quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef theeleut1 het volgende:
O.. Neem ik echt te snel dingen aan?
Ik zie het zelf ook niet als een aandoening hoor, meer als een karaktereigenschap inderdaad.
Gezien haar onzekerheid en haar jonge leeftijd zou dat goed kunnen ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:39 schreef Harlekien het volgende:
Wat een onzinTS was hier zelf al op de hoogte en vroeg er naar hoe ik het merkte. Overigens doen jullie nu alsof TS een makkelijk beinvloed zwaantje is
maar jij gebruikt het wel als excuus in jouw leven, dat je relaties stuk zijn gegaan vind ik oprecht erg voor je, maar dat heeft niks te maken met dat je hooggevoelig bent, dat heeft met je onzekerheid te maken. Die twee staan los van elkaar, ze kunnen elkaar versterken maar niet ieder hooggevoelig persoon is onzeker en niet ieder onzekere persoon is hooggevoelig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:39 schreef Harlekien het volgende:
Wat een onzinTS was hier zelf al op de hoogte en vroeg er naar hoe ik het merkte. Overigens doen jullie nu alsof TS een makkelijk beinvloed zwaantje is
Jij begon erover, en jij antwoordt met nogal suggestieve vragen. Ik mag dan niet "hoogsensitief" zijn, maar met mijn neus is niks mis. En ik ruik bullshit!quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:39 schreef Harlekien het volgende:
Wat een onzinTS was hier zelf al op de hoogte en vroeg er naar hoe ik het merkte.
Van een wildvreemde met minimale onderbouwing op internet wel, maar van je eigen vriend niet kennelijk. Beetje te selectief wellicht om te veralgemeniseren...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef theeleut1 het volgende:
O.. Neem ik echt te snel dingen aan?
Aldus degene die haar net iets toe dichtte met bijbehorend symptoom.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:39 schreef Harlekien het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:49 schreef Guy1243 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vrouwen_kijken.html
Bekijk dit filmpje eens misschien helpt dit je, het is namelijk echt waar.
Bedanktquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:49 schreef Guy1243 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vrouwen_kijken.html
Bekijk dit filmpje eens misschien helpt dit je, het is namelijk echt waar.
Het is eigenlijk helemaal een hele leuke jongen, ook om te zien!quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:03 schreef zomer86 het volgende:
Hij is erg lief, dus waarschijnlijk een beetje lelijk, nergens om je zorgen over te maken dus.
Ik durf geen foto te posten, straks herkent iemand mijquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:49 schreef killfrenzy het volgende:
Ik denk dat wij visuele ondersteuning nodig hebben voordat uitspraken gemaakt kunnen worden.
Dit is inderdaad waarquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
maar jij gebruikt het wel als excuus in jouw leven, dat je relaties stuk zijn gegaan vind ik oprecht erg voor je, maar dat heeft niks te maken met dat je hooggevoelig bent, dat heeft met je onzekerheid te maken. Die twee staan los van elkaar, ze kunnen elkaar versterken maar niet ieder hooggevoelig persoon is onzeker en niet ieder onzekere persoon is hooggevoelig.
Waar zit de wetenschap precies in die clip? Ik zie een persoon dingen stellen op een overtuigende manier maar geen enkel bewijs of bron voor wat hij beweert...quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:14 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Bedankt. Fijn om dit even wetenschappelijk onderbouwd te zien!
DM mag ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:34 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ik durf geen foto te posten, straks herkent iemand mij
Dacht dat hij van een universiteit was ofzo, maar het zou ook onzin kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waar zit de wetenschap precies in die clip? Ik zie een persoon dingen stellen op een overtuigende manier maar geen enkel bewijs of bron voor wat hij beweert...
Dat klopt dat staat erbij. En hij kan ook best gelijk hebben hoor. Maar om te stellen dat zoiets klopt alleen omdat hij docent is op een universiteit... Ik herken bepaalde zaken wel die hij stelt (in mezelf o.a.) en bepaalde andere zaken ook juist niet. In het hoofd van vrouwen is het erger dan hoe mannen het ervaren dat geloof ik wel, maar ik mis nogal wat onderbouwing voor hetgeen wat hij stelt (wat hij stelt kan je namelijk ook uit extrapoleren dat niemand eigenlijk vreemd zou gaan bijvoorbeeld, terwijl je weet dat dit in de praktijk wel het geval is).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Dacht dat hij van een universiteit was ofzo, maar het zou ook onzin kunnen zijn.
Ga je nu een foto sturen aan een wildvreemde, omdat je zijn mening over je uiterlijk wil horen?quote:
really?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:44 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Zal zo een dm sturen als ik thuis ben
Is goedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:44 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Zal zo een dm sturen als ik thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:49 schreef jodelahity het volgende:
Stuur dan in ieder geval niet je foto naar noxia zeg die kloot altijd maar wat om en post het toch onlineO haha, dat is ook weer kut :p. Of zal ik het gewoon niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij jou moet je ook wel op je tenen staan als man zijnde om een relatie te hebben of nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:50 schreef theeleut1 het volgende:
Ik maak me vandaag trouwens weer minder druk, weet heel goed hoe mijn vriend is en dat hij heus wel anderen knap vind maar dat hij er verder niks bij denkt. Die negatieve gedachte is ook wel ontstaan toen ik z'n screensaver zag, zaten een paar plaatjes van bikini dames tussen. Volgens hem stond het er al 4 jaar op en was het stoer doenerij. Hij geeft er niets om verder. Ook had ie al eens gedacht dat het onzin was, maar had het er nooit afgehaald. Ik geloof het wel
Gewoon doen. Is toch niets ergs aan? Uiteraard blijft het tussen ons twee. Jodelahity is gewoon jaloers. Niet van aantrekken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:52 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
O haha, dat is ook weer kut :p. Of zal ik het gewoon niet doen
Hoezo zou hij liegen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Bij jou moet je ook wel op je tenen staan als man zijnde om een relatie te hebben of niet
En hij liegt om de relatie wat oké te houden
Omdat er anders problemen komen vanwege je onzekerheid en jaloezie.quote:
Dit is toch iets anders dan om op te geilen? :pquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Constant bevestiging vragen aan je eigen vriend, problemen hebben met bikinimeisjes als screensaver, maar hij moet het natuurlijk ok vinden dat jij je foto doorstuurt naar een wildvreemde kerel wiens mening je ineens wel relevant vindt.
Je meet met verschillende maten TS, niet ok...
Maar hij kan ook gewoon de waarheid spreken..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat er anders problemen komen vanwege je onzekerheid en jaloezie.
Ik denk niet dat TS vanplan is een bikini foto te sturen ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Constant bevestiging vragen aan je eigen vriend, problemen hebben met bikinimeisjes als screensaver, maar hij moet het natuurlijk ok vinden dat jij je foto doorstuurt naar een wildvreemde kerel wiens mening je ineens wel relevant vindt.
Je meet met verschillende maten TS, niet ok...
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Dit is toch iets anders dan om op te geilen? :p
Weet je dat zeker ja?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef theeleut1 het volgende:
Dit is toch iets anders dan om op te geilen? :p
Dus als hij stelt dat hij de screensaver erop had staan omdat hij graag naar vrouwen in bikini kijkt had je hetzelfde gereageerd?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Maar hij kan ook gewoon de waarheid spreken..
En dat geloof jij, maar je vriend niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef theeleut1 het volgende:
Maar hij kan ook gewoon de waarheid spreken..
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dat geloof jij, maar je vriend niet?
Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef jodelahity het volgende:
O, ik had niet door dat ik ergens over heen las. Maar ligt er aan met welke bedoeling hij iets zou sturenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ja?
En je leest voor het gemak er maar weer even over heen. Andere insteek: Als jouw vriend een foto naar een meid zou sturen, zou je dat ok vinden?
Dus wat is jouw reden ervoor dat je je niet kan voorstellen dat hij daarover liegt? En hij kan dus niet eerlijk zijn, hij weet dat... dus hij liegt. Vind je dat moeilijk om emotioneel te verwerken en daarom te geloven of kan je dat echt gewoon niet rationeel beredeneren?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef theeleut1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dus als hij stelt dat hij de screensaver erop had staan omdat hij graag naar vrouwen in bikini kijkt had je hetzelfde gereageerd?
[/quote
Nou als ik eerlijk ben, zou ik daar niet mee kunnen leven dus dan zou ik het misschien uit maken. Anders zou ik me veel te druk gaan maken
quote:
Hm, dat is misschien niet zo. Maar ik weet echt niet meer wie ik moet geloven, raak in de war. Ben eigenlijk sowieso in de war, want hij stelt iets wat ik moeilijk kan geloven. En moet ik dan maar naief zijn of kan het echt, hier zit ik de hele tijd meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat je een wildvreemde om een mening over je uiterlijk gaat vragen, omdat je je vriend niet gelooft dat hij jou wel leuk vind.
Je stelt de mening van een wildvreemde die om je foto vraagt boven je vriend nu, alsof dat je kan helpen.
't is een beetje kansloos wel. Maar goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:53 schreef NoXia het volgende:
[..]
Gewoon doen. Is toch niets ergs aan? Uiteraard blijft het tussen ons twee. Jodelahity is gewoon jaloers. Niet van aantrekken.
Dan moet je niet je probleem bij een wildvreemde neerleggen door je foto te sturen voor een mening over je uiterlijk. Tenzij het je psych is, maar die zal je niet om een foto vragen, omdat hij weet dat het niets voor je op gaat lossen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef theeleut1 het volgende:
Hm, dat is misschien niet zo. Maar ik weet echt niet meer wie ik moet geloven, raak in de war. Ben eigenlijk sowieso in de war, want hij stelt iets wat ik moeilijk kan geloven. En moet ik dan maar naief zijn of kan het echt, hier zit ik de hele tijd mee
Maar ik vraag bijna elke dag wat nou zijn intentie was.. Dan kun je toch beter eerlijk zijn. Maar het kan toch gewoon dat hij het stoer vond ofzo jaren terug. Dat is niet uitgesloten tochquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dus wat is jouw reden ervoor dat je je niet kan voorstellen dat hij daarover liegt? En hij kan dus niet eerlijk zijn, hij weet dat... dus hij liegt. Vind je dat moeilijk om emotioneel te verwerken en daarom te geloven of kan je dat echt gewoon niet rationeel beredeneren?
[..]
Hoezo kan hij beter eerlijk zijn als hij weet dat jij er helemaal overstuur van raakt en het uit zou maken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:09 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Maar ik vraag bijna elke dag wat nou zijn intentie was.. Dan kun je toch beter eerlijk zijn. Maar het kan toch gewoon dat hij het stoer vond ofzo jaren terug. Dat is niet uitgesloten toch
Aan je vriend wel ja, maar de eerste de beste online dude krijgt zonder twijfel je foto.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:09 schreef theeleut1 het volgende:
Maar ik vraag bijna elke dag wat nou zijn intentie was..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |