Watertje tussendoor?quote:
Zo'n avondje dat de nieuwe er al staat voordat de huidige leeg is?quote:
Idd. Lui doen rondjes dus gaat hard danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo'n avondje dat de nieuwe er al staat voordat de huidige leeg is?
Leuk is dat altijd. Ik ben ook geen snelle drinker, garantie voor te snel zat worden bij mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. Lui doen rondjes dus gaat hard dan
Ja nee het stomme was dat ze best wenkbrauwen had, maar op de een of andere manier had bedacht dat ze daar met bruine schmink half overheen half naast moest schminken of zo. Daarom snapte ik het niet en bleef ik er naar kijken...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoeen die met een markeerstift in de weer is geweest?
Nouja ik normaal wel maar probeer me in te houdenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd. Ik ben ook geen snelle drinker, garantie voor te snel zat worden bij mij.
Dat dat nog bestaatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef DrMarten het volgende:
Nieuw seizoen 2 voor 12 en dan beginnen met een tenenkrommend slecht stel kandidaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Die eersten ja, om te huilen gewoon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef DrMarten het volgende:
Nieuw seizoen 2 voor 12 en dan beginnen met een tenenkrommend slecht stel kandidaten
Ik zie iets heel raars voor me, nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja nee het stomme was dat ze best wenkbrauwen had, maar op de een of andere manier had bedacht dat ze daar met bruine schmink half overheen half naast moest schminken of zo. Daarom snapte ik het niet en bleef ik er naar kijken...
Mag ik terug naar bed?quote:
De moeite waard om terug te kijken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die eersten ja, om te huilen gewoon.
Van mij welquote:
Naar welk bed bijvoorbeeld zou hij niet terug mogen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk bed je naar terug wil.
Z'n eigenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar welk bed bijvoorbeeld zou hij niet terug mogen?
Een lekker warm bedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk bed je naar terug wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |