Zeg je dat ook als je een homp vet op je bord krijgt ipv steak?quote:
Ja, dat past meer bij mij jaquote:
Mwa... Kleine borsten zijn soms ook heel mooi hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef MissMSX het volgende:
Dubbel wel. Altijd zijn vrouwen te dik, behalve waar het om tetten gaat, dan zijn ze te dun
Sinds wanneer zijn vrouwen 'altijd' te dik?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef MissMSX het volgende:
Dubbel wel. Altijd zijn vrouwen te dik, behalve waar het om tetten gaat, dan zijn ze te dun
Ik vind vrouwen niet altijd te dik, hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef MissMSX het volgende:
De algemene tendens is toch wel dat groter beter is dan kleiner.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mwa... Kleine borsten zijn soms ook heel mooi hoor.
Ook weer de algemene tendens: dik is niet goed, zo bedoel ik het meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn vrouwen 'altijd' te dik?
Te groot in verhouding tot de rest van het lichaam vind ik ook niet wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mwa... Kleine borsten zijn soms ook heel mooi hoor.
Mijn ex-vriendin had vrij kleine borsten, maar ze was verder prachtig. Dan boeit het mij echt geen reet hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De algemene tendens is toch wel dat groter beter is dan kleiner.
Uiteraard is er altijd variatie mogelijk in voorkeur
En te lelijk, maar dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs ik zou als model niet aan de bak komen: te dik
Je hebt tegenwoordig ook plussize modellenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef MissMSX het volgende:
"Maar verder prachtig"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin had vrij kleine borsten, maar ze was verder prachtig. Dan boeit het mij echt geen reet hoor.
DIe modewereld is dan ook compleet verkniptquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef MissMSX het volgende:
Het is ook meer het beeld in de media van de 'ideale' vrouw. En vrouwen vinden dan dat ze daaraan moeten voldoen. Ook al vinden eigenlijk de meeste mannen dat ideaalbeeld helemaal niet boeiend. Heel kromquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin had vrij kleine borsten, maar ze was verder prachtig. Dan boeit het mij echt geen reet hoor.
Kate Upton vind ik de mooiste vrouw ter wereld. En Upton is ook een beetje vol toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook plussize modellen.
Scherpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Maar verder prachtig"![]()
Oftewel die kleine dingen vond je lelijk
Ik weet niet wie Kate Upton is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Kate Upton vind ik de mooiste vrouw ter wereld. En Upton is ook een beetje vol toch?
Alleen het woord plussize alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook plussize modellen.
Dat laatste is een meer accurate omschrijving, jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen het woord plussize al
Die andere zijn gewoon zakken botten
Ja, precies mijn punt. Gewoon gezonde vrouwelijke vormenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is een meer accurate omschrijving, ja.
Vooral om het feit dat die plussize modellen niet eens plussize zijn over het algemeen.
Nee absoluut niet. Ik vind grote borsten mooi om te zien, maar het is niet zo dat ik kleine borsten dus niet aantrekkelijk vind.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Maar verder prachtig"![]()
Oftewel die kleine dingen vond je lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |