quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ja die nieuwe is dus wel afgekeurd nu he
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zat er al op te wachtenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Weet je wat heel erg is? Er zit (tijdelijk) geen Ola Happiness Station op Utrecht CS
En het ging zo goed, hij kletste leuk mee, provoceerde niet. Jammer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nopquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een Swirl gehad?
Ook geen swirls te bekennen toen iddquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Oh, de holocaust, was ook best erg overigens.
Ja, dat ook. Eigenlijk heb ik het nu net zo slecht als de joden toen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook geen swirls te bekennen toen idd.
Ja, al rijden jouw treinen minder punctueel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Eigenlijk heb ik het nu net zo slecht als de joden toen.
Nog een paar weekjes geduldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Weet je wat heel erg is? Er zit (tijdelijk) geen Ola Happiness Station op Utrecht CS
1945 beldequote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al rijden jouw treinen minder punctueel.
Ba-dum-tsjjjjj.
Dat is NOOIT een excuusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:50 schreef HarveySpecter het volgende:
Sorry, sorry, sorry! Er kwam even wat tussen.
Heb je ze gewaarschuwd voor de dingen tussen 1945 en nu?quote:
In Zwolle zit er wel één, maar dan ben ik al thuis, dus dat schiet niet echt op.quote:
Niet eens, de eikelsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je ze gewaarschuwd voor de dingen tussen 1945 en nu?
Ik moest lachenquote:
Dan krijg je een space time continuum!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je ze gewaarschuwd voor de dingen tussen 1945 en nu?
eeeehmmmm, das hoort zo hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je een space time continuum!
Je bedoelt een paradox?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je een space time continuum!
Nou ja, ze kan, per ongeluk, blijft een vrouw, bedoelen dat er daardoor een nieuwe tijdslijn ontstaat.quote:
Dat zou evt kunnen ja,maar denk het nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan, per ongeluk, blijft een vrouw, bedoelen dat er daardoor een nieuwe tijdslijn ontstaat.
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou evt kunnen ja,maar denk het niet.
Wat voor werk doe je?quote:
Blond en tieten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij zou CL een prima companion zijn.
Ik zat meer te denken aan nieuwsgierig, avontuurlijk, en een tikkeltje onhandig, maar dat ook idd.quote:
En het is nog wel een HDquote:
Hoe lief.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan nieuwsgierig, avontuurlijk, en een tikkeltje onhandig, maar dat ook idd.
Avontuurlijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan nieuwsgierig, avontuurlijk, en een tikkeltje onhandig, maar dat ook idd.
Hack the system!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En het is nog wel een HD
Vroeger, gaatjes boren in DD's
Eerst een biertje!quote:
Check, zo na het werk even, maar deze keer echt kort, morgen voor 6 uur mijn nest uitquote:
6 uur op zaterdag? Wat ga je doen zo vroeg?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Check, zo na het werk even, maar deze keer echt kort, morgen voor 6 uur mijn nest uit.
IJ-hallen, stand gehuurdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
6 uur op zaterdag? Wat ga je doen zo vroeg?
Ahh ok, hopelijk hoef je niks meer mee terug naar huis te nemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IJ-hallen, stand gehuurd.
Eens tijd om wat echt overbodige meuk te verkopen en niet via MP etc dus, daar had ik nooit zin in. Nu is het in 1 keer dumpen.
Nee, dat zou wel weer irritant zijn, maar dat zal wel meevallen, tegen het einde dump ik het gewoon voor bijna niets als ik nog wat over hebquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, hopelijk hoef je niks meer mee terug naar huis te nemen.
Ik was ook van plan om even te kijken maar komt nu niet zo goed uitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel weer irritant zijn, maar dat zal wel meevallen, tegen het einde dump ik het gewoon voor bijna niets als ik nog wat over heb.
En hoeveel overbodige meuk ga je kopen van het geld dat het opbrengt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IJ-hallen, stand gehuurd.
Eens tijd om wat echt overbodige meuk te verkopen en niet via MP etc dus, daar had ik nooit zin in. Nu is het in 1 keer dumpen.
Ja, het is elke maand 1 keer. Ben er nog nooit als verkoper geweest.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook van plan om even te kijken maar komt nu niet zo goed uitMaar over een paar weken is het weer zag ik.
Ongetwijfeld weer veelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En hoeveel overbodige meuk ga je kopen van het geld dat het opbrengt?
Awquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Dr zit een jong blond brabomeisje tegenover me in de trein en de ouwe zakenman-type dude naast dr zit steeds tegen dr aan in slaap te vallen. Hoe awkward
Stiekem in d'r bloesje gluren die smeerlap!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Dr zit een jong blond brabomeisje tegenover me in de trein en de ouwe zakenman-type dude naast dr zit steeds tegen dr aan in slaap te vallen. Hoe awkward
Dat mag als ze uit Brabant komtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:08 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Stiekem in d'r bloesje gluren die smeerlap!
Hoe weet je dat ze brabo is?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah damn.. Bloedje irritant dat accent.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Omdat ze zat te houdoe-en door de telefoon.
Daarom; focussen op de tieten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ah damn.. Bloedje irritant dat accent.
Prioriteiten stellen he?quote:
Het is dat ik niet op vrouwen vallen, maar ik denk dat ik je tip opgevolgd zou hebbenquote:
Helaas werd mijn aandacht steeds afgeleid door haar opgeschminkte wenkbrauwen. Waarom doen vrouwen dat tochquote:
Oh, that shit is nastyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helaas werd mijn aandacht steeds afgeleid door haar opgeschminkte wenkbrauwen. Waarom doen vrouwen dat toch
Zoeen die met een markeerstift in de weer is geweest?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helaas werd mijn aandacht steeds afgeleid door haar opgeschminkte wenkbrauwen. Waarom doen vrouwen dat toch
Vandaag pizza, lui als ik benquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef Belsezar het volgende:
Morgen boeuf bourguignon, heb er nu al zin in
Dat is fugly. Zo vaak geëpileerd dat ze ze moet tekenenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan morgen niet lui zijn, het kost redelijk wat tijd om boeuf bourguignon te maken. Gelukkig is de pay off grandioosquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vandaag pizza, lui als ik ben![]()
Nu nog wachten tot ie er is.
Watertje tussendoor?quote:
Zo'n avondje dat de nieuwe er al staat voordat de huidige leeg is?quote:
Idd. Lui doen rondjes dus gaat hard danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo'n avondje dat de nieuwe er al staat voordat de huidige leeg is?
Leuk is dat altijd. Ik ben ook geen snelle drinker, garantie voor te snel zat worden bij mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. Lui doen rondjes dus gaat hard dan
Ja nee het stomme was dat ze best wenkbrauwen had, maar op de een of andere manier had bedacht dat ze daar met bruine schmink half overheen half naast moest schminken of zo. Daarom snapte ik het niet en bleef ik er naar kijken...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoeen die met een markeerstift in de weer is geweest?
Nouja ik normaal wel maar probeer me in te houdenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd. Ik ben ook geen snelle drinker, garantie voor te snel zat worden bij mij.
Dat dat nog bestaatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef DrMarten het volgende:
Nieuw seizoen 2 voor 12 en dan beginnen met een tenenkrommend slecht stel kandidaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Die eersten ja, om te huilen gewoon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef DrMarten het volgende:
Nieuw seizoen 2 voor 12 en dan beginnen met een tenenkrommend slecht stel kandidaten
Ik zie iets heel raars voor me, nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja nee het stomme was dat ze best wenkbrauwen had, maar op de een of andere manier had bedacht dat ze daar met bruine schmink half overheen half naast moest schminken of zo. Daarom snapte ik het niet en bleef ik er naar kijken...
Mag ik terug naar bed?quote:
De moeite waard om terug te kijken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die eersten ja, om te huilen gewoon.
Van mij welquote:
Naar welk bed bijvoorbeeld zou hij niet terug mogen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk bed je naar terug wil.
Z'n eigenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar welk bed bijvoorbeeld zou hij niet terug mogen?
Een lekker warm bedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk bed je naar terug wil.
Dan ga ik wel lekker in jouw bed liggenquote:
You do thatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik wel lekker in jouw bed liggen
*kruipt in bedquote:
Jaquote:
All over the placequote:
Echt de hoogste tijd voor zwoele strandzomersquote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt de hoogste tijd voor zwoele strandzomers
Net zelfs regen op de fietsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ben dat saaie grijze weer wel zat.
Bijnaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt de hoogste tijd voor zwoele strandzomers
Hier miezert t ook een beetje. Maart is zo'n schijtmaand, net als april.quote:
Jij mag niet meedoen in dit gesprekquote:
April kan heel mooi zijn. Ik heb de hoop nog niet opgegevenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier miezert t ook een beetje. Maart is zo'n schijtmaand, net als april.
Wromnie?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen in dit gesprek
Maar ook heel kutquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
April kan heel mooi zijn. Ik heb de hoop nog niet opgegeven
En nog een beetje de vermoorde onschuld uithangen ookquote:
Ditoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ook heel kut.
Ach, ik klaag soms, maar Nederland.
Altijd he?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nog een beetje de vermoorde onschuld uithangen ook
Ik ben niet jaloers. In de zomer is het daar niet uit te houdenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nog een beetje de vermoorde onschuld uithangen ook
Ja, maar jij hebt minder last van kou dan ik. Ik vind het hier echt bijna altijd te koud. Nooit rokjesdag voor mijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. In de zomer is het daar niet uit te houden.
Goed punt. Ik heb het snel te warm. 40+ graden is voor mij niet te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt minder last van kou dan ik. Ik vind het hier echt bijna altijd te koud. Nooit rokjesdag voor mij
Maar eens dat 40+ wel wat gortig is jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt. Ik heb het snel te warm. 40+ graden is voor mij niet te doen.
Ik vind 30 graden al op 't randjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar eens dat 40+ wel wat gortig is ja
Het hangt van de luchtvochtigheid af, maar 30 vind ik wel lekkerquote:
Ligt eraan waar, ja. In NL vind ik 30 over het algemeen niet lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hangt van de luchtvochtigheid af, maar 30 vind ik wel lekker
* MissMSX koudbloedig is
Ik vind het vervelende van warm weer in Nederland dat het vaak maar een paar dagen is. Dat als je net gewend begint te raken de temperatuur alweer keldert. Je lichaam krijgt gewoon de kans niet zich erop in te stellenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar, ja. In NL vind ik 30 over het algemeen niet lekker.
quote:
De zon is gaan schijnenquote:
Kijk uit, het gaat weer richting een weerpraatje...quote:
Ik heb borstenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk uit, het gaat weer richting een weerpraatje...
Borsten
Newbiequote:
Ik ook. Borstendansjequote:
Dat gaat nooit gebeuren. Altijd 15 jaar achterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:40 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik moet zo snel mogelijk van die status af...
Hahah. Maar ga gerust verder over je borstenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Altijd 15 jaar achter
Nah, ik zou mijn tijd er niet aan verspillen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te kijken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, ik zou mijn tijd er niet aan verspillen.
Maar plaatje van een sidderaal, duidelijke omschrijving van een sidderaal. Moeder zegt "sidderaal". Zoonlief die er niets van mee heeft gekregen omdat ie met zijn neus in de boeken zit om de eerste 3 vragen op te zoeken weet te melden dat het zeker geen sidderaal is....
Als je Samzz borsten gemist hebt ben je digitaal blindquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ik las te snel, dacht dat de tweede een reactie was op de eerste
Nope, woord niet geradenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]Klinkt tenenkrommend ja
Volgende week een nieuwe kans
Nou ja, zij dan niet he
Met weinig goede antwoorden is het ook wel lastig het woord te raden jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, woord niet geradenEn 2e koppel was wel goed, volgende week 3e ronde.
Stuk minder interessant dan een tv-spelletjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef DrMarten het volgende:
Maar goed jullie hadden het over borsten....
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuk minder interessant dan een tv-spelletje
[..]
Wel een onderwerp waar iedereen hier over mee kan praten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:
Wat een matchquote:
[..]
Ik sjouw er dagelijks mee rond. Niks spannends aanquote:
Dat zou ik zelf best eens een dag willen ervaren. Hoe dat is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik sjouw er dagelijks mee rond. Niks spannends aan
Weinig anders dan dat je nu doet/hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:26 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf best eens een dag willen ervaren. Hoe dat is.
Doet het nooit pijn dan? Met rennen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weinig anders dan dat je nu doet/hebt.
Ze zitten hoogstens soms in de weg
Neu, valt best mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Doet het nooit pijn dan? Met rennen bijvoorbeeld?
Je kan immers niet altijd een sport bh aan hebben, als je bijvoorbeeld de trein moet halen of zo.
Dat is enkel als je heule grote tieten hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Doet het nooit pijn dan? Met rennen bijvoorbeeld?
Je kan immers niet altijd een sport bh aan hebben, als je bijvoorbeeld de trein moet halen of zo.
Ik dacht juist dat het andersom werkte. Dat kleinere borsten gevoeliger zijn dan grote.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is enkel als je heule grote tieten hebt.
Gevoeliger miss als in bij aanraking.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:35 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het andersom werkte. Dat kleinere borsten gevoeliger zijn dan grote.
Zo zie je maar weer. Ik snap er allemaal helemaal niets van haha.
Kleinere gevoeliger dan grotere?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:35 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het andersom werkte. Dat kleinere borsten gevoeliger zijn dan grote.
Zo zie je maar weer. Ik snap er allemaal helemaal niets van haha.
Afgelopen week zag ik er een rennen op het station die zichzelf zowat blauwe ogen sloeg. Toen had ik wel zoiets van dat kan niet comfortabel zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is enkel als je heule grote tieten hebt.
Sommige mensen hebben echt Heule heule grote. Lijkt me ook niets.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Afgelopen week zag ik er een rennen op het station die zichzelf zowat blauwe ogen sloeg. Toen had ik wel zoiets van dat kan niet comfortabel zijn
Om te hebben zeker niet. Om naar te kijken is weer een ander verhaal haha.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt Heule heule grote. Lijkt me ook niets.
Is het ook niet. Maar pijn... Meestal valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Afgelopen week zag ik er een rennen op het station die zichzelf zowat blauwe ogen sloeg. Toen had ik wel zoiets van dat kan niet comfortabel zijn
Goede BH had bij haar waarschijnlijk ook wel een hoop gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt Heule heule grote. Lijkt me ook niets.
Ik snap de fascinatie ernaar niet echt, tis gewoon vlees maarja. Tis sowieso anders als je ermee opgegroeid bent.quote:
Idd ja, soms vraag je je echt af waarom mensen voor bepaalde bhs gekozen hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goede BH had bij haar waarschijnlijk ook wel een hoop gedaan
Eigenlijk vet en kliertjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap de fascinatie ernaar niet echt, tis gewoon vlees maarja. Tis sowieso anders als je ermee opgegroeid bent.
Vetklompenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap de fascinatie ernaar niet echt, tis gewoon vlees maarja. Tis sowieso anders als je ermee opgegroeid bent.
Zeg je dat ook als je een homp vet op je bord krijgt ipv steak?quote:
Ja, dat past meer bij mij jaquote:
Mwa... Kleine borsten zijn soms ook heel mooi hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef MissMSX het volgende:
Dubbel wel. Altijd zijn vrouwen te dik, behalve waar het om tetten gaat, dan zijn ze te dun
Sinds wanneer zijn vrouwen 'altijd' te dik?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef MissMSX het volgende:
Dubbel wel. Altijd zijn vrouwen te dik, behalve waar het om tetten gaat, dan zijn ze te dun
Ik vind vrouwen niet altijd te dik, hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef MissMSX het volgende:
De algemene tendens is toch wel dat groter beter is dan kleiner.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mwa... Kleine borsten zijn soms ook heel mooi hoor.
Ook weer de algemene tendens: dik is niet goed, zo bedoel ik het meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn vrouwen 'altijd' te dik?
Te groot in verhouding tot de rest van het lichaam vind ik ook niet wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mwa... Kleine borsten zijn soms ook heel mooi hoor.
Mijn ex-vriendin had vrij kleine borsten, maar ze was verder prachtig. Dan boeit het mij echt geen reet hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De algemene tendens is toch wel dat groter beter is dan kleiner.
Uiteraard is er altijd variatie mogelijk in voorkeur
En te lelijk, maar dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs ik zou als model niet aan de bak komen: te dik
Je hebt tegenwoordig ook plussize modellenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef MissMSX het volgende:
"Maar verder prachtig"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin had vrij kleine borsten, maar ze was verder prachtig. Dan boeit het mij echt geen reet hoor.
DIe modewereld is dan ook compleet verkniptquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef MissMSX het volgende:
Het is ook meer het beeld in de media van de 'ideale' vrouw. En vrouwen vinden dan dat ze daaraan moeten voldoen. Ook al vinden eigenlijk de meeste mannen dat ideaalbeeld helemaal niet boeiend. Heel kromquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin had vrij kleine borsten, maar ze was verder prachtig. Dan boeit het mij echt geen reet hoor.
Kate Upton vind ik de mooiste vrouw ter wereld. En Upton is ook een beetje vol toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook plussize modellen.
Scherpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Maar verder prachtig"![]()
Oftewel die kleine dingen vond je lelijk
Ik weet niet wie Kate Upton is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Kate Upton vind ik de mooiste vrouw ter wereld. En Upton is ook een beetje vol toch?
Alleen het woord plussize alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook plussize modellen.
Dat laatste is een meer accurate omschrijving, jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen het woord plussize al
Die andere zijn gewoon zakken botten
Ja, precies mijn punt. Gewoon gezonde vrouwelijke vormenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is een meer accurate omschrijving, ja.
Vooral om het feit dat die plussize modellen niet eens plussize zijn over het algemeen.
Nee absoluut niet. Ik vind grote borsten mooi om te zien, maar het is niet zo dat ik kleine borsten dus niet aantrekkelijk vind.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Maar verder prachtig"![]()
Oftewel die kleine dingen vond je lelijk
Ja, preciesquote:
Seks met een dunne is gewoon pijnlijk door die bottenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het sowieso bij mannen ook mooier: beetje spek op die botten
Blauwe plekkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Seks met een dunne is gewoon pijnlijk door die botten
Schurken... tegen elkaar aan kruipenquote:
Eerste keer dat ik die hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schurken... tegen elkaar aan kruipen
Ik weet niet beterquote:
Nouja ergens.. Tegen iemandquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet beter
Het is volgens mij oorspronkelijk meer ergens tegenaan schuren
Of tegen iemand jaquote:
Maar wel schuren?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of tegen iemand ja
Maar als ik tegen iemand aankruip ga ik meestal niet liggen schurken in die betekenis
Nee, dus juist niet schurenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel schuren?
Ik snap er niets meer van
Spoonenquote:
Schurken is schuren zonder te schurenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dus juist niet schurenWel lekker tegen elkaar aanliggen.
Dus niet letterlijk tegen iets/iemand aan schuren zoals in de 'originele' betekenis
Maar het kan ook face to facequote:
Ja, als je het zo zegt...quote:
Dat ga ik vanavond doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef MissMSX het volgende:
Maar nu heb ik dus zin om tegen iemand aan te schurken
Voor mij is het net zo'n 'standaard' woord als knuffelen dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of te w gewoon samen liggen / knuffelen.
Wat een gedoe ook altijd met al die namen
Ik wist niet dat jij iemand hebt om tegenaan te schurkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond doen![]()
Maar eerst een verjaardag van vriendin, gezellig met haar familie
Heb ik ook niet, in die zin van t woord.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij iemand hebt om tegenaan te schurken![]()
Kringverjaardag?
In welke zin dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, in die zin van t woord.
Aaaaaaaaw, da's ook fijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goede vriend van me waar ik bij blijf pitten.
Dus wordt wel even geschurkt
Wakker makenquote:
Alle supermarkten zijn irri...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog nooit B en J s open de AH is een irri super
Ben ik al een kwartier mee bezig maar hij luistert niet echtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wakker maken
[..]
Alle supermarkten zijn irri...
Als hij niet luisteren wil, dan moet hij maar voelen: afhakken die handelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben ik al een kwartier mee bezig maar hij luistert niet echt![]()
Moagh, meer deensen die er komen.
Maar AH zelf is wel irri heh
Wandelingetje makenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben ik al een kwartier mee bezig maar hij luistert niet echt![]()
Denk dat ik ook nog wel even de AH binnen loop.... op zaterdagmiddag midden in het centrumquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga zo nog even boodschapjes doen. Bij Albert
De mensen die er komen, moest dat zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij niet luisteren wil, dan moet hij maar voelen: afhakken die handel
deensen?
Ik ga wel wat later op de middag. Hopelijk geen lege schappenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk dat ik ook nog wel even de AH binnen loop.... op zaterdagmiddag midden in het centrum
Daarentegen, kaas halen op de markt
Ueberhaupt: mensenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De mensen die er komen, moest dat zijn
Afhakken? Nee!
Verjaardagsmensen die hun boodschappen doen bij Albertquote:
Ik heb gewoon eenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verjaardagsmensen die hun boodschappen doen bij Albert![]()
![]()
Mensen met eenquote:
Ik kan me niet voorstellen dat jijquote:
quote:
Natuurlijk wel!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jijbent
Dus zijn de andere een stap meer, dus plussize ten opzichte van normale modellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen het woord plussize al
Die andere zijn gewoon zakken botten
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef DrMarten het volgende:
Wat is dat toch dat sommige winkels alleen maar willen verkopen aan mensen die minimaal 5 dagen in de week in de sportschool zitten? Voor de gein eens de Zara binnen gelopen. Alleen maar slim fit en super slim fit. ALsof ik daar in pas met mijn pens
Je zou het iig niet zeggen dat grofweg de helft van de NL-ers te dik is als je de gemiddelde kledingwinkel binnenlooptquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef DrMarten het volgende:
Wat is dat toch dat sommige winkels alleen maar willen verkopen aan mensen die minimaal 5 dagen in de week in de sportschool zitten? Voor de gein eens de Zara binnen gelopen. Alleen maar slim fit en super slim fit. ALsof ik daar in pas met mijn pens
Broeken, ook zo'n drama. Ook allemaal van die skinny/slim onzin.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou het iig niet zeggen dat grofweg de helft van de NL-ers te dik is als je de gemiddelde kledingwinkel binnenloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het hier weleens over plastic poppetje enzo maar dit is letterlijk een levende pop.
Kolere![]()
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
thnx voor de tip, zal er ook eens kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef Belsezar het volgende:
Zit je een rijtje before and after pics te bekijken van plastische chirurgie van "beroemde" mensen kom je deze "mevrouw" tegen:
Valeria Lukyanova:Volgens mij hebben ze dat model ook bij de action.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het hier weleens over plastic poppetje enzo maar dit is letterlijk een levende pop.
Kolere![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
thnx voor de tip, zal er ook eens kijken.
Niet dat ik ooit in een sportschool geweest ben trouwens.
Je moet d'r eens googlen voor de grap. Al weet ik niet of je dan moet lachen of huilenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat hele mens kan niet. Ziet er niet uit
Ik ken d'r wel, heb 'r wel vaker voorbij zien komen. Er zijn wel meer van dat soort achterlijke figuren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet d'r eens googlen voor de grap. Al weet ik niet of je dan moet lachen of huilen
Kan je morgen tenminste in zon skinny broekquote:Op zondag 22 maart 2015 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Rondje fietsen en dan op 3 kwartier lopen van huis een lekke band krijgen 😡
Wel mijn lichaamsbeweging gehad voor vandaag.
Valt nog mee eigenlijk. Afstand van een half uur fietsen is al snel anderhalf uur lopen. Ik heb dan ook altijd fatsoenlijke antilekbanden op de bicyclet liggenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Rondje fietsen en dan op 3 kwartier lopen van huis een lekke band krijgen 😡
Wel mijn lichaamsbeweging gehad voor vandaag.
Dé reden om niet af te vallen, skinny broekenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je morgen tenminste in zon skinny broek
Moet ik eerst mij kuiten eraf snijdenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je morgen tenminste in zon skinny broek
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 22 maart 2015 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dé reden om niet af te vallen, skinny broeken
Niet op skinny dragersquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Kutweekend. Kutweek. Kutmaand. Kutjaar.
Die denkt positief.quote:En de autocorrect maakt overal KitKat van.
quote:Op maandag 23 maart 2015 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Kutweekend. Kutweek. Kutmaand. Kutjaar.
En de autocorrect maakt overal KitKat van.
20? Dat is ook wel echt het minimum of niet?quote:Op maandag 23 maart 2015 08:51 schreef Q. het volgende:
Zo. 5 vakantiedagen bij gekocht. Die 20 zijn echt te weinig. Dan kan je niet eens een keer een dagje gewoon uitrusten. En als je al 5 dagen in de week werkt schiet dat niet op.
Hier sinds september geen vakantie meer gehad. Is al best wel lang. In mei wel weekje Barcelona.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Kheb ook zin in werken, maar dan echt. Wel kan ik eigenlijk niet wachten tot de vakantie, ik ben er aan toe. Laatste week+ echt vrij was vorig jaar begin juli. Nog 4 weken te gaan en dan is het eindelijk weer zo ver.
Welke week? Dan blijven wij wel in Lloretquote:Op maandag 23 maart 2015 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier sinds september geen vakantie meer gehad. Is al best wel lang. In mei wel weekje Barcelona.
En dat noemt ie langquote:Op maandag 23 maart 2015 08:53 schreef Q. het volgende:
Hier sinds september geen vakantie meer gehad. Is al best wel lang. In mei wel weekje Barcelona.
Strijderquote:Op maandag 23 maart 2015 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat noemt ie lang
Tis dat ik nog net met kerst vrij had ivm baanwisseling, maar de laatste vakantie van mij was uhm.. een 1,5 week in 2013 ofzo denk ik.
Dat is al bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hoi Q.quote:
Kom je in het voorjaar (als het ooit komtquote:
Dat doe je dan toch echt zelf he.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat noemt ie lang
Tis dat ik nog net met kerst vrij had ivm baanwisseling, maar de laatste vakantie van mij was uhm.. een 1,5 week in 2013 ofzo denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |