Wel een onderwerp waar iedereen hier over mee kan praten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuk minder interessant dan een tv-spelletje
quote:
Wat een matchquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuk minder interessant dan een tv-spelletje
Ik sjouw er dagelijks mee rond. Niks spannends aanquote:
Dat zou ik zelf best eens een dag willen ervaren. Hoe dat is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik sjouw er dagelijks mee rond. Niks spannends aan
Weinig anders dan dat je nu doet/hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:26 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf best eens een dag willen ervaren. Hoe dat is.
Doet het nooit pijn dan? Met rennen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weinig anders dan dat je nu doet/hebt.
Ze zitten hoogstens soms in de weg
Neu, valt best mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Doet het nooit pijn dan? Met rennen bijvoorbeeld?
Je kan immers niet altijd een sport bh aan hebben, als je bijvoorbeeld de trein moet halen of zo.
Dat is enkel als je heule grote tieten hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Doet het nooit pijn dan? Met rennen bijvoorbeeld?
Je kan immers niet altijd een sport bh aan hebben, als je bijvoorbeeld de trein moet halen of zo.
Ik dacht juist dat het andersom werkte. Dat kleinere borsten gevoeliger zijn dan grote.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is enkel als je heule grote tieten hebt.
Gevoeliger miss als in bij aanraking.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:35 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het andersom werkte. Dat kleinere borsten gevoeliger zijn dan grote.
Zo zie je maar weer. Ik snap er allemaal helemaal niets van haha.
Kleinere gevoeliger dan grotere?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:35 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het andersom werkte. Dat kleinere borsten gevoeliger zijn dan grote.
Zo zie je maar weer. Ik snap er allemaal helemaal niets van haha.
Afgelopen week zag ik er een rennen op het station die zichzelf zowat blauwe ogen sloeg. Toen had ik wel zoiets van dat kan niet comfortabel zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is enkel als je heule grote tieten hebt.
Sommige mensen hebben echt Heule heule grote. Lijkt me ook niets.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Afgelopen week zag ik er een rennen op het station die zichzelf zowat blauwe ogen sloeg. Toen had ik wel zoiets van dat kan niet comfortabel zijn
Om te hebben zeker niet. Om naar te kijken is weer een ander verhaal haha.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt Heule heule grote. Lijkt me ook niets.
Is het ook niet. Maar pijn... Meestal valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Afgelopen week zag ik er een rennen op het station die zichzelf zowat blauwe ogen sloeg. Toen had ik wel zoiets van dat kan niet comfortabel zijn
Goede BH had bij haar waarschijnlijk ook wel een hoop gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt Heule heule grote. Lijkt me ook niets.
Ik snap de fascinatie ernaar niet echt, tis gewoon vlees maarja. Tis sowieso anders als je ermee opgegroeid bent.quote:
Idd ja, soms vraag je je echt af waarom mensen voor bepaalde bhs gekozen hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goede BH had bij haar waarschijnlijk ook wel een hoop gedaan
Eigenlijk vet en kliertjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap de fascinatie ernaar niet echt, tis gewoon vlees maarja. Tis sowieso anders als je ermee opgegroeid bent.
Vetklompenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap de fascinatie ernaar niet echt, tis gewoon vlees maarja. Tis sowieso anders als je ermee opgegroeid bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |