Ja, preciesquote:
Seks met een dunne is gewoon pijnlijk door die bottenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het sowieso bij mannen ook mooier: beetje spek op die botten
Blauwe plekkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Seks met een dunne is gewoon pijnlijk door die botten
Schurken... tegen elkaar aan kruipenquote:
Eerste keer dat ik die hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schurken... tegen elkaar aan kruipen
Ik weet niet beterquote:
Nouja ergens.. Tegen iemandquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet beter
Het is volgens mij oorspronkelijk meer ergens tegenaan schuren
Of tegen iemand jaquote:
Maar wel schuren?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of tegen iemand ja
Maar als ik tegen iemand aankruip ga ik meestal niet liggen schurken in die betekenis
Nee, dus juist niet schurenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel schuren?
Ik snap er niets meer van
Spoonenquote:
Schurken is schuren zonder te schurenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dus juist niet schurenWel lekker tegen elkaar aanliggen.
Dus niet letterlijk tegen iets/iemand aan schuren zoals in de 'originele' betekenis
Maar het kan ook face to facequote:
Ja, als je het zo zegt...quote:
Dat ga ik vanavond doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef MissMSX het volgende:
Maar nu heb ik dus zin om tegen iemand aan te schurken
Voor mij is het net zo'n 'standaard' woord als knuffelen dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of te w gewoon samen liggen / knuffelen.
Wat een gedoe ook altijd met al die namen
Ik wist niet dat jij iemand hebt om tegenaan te schurkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond doen![]()
Maar eerst een verjaardag van vriendin, gezellig met haar familie
Heb ik ook niet, in die zin van t woord.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij iemand hebt om tegenaan te schurken![]()
Kringverjaardag?
In welke zin dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, in die zin van t woord.
Aaaaaaaaw, da's ook fijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goede vriend van me waar ik bij blijf pitten.
Dus wordt wel even geschurkt
Wakker makenquote:
Alle supermarkten zijn irri...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog nooit B en J s open de AH is een irri super
Ben ik al een kwartier mee bezig maar hij luistert niet echtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wakker maken
[..]
Alle supermarkten zijn irri...
Als hij niet luisteren wil, dan moet hij maar voelen: afhakken die handelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben ik al een kwartier mee bezig maar hij luistert niet echt![]()
Moagh, meer deensen die er komen.
Maar AH zelf is wel irri heh
Wandelingetje makenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben ik al een kwartier mee bezig maar hij luistert niet echt![]()
Denk dat ik ook nog wel even de AH binnen loop.... op zaterdagmiddag midden in het centrumquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga zo nog even boodschapjes doen. Bij Albert
De mensen die er komen, moest dat zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij niet luisteren wil, dan moet hij maar voelen: afhakken die handel
deensen?
Ik ga wel wat later op de middag. Hopelijk geen lege schappenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk dat ik ook nog wel even de AH binnen loop.... op zaterdagmiddag midden in het centrum
Daarentegen, kaas halen op de markt
Ueberhaupt: mensenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De mensen die er komen, moest dat zijn
Afhakken? Nee!
Verjaardagsmensen die hun boodschappen doen bij Albertquote:
Ik heb gewoon eenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verjaardagsmensen die hun boodschappen doen bij Albert![]()
![]()
Mensen met eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |