quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ja die nieuwe is dus wel afgekeurd nu he
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zat er al op te wachtenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Weet je wat heel erg is? Er zit (tijdelijk) geen Ola Happiness Station op Utrecht CS
En het ging zo goed, hij kletste leuk mee, provoceerde niet. Jammer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nopquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een Swirl gehad?
Ook geen swirls te bekennen toen iddquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Oh, de holocaust, was ook best erg overigens.
Ja, dat ook. Eigenlijk heb ik het nu net zo slecht als de joden toen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook geen swirls te bekennen toen idd.
Ja, al rijden jouw treinen minder punctueel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Eigenlijk heb ik het nu net zo slecht als de joden toen.
Nog een paar weekjes geduldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Weet je wat heel erg is? Er zit (tijdelijk) geen Ola Happiness Station op Utrecht CS
1945 beldequote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al rijden jouw treinen minder punctueel.
Ba-dum-tsjjjjj.
Dat is NOOIT een excuusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:50 schreef HarveySpecter het volgende:
Sorry, sorry, sorry! Er kwam even wat tussen.
Heb je ze gewaarschuwd voor de dingen tussen 1945 en nu?quote:
In Zwolle zit er wel één, maar dan ben ik al thuis, dus dat schiet niet echt op.quote:
Niet eens, de eikelsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je ze gewaarschuwd voor de dingen tussen 1945 en nu?
Ik moest lachenquote:
Dan krijg je een space time continuum!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je ze gewaarschuwd voor de dingen tussen 1945 en nu?
eeeehmmmm, das hoort zo hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je een space time continuum!
Je bedoelt een paradox?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je een space time continuum!
Nou ja, ze kan, per ongeluk, blijft een vrouw, bedoelen dat er daardoor een nieuwe tijdslijn ontstaat.quote:
Dat zou evt kunnen ja,maar denk het nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan, per ongeluk, blijft een vrouw, bedoelen dat er daardoor een nieuwe tijdslijn ontstaat.
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou evt kunnen ja,maar denk het niet.
Wat voor werk doe je?quote:
Blond en tieten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij zou CL een prima companion zijn.
Ik zat meer te denken aan nieuwsgierig, avontuurlijk, en een tikkeltje onhandig, maar dat ook idd.quote:
En het is nog wel een HDquote:
Hoe lief.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan nieuwsgierig, avontuurlijk, en een tikkeltje onhandig, maar dat ook idd.
Avontuurlijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan nieuwsgierig, avontuurlijk, en een tikkeltje onhandig, maar dat ook idd.
Hack the system!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En het is nog wel een HD
Vroeger, gaatjes boren in DD's
Eerst een biertje!quote:
Check, zo na het werk even, maar deze keer echt kort, morgen voor 6 uur mijn nest uitquote:
6 uur op zaterdag? Wat ga je doen zo vroeg?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Check, zo na het werk even, maar deze keer echt kort, morgen voor 6 uur mijn nest uit.
IJ-hallen, stand gehuurdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
6 uur op zaterdag? Wat ga je doen zo vroeg?
Ahh ok, hopelijk hoef je niks meer mee terug naar huis te nemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IJ-hallen, stand gehuurd.
Eens tijd om wat echt overbodige meuk te verkopen en niet via MP etc dus, daar had ik nooit zin in. Nu is het in 1 keer dumpen.
Nee, dat zou wel weer irritant zijn, maar dat zal wel meevallen, tegen het einde dump ik het gewoon voor bijna niets als ik nog wat over hebquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, hopelijk hoef je niks meer mee terug naar huis te nemen.
Ik was ook van plan om even te kijken maar komt nu niet zo goed uitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel weer irritant zijn, maar dat zal wel meevallen, tegen het einde dump ik het gewoon voor bijna niets als ik nog wat over heb.
En hoeveel overbodige meuk ga je kopen van het geld dat het opbrengt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IJ-hallen, stand gehuurd.
Eens tijd om wat echt overbodige meuk te verkopen en niet via MP etc dus, daar had ik nooit zin in. Nu is het in 1 keer dumpen.
Ja, het is elke maand 1 keer. Ben er nog nooit als verkoper geweest.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook van plan om even te kijken maar komt nu niet zo goed uitMaar over een paar weken is het weer zag ik.
Ongetwijfeld weer veelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En hoeveel overbodige meuk ga je kopen van het geld dat het opbrengt?
Awquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Dr zit een jong blond brabomeisje tegenover me in de trein en de ouwe zakenman-type dude naast dr zit steeds tegen dr aan in slaap te vallen. Hoe awkward
Stiekem in d'r bloesje gluren die smeerlap!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Dr zit een jong blond brabomeisje tegenover me in de trein en de ouwe zakenman-type dude naast dr zit steeds tegen dr aan in slaap te vallen. Hoe awkward
Dat mag als ze uit Brabant komtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:08 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Stiekem in d'r bloesje gluren die smeerlap!
Hoe weet je dat ze brabo is?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah damn.. Bloedje irritant dat accent.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Omdat ze zat te houdoe-en door de telefoon.
Daarom; focussen op de tieten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ah damn.. Bloedje irritant dat accent.
Prioriteiten stellen he?quote:
Het is dat ik niet op vrouwen vallen, maar ik denk dat ik je tip opgevolgd zou hebbenquote:
Helaas werd mijn aandacht steeds afgeleid door haar opgeschminkte wenkbrauwen. Waarom doen vrouwen dat tochquote:
Oh, that shit is nastyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helaas werd mijn aandacht steeds afgeleid door haar opgeschminkte wenkbrauwen. Waarom doen vrouwen dat toch
Zoeen die met een markeerstift in de weer is geweest?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helaas werd mijn aandacht steeds afgeleid door haar opgeschminkte wenkbrauwen. Waarom doen vrouwen dat toch
Vandaag pizza, lui als ik benquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef Belsezar het volgende:
Morgen boeuf bourguignon, heb er nu al zin in
Dat is fugly. Zo vaak geëpileerd dat ze ze moet tekenenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan morgen niet lui zijn, het kost redelijk wat tijd om boeuf bourguignon te maken. Gelukkig is de pay off grandioosquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vandaag pizza, lui als ik ben![]()
Nu nog wachten tot ie er is.
Watertje tussendoor?quote:
Zo'n avondje dat de nieuwe er al staat voordat de huidige leeg is?quote:
Idd. Lui doen rondjes dus gaat hard danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo'n avondje dat de nieuwe er al staat voordat de huidige leeg is?
Leuk is dat altijd. Ik ben ook geen snelle drinker, garantie voor te snel zat worden bij mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. Lui doen rondjes dus gaat hard dan
Ja nee het stomme was dat ze best wenkbrauwen had, maar op de een of andere manier had bedacht dat ze daar met bruine schmink half overheen half naast moest schminken of zo. Daarom snapte ik het niet en bleef ik er naar kijken...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoeen die met een markeerstift in de weer is geweest?
Nouja ik normaal wel maar probeer me in te houdenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd. Ik ben ook geen snelle drinker, garantie voor te snel zat worden bij mij.
Dat dat nog bestaatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef DrMarten het volgende:
Nieuw seizoen 2 voor 12 en dan beginnen met een tenenkrommend slecht stel kandidaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Die eersten ja, om te huilen gewoon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef DrMarten het volgende:
Nieuw seizoen 2 voor 12 en dan beginnen met een tenenkrommend slecht stel kandidaten
Ik zie iets heel raars voor me, nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja nee het stomme was dat ze best wenkbrauwen had, maar op de een of andere manier had bedacht dat ze daar met bruine schmink half overheen half naast moest schminken of zo. Daarom snapte ik het niet en bleef ik er naar kijken...
Mag ik terug naar bed?quote:
De moeite waard om terug te kijken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die eersten ja, om te huilen gewoon.
Van mij welquote:
Naar welk bed bijvoorbeeld zou hij niet terug mogen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk bed je naar terug wil.
Z'n eigenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar welk bed bijvoorbeeld zou hij niet terug mogen?
Een lekker warm bedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk bed je naar terug wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |