Ik vind het vervelende van warm weer in Nederland dat het vaak maar een paar dagen is. Dat als je net gewend begint te raken de temperatuur alweer keldert. Je lichaam krijgt gewoon de kans niet zich erop in te stellenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar, ja. In NL vind ik 30 over het algemeen niet lekker.
quote:
De zon is gaan schijnenquote:
Kijk uit, het gaat weer richting een weerpraatje...quote:
Ik heb borstenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk uit, het gaat weer richting een weerpraatje...
Borsten
Newbiequote:
Ik ook. Borstendansjequote:
Dat gaat nooit gebeuren. Altijd 15 jaar achterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:40 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik moet zo snel mogelijk van die status af...
Hahah. Maar ga gerust verder over je borstenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Altijd 15 jaar achter
Nah, ik zou mijn tijd er niet aan verspillen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te kijken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, ik zou mijn tijd er niet aan verspillen.
Maar plaatje van een sidderaal, duidelijke omschrijving van een sidderaal. Moeder zegt "sidderaal". Zoonlief die er niets van mee heeft gekregen omdat ie met zijn neus in de boeken zit om de eerste 3 vragen op te zoeken weet te melden dat het zeker geen sidderaal is....
Als je Samzz borsten gemist hebt ben je digitaal blindquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ik las te snel, dacht dat de tweede een reactie was op de eerste
Nope, woord niet geradenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]Klinkt tenenkrommend ja
Volgende week een nieuwe kans
Nou ja, zij dan niet he
Met weinig goede antwoorden is het ook wel lastig het woord te raden jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, woord niet geradenEn 2e koppel was wel goed, volgende week 3e ronde.
Stuk minder interessant dan een tv-spelletjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef DrMarten het volgende:
Maar goed jullie hadden het over borsten....
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuk minder interessant dan een tv-spelletje
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuk minder interessant dan een tv-spelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |