha het volgende:
Mijn ogen willen niet meer dus ik ga lekker mn nest in. Fijne avond nog snoetties![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef Fha het volgende:
Mijn ogen willen niet meer dus ik ga lekker mn nest in. Fijne avond nog snoetties![]()
whutquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik gok dat ie geen interesse heeft.
ja dat was idd domquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Misschien had je me maandag dan geen sleutels moeten geven
fijn dromen, liefsiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef Fha het volgende:
truste Fhaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:54 schreef Fha het volgende:
oefquote:
Wanneer die persoon aan een tweede partner zou beginne, als de vraag gesteld werd aan Buurpoes wanneer ze aan een tweede kind begint.quote:
is het niet zo dat vrouwen altijd ja bedoelen als ze nee zeggen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nen jij er zo een die niet snapt wat 'nee' betekent?
huhquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wanneer die persoon aan een tweede partner zou beginne, als de vraag gesteld werd aan Buurpoes wanneer ze aan een tweede kind begint.
Buurpoes en een paar andere waren het zat dat er regelmatig de vraag gesteld werd wanneer er een tweede kind zou komen.quote:
Impertinente vraag, dus impertinente tegenvraag.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Buurpoes en een paar andere waren het zat dat er regelmatig de vraag gesteld werd wanneer er een tweede kind zou komen.
Dus wilde ze een tegenvraag hebben die net zo onbehoorlijk was...
Dus dan vraag je wanneer die persoon aan een tweede partner begint...
Niet aan iemand van de kouwe kant vragen, want dan krijg je familieruzie...quote:
okquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Impertinente vraag, dus impertinente tegenvraag.
Boodschap: 'dat gaat je geen reedtdt aan'
mijn schoonouders bleven ook zo zeikenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet aan iemand van de kouwe kant vragen, want dan krijg je familieruzie...
Bij schoonouders zou je de begrafeniskaart nu kunnen spelen... die zijn ouder...quote:
ondertussen zijn ze al begravenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij schoonouders zou je de begrafeniskaart nu kunnen spelen... die zijn ouder...
T is dat je het zelf ook inziet..quote:
meest vreemde gesprekken heb ik soms met m'n schoonfamiliequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet aan iemand van de kouwe kant vragen, want dan krijg je familieruzie...
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
T is dat je het zelf ook inziet..
Maarreh, als je het niet erg vindt neem ik morgen intrek in je kelder
Ikkeh, ehm, kan niet garanderen dat je wijncollectie nog compleet isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] * crv gauw zijn wijnvoorraad in veiligheid brengt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |