Hij vind jou echt niet de mooiste hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:01 schreef theeleut1 het volgende:
Hij heeft echt al heel erg vaak bevestigd dat hij mij de mooiste vind,
En terecht, want dat lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:01 schreef theeleut1 het volgende:
Hij heeft echt al heel erg vaak bevestigd dat hij mij de mooiste vind, maar ik kan het maar niet geloven..
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij vind jou echt niet de mooiste hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen.
Onzin, hij vindt haar wel de mooiste, dus dat is helemaal niet vreemd. Voor hem is zij de mooiste.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
En terecht, want dat lijkt me heel sterk.
Nee hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen. En dat vind hij ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:03 schreef Nammie het volgende:
[..]
Onzin, hij vindt haar wel de mooiste. Voor hem is zij de mooiste.
Ik weet verder niet wat voor tips ik moet geven. Hoe oud ben je?
Nou, beetje naïef ben je wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:03 schreef Nammie het volgende:
[..]
[..]
Onzin, hij vindt haar wel de mooiste, dus dat is helemaal niet vreemd. Voor hem is zij de mooiste.
Daar geloof ik dus niet in. Als je iemand echtechtecht leuk vindt, dan is je partner de mooiste voor jou. En dan denk je ook niet dat er mogelijk mooiere vrouwen zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen. En dat vind hij ook.Moet je nooit tegen je vriendin zeggen natuurlijk. Maar het is nou eenmaal zo.
Joh, boeiend. Hij vindt haar de mooiste. Dat zegt hij. En dan is dat gewoon zo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind dat ook altijd zo'n achterlijke vraag om te stellen "vind je mij de mooiste van de hele wereld?". Je weet gewoon dat het niet zo is als hij ja zegt, en als hij nee zegt is het ook niet goedHij vindt je mooi, en dat moet genoeg zijn.
Oh, innerlijk misschien wel ja. Ik hou ook van mijn zusje, maar het is niet de mooiste ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef theeleut1 het volgende:
Ben 20! Maar misschien vind hij mij de mooiste, omdat ik zijn meisje ben en hij van mij houdt ofzo?
echtechtecht leuk heeft weinig met mooi zijn te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niet in. Als je iemand echtechtecht leuk vindt, dan is je partner de mooiste voor jou. En dan denk je ook niet dat er mogelijk mooiere vrouwen zijn.
Ah je hebt het niet puur over het uiterlijk. Maar als het puur over uiterlijk gaat geloof ik er weinig van.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef theeleut1 het volgende:
Vind mijn vriend de mooiste, omdat hij is wie hij is.
Laat me raden, dat is wat jouw vriendje tegen jou zegt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niet in. Als je iemand echtechtecht leuk vindt, dan is je partner de mooiste voor jou. En dan denk je ook niet dat er mogelijk mooiere vrouwen zijn.
...
Maar wat is het probleem dan? Zoals je zelf als zegt hij is nog bij je. Dus dan zal het wel waar zijn he. Anders zou hij je wel dumpen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef theeleut1 het volgende:
Objectief kun je inderdaad wel zien dat een model/sommige acteurs/gewoon erg knappe mensen mooier zijn, maar dat maakt dan niet echt uit denk ik.
Je hebt gelijk, ook een deel jaloezie denk ik..quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem dan? Zoals je zelf als zegt hij is nog bij je. Dus dan zal het wel waar zijn he. Anders zou hij je wel dumpen.
Nee hoor, maar ik denk dat het echt zo is. Als je verliefd op iemand bent, dan is diegene voor jou de mooiste. En dat is wat hij zegt tegen haar, dus waarom zou iedereen hier zeggen dat het niet zo is?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Laat me raden, dat is wat jouw vriendje tegen jou zegt?
Zet de Victoria's Secret-show even aan op de TV. Zie jij er zo uit? Nou dan.
Wil je echt in sprookjes geloven en waarom ben je hier zo wel in?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
[..]
Joh, boeiend. Hij vindt haar de mooiste. Dat zegt hij. En dan is dat gewoon zo.
Het gaat erom hoe hij het ervaart. Niet hoe jullie erover denken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:16 schreef thabrid het volgende:
[..]
Wil je echt in sprookjes geloven en waarom ben je hier zo wel in?
Er zijn altijd wel mooiere vrouwen/man, het gaat vooral om het totaal pakket en of de onderlinge klik er is. Smaken wat betreft mooi verschillen natuurlijk van persoon op persoon.
Maar door het totaalpakket kan zij voor hem wel de mooiste vrouw in de wereld zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:16 schreef thabrid het volgende:
[..]
Wil je echt in sprookjes geloven en waarom ben je hier zo wel in?
Er zijn altijd wel mooiere vrouwen/man, het gaat vooral om het totaal pakket en of de onderlinge klik er is. Smaken wat betreft mooi verschillen natuurlijk van persoon op persoon.
Ervaart hij het wel zo? Het is gewoon het enige antwoord dat hij kan geven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe hij het ervaart. Niet hoe jullie erover denken.
Je bent 12 of zoiets?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:15 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik denk dat het echt zo is.
Nee, ook als je verliefd bent werken je ogen nog prima.quote:Als je verliefd op iemand bent, dan is diegene voor jou de mooiste.
Omdat iedereen ook wel snapt dat hij dat zegt om haar fragiele zelfvertrouwen niet te schaden.quote:En dat is wat hij zegt tegen haar, dus waarom zou iedereen hier zeggen dat het niet zo is?
Victoria's Secretmodellen worden doorgaans NIET aangenomen vanwege hun gezicht..quote:En qua lichaam sowieso niet zo dun en sommige van die meiden hebben inderdaad supermooie gezichten. Maar sommigen ook niet echt hoor.
mijn vriend is voor mij ook de knapste, ondanks dat hij misschien iets te zwaar is volgens sommige of misschien iets te harig is voor anderen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent 12 of zoiets?
[..]
Nee, ook als je verliefd bent werken je ogen nog prima.
[..]
Omdat iedereen ook wel snapt dat hij dat zegt om haar fragiele zelfvertrouwen niet te schaden.
[..]
Victoria's Secretmodellen worden doorgaans NIET aangenomen vanwege hun gezicht..
Amen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent 12 of zoiets?
[..]
[..]
Omdat iedereen ook wel snapt dat hij dat zegt om haar fragiele zelfvertrouwen niet te schaden.
[..]
Victoria's Secretmodellen worden doorgaans NIET aangenomen vanwege hun gezicht..
Nee, bijna 20.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent 12 of zoiets?
[..]
[..]
[..]
En heeft hij je ooit een reden gegeven om daar aan te twijfelen? Zo nee dan zal het wel zo zijn he.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:23 schreef theeleut1 het volgende:
Zo denk ik wel eens ja, van hij weet dat ik me niet zekerder ga voelen als hij zegt van: ik vind die en die mooier maar je mag er ook zijn.. Dat zal ie nooit zeggen, ik wil hem wel heel graag geloven. Verder is hij ook totaal niet macho of laat hij merken dat hij anderen mooier vind. Hij is gewoon helemaal niet met andere vrouwen bezig zegt hij.
Volgens mij verwar jij "knap" met iets anders. George Clooney, bijvoorbeeld, is knap. Geen twijfel over mogelijk. Is jouw vriend knapper dan George Clooney?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
mijn vriend is voor mij ook de knapste, ondanks dat hij misschien iets te zwaar is volgens sommige of misschien iets te harig is voor anderen.
Zijn uiterlijk in combinatie met zijn innerlijk maakt hem het knapste voor mij.
En terecht, want het maakt voor jou kennelijk geen kut uit hoe vaak hij dit zegt. Je gelooft hem toch niet, dus zijn aandeel maakt eigenlijk al niet zoveel meer uit voor jou. Jij denkt er toch het jouwe van.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:01 schreef theeleut1 het volgende:
Hij heeft echt al heel erg vaak bevestigd dat hij mij de mooiste vind, maar ik kan het maar niet geloven.. Ik zeur er ook te veel over, maar moet het elke keer opnieuw vragen -.-, dit is hij ook echt beu.
Lijkt me vrij gezond dat hij naar anderen kijkt, een mening vormt en dan toch voor jou blijft kiezen.quote:Ook ben ik heel bang dat als hij een mooie/sexy vrouw ziet hij daar direct in geïnteresseerd is, of dat hij dan meteen zoiets heeft van: woow, ze is echt super lekker! (Als ik hier aan denk voel ik me al jaloers)
Sterker nog, vrouwen doen dit ook. Jij misschien niet, maar dat kan best als je met je hoofd ergens anders zit.quote:Ergens denk ik dat alle mannen wel letten op mooie vrouwen, alleen zegt hij dat hij wel vrouwen knap vind maar het hem verder niet uit maakt, dat hij ze niet begeert.
Ja, dat kan. Maar waarom zou je ons wel geloven en je lieve vriend niet?quote:Wat denken jullie, kan het echt dat het hem niet veel uitmaakt en hij zijn eigen vriendin de mooiste vind?
Volkomen terecht, goed idee!quote:Ga by the way binnenkort naar de psycholoog hoor, voor m'n onzekerheid en voor de soort obsessie over wat hij van andere vrouwen denkt.
Ik hoop dat je hem dit ook laat weten en niet alleen zeurt over andere vrouwen en je eigen onzekerheid.quote:Hij toont ook begrip voor m'n onzekerheid en ik vind het zeker te prijzen dat hij niet uit de relatie gestapt is door mijn gezeur.
Ga aan jezelf werken, dit ligt niet aan hem en alleen jij kan dat veranderen. Succes!quote:Hebben jullie nog tips, of kennen jullie dit ook?
maak je dan ook niet druk,je moet je ook herinneren dat als hij jouw aantrekkelijk vind en hij ziet een andere aantrekkelijke vrouw dat hij jullie echt niet gaat vergelijken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:23 schreef theeleut1 het volgende:
Zo denk ik wel eens ja, van hij weet dat ik me niet zekerder ga voelen als hij zegt van: ik vind die en die mooier maar je mag er ook zijn.. Dat zal ie nooit zeggen, ik wil hem wel heel graag geloven. Verder is hij ook totaal niet macho of laat hij merken dat hij anderen mooier vind. Hij is gewoon helemaal niet met andere vrouwen bezig zegt hij.
Ik denk dat veel meiden er zo uitzien als Ariana, ze is zonder make-up best normaal.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:25 schreef DonJames het volgende:
Zegt verder niks over hem of jullie hoor. De meeste personen op deze aarde zijn immers geen George Clooney of Ariana Grande. Geeft niks.
Ik heb eens een hele knappe man ontmoet, tot hij begon te praten en hij zag er wat betreft uiterlijk ineens een stuk minder leuk uit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij "knap" met iets anders. George Clooney, bijvoorbeeld, is knap. Geen twijfel over mogelijk. Is jouw vriend knapper dan George Clooney?
Zegt verder niks over hem of jullie hoor. De meeste personen op deze aarde zijn immers geen George Clooney of Ariana Grande. Geeft niks.
Je mist het punt. Nogal. Maargoed, kom eerst maar eens uit de puberteit, dan praten we weer verder.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel meiden er zo uitzien als Ariana, ze is zonder make-up best normaal.
En George heb je ook wel veel soortgelijke knappen van. Je doet nu alsof het uitzonderlijk is om er goed uit te zien.
Ik vind je punt ook gewoon geen punt, vandaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je mist het punt. Nogal. Maargoed, kom eerst maar eens uit de puberteit, dan praten we weer verder.
Laten we het erop houden dat dat zo voor jou werkt, en dat dat niet zo werkt voor sommige andere mensen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb eens een hele knappe man ontmoet, tot hij begon te praten en hij zag er wat betreft uiterlijk ineens een stuk minder leuk uit.
innerlijk kan een uiterlijk ook mooier of lelijker maken.
Ik denk dat het voor vrouwen wel meer zo werkt dan voor mannen. Mannen zijn ook vaak visueler ingesteld natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat dat zo voor jou werkt, en dat dat niet zo werkt voor sommige andere mensen.
Als ik naar een foto van Doutzen kijk denk ik nou niet echt als eerste "god, wat een vreselijk accent heeft die meid"..
Ik denk dat vrouwen niet over na moeten gaan denken hoe mannen denken!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor vrouwen wel meer zo werkt dan voor mannen. Mannen zijn ook vaak visueler ingesteld natuurlijk.
psycholoog klinkt wel als een goed idee. Die kan je wel goed helpen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:33 schreef theeleut1 het volgende:
Hebben jullie misschien ook tips over hoe ik met mezelf om moet gaan? Over hoe ik mezelf kan afleiden of het uit m'n hoofd kan zetten, want dit drama(wat door mij komt) duurt al een half jaar.. Heel begrijpelijk maar mijn vriend denkt bijv. dat ik hem niet vertrouw.. Vind het ook heel rot voor hem
deze theorie werkt natuurlijk ook alleen bij mensen die je kent.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat dat zo voor jou werkt, en dat dat niet zo werkt voor sommige andere mensen.
Als ik naar een foto van Doutzen kijk denk ik nou niet echt als eerste "god, wat een vreselijk accent heeft die meid"..
Je vertrouwt hem ook niet, anders zou je hem niet zo vaak om bevestiging vragen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:33 schreef theeleut1 het volgende:
Hebben jullie misschien ook tips over hoe ik met mezelf om moet gaan? Over hoe ik mezelf kan afleiden of het uit m'n hoofd kan zetten, want dit drama(wat door mij komt) duurt al een half jaar.. Heel begrijpelijk maar mijn vriend denkt bijv. dat ik hem niet vertrouw.. Vind het ook heel rot voor hem
Ja, dan sluit je even nogal een groep mensen uit zeg.. Doe jij gauw je ogen dicht als je een onbekende man tegenkomt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:37 schreef snakelady het volgende:
deze theorie werkt natuurlijk ook alleen bij mensen die je kent.
Bij vrouwen zal het best zo werken.quote:en bij de meeste werkt het zo, daar is onderzoek naar gedaan.
Een groep ontmoette een aantal mensen, daarna moesten ze die mensen op uiterlijk beoordelen. De aardige mensen werd een hoger punt gegeven dan de onaardige mensen.
met een tweede groep deden de onaardige mensen aardig en andersom en je zag de punten van de mensen die bij de eerste groep aardig deden en de tweede groep onaardig omlaag gaan en andersom bij de onaardige mensen.
Aardige mensen laten een positieve indruk achter wat hun uiterlijk ook mooier maakt in onze gedachte.
Natuurlijk zou dit niet werken als je een computer de keuze zou geven, maar bij mensen werkt het wel zo.
Het mooiste wat hij op dat moment kan krijgen ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:15 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik denk dat het echt zo is. Als je verliefd op iemand bent, dan is diegene voor jou de mooiste. En dat is wat hij zegt tegen haar, dus waarom zou iedereen hier zeggen dat het niet zo is?
En qua lichaam sowieso niet zo dun en sommige van die meiden hebben inderdaad supermooie gezichten. Maar sommigen ook niet echt hoor.
Goede tipquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je vertrouwt hem ook niet, anders zou je hem niet zo vaak om bevestiging vragen.
Ik denk dat je met een psycholoog beter de diepte in kan gaan over het hoe en wat, maar ga alvast bedenken wat er moet gebeuren dat jij jezelf zekerder kan maken en voelen. Dus niet je vriend, maar dat jij gaat geloven dat je het waard bent zeg maar. Ga desnoods voor de spiegel staan en benoem minstens 5 mooie dingen aan jezelf. Blijven herhalen.
En leid jezelf af met een hobby, zodat je ook niet constant hieraan hoeft te denken. Misschien kun je wel trotser op jezelf zijn als je je eigen jurk hebt genaaid of leert boogschieten bijvoorbeeld?
Voel me altijd na iets positiefs weer beter, maar zak iedere keer terug in m'n negatieve stemming. Hoop dat ik m'n rug eens recht kan houden en ik een keer niet meer terug zak in die depressieve gevoelens.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
psycholoog klinkt wel als een goed idee. Die kan je wel goed helpen waarschijnlijk.
Al helemaal als je je nu al beter voelt door een paar post op een forum.
Een ander gaat dat niet voor je doen, het moet uit jezelf komen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:49 schreef theeleut1 het volgende:
Vind het wel lastig om te verzinnen wat mij zekerder kan maken. Ben vroeger gepest en was altijd onzeker volgens mij.
Bij 2e handswinkels en op Marktplaats kun je best goedkoop een gitaar op de kop tikken. Youtube staat vol met gratis lessen, dus laat je daar niet door beperken.quote:Een hobby kan helpen inderdaad, zou nog eens graag gitaar leren spelen :p. Heb alleen geen geld voor muziekles nu. Iets anders verzinnen dan :p.
Jaa, jij voelt alles al aan van tevoren. Of dat nou zo goed is in deze situatie weet ik niet, maar goed.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:01 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Toevallig ben ik dat inderdaad. Hoe merk je dat?
Omdat ik hetzelfde probleem had in mijn relatie en één van mijn exen was een HSP die had hetzelfde. Toen ik er echt helemaal gek van werd heb ik toen research gedaan op het internet en kwam ik erachter dat deze onzekerheid vaak het gevolg is van dat je een HSP bent.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:01 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Toevallig ben ik dat inderdaad. Hoe merk je dat?
Deze snap ik even niet, hoe bedoel je vantevoren aanvoelen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef NoXia het volgende:
[..]
Jaa, jij voelt alles al aan van tevoren. Of dat nou zo goed is in deze situatie weet ik niet, maar goed.
Oke, het kan daar goed aan liggen inderdaad. Ben wel heel gevoelig ja. Hoe heb je je probleem toen opgelost?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelfde probleem had in mijn relatie en één van mijn exen was een HSP die had hetzelfde. Toen ik er echt helemaal gek van werd heb ik toen research gedaan op het internet en kwam ik erachter dat deze onzekerheid vaak het gevolg is van dat je een HSP bent.
Niet, alle relaties liepen stuk en ook mijn droomvriendin liep ik hierdoor mis. Vrouwen voelden zich snel beklemd door mij omdat ik elke keer voldoening en bevestiging nodig had. Veel problemen door gehad en daardoor liep het steeds stuk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:06 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Oke, het kan daar goed aan liggen inderdaad. Ben wel heel gevoelig ja. Hoe heb je je probleem toen opgelost?
Dus je plakt het label van een niet bewezen aandoening op jezelf waarop je ook nog nooit getest bent? Zie je niet hoezeer jij jezelf daarmee belemmert?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:15 schreef Harlekien het volgende:
Ik ben trouwens nooit getest op HSP maar kan mij in sommige dingen vinden, oa. dit is er 1 van.
er zaten ook mannen in die groep.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, dan sluit je even nogal een groep mensen uit zeg.. Doe jij gauw je ogen dicht als je een onbekende man tegenkomt?
[..]
Bij vrouwen zal het best zo werken.
Wel heel vervelend zeg.. Succes met je ontwikkelen volgend jaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:14 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Niet, alle relaties liepen stuk en ook mijn droomvriendin liep ik hierdoor mis. Vrouwen voelden zich snel beklemd door mij omdat ik elke keer voldoening en bevestiging nodig had. Veel problemen door gehad en daardoor liep het steeds stuk.
Ik ben nu druk met mijn studie en ga volgend jaar de tijd nemen om mezelf te ontwikkelen hier in, onder andere door een psycholoog.
Nee dat doe ik niet. Wel ben ik me er bewust van dat veel punten overeen komen en op zoek ga naar een oplossing. Hierdoor belemmer ik mezelf niet maar ontwikkel ik juist mezelf.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:18 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dus je plakt het label van een niet bewezen aandoening op jezelf waarop je ook nog nooit getest bent? Zie je niet hoezeer jij jezelf daarmee belemmert?
Beïnvloedbaar door muziek of/en kleine opmerkingen van mensen en pieker je veel?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:19 schreef theeleut1 het volgende:
Ik ben ook nooit getest, maar vermoed dat ik het heb. Ben zo gevoelig dat ik me door een paar simpele negatieve gedachten al heel rot voel. Kan me soms ook wel heel blij voelen trouwens!
Nja HSP, of gewoon heel erg gevoelig. Misschien bestaat het niet als aandoening, kan ik ook niet met zekerheid zeggen, maar het kan natuurlijk ook dat je heel erg gevoelig bent. Lijkt erg op elkaar. Je hoeft jezelf niet meteen te belemmeren toch? Als je weet dat je heel erg gevoelig bentquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:18 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dus je plakt het label van een niet bewezen aandoening op jezelf waarop je ook nog nooit getest bent? Zie je niet hoezeer jij jezelf daarmee belemmert?
Jep klote, kon er moeilijk mee omgaan en nog steeds veel moeite mee. Bedanktquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:20 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Wel heel vervelend zeg.. Succes met je ontwikkelen volgend jaar
HSP is een karakter eigenschap die heel veel mensen hebben, je bent gewoon iets gevoeliger en voelt anderen sneller aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:19 schreef theeleut1 het volgende:
Ik ben ook nooit getest, maar vermoed dat ik het heb. Ben zo gevoelig dat ik me door een paar simpele negatieve gedachten al heel rot voel. Kan me soms ook wel heel blij voelen trouwens!
Wel beinvloedbaar door sommige muziek, is dat niet bij iedereen trouwens?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:22 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Beïnvloedbaar door muziek of/en kleine opmerkingen van mensen en pieker je veel?
Zullen wel weer homo's zijn geweestquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
er zaten ook mannen in die groep.
science bitch!
Die gevoeligheid komt door onzekerheid, niet andersom.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:22 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Nja HSP, of gewoon heel erg gevoelig. Misschien bestaat het niet als aandoening, kan ik ook niet met zekerheid zeggen, maar het kan natuurlijk ook dat je heel erg gevoelig bent. Lijkt erg op elkaar. Je hoeft jezelf niet meteen te belemmeren toch? Als je weet dat je heel erg gevoelig bent
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
HSP is een karakter eigenschap die heel veel mensen hebben, je bent gewoon iets gevoeliger en voelt anderen sneller aan.
maar het is zeker geen belemmering of aandoening, het kan zelfs positief zijn.
dus probeer je daar niet te veel op te focussen en ga het zeker niet als excuus gebruiken of nog erger, als een aandoening behandelen.
Ja, maar HSP'ers zijn heel sterk en snel beinvloedbaar. Maar als je van deze dingen last hebt dan ben je inderdaad heel gevoelig. Net als mij dus. HSP kan dus daar de reden voor zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:23 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Wel beinvloedbaar door sommige muziek, is dat niet bij iedereen trouwens?
Ja van kleine opmerkingen kan ik al meteen gaan twijfelen over mezelf, voel ik me rot. Soms ook door een bepaalde blik ofzo. En pieker erg veel
Grootste bullshit ooitquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zullen wel weer homo's zijn geweest
[..]
Die gevoeligheid komt door onzekerheid, niet andersom.
Uiteindelijk draait het om van jezelf houden, jij moet jou leuk vinden zeg maar, dan maakt een opmerking van een ander niet meer zoveel uit...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:23 schreef theeleut1 het volgende:
Ja van kleine opmerkingen kan ik al meteen gaan twijfelen over mezelf, voel ik me rot. Soms ook door een bepaalde blik ofzo. En pieker erg veel
Nee geen hooikoorts of exceem. Had vroeger wel netelroos, telt dat ook? :pquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja, maar HSP'ers zijn heel sterk en snel beinvloedbaar. Maar als je van deze dingen last hebt dan ben je inderdaad heel gevoelig. Net als mij dus. HSP kan dus daar de reden voor zijn.
Even iets anders, heb/had je hooikoorts of exceem?
het is altijd goed om jezelf te kenen, dus al je karaktereigenschappen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:25 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Doe ik ook nietmaar het is wel goed om van jezelf te weten dat je erg gevoelig bent toch? Juist om je te ontwikkelen.
Dit is inderdaad waar, als je zelfverzekerder bent maakt je je niet druk om dit soort dingen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het om van jezelf houden, jij moet jou leuk vinden zeg maar, dan maakt een opmerking van een ander niet meer zoveel uit...
Yes, working on it!quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het om van jezelf houden, jij moet jou leuk vinden zeg maar, dan maakt een opmerking van een ander niet meer zoveel uit...
Overgevoeligheid, dus ja :pquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:27 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Nee geen hooikoorts of exceem. Had vroeger wel netelroos, telt dat ook? :p
Hoe oud is ze dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Je bent onzeker, iets waar veel dames van je leeftijd last van hebben.
Het is helemaal geen slecht idee dit dus te bespreken met een psycholoog.
Die kan je er vast bij helpen.
Ja, zal wel zo zijn dat door de gevoeligheid de onzekerheid versterkt word, maar misschien kan een goed gevoel over jezelf daar ook door versterkt wordenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
het is altijd goed om jezelf te kenen, dus al je karaktereigenschappen.
gevoelig en onzekerheid hoeven niet met elkaar hand in hand te gaan, het zijn twee verschillende karaktereigenschappen.
Onzekerheid kan je ook overwinnen, het kost alleen tijd en geduld.
En tegen teveel piekeren kun je ook wat doen, zorg ervoor dat je ergens mee bezig bent.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:29 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Yes, working on it!Ben sowieso altijd erg negatief, dus sowieso positiever in het leven gaan staan kan geen kwaad.
waarom heb je het over HSP alsof het een aandoening is als ADHD en aanverwanten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja, maar HSP'ers zijn heel sterk en snel beinvloedbaar. Maar als je van deze dingen last hebt dan ben je inderdaad heel gevoelig. Net als mij dus. HSP kan dus daar de reden voor zijn.
Even iets anders, heb/had je hooikoorts of exceem?
ziektes hebben symptomen, gedragskenmerken hebben dat niet...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:30 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Overgevoeligheid, dus ja :p
Ook een van de symptonen van HSP
Bedankt voor de tip:).quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En tegen teveel piekeren kun je ook wat doen, zorg ervoor dat je ergens mee bezig bent.
Als je bv. thuis op de bank zit te niksen dan zit je al snel ''in je hoofd'' en ga je van alles zitten bedenken, terwijl als je bv. gitaar zou leren spelen zoals je graag zou willen dan ben je daarmee bezig en geef je jezelf de kans niet om te gaan piekeren.
Daarbij moet je niet vergeten dat piekeren eigenlijk niets meer is dan fantaseren met een negatieve inslag. Voor elke negatieve fantasie kun je ook een positieve fantasie bedenken.
Ik zeg nergens dat het een aandoening is en zo doe ik ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom heb je het ove. HSP alsof het een aandoening is als ADHD en aanverwanten?
het is een karaktereigenschap die ongeveer 20% van de bevolking heeft.
Kenmerken dan, nou wowquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
ziektes hebben symptomen, gedragskenmerken hebben dat niet...
Je praat het TS wel aan. En aangezien TS (zo blijkt uit dit topic) nogal snel dingen aanneemt van anderen, lijkt me dat niet echt wenselijk..quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:33 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het een aandoening is en zo doe ik ook niet.
je brengt het wel zo als je er fysiologische aandoeningen en termen als symptomen bijhaalt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:33 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het een aandoening is en zo doe ik ook niet.
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je praat het TS wel aan. En aangezien TS (zo blijkt uit dit topic) nogal snel dingen aanneemt van anderen, lijkt me dat niet echt wenselijk..
dat dus inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je praat het TS wel aan. En aangezien TS (zo blijkt uit dit topic) nogal snel dingen aanneemt van anderen, lijkt me dat niet echt wenselijk..
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef theeleut1 het volgende:
O.. Neem ik echt te snel dingen aan?
Ik zie het zelf ook niet als een aandoening hoor, meer als een karaktereigenschap inderdaad.
Gezien haar onzekerheid en haar jonge leeftijd zou dat goed kunnen ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:39 schreef Harlekien het volgende:
Wat een onzinTS was hier zelf al op de hoogte en vroeg er naar hoe ik het merkte. Overigens doen jullie nu alsof TS een makkelijk beinvloed zwaantje is
maar jij gebruikt het wel als excuus in jouw leven, dat je relaties stuk zijn gegaan vind ik oprecht erg voor je, maar dat heeft niks te maken met dat je hooggevoelig bent, dat heeft met je onzekerheid te maken. Die twee staan los van elkaar, ze kunnen elkaar versterken maar niet ieder hooggevoelig persoon is onzeker en niet ieder onzekere persoon is hooggevoelig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:39 schreef Harlekien het volgende:
Wat een onzinTS was hier zelf al op de hoogte en vroeg er naar hoe ik het merkte. Overigens doen jullie nu alsof TS een makkelijk beinvloed zwaantje is
Jij begon erover, en jij antwoordt met nogal suggestieve vragen. Ik mag dan niet "hoogsensitief" zijn, maar met mijn neus is niks mis. En ik ruik bullshit!quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:39 schreef Harlekien het volgende:
Wat een onzinTS was hier zelf al op de hoogte en vroeg er naar hoe ik het merkte.
Van een wildvreemde met minimale onderbouwing op internet wel, maar van je eigen vriend niet kennelijk. Beetje te selectief wellicht om te veralgemeniseren...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef theeleut1 het volgende:
O.. Neem ik echt te snel dingen aan?
Aldus degene die haar net iets toe dichtte met bijbehorend symptoom.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:39 schreef Harlekien het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:49 schreef Guy1243 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vrouwen_kijken.html
Bekijk dit filmpje eens misschien helpt dit je, het is namelijk echt waar.
Bedanktquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:49 schreef Guy1243 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vrouwen_kijken.html
Bekijk dit filmpje eens misschien helpt dit je, het is namelijk echt waar.
Het is eigenlijk helemaal een hele leuke jongen, ook om te zien!quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:03 schreef zomer86 het volgende:
Hij is erg lief, dus waarschijnlijk een beetje lelijk, nergens om je zorgen over te maken dus.
Ik durf geen foto te posten, straks herkent iemand mijquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:49 schreef killfrenzy het volgende:
Ik denk dat wij visuele ondersteuning nodig hebben voordat uitspraken gemaakt kunnen worden.
Dit is inderdaad waarquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
maar jij gebruikt het wel als excuus in jouw leven, dat je relaties stuk zijn gegaan vind ik oprecht erg voor je, maar dat heeft niks te maken met dat je hooggevoelig bent, dat heeft met je onzekerheid te maken. Die twee staan los van elkaar, ze kunnen elkaar versterken maar niet ieder hooggevoelig persoon is onzeker en niet ieder onzekere persoon is hooggevoelig.
Waar zit de wetenschap precies in die clip? Ik zie een persoon dingen stellen op een overtuigende manier maar geen enkel bewijs of bron voor wat hij beweert...quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:14 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Bedankt. Fijn om dit even wetenschappelijk onderbouwd te zien!
DM mag ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:34 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ik durf geen foto te posten, straks herkent iemand mij
Dacht dat hij van een universiteit was ofzo, maar het zou ook onzin kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waar zit de wetenschap precies in die clip? Ik zie een persoon dingen stellen op een overtuigende manier maar geen enkel bewijs of bron voor wat hij beweert...
Dat klopt dat staat erbij. En hij kan ook best gelijk hebben hoor. Maar om te stellen dat zoiets klopt alleen omdat hij docent is op een universiteit... Ik herken bepaalde zaken wel die hij stelt (in mezelf o.a.) en bepaalde andere zaken ook juist niet. In het hoofd van vrouwen is het erger dan hoe mannen het ervaren dat geloof ik wel, maar ik mis nogal wat onderbouwing voor hetgeen wat hij stelt (wat hij stelt kan je namelijk ook uit extrapoleren dat niemand eigenlijk vreemd zou gaan bijvoorbeeld, terwijl je weet dat dit in de praktijk wel het geval is).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Dacht dat hij van een universiteit was ofzo, maar het zou ook onzin kunnen zijn.
Ga je nu een foto sturen aan een wildvreemde, omdat je zijn mening over je uiterlijk wil horen?quote:
really?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:44 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Zal zo een dm sturen als ik thuis ben
Is goedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:44 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Zal zo een dm sturen als ik thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:49 schreef jodelahity het volgende:
Stuur dan in ieder geval niet je foto naar noxia zeg die kloot altijd maar wat om en post het toch onlineO haha, dat is ook weer kut :p. Of zal ik het gewoon niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij jou moet je ook wel op je tenen staan als man zijnde om een relatie te hebben of nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:50 schreef theeleut1 het volgende:
Ik maak me vandaag trouwens weer minder druk, weet heel goed hoe mijn vriend is en dat hij heus wel anderen knap vind maar dat hij er verder niks bij denkt. Die negatieve gedachte is ook wel ontstaan toen ik z'n screensaver zag, zaten een paar plaatjes van bikini dames tussen. Volgens hem stond het er al 4 jaar op en was het stoer doenerij. Hij geeft er niets om verder. Ook had ie al eens gedacht dat het onzin was, maar had het er nooit afgehaald. Ik geloof het wel
Gewoon doen. Is toch niets ergs aan? Uiteraard blijft het tussen ons twee. Jodelahity is gewoon jaloers. Niet van aantrekken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:52 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
O haha, dat is ook weer kut :p. Of zal ik het gewoon niet doen
Hoezo zou hij liegen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Bij jou moet je ook wel op je tenen staan als man zijnde om een relatie te hebben of niet
En hij liegt om de relatie wat oké te houden
Omdat er anders problemen komen vanwege je onzekerheid en jaloezie.quote:
Dit is toch iets anders dan om op te geilen? :pquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Constant bevestiging vragen aan je eigen vriend, problemen hebben met bikinimeisjes als screensaver, maar hij moet het natuurlijk ok vinden dat jij je foto doorstuurt naar een wildvreemde kerel wiens mening je ineens wel relevant vindt.
Je meet met verschillende maten TS, niet ok...
Maar hij kan ook gewoon de waarheid spreken..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat er anders problemen komen vanwege je onzekerheid en jaloezie.
Ik denk niet dat TS vanplan is een bikini foto te sturen ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Constant bevestiging vragen aan je eigen vriend, problemen hebben met bikinimeisjes als screensaver, maar hij moet het natuurlijk ok vinden dat jij je foto doorstuurt naar een wildvreemde kerel wiens mening je ineens wel relevant vindt.
Je meet met verschillende maten TS, niet ok...
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Dit is toch iets anders dan om op te geilen? :p
Weet je dat zeker ja?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef theeleut1 het volgende:
Dus als hij stelt dat hij de screensaver erop had staan omdat hij graag naar vrouwen in bikini kijkt had je hetzelfde gereageerd?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Maar hij kan ook gewoon de waarheid spreken..
En dat geloof jij, maar je vriend niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef theeleut1 het volgende:
Maar hij kan ook gewoon de waarheid spreken..
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dat geloof jij, maar je vriend niet?
Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef jodelahity het volgende:
O, ik had niet door dat ik ergens over heen las. Maar ligt er aan met welke bedoeling hij iets zou sturenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ja?
En je leest voor het gemak er maar weer even over heen. Andere insteek: Als jouw vriend een foto naar een meid zou sturen, zou je dat ok vinden?
Dus wat is jouw reden ervoor dat je je niet kan voorstellen dat hij daarover liegt? En hij kan dus niet eerlijk zijn, hij weet dat... dus hij liegt. Vind je dat moeilijk om emotioneel te verwerken en daarom te geloven of kan je dat echt gewoon niet rationeel beredeneren?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef theeleut1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dus als hij stelt dat hij de screensaver erop had staan omdat hij graag naar vrouwen in bikini kijkt had je hetzelfde gereageerd?
[/quote
Nou als ik eerlijk ben, zou ik daar niet mee kunnen leven dus dan zou ik het misschien uit maken. Anders zou ik me veel te druk gaan maken
quote:
Hm, dat is misschien niet zo. Maar ik weet echt niet meer wie ik moet geloven, raak in de war. Ben eigenlijk sowieso in de war, want hij stelt iets wat ik moeilijk kan geloven. En moet ik dan maar naief zijn of kan het echt, hier zit ik de hele tijd meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat je een wildvreemde om een mening over je uiterlijk gaat vragen, omdat je je vriend niet gelooft dat hij jou wel leuk vind.
Je stelt de mening van een wildvreemde die om je foto vraagt boven je vriend nu, alsof dat je kan helpen.
't is een beetje kansloos wel. Maar goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:53 schreef NoXia het volgende:
[..]
Gewoon doen. Is toch niets ergs aan? Uiteraard blijft het tussen ons twee. Jodelahity is gewoon jaloers. Niet van aantrekken.
Dan moet je niet je probleem bij een wildvreemde neerleggen door je foto te sturen voor een mening over je uiterlijk. Tenzij het je psych is, maar die zal je niet om een foto vragen, omdat hij weet dat het niets voor je op gaat lossen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef theeleut1 het volgende:
Hm, dat is misschien niet zo. Maar ik weet echt niet meer wie ik moet geloven, raak in de war. Ben eigenlijk sowieso in de war, want hij stelt iets wat ik moeilijk kan geloven. En moet ik dan maar naief zijn of kan het echt, hier zit ik de hele tijd mee
Maar ik vraag bijna elke dag wat nou zijn intentie was.. Dan kun je toch beter eerlijk zijn. Maar het kan toch gewoon dat hij het stoer vond ofzo jaren terug. Dat is niet uitgesloten tochquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dus wat is jouw reden ervoor dat je je niet kan voorstellen dat hij daarover liegt? En hij kan dus niet eerlijk zijn, hij weet dat... dus hij liegt. Vind je dat moeilijk om emotioneel te verwerken en daarom te geloven of kan je dat echt gewoon niet rationeel beredeneren?
[..]
Hoezo kan hij beter eerlijk zijn als hij weet dat jij er helemaal overstuur van raakt en het uit zou maken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:09 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Maar ik vraag bijna elke dag wat nou zijn intentie was.. Dan kun je toch beter eerlijk zijn. Maar het kan toch gewoon dat hij het stoer vond ofzo jaren terug. Dat is niet uitgesloten toch
Aan je vriend wel ja, maar de eerste de beste online dude krijgt zonder twijfel je foto.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:09 schreef theeleut1 het volgende:
Maar ik vraag bijna elke dag wat nou zijn intentie was..
Nou omdat dit ook niet meer door kan gaan zo..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoezo kan hij beter eerlijk zijn als hij weet dat jij er helemaal overstuur van raakt en het uit zou maken?
Is toch bijzonder hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aan je vriend wel ja, maar de eerste de beste online dude krijgt zonder twijfel je foto.
Misschien ben je op dit moment gewoon niet toe aan een relatiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:12 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Nou omdat dit ook niet meer door kan gaan zo..
Al een foto binnen met oordeel?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:14 schreef NoXia het volgende:
Als TS zich daar goed bij voelt en het haar helpt, zie ik het probleem niet.
Logisch ook wel ja, want jouw reactie gaat TS magisch helpen, waar haar vriend al bijna een jaar faalt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:14 schreef NoXia het volgende:
Als TS zich daar goed bij voelt en het haar helpt, zie ik het probleem niet.
En een vreemde van het internet gelooft ze wel, maar haar eigen vriend niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Logisch ook wel ja, want jouw reactie gaat TS magisch helpen, waar haar vriend al bijna een jaar faalt.
Waarom zou je het uberhaupt doen? Als hij zegt dat je prachtig bent spreek je vriend de waarheid en als hij zegt dat je hondslelijk bent liegt je vriend?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
En een vreemde van het internet gelooft ze wel, maar haar eigen vriend niet.
Jaja.. Het klinkt logisch 😂👍
Mij ontgaat dat het dus blijkbaar onlogisch is... Als je in een bepaalde situatie zit kan je soms niet meer die mensen geloven maar geloof je eerder de mensen waarvan je denkt dat ze onbevooroordeeld zijn... mensen van het internet. Ik zeg niet dat het goed is om hen te geloven altijd. Maar het is helemaal niet raar juist.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
En een vreemde van het internet gelooft ze wel, maar haar eigen vriend niet.
Jaja.. Het klinkt logisch 😂👍
Er zitten anders genoeg mafkezen op het internet die er plezier uithalen om een ander tot de grond af te branden en er nog eens op te stampen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:33 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mij ontgaat dat het dus blijkbaar onlogisch is... Als je in een bepaalde situatie zit kan je soms niet meer die mensen geloven maar geloof je eerder de mensen waarvan je denkt dat ze onbevooroordeeld zijn... mensen van het internet. Ik zeg niet dat het goed is om hen te geloven altijd. Maar het is helemaal niet raar juist.
Omdat het niet om die andere mensen gaat, maar om haar. Ze gaf eerder ook toe dat het haar probleem is, maar zodra er afleiding is wordt die bal dus weer vrolijk bij een ander neergelegd alsof dat ineens een oplossing gaat zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:33 schreef jodelahity het volgende:
Mij ontgaat dat het dus blijkbaar onlogisch is... Als je in een bepaalde situatie zit kan je soms niet meer die mensen geloven maar geloof je eerder de mensen waarvan je denkt dat ze onbevooroordeeld zijn... mensen van het internet. Ik zeg niet dat het goed is om hen te geloven altijd. Maar het is helemaal niet raar juist.
Ja maar die personen weet je er wel uit te filteren als je wat normaal kan nadenken, de personen die trollen. En ik ben het deels met je eens... als een persoon blij met je is en jij met haar maakt het niet uit wat anderen denken, maar als je hoort dat de relatie aan een zijden draadje hangt en alle problematiek erbij dan is het niet meer realistisch om te verwachten dat het allemaal zonneschijn is. Een 3e persoon kan dit aangeven en het is dan niet de bedoeling dat je telkens blijft terugvallen op dat hen 2 het eigenlijk maar moeten regelen (want daar komt het dan op neer).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zitten anders genoeg mafkezen op het internet die er plezier uithalen om een ander tot de grond af te branden en er nog eens op te stampen.
Waar het om gaat is dat er voor TS geen waarde aan een mening van een onbekend persoon zou moeten hangen als het gaat om dit soort zaken. Het doet er namelijk niet toe als een fokker bijvoorbeeld zegt dat je zo verschikkelijk lelijk bent terwijl je vriend zegt dat hij je prachtig vindt hoe je bent.
Waarom begin je er überhaupt over, over die screensaver? Ik zou daar ook echt vreselijk moe van worden, dat gezeik om niks..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:49 schreef theeleut1 het volgende:
Nou, ik heb het zelf niet per se nodig om een foto te laten beoordelen. Ik geloof wel dat hij me mooi vind, daar ging het niet om. Bah hebben net knallende ruzie gehad. Hij vind dat ik hem voor leugenaar uit maakte, maar hij snapt niet dat ik het moeilijk te geloven vind. Hij is nu dus boos naar z'n werk terug gegaan
. Shit, dit was niet de bedoeling. Maar het probleem is misschien dat ik te veel waarde aan zo'n screensaver hang. Het betekende misschien alleen dat hij het leuk vond om een paar sexy vrouwen als screensaver te hebben. Zelf ontkent ie nog steeds dat het zo is, dat het alleen puberaal gedrag was. Dat hij er niet warmer of kouder van word. Heb zo een spijt dat ik hem heb boos gemaakt
Als hij de waarheid spreekt en zegt dat 'ie het gewoon lekkere wijven vindt en er graag naar mag kijken -> jij wordt boos.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef theeleut1 het volgende:
Ik had er inderdaad beter niet over kunnen beginnen, maar eigenlijk geloof ik hem dus niet en wil ik dat ie de waarheid zegt.
Alleen is het wel heel hypocriet eigenlijk, dat ik wil dat ie de waarheid zegt, terwijl hij gewoon eerlijk is schijnbaar.
Ik vind het gewoon heel moeilijk om te geloven dat het gewoon puberaal/stoer doen was. Hmm.. Ik maak me er dus ook veel te druk over, daarom moet ik er steeds over beginnen![]()
En soms zie ik het in hoor, maar het heeft met mijn stemming te maken lijkt wel.
Hoe dan als je hem toch niet gelooft?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef theeleut1 het volgende:
eigenlijk geloof ik hem dus niet en wil ik dat ie de waarheid zegt.
Ga jij je nou maar druk maken om je eigen houding en niet ter afleiding bij je vriend gaan nitpicken als je toch niets gelooft van wat hij zegt.quote:Ik vind het gewoon heel moeilijk om te geloven dat het gewoon puberaal/stoer doen was. Hmm.. Ik maak me er dus ook veel te druk over, daarom moet ik er steeds over beginnen![]()
Het ligt aan jou ja.quote:En soms zie ik het in hoor, maar het heeft met mijn stemming te maken lijkt wel.
Nou ja ik wil niet lullig doen. Maar hij liegt wel omdat hij merkt dat jij dat op die manier zo hebt. Dat je twijfelt klopt, de redenen ervoor kloppen alleen niet. Hij liegt om iets wat in een normale relatie weinig uitmaakt omdat hij weet hoe jij reageert als hij wel de (onschuldige) waarheid vertelt. Maar hij liegt wel omdat hij rekening houdt met jou (of omdat hij echt gewoon dus andere meiden erg interessant vindt).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef theeleut1 het volgende:
Ik weet wel dat het aan mij ligt mensen. Het is gewoon een dwanggedachte die ik niet kwijt kan raken. Daar ga ik binnenkort voor naar de psycholoog
Onzekerheid en emoties?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:17 schreef theeleut1 het volgende:
Hij had ze gelijk weg gehaald toen ik er wat van zei. Heel lief! Hij mag ook gewoon andere mensen knap vinden hoor, dat is het punt eigenlijk niet. Waarom maak ik me er zo druk om.
Ah, vind het echt erg dat ik nou weer ruzie heb lopen maken hier om, dat verdient hij niet.
Hoe kan het dat je het soms wel in ziet en dan weer niet? Net alsof ik dan niet logisch kan nadenken?
Ja maar, hij spreekt misschien wel de waarheid.. Dat is het frustrerende. Van liegt hij nou om mij niet van streek te maken, of had ie het gewoon echt er op gezet uit puberaal gedrag. Het was ook niet zo dat hij ze zelf opzocht. Hij was toen op zijn nieuwe pc screensavers aan het zetten en die stonden bij de populaire. Toen heeft ie ze er op gezet. Vond ie toen stoer staan zei hij en dat het gewoon puberaal was. Ook zei hij dat hij het al heel lang onzin vond maar er niet echt aan gedacht heeft om ze er af te halenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja ik wil niet lullig doen. Maar hij liegt wel omdat hij merkt dat jij dat op die manier zo hebt. Dat je twijfelt klopt, de redenen ervoor kloppen alleen niet. Hij liegt om iets wat in een normale relatie weinig uitmaakt omdat hij weet hoe jij reageert als hij wel de (onschuldige) waarheid vertelt. Maar hij liegt wel omdat hij rekening houdt met jou (of omdat hij echt gewoon dus andere meiden erg interessant vindt).
Dat denk ik ook, maar wel hele sterke emoties. Vind het rot dat hij zei dat ik hem voor leugenaar uit maak. Ik bedoel, als hij zou liegen zou hij toch niet zeggen dat ik hem alleen maar voor leugenaar uit maakquote:
Heb hem gezienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:21 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Dit is gewoon DE video guide for TS.
Theeleutje, neem een momentje en bekijk deze video eens:
Sorry als het al gepost is, heb n.l. niet alle 8 pages gelezen :-P
Dat is vooral heel dom. Nu lijkt het alsof hij iets fout heeft gedaan, wat natuurlijk helemaal niet zo is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:17 schreef theeleut1 het volgende:
Hij had ze gelijk weg gehaald toen ik er wat van zei. Heel lief!
Heb ook niet gezegd van ze moeten er af. Maar hij wilde ze er toen afhalen want: Hij was dat toch al van planquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat is vooral heel dom. Nu lijkt het alsof hij iets fout heeft gedaan, wat natuurlijk helemaal niet zo is.
Sorry voor alle vragen.. Maar ik ben gewoon zo confused.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:22 schreef jodelahity het volgende:
Ik weet niet echt wat ik moet zeggen zonder dat er nog heel veel reacties gaan komen met vragen.
Waarom heeft hij ze eraf gehaald denk je? Stonden ze in de weg? Nam het te veel schijfruimte in beslag? Of misschien omdat hij geen zin had in jouw gezeur?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:23 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Heb ook niet gezegd van ze moeten er af. Maar hij wilde ze er toen afhalen want: Hij was dat toch al van plan
Wat is de verwarring? Het is toch klip en klaar wat het probleem is?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:24 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Sorry voor alle vragen.. Maar ik ben gewoon zo confused.
NL niet mijn eerste taal maar, Theeleut, dat jouw vriend zei dat hij de fotos al verwijderen zo. Dat lijkt me niet waar. Dat is niet erg want hij doet het voor jou dat is lief. Maar zo liegt hij wel tegen zichzelf, dat kan niet jouw bedoeling zijn toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:23 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Heb ook niet gezegd van ze moeten er af. Maar hij wilde ze er toen afhalen want: Hij was dat toch al van plan
Nee hij mag gewoon andere vrouwen knap vinden hoor dat maakt me niet uit. Maar op zo'n begeerlijke manier, daar heb ik heel veel moeite mee als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:24 schreef Sekhmet het volgende:
TS zou je nou werkelijk willen geloven dat je vriend nooit naar andere (mooie) vrouwen kijkt?
Hij is een man! Het is gezond om ook ander vrouwelijk schoon te spotten.
Jij doet al moeilijk over wat dames in bikini...gvd zeg, meeste kerels hebben een naakt collectie van hier tot Tokio.
Vermoedelijk kijkt ook jou vriend porno (zal het tegenover jou ontkennen, want daar wordt je ws boos over) en het kan zikm dat hij ook fantaseert over andere mooie dames. Niks mis mee, wederom hartstikke gezond.
Klinkt alsof jij wil dat hij zijn ogen uit zijn kop steekt en alleen aan jou kan denken. Not gonna happen!
Omdat hij het ook onzin vond, die vrouwen als screensaverquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom heeft hij ze eraf gehaald denk je? Stonden ze in de weg? Nam het te veel schijfruimte in beslag? Of misschien omdat hij geen zin had in jouw gezeur?
[..]
Wat is de verwarring? Het is toch klip en klaar wat het probleem is?
Nou ja het is meer dat ik verwacht dat je niet alles zal begrijpen zonder een extreme mate van uitleg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:24 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Sorry voor alle vragen.. Maar ik ben gewoon zo confused.
Stel een meid past een jurk. Jij vindt de jurk vreselijk, zij vindt hem prachtig. Ga je dan zeggen van 'wat een vreselijke jurk'? Of ga je gematigd zeggen van 'ik zou een andere kiezen'?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:27 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Omdat hij het ook onzin vond, die vrouwen als screensaver
Ik snap dat jij blij bent dat hij dit zegt maar laat aub je vriend in zijn waarde. Mannen kijken naar andere vrouwen en je komt nogal, hoe zeg je dat in nederlands, "verstikkend" over op mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:27 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Wrong. Zelfs als dat zo zou zijn, dan nog had hij er geen last van. Hij haalde ze weg vanwege jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:27 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij zo tegen mij zou liegen. Dat doe je toch eigenlijk niet tegen je vriendin? Kijk, hij had best mogen zeggen van: Ik vond ze er goed en sexy uit zien en dat vond ik leuk. Oke klaar, misschien had ik het er wel even moeilijk mee gehad maar daarna zou ik me er toch niet meer mee bezig houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:25 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
NL niet mijn eerste taal maar, Theeleut, dat jouw vriend zei dat hij de fotos al verwijderen zo. Dat lijkt me niet waar. Dat is niet erg want hij doet het voor jou dat is lief. Maar zo liegt hij wel tegen zichzelf, dat kan niet jouw bedoeling zijn toch?
Lul je er weer over heen. Ja sorry schat, maar nu ga ik weer lekker door lopen denken over wat je misschien eigenlijk bedoelt met wat je nog wel durft te zeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:21 schreef theeleut1 het volgende:
Vind het rot dat hij zei dat ik hem voor leugenaar uit maak. Ik bedoel, als hij zou liegen zou hij toch niet zeggen dat ik hem alleen maar voor leugenaar uit maak
Ja, misschien wilde hij ze dan niet verwijderen, maar hij vond er in elk geval niks meer aan, dat heeft ie ook gezegdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wrong. Zelfs als dat zo zou zijn, dan nog had hij er geen last van. Hij haalde ze weg vanwege jou.
Wedden dat jij net zo begeerlijk naar andere mannen kijkt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:26 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Nee hij mag gewoon andere vrouwen knap vinden hoor dat maakt me niet uit. Maar op zo'n begeerlijke manier, daar heb ik heel veel moeite mee als ik eerlijk ben.
soms denk ik wel eens van: Die is knap, maar verder gaat dat eigenlijk niet. Zou zelf sowieso geen model als achtergrond hoeven bijv.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wedden dat jij net zo begeerlijk naar andere mannen kijkt?
Nee TS heeft niet alleen die intentie helemaal niet, ze is ook veels te druk met nadenken over zichzelf en hoe anderen over haar denken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Wedden dat jij net zo begeerlijk naar andere mannen kijkt?
Probleem is vaak slachtoffer rol die vriendin/vrouw aanneemt na zoiets. Daar kan een man zich erg slecht over voelen en wil dat voorkomen. Soms is het leugentje om bestwil zegmaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:31 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij zo tegen mij zou liegen. Dat doe je toch eigenlijk niet tegen je vriendin? Kijk, hij had best mogen zeggen van: Ik vond ze er goed en sexy uit zien en dat vond ik leuk. Oke klaar, misschien had ik het er wel even moeilijk mee gehad maar daarna zou ik me er toch niet meer mee bezig houden.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:31 schreef theeleut1 het volgende:
Ik snap niet waarom hij zo tegen mij zou liegen. Dat doe je toch eigenlijk niet tegen je vriendin? Kijk, hij had best mogen zeggen van: Ik vond ze er goed en sexy uit zien en dat vond ik leuk. Oke klaar,
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef theeleut1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef jodelahity het volgende:
Dus als hij stelt dat hij de screensaver erop had staan omdat hij graag naar vrouwen in bikini kijkt had je hetzelfde gereageerd?
[/quote
Nou als ik eerlijk ben, zou ik daar niet mee kunnen leven dus dan zou ik het misschien uit maken. Anders zou ik me veel te druk gaan maken
Maar uhm. Je vriend kijkt waarschijnlijk ook porno. Als je dan een screensaver al erg vind.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef theeleut1 het volgende:
Ik had er inderdaad beter niet over kunnen beginnen, maar eigenlijk geloof ik hem dus niet en wil ik dat ie de waarheid zegt.
Alleen is het wel heel hypocriet eigenlijk, dat ik wil dat ie de waarheid zegt, terwijl hij gewoon eerlijk is schijnbaar.
Ik vind het gewoon heel moeilijk om te geloven dat het gewoon puberaal/stoer doen was. Hmm.. Ik maak me er dus ook veel te druk over, daarom moet ik er steeds over beginnen![]()
En soms zie ik het in hoor, maar het heeft met mijn stemming te maken lijkt wel.
Nee, dat doet ie echt niet. Dat weet ik bijna zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar uhm. Je vriend kijkt waarschijnlijk ook porno. Als je dan een screensaver al erg vind.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:40 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Nee, dat doet ie echt niet. Dat weet ik bijna zeker
Het zou wel mijn eerste reactie zijn ja. Dat het dan over zou zijn, maar dan moet ik misschien accepteren dat het normaal is ofzo als hij de waarheid zou spreken.quote:
Ik meen het hoor, ik kan hem natuurlijk niet gaan controleren ofzo. Maar nee, zo is hij niet. Heb het ook wel eens gevraagd aan hem, toen zei die van nietquote:
Maar Theeleut, wat hebben wij nou met z'n allen besproken in deze thread? Dat wat je vriend je verteld over dit soort zaken soms niet helemaal...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:41 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Heb het ook wel eens gevraagd aan hem, toen zei die van niet
zo is hij niet? zo is elke man zo ongeveer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:41 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ik meen het hoor, ik kan hem natuurlijk niet gaan controleren ofzo. Maar nee, zo is hij niet. Heb het ook wel eens gevraagd aan hem, toen zei die van niet
Ja, maar ik ken hem al een hele tijd en weet wel dat hij niet zo is.. Hij is echt anders, hoop ik :pquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zo is hij niet? zo is elke man zo ongeveer.
Jij hebt vaker seks gehad dan relaties of nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken hem al een hele tijd en weet wel dat hij niet zo is.. Hij is echt anders, hoop ik :p
Ik weet het, maar daar geloof ik hem wel in hoor..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:43 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
Maar Theeleut, wat hebben wij nou met z'n allen besproken in deze thread? Dat wat je vriend je verteld over dit soort zaken soms niet helemaal...
"Hoop ik" ook nogquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken hem al een hele tijd en weet wel dat hij niet zo is.. Hij is echt anders, hoop ik :p
Je bent best wel naief.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Je bent toch ook geen man?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:46 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Maar ik ben toch ook niet zo? Ik keek geen porno, dacht nooit echt verder dan, die is knap
Daar zou ik toch echt niet mee kunnen leven.. Dan kan ik beter vrijgezel worden ongeveerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:46 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Maar het punt is, jij laat hem jouw iets vertellen/beloven wat hij helemaal niet zo moetene hoeven beloven. Ik snap dat elke relatie anders is en daar andere afspraken in gemaakt worden maar jouw vriendje wil zich gewoon soms snoeihard rukken (nederlands zo raar op sex gebied haha) op porno er daar is helemaal niets mis mee. Ontneem dat hem niet, gun het hem. Hij is jouw vriendje, komop.
Ik weet niet, ik vindt die standaard one wel erg uitdagend van Windows 7, ik zal hem snel veranderen voor mijn vriendin thuis komt van werk , haha ;pquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef jodelahity het volgende:
Wat voor screensaver heeft hij nu ingesteld dan? Die standaard van Windows toch niet hé, die is lelijk
Neee haha een foto van hem en mij samenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef jodelahity het volgende:
Wat voor screensaver heeft hij nu ingesteld dan? Die standaard van Windows toch niet hé, die is lelijk
nou haha moet er nog om lachen ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:48 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vindt die standaard one wel erg uitdagend van Windows 7, ik zal hem snel veranderen voor mijn vriendin thuis komt van werk , haha ;p
Laat es zien, via pm mag ook. Ben benieuwd hoe jullie eruit zienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:48 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Neee haha een foto van hem en mij samen
In dat geval gun ik hem van harte een leuke vriendin die niet zo onzeker is over zichzelf dat ze haar vriendje verbiedt om even de hand aan zichzelf te slaan. Gadverdamme zeg, dat mensen zo triest kunnen doen..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Daar zou ik toch echt niet mee kunnen leven.. Dan kan ik beter vrijgezel worden ongeveer
Are you kidding mequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:43 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja maar die personen weet je er wel uit te filteren als je wat normaal kan nadenken, de personen die trollen. En ik ben het deels met je eens... als een persoon blij met je is en jij met haar maakt het niet uit wat anderen denken, maar als je hoort dat de relatie aan een zijden draadje hangt en alle problematiek erbij dan is het niet meer realistisch om te verwachten dat het allemaal zonneschijn is. Een 3e persoon kan dit aangeven en het is dan niet de bedoeling dat je telkens blijft terugvallen op dat hen 2 het eigenlijk maar moeten regelen (want daar komt het dan op neer).
Daarom opent ze ook überhaupt al een topic... En in wat jij stelt stel jij dat je gewoon maar moet geloven wat je vriend zegt ook al zeggen zoveel andere mensen iets anders... zijn nogal wat meiden die op die manier en vanwege gedachtes zoals jij die hebt in de prostitutie komen vanwege loverboys... En dit klinkt overdreven voor jou, maar hoe jij denkt staat aan de basis van dat soort zaken. Geen hulp zoeken, geen antwoorden van anderen accepteren boven één of ander persoon waar je meer waarde aan hoort te hechten (in dit geval je vriend) en alle drogredenaties die erbij komen kijken.
Waar denk jij dat wij biologisch gezien voor gemaakt zijn dan? Borduren?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:49 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Nee true.. Maar mannen zijn toch niet allemaal van die neukberen of?
Jij vindt je screensaver belangrijker dan je vriendin?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
In dat geval gun ik hem van harte een leuke vriendin die niet zo onzeker is over zichzelf dat ze haar vriendje verbiedt om even de hand aan zichzelf te slaan. Gadverdamme zeg, dat mensen zo triest kunnen doen..
Bij mij had je overigens al lang op straat gestaan, maargoed.
Ja en dat klopt met wat ik stelde.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Are you kidding me
Ik zeg dat het niet verstandig is om hulp bij een fokker te zoeken.
Alleen jij trekt daar een verband uit met een loverboy.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja en dat klopt met wat ik stelde.
Het gaat niet om de screensaver. Het gaat erom dat TS dermate onzeker is dat ze er niet alleen zelf last van heeft, maar dat ze door die onzekerheid ook haar vriendje z'n vrijheid ontneemt. Ze maakt haar probleem het probleem van haar omgeving. Ik persoonlijk wil plezier uit een relatie halen, en geen problemen. TS geeft die problemen, vandaar dat ik haar al lang geleden aan de kant had gezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij vindt je screensaver belangrijker dan je vriendin?
Maar tussen de fokkers zitten misschien wel professionele psygologen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen jij trekt daar een verband uit met een loverboy.
En hoezo kom ik telkens terug op dat ze het maar zn 2en moeten regelen? Ik vind ook dat ze hulp moet zoeken als ze zich er zo vervelend bij voelt. Maar dan wel van een professionele derde en niet een fokker.
Ik gaf al aan dat je dat niet zou begrijpen toch. Maar ze zoekt al hulp. Maar ze mag best hier ook de meningen horen. En ja ideeën zoals jou dat dat niet mag beperkt mensen en zorgt ervoor dat er o.a. meer meiden ongewild in de prostitutie zitten dan het geval zou zijn zonder jouw redenaties (dus wel gewoon ook 3en vragen tenzij ze helemaal verknipt zijn, wat jij graag lijkt te denken over fokkers)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen jij trekt daar een verband uit met een loverboy.
En hoezo kom ik telkens terug op dat ze het maar zn 2en moeten regelen? Ik vind ook dat ze hulp moet zoeken als ze zich er zo vervelend bij voelt. Maar dan wel van een professionele derde en niet een fokker.
Zelfs al niet met iemand die een screensaver heeft van wat chicks in bikini.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het gaat niet om de screensaver. Het gaat erom dat TS dermate onzeker is dat ze er niet alleen zelf last van heeft, maar dat ze door die onzekerheid ook haar vriendje z'n vrijheid ontneemt. Ze maakt haar probleem het probleem van haar omgeving. Ik persoonlijk wil plezier uit een relatie halen, en geen problemen. TS geeft die problemen, vandaar dat ik haar al lang geleden aan de kant had gezet.
Lees jij het eigenlijk wel goed? TS schrijft letterlijk dat ze niet zou kunnen samen zijn met iemand die porno kijkt..!
Ik moet toegeven dat ik bij die post wat zat te lollen. Ben het juist met je eens. Maar dit topic (TS) is niet echt meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het gaat niet om de screensaver. Het gaat erom dat TS dermate onzeker is dat ze er niet alleen zelf last van heeft, maar dat ze door die onzekerheid ook haar vriendje z'n vrijheid ontneemt. Ze maakt haar probleem het probleem van haar omgeving. Ik persoonlijk wil plezier uit een relatie halen, en geen problemen. TS geeft die problemen, vandaar dat ik haar al lang geleden aan de kant had gezet.
Lees jij het eigenlijk wel goed? TS schrijft letterlijk dat ze niet zou kunnen samen zijn met iemand die porno kijkt..!
Geen idee. Heb nog steeds geen foto gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik bij die post wat zat te lollen. Ben het juist met je eens. Maar dit topic (TS) is niet echt meer serieus te nemen.
Dat, of ze heeft echt serieuze issues.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik bij die post wat zat te lollen. Ben het juist met je eens. Maar dit topic (TS) is niet echt meer serieus te nemen.
Don't stick your dick in crazy!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog steeds geen foto gezien.
Scherp welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog steeds geen foto gezien.
En je vriend wordt daar op deze manier de dupe van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef theeleut1 het volgende:
Nou, ik ben niet lelijk hoor... Alleen wel heel onzeker
Hebben we nog steeds niet kunnen oordelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef theeleut1 het volgende:
Nou, ik ben niet lelijk hoor... Alleen wel heel onzeker
En jij legt mensen graag dingen in de mond die niet gezegd zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:57 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat je dat niet zou begrijpen toch. Maar ze zoekt al hulp. Maar ze mag best hier ook de meningen horen. En ja ideeën zoals jou dat dat niet mag beperkt mensen en zorgt ervoor dat er o.a. meer meiden ongewild in de prostitutie zitten dan het geval zou zijn zonder jouw redenaties (dus wel gewoon ook 3en vragen tenzij ze helemaal verknipt zijn, wat jij graag lijkt te denken over fokkers)
Jij stelt dat ze beter geen fokkers voor advies kan vragen. Ik reageer erop. Wat klopt er precies niet aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En jij legt mensen graag dingen in de mond die niet gezegd zijn
Ik heb gezegd dat ze een fokker niet om hulp moet vragen dmv het sturen van een foto. Dus eigenlijk klopt het merendeel van wat je zegt nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij stelt dat ze beter geen fokkers voor advies kan vragen. Ik reageer erop. Wat klopt er precies niet aan?
Ow ik moet zeggen dat ik dat gedeelte van het sturen van een foto gemist heb dan.. Dan heb je gelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze een fokker niet om hulp moet vragen dmv het sturen van een foto. Dus eigenlijk klopt het merendeel wat je zegt niet
Ik ga m'n foto niet sturen naar mensen die denken dat ik gek ben he.. Blijf liever even anoniemquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hebben we nog steeds niet kunnen oordelen.
Of leer er wel mee te leven. Wat is er nou werkelijk zo erg aan dat jij er niet mee zou kunnen leven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Daar zou ik toch echt niet mee kunnen leven.. Dan kan ik beter vrijgezel worden ongeveer
Volgens mij heeft niemand je nog gek genoemd hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:07 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ik ga m'n foto niet sturen naar mensen die denken dat ik gek ben he.. Blijf liever even anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand je nog gek genoemd hoorJa straks word ik publiekelijk belachelijk gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iemand zei toch: don't stick your dick in crazy, dus ik nam aan dat ik gek gevonden werd
Dat was misschien wel handiger geweest ja.Maar zit er al zo lang mee en moest echt even m'n hart luchten.. En dacht dat ik misschien al wat goede tips kon krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef jodelahity het volgende:
Ik vermoed dat het voor jou net zo nuttig was geweest om eerst naar de psycholoog te gaan en dan hier wat te vragen en melden
En heb je wat goede tips en invalshoeken gekregen naar jouw idee?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:16 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Dat was misschien wel handiger geweest ja.Maar zit er al zo lang mee en moest echt even m'n hart luchten.. En dacht dat ik misschien al wat goede tips kon krijgen
Dat is gewoon een uitdrukking.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ja straks word ik publiekelijk belachelijk gemaakt.
Iemand zei toch: don't stick your dick in crazy, dus ik nam aan dat ik gek gevonden werd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |