Ja, preciesquote:
Seks met een dunne is gewoon pijnlijk door die bottenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het sowieso bij mannen ook mooier: beetje spek op die botten
Blauwe plekkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Seks met een dunne is gewoon pijnlijk door die botten
Schurken... tegen elkaar aan kruipenquote:
Eerste keer dat ik die hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schurken... tegen elkaar aan kruipen
Ik weet niet beterquote:
Nouja ergens.. Tegen iemandquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet beter
Het is volgens mij oorspronkelijk meer ergens tegenaan schuren
Of tegen iemand jaquote:
Maar wel schuren?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of tegen iemand ja
Maar als ik tegen iemand aankruip ga ik meestal niet liggen schurken in die betekenis
Nee, dus juist niet schurenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel schuren?
Ik snap er niets meer van
Spoonenquote:
Schurken is schuren zonder te schurenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dus juist niet schurenWel lekker tegen elkaar aanliggen.
Dus niet letterlijk tegen iets/iemand aan schuren zoals in de 'originele' betekenis
Maar het kan ook face to facequote:
Ja, als je het zo zegt...quote:
Dat ga ik vanavond doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef MissMSX het volgende:
Maar nu heb ik dus zin om tegen iemand aan te schurken
Voor mij is het net zo'n 'standaard' woord als knuffelen dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of te w gewoon samen liggen / knuffelen.
Wat een gedoe ook altijd met al die namen
Ik wist niet dat jij iemand hebt om tegenaan te schurkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond doen![]()
Maar eerst een verjaardag van vriendin, gezellig met haar familie
Heb ik ook niet, in die zin van t woord.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij iemand hebt om tegenaan te schurken![]()
Kringverjaardag?
In welke zin dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, in die zin van t woord.
Aaaaaaaaw, da's ook fijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goede vriend van me waar ik bij blijf pitten.
Dus wordt wel even geschurkt
Wakker makenquote:
Alle supermarkten zijn irri...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog nooit B en J s open de AH is een irri super
Ben ik al een kwartier mee bezig maar hij luistert niet echtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wakker maken
[..]
Alle supermarkten zijn irri...
Als hij niet luisteren wil, dan moet hij maar voelen: afhakken die handelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben ik al een kwartier mee bezig maar hij luistert niet echt![]()
Moagh, meer deensen die er komen.
Maar AH zelf is wel irri heh
Wandelingetje makenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben ik al een kwartier mee bezig maar hij luistert niet echt![]()
Denk dat ik ook nog wel even de AH binnen loop.... op zaterdagmiddag midden in het centrumquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga zo nog even boodschapjes doen. Bij Albert
De mensen die er komen, moest dat zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij niet luisteren wil, dan moet hij maar voelen: afhakken die handel
deensen?
Ik ga wel wat later op de middag. Hopelijk geen lege schappenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk dat ik ook nog wel even de AH binnen loop.... op zaterdagmiddag midden in het centrum
Daarentegen, kaas halen op de markt
Ueberhaupt: mensenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De mensen die er komen, moest dat zijn
Afhakken? Nee!
Verjaardagsmensen die hun boodschappen doen bij Albertquote:
Ik heb gewoon eenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verjaardagsmensen die hun boodschappen doen bij Albert![]()
![]()
Mensen met eenquote:
Ik kan me niet voorstellen dat jijquote:
quote:
Natuurlijk wel!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jijbent
Dus zijn de andere een stap meer, dus plussize ten opzichte van normale modellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen het woord plussize al
Die andere zijn gewoon zakken botten
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef DrMarten het volgende:
Wat is dat toch dat sommige winkels alleen maar willen verkopen aan mensen die minimaal 5 dagen in de week in de sportschool zitten? Voor de gein eens de Zara binnen gelopen. Alleen maar slim fit en super slim fit. ALsof ik daar in pas met mijn pens
Je zou het iig niet zeggen dat grofweg de helft van de NL-ers te dik is als je de gemiddelde kledingwinkel binnenlooptquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef DrMarten het volgende:
Wat is dat toch dat sommige winkels alleen maar willen verkopen aan mensen die minimaal 5 dagen in de week in de sportschool zitten? Voor de gein eens de Zara binnen gelopen. Alleen maar slim fit en super slim fit. ALsof ik daar in pas met mijn pens
Broeken, ook zo'n drama. Ook allemaal van die skinny/slim onzin.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou het iig niet zeggen dat grofweg de helft van de NL-ers te dik is als je de gemiddelde kledingwinkel binnenloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het hier weleens over plastic poppetje enzo maar dit is letterlijk een levende pop.
Kolere![]()
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
thnx voor de tip, zal er ook eens kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef Belsezar het volgende:
Zit je een rijtje before and after pics te bekijken van plastische chirurgie van "beroemde" mensen kom je deze "mevrouw" tegen:
Valeria Lukyanova:Volgens mij hebben ze dat model ook bij de action.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het hier weleens over plastic poppetje enzo maar dit is letterlijk een levende pop.
Kolere![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
thnx voor de tip, zal er ook eens kijken.
Niet dat ik ooit in een sportschool geweest ben trouwens.
Je moet d'r eens googlen voor de grap. Al weet ik niet of je dan moet lachen of huilenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat hele mens kan niet. Ziet er niet uit
Ik ken d'r wel, heb 'r wel vaker voorbij zien komen. Er zijn wel meer van dat soort achterlijke figuren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet d'r eens googlen voor de grap. Al weet ik niet of je dan moet lachen of huilen
Kan je morgen tenminste in zon skinny broekquote:Op zondag 22 maart 2015 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Rondje fietsen en dan op 3 kwartier lopen van huis een lekke band krijgen 😡
Wel mijn lichaamsbeweging gehad voor vandaag.
Valt nog mee eigenlijk. Afstand van een half uur fietsen is al snel anderhalf uur lopen. Ik heb dan ook altijd fatsoenlijke antilekbanden op de bicyclet liggenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Rondje fietsen en dan op 3 kwartier lopen van huis een lekke band krijgen 😡
Wel mijn lichaamsbeweging gehad voor vandaag.
Dé reden om niet af te vallen, skinny broekenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je morgen tenminste in zon skinny broek
Moet ik eerst mij kuiten eraf snijdenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je morgen tenminste in zon skinny broek
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 22 maart 2015 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dé reden om niet af te vallen, skinny broeken
Niet op skinny dragersquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Kutweekend. Kutweek. Kutmaand. Kutjaar.
Die denkt positief.quote:En de autocorrect maakt overal KitKat van.
quote:Op maandag 23 maart 2015 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Kutweekend. Kutweek. Kutmaand. Kutjaar.
En de autocorrect maakt overal KitKat van.
20? Dat is ook wel echt het minimum of niet?quote:Op maandag 23 maart 2015 08:51 schreef Q. het volgende:
Zo. 5 vakantiedagen bij gekocht. Die 20 zijn echt te weinig. Dan kan je niet eens een keer een dagje gewoon uitrusten. En als je al 5 dagen in de week werkt schiet dat niet op.
Hier sinds september geen vakantie meer gehad. Is al best wel lang. In mei wel weekje Barcelona.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Kheb ook zin in werken, maar dan echt. Wel kan ik eigenlijk niet wachten tot de vakantie, ik ben er aan toe. Laatste week+ echt vrij was vorig jaar begin juli. Nog 4 weken te gaan en dan is het eindelijk weer zo ver.
Welke week? Dan blijven wij wel in Lloretquote:Op maandag 23 maart 2015 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier sinds september geen vakantie meer gehad. Is al best wel lang. In mei wel weekje Barcelona.
En dat noemt ie langquote:Op maandag 23 maart 2015 08:53 schreef Q. het volgende:
Hier sinds september geen vakantie meer gehad. Is al best wel lang. In mei wel weekje Barcelona.
Strijderquote:Op maandag 23 maart 2015 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat noemt ie lang
Tis dat ik nog net met kerst vrij had ivm baanwisseling, maar de laatste vakantie van mij was uhm.. een 1,5 week in 2013 ofzo denk ik.
Dat is al bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hoi Q.quote:
Kom je in het voorjaar (als het ooit komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |