Moet ik eerst mij kuiten eraf snijdenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je morgen tenminste in zon skinny broek
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 22 maart 2015 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dé reden om niet af te vallen, skinny broeken
Niet op skinny dragersquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Kutweekend. Kutweek. Kutmaand. Kutjaar.
Die denkt positief.quote:En de autocorrect maakt overal KitKat van.
quote:Op maandag 23 maart 2015 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Kutweekend. Kutweek. Kutmaand. Kutjaar.
En de autocorrect maakt overal KitKat van.
20? Dat is ook wel echt het minimum of niet?quote:Op maandag 23 maart 2015 08:51 schreef Q. het volgende:
Zo. 5 vakantiedagen bij gekocht. Die 20 zijn echt te weinig. Dan kan je niet eens een keer een dagje gewoon uitrusten. En als je al 5 dagen in de week werkt schiet dat niet op.
Hier sinds september geen vakantie meer gehad. Is al best wel lang. In mei wel weekje Barcelona.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Kheb ook zin in werken, maar dan echt. Wel kan ik eigenlijk niet wachten tot de vakantie, ik ben er aan toe. Laatste week+ echt vrij was vorig jaar begin juli. Nog 4 weken te gaan en dan is het eindelijk weer zo ver.
Welke week? Dan blijven wij wel in Lloretquote:Op maandag 23 maart 2015 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier sinds september geen vakantie meer gehad. Is al best wel lang. In mei wel weekje Barcelona.
En dat noemt ie langquote:Op maandag 23 maart 2015 08:53 schreef Q. het volgende:
Hier sinds september geen vakantie meer gehad. Is al best wel lang. In mei wel weekje Barcelona.
Strijderquote:Op maandag 23 maart 2015 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat noemt ie lang
Tis dat ik nog net met kerst vrij had ivm baanwisseling, maar de laatste vakantie van mij was uhm.. een 1,5 week in 2013 ofzo denk ik.
Dat is al bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hoi Q.quote:
Kom je in het voorjaar (als het ooit komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |