abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150813362
Ik heb nu bijna een jaar een relatie met mijn vriend en ben/blijf heel erg onzeker over mezelf. We wonen samen trouwens.

Ik maak mezelf helemaal gek, met de gedachte of hij andere vrouwen mooier vind dan mij. Hij heeft echt al heel erg vaak bevestigd dat hij mij de mooiste vind, maar ik kan het maar niet geloven.. Ik zeur er ook te veel over, maar moet het elke keer opnieuw vragen -.-, dit is hij ook echt beu.

Ook ben ik heel bang dat als hij een mooie/sexy vrouw ziet hij daar direct in geïnteresseerd is, of dat hij dan meteen zoiets heeft van: woow, ze is echt super lekker! (Als ik hier aan denk voel ik me al jaloers)
Ergens denk ik dat alle mannen wel letten op mooie vrouwen, alleen zegt hij dat hij wel vrouwen knap vind maar het hem verder niet uit maakt, dat hij ze niet begeert.

Wat denken jullie, kan het echt dat het hem niet veel uitmaakt en hij zijn eigen vriendin de mooiste vind?

Ga by the way binnenkort naar de psycholoog hoor, voor m'n onzekerheid en voor de soort obsessie over wat hij van andere vrouwen denkt :(.

Voel me ook echt rot dat ik hem maar niet kan geloven. Want het is gewoon een heel nette en vooral hele lieve jongen. Hij toont ook begrip voor m'n onzekerheid en ik vind het zeker te prijzen dat hij niet uit de relatie gestapt is door mijn gezeur.

Hebben jullie nog tips, of kennen jullie dit ook?
pi_150813384
quote:
15s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:01 schreef theeleut1 het volgende:

Hij heeft echt al heel erg vaak bevestigd dat hij mij de mooiste vind,
Hij vind jou echt niet de mooiste hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:03:16 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150813411
quote:
Hij heeft echt al heel erg vaak bevestigd dat hij mij de mooiste vind, maar ik kan het maar niet geloven..
En terecht, want dat lijkt me heel sterk.

Maar dat wil niet zeggen dat hij ook direct op vrouwen die hij qua uiterlijk wellicht heel mooi vindt wil duiken.
pi_150813417
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hij vind jou echt niet de mooiste hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
En terecht, want dat lijkt me heel sterk.
Onzin, hij vindt haar wel de mooiste, dus dat is helemaal niet vreemd. Voor hem is zij de mooiste.

Ik weet verder niet wat voor tips ik moet geven. Hoe oud ben je?
pi_150813463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:03 schreef Nammie het volgende:

[..]

Onzin, hij vindt haar wel de mooiste. Voor hem is zij de mooiste.

Ik weet verder niet wat voor tips ik moet geven. Hoe oud ben je?
Nee hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen. En dat vind hij ook. :P Moet je nooit tegen je vriendin zeggen natuurlijk. Maar het is nou eenmaal zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:05:17 #6
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_150813478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:03 schreef Nammie het volgende:

[..]

[..]

Onzin, hij vindt haar wel de mooiste, dus dat is helemaal niet vreemd. Voor hem is zij de mooiste.

Nou, beetje naïef ben je wel.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:06:00 #7
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150813500
Ik vind dat ook altijd zo'n achterlijke vraag om te stellen "vind je mij de mooiste van de hele wereld?". Je weet gewoon dat het niet zo is als hij ja zegt, en als hij nee zegt is het ook niet goed :') Hij vindt je mooi, en dat moet genoeg zijn.
pi_150813506
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:04 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen. En dat vind hij ook. :P Moet je nooit tegen je vriendin zeggen natuurlijk. Maar het is nou eenmaal zo.
Daar geloof ik dus niet in. Als je iemand echtechtecht leuk vindt, dan is je partner de mooiste voor jou. En dan denk je ook niet dat er mogelijk mooiere vrouwen zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind dat ook altijd zo'n achterlijke vraag om te stellen "vind je mij de mooiste van de hele wereld?". Je weet gewoon dat het niet zo is als hij ja zegt, en als hij nee zegt is het ook niet goed :') Hij vindt je mooi, en dat moet genoeg zijn.
Joh, boeiend. Hij vindt haar de mooiste. Dat zegt hij. En dan is dat gewoon zo.
pi_150813528
Ben 20! Maar misschien vind hij mij de mooiste, omdat ik zijn meisje ben en hij van mij houdt ofzo?
pi_150813558
Ik weet dat ik heel erg over drijf door me zo druk te maken. Maar het is gewoon een serieuze obsessie geworden. Schaam me best wel ook
pi_150813607
Bedankt allemaal door zo snel te reageren:)

Zou het ook schelen of je een man of een vrouw bent?

Ik denk wel eens van: knappe jongen, maar verder denk ik dan niet echt. Vind mijn vriend de mooiste, omdat hij is wie hij is :).
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:09:21 #12
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_150813608
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef theeleut1 het volgende:
Ben 20! Maar misschien vind hij mij de mooiste, omdat ik zijn meisje ben en hij van mij houdt ofzo?
Oh, innerlijk misschien wel ja. Ik hou ook van mijn zusje, maar het is niet de mooiste ofzo
pi_150813610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef Nammie het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus niet in. Als je iemand echtechtecht leuk vindt, dan is je partner de mooiste voor jou. En dan denk je ook niet dat er mogelijk mooiere vrouwen zijn.
echtechtecht leuk heeft weinig met mooi zijn te maken.

Net of vrouwen als ze verliefd zijn opeens brad pitt (of weet ik het welke mannen jullie tegenwoordig helemaal geweldig vinden) niet knapper/mooier vinden. :P Dat je alleen maar aan je partner denkt en alleen je partner wilt is een heel ander verhaal.
pi_150813692
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef theeleut1 het volgende:
Vind mijn vriend de mooiste, omdat hij is wie hij is :).
Ah je hebt het niet puur over het uiterlijk. Maar als het puur over uiterlijk gaat geloof ik er weinig van. :P
Dan geloof ik het wel ja dat hij je de leukste vind.
pi_150813706
quote:

[..]

...
Laat me raden, dat is wat jouw vriendje tegen jou zegt? :')

Zet de Victoria's Secret-show even aan op de TV. Zie jij er zo uit? Nou dan.
pi_150813713
Objectief kun je inderdaad wel zien dat een model/sommige acteurs/gewoon erg knappe mensen mooier zijn, maar dat maakt dan niet echt uit denk ik.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:13:09 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150813738
iedere man kijkt naar andere vrouwen, mooiere en minder mooie vrouwen.
maar dat hij naar andere vrouwen kijkt wil niet zeggen dat hij daar iets mee wil, de meeste vrouwen waar ze naar kijken zijn ze vijf minuten later ook weer vergeten.
Er zijn vast heel veel mooiere vrouwen dan jou, maar jouw vriend is niet alleen bij jou om jouw uiterlijk als het goed is, het gaat om het totaalpakket.
En als jij zo onzeker bent een bevestiging blijft vragen word het totaalpakket ook minder aantrekkelijk en wordt het zelfs misschien een selffulfilling prophesy en jaag je hem weg.

Jíj kijkt vast ook wel eens naar andere mannen, maar dat wil toch ook niet zeggen dat je niet meer bij je vriend wel zijn?

[ Bericht 8% gewijzigd door snakelady op 19-03-2015 15:19:26 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150813756
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef theeleut1 het volgende:
Objectief kun je inderdaad wel zien dat een model/sommige acteurs/gewoon erg knappe mensen mooier zijn, maar dat maakt dan niet echt uit denk ik.
Maar wat is het probleem dan? Zoals je zelf als zegt hij is nog bij je. Dus dan zal het wel waar zijn he. Anders zou hij je wel dumpen.
pi_150813770
Echt fijn dat jullie me helpen :). Voel me meteen wat beter.

Voel me er echt al een poos ongelukkig door.. Niet echt gezond he.
pi_150813813
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar wat is het probleem dan? Zoals je zelf als zegt hij is nog bij je. Dus dan zal het wel waar zijn he. Anders zou hij je wel dumpen.
Je hebt gelijk, ook een deel jaloezie denk ik..
pi_150813826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

Laat me raden, dat is wat jouw vriendje tegen jou zegt? :')

Zet de Victoria's Secret-show even aan op de TV. Zie jij er zo uit? Nou dan.
Nee hoor, maar ik denk dat het echt zo is. Als je verliefd op iemand bent, dan is diegene voor jou de mooiste. En dat is wat hij zegt tegen haar, dus waarom zou iedereen hier zeggen dat het niet zo is?

En qua lichaam sowieso niet zo dun en sommige van die meiden hebben inderdaad supermooie gezichten. Maar sommigen ook niet echt hoor.
pi_150813844
quote:

[..]

[..]

Joh, boeiend. Hij vindt haar de mooiste. Dat zegt hij. En dan is dat gewoon zo.
Wil je echt in sprookjes geloven en waarom ben je hier zo wel in?
Er zijn altijd wel mooiere vrouwen/man, het gaat vooral om het totaal pakket en of de onderlinge klik er is. Smaken wat betreft mooi verschillen natuurlijk van persoon op persoon.
pi_150813859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:16 schreef thabrid het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel mooiere vrouwen/man, het gaat vooral om het totaal pakket en of de onderlinge klik er is. Smaken wat betreft mooi verschillen natuurlijk van persoon op persoon.
Het gaat erom hoe hij het ervaart. Niet hoe jullie erover denken.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:18:14 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150813902
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:16 schreef thabrid het volgende:

[..]

Maar door het totaalpakket kan zij voor hem wel de mooiste vrouw in de wereld zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:18:53 #25
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150813922
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:16 schreef Nammie het volgende:

[..]

Het gaat erom hoe hij het ervaart. Niet hoe jullie erover denken.
Ervaart hij het wel zo? Het is gewoon het enige antwoord dat hij kan geven.
pi_150813932
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:15 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik denk dat het echt zo is.
Je bent 12 of zoiets?
quote:
Als je verliefd op iemand bent, dan is diegene voor jou de mooiste.
Nee, ook als je verliefd bent werken je ogen nog prima.
quote:
En dat is wat hij zegt tegen haar, dus waarom zou iedereen hier zeggen dat het niet zo is?
Omdat iedereen ook wel snapt dat hij dat zegt om haar fragiele zelfvertrouwen niet te schaden.
quote:
En qua lichaam sowieso niet zo dun en sommige van die meiden hebben inderdaad supermooie gezichten. Maar sommigen ook niet echt hoor.
Victoria's Secretmodellen worden doorgaans NIET aangenomen vanwege hun gezicht..
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:21:39 #27
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150814016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je bent 12 of zoiets?

[..]

[..]

Omdat iedereen ook wel snapt dat hij dat zegt om haar fragiele zelfvertrouwen niet te schaden.

[..]

Victoria's Secretmodellen worden doorgaans NIET aangenomen vanwege hun gezicht..
mijn vriend is voor mij ook de knapste, ondanks dat hij misschien iets te zwaar is volgens sommige of misschien iets te harig is voor anderen.
Zijn uiterlijk in combinatie met zijn innerlijk maakt hem het knapste voor mij.
pi_150814029
quote:

[..]

Je bent 12 of zoiets?

[..]

[..]

[..]

Amen.

Maar als je verliefd bent. Dan weet je ook wel dat er mooiere vrouwen zijn. Alleen als je dan de kans zou krijgen om je vriendin in te leveren voor een mooiere vrouw zou je dat voor geen goud doen. Omdat voor jou je vriendin het aller leukste is. O+

Neemt nog steeds niet weg dat er wel gewoon mooiere vrouwen rondlopen. :P
pi_150814058
Zo denk ik wel eens ja, van hij weet dat ik me niet zekerder ga voelen als hij zegt van: ik vind die en die mooier maar je mag er ook zijn. :') . Dat zal ie nooit zeggen, ik wil hem wel heel graag geloven. Verder is hij ook totaal niet macho of laat hij merken dat hij anderen mooier vind. Hij is gewoon helemaal niet met andere vrouwen bezig zegt hij.
pi_150814107
quote:

[..]

Je bent 12 of zoiets?

[..]

[..]

[..]

Nee, bijna 20. ^O^ Het is mooi dat je ogen prima werken als je verliefd bent. Mijn punt is dat zij voor hem de mooiste is omdát hij dat zegt. En ik neem aan dat het gewoon zo is, ze is toch niet voor niets zijn vriendin? Dan zijn er vast mooiere vrouwen, maar hij vindt haar de mooiste vrouw. Ik zie niet in wat daar naïef aan is. Maar ik vind het een stomme discussie verder.
pi_150814114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:23 schreef theeleut1 het volgende:
Zo denk ik wel eens ja, van hij weet dat ik me niet zekerder ga voelen als hij zegt van: ik vind die en die mooier maar je mag er ook zijn. :') . Dat zal ie nooit zeggen, ik wil hem wel heel graag geloven. Verder is hij ook totaal niet macho of laat hij merken dat hij anderen mooier vind. Hij is gewoon helemaal niet met andere vrouwen bezig zegt hij.
En heeft hij je ooit een reden gegeven om daar aan te twijfelen? Zo nee dan zal het wel zo zijn he. :) Dus je niet zo druk maken en gewoon van je vriend genieten.
pi_150814131
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

mijn vriend is voor mij ook de knapste, ondanks dat hij misschien iets te zwaar is volgens sommige of misschien iets te harig is voor anderen.
Zijn uiterlijk in combinatie met zijn innerlijk maakt hem het knapste voor mij.
Volgens mij verwar jij "knap" met iets anders. George Clooney, bijvoorbeeld, is knap. Geen twijfel over mogelijk. Is jouw vriend knapper dan George Clooney?

Zegt verder niks over hem of jullie hoor. De meeste personen op deze aarde zijn immers geen George Clooney of Ariana Grande. Geeft niks.
pi_150814154
quote:
Hij heeft echt al heel erg vaak bevestigd dat hij mij de mooiste vind, maar ik kan het maar niet geloven.. Ik zeur er ook te veel over, maar moet het elke keer opnieuw vragen -.-, dit is hij ook echt beu.
En terecht, want het maakt voor jou kennelijk geen kut uit hoe vaak hij dit zegt. Je gelooft hem toch niet, dus zijn aandeel maakt eigenlijk al niet zoveel meer uit voor jou. Jij denkt er toch het jouwe van.

Aan de andere kant zeg je dat je al onzeker was, toch is hij binnen het jaar met je gaan samenwonen en tolereert hij jouw gehengel naar bevestiging. Dat zal hij vast niet doen, omdat je zo'n goede huishoudster bent.

quote:
Ook ben ik heel bang dat als hij een mooie/sexy vrouw ziet hij daar direct in geïnteresseerd is, of dat hij dan meteen zoiets heeft van: woow, ze is echt super lekker! (Als ik hier aan denk voel ik me al jaloers)
Lijkt me vrij gezond dat hij naar anderen kijkt, een mening vormt en dan toch voor jou blijft kiezen.

quote:
Ergens denk ik dat alle mannen wel letten op mooie vrouwen, alleen zegt hij dat hij wel vrouwen knap vind maar het hem verder niet uit maakt, dat hij ze niet begeert.
Sterker nog, vrouwen doen dit ook. Jij misschien niet, maar dat kan best als je met je hoofd ergens anders zit.

quote:
Wat denken jullie, kan het echt dat het hem niet veel uitmaakt en hij zijn eigen vriendin de mooiste vind?
Ja, dat kan. Maar waarom zou je ons wel geloven en je lieve vriend niet?

quote:
Ga by the way binnenkort naar de psycholoog hoor, voor m'n onzekerheid en voor de soort obsessie over wat hij van andere vrouwen denkt :(.
Volkomen terecht, goed idee!

quote:
Hij toont ook begrip voor m'n onzekerheid en ik vind het zeker te prijzen dat hij niet uit de relatie gestapt is door mijn gezeur.
Ik hoop dat je hem dit ook laat weten en niet alleen zeurt over andere vrouwen en je eigen onzekerheid.

quote:
Hebben jullie nog tips, of kennen jullie dit ook?
Ga aan jezelf werken, dit ligt niet aan hem en alleen jij kan dat veranderen. Succes!
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:26:10 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150814160
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:23 schreef theeleut1 het volgende:
maak je dan ook niet druk,je moet je ook herinneren dat als hij jouw aantrekkelijk vind en hij ziet een andere aantrekkelijke vrouw dat hij jullie echt niet gaat vergelijken.
in zijn gedachte is dat dan ook een knappe vrouw en dat is het, hij denkt echt niet van "oh ik zou willen dat mijn vriendin er zo uit zou zien" hij denkt gewoon "oh, knappe vrouw" en dan klaar.
er is niks mis mee om andere mensen knap te vinden.
pi_150814161
Nee hij heeft me nooit een reden gegeven om hier aan te twijfelen :).

Thank you all, het stelt me wel gerust!
pi_150814175
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:25 schreef DonJames het volgende:
Zegt verder niks over hem of jullie hoor. De meeste personen op deze aarde zijn immers geen George Clooney of Ariana Grande. Geeft niks.
Ik denk dat veel meiden er zo uitzien als Ariana, ze is zonder make-up best normaal.

En George heb je ook wel veel soortgelijke knappen van. Je doet nu alsof het uitzonderlijk is om er goed uit te zien.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:29:07 #37
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150814236
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:25 schreef DonJames het volgende:

[..]

Volgens mij verwar jij "knap" met iets anders. George Clooney, bijvoorbeeld, is knap. Geen twijfel over mogelijk. Is jouw vriend knapper dan George Clooney?

Ik heb eens een hele knappe man ontmoet, tot hij begon te praten en hij zag er wat betreft uiterlijk ineens een stuk minder leuk uit.
innerlijk kan een uiterlijk ook mooier of lelijker maken.
pi_150814244
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:26 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik denk dat veel meiden er zo uitzien als Ariana, ze is zonder make-up best normaal.

En George heb je ook wel veel soortgelijke knappen van. Je doet nu alsof het uitzonderlijk is om er goed uit te zien.
Je mist het punt. Nogal. Maargoed, kom eerst maar eens uit de puberteit, dan praten we weer verder.
pi_150814264
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je mist het punt. Nogal. Maargoed, kom eerst maar eens uit de puberteit, dan praten we weer verder.
Ik vind je punt ook gewoon geen punt, vandaar.
pi_150814265
Scary_mary, klopt het is echt nodig om hier hulp in te zoeken. Zeg regelmatig tegen mijn vriend dat het alleen aan mij ligt en dat ik het heel erg waardeer dat ie me niet buiten zet en ik me vaak vreselijk gedraag.
pi_150814295
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb eens een hele knappe man ontmoet, tot hij begon te praten en hij zag er wat betreft uiterlijk ineens een stuk minder leuk uit.
innerlijk kan een uiterlijk ook mooier of lelijker maken.
Laten we het erop houden dat dat zo voor jou werkt, en dat dat niet zo werkt voor sommige andere mensen.

Als ik naar een foto van Doutzen kijk denk ik nou niet echt als eerste "god, wat een vreselijk accent heeft die meid :r "..
pi_150814351
Hebben jullie misschien ook tips over hoe ik met mezelf om moet gaan? Over hoe ik mezelf kan afleiden of het uit m'n hoofd kan zetten, want dit drama(wat door mij komt) duurt al een half jaar.. Heel begrijpelijk maar mijn vriend denkt bijv. dat ik hem niet vertrouw.. Vind het ook heel rot voor hem
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:34:20 #43
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150814382
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat dat zo voor jou werkt, en dat dat niet zo werkt voor sommige andere mensen.

Als ik naar een foto van Doutzen kijk denk ik nou niet echt als eerste "god, wat een vreselijk accent heeft die meid :r "..
Ik denk dat het voor vrouwen wel meer zo werkt dan voor mannen. Mannen zijn ook vaak visueler ingesteld natuurlijk.
pi_150814469
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor vrouwen wel meer zo werkt dan voor mannen. Mannen zijn ook vaak visueler ingesteld natuurlijk.
Ik denk dat vrouwen niet over na moeten gaan denken hoe mannen denken! :P Want dat werkt toch niet. Andersom ook niet trouwens. Want vrouwen zijn al helemaal niet te volgen.
pi_150814497
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:33 schreef theeleut1 het volgende:
Hebben jullie misschien ook tips over hoe ik met mezelf om moet gaan? Over hoe ik mezelf kan afleiden of het uit m'n hoofd kan zetten, want dit drama(wat door mij komt) duurt al een half jaar.. Heel begrijpelijk maar mijn vriend denkt bijv. dat ik hem niet vertrouw.. Vind het ook heel rot voor hem
psycholoog klinkt wel als een goed idee. Die kan je wel goed helpen waarschijnlijk.
Al helemaal als je je nu al beter voelt door een paar post op een forum.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:37:59 #46
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150814521
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

deze theorie werkt natuurlijk ook alleen bij mensen die je kent.
en bij de meeste werkt het zo, daar is onderzoek naar gedaan.
Een groep ontmoette een aantal mensen, daarna moesten ze die mensen op uiterlijk beoordelen. De aardige mensen werd een hoger punt gegeven dan de onaardige mensen.
met een tweede groep deden de onaardige mensen aardig en andersom en je zag de punten van de mensen die bij de eerste groep aardig deden en de tweede groep onaardig omlaag gaan en andersom bij de onaardige mensen.

Aardige mensen laten een positieve indruk achter wat hun uiterlijk ook mooier maakt in onze gedachte.

Natuurlijk zou dit niet werken als je een computer de keuze zou geven, maar bij mensen werkt het wel zo.
pi_150814535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:33 schreef theeleut1 het volgende:
Je vertrouwt hem ook niet, anders zou je hem niet zo vaak om bevestiging vragen.

Ik denk dat je met een psycholoog beter de diepte in kan gaan over het hoe en wat, maar ga alvast bedenken wat er moet gebeuren dat jij jezelf zekerder kan maken en voelen. Dus niet je vriend, maar dat jij gaat geloven dat je het waard bent zeg maar. Ga desnoods voor de spiegel staan en benoem minstens 5 mooie dingen aan jezelf. Blijven herhalen.
En leid jezelf af met een hobby, zodat je ook niet constant hieraan hoeft te denken. Misschien kun je wel trotser op jezelf zijn als je je eigen jurk hebt genaaid of leert boogschieten bijvoorbeeld?
pi_150814669
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:37 schreef snakelady het volgende:
deze theorie werkt natuurlijk ook alleen bij mensen die je kent.
Ja, dan sluit je even nogal een groep mensen uit zeg.. Doe jij gauw je ogen dicht als je een onbekende man tegenkomt?
quote:
en bij de meeste werkt het zo, daar is onderzoek naar gedaan.
Een groep ontmoette een aantal mensen, daarna moesten ze die mensen op uiterlijk beoordelen. De aardige mensen werd een hoger punt gegeven dan de onaardige mensen.
met een tweede groep deden de onaardige mensen aardig en andersom en je zag de punten van de mensen die bij de eerste groep aardig deden en de tweede groep onaardig omlaag gaan en andersom bij de onaardige mensen.

Aardige mensen laten een positieve indruk achter wat hun uiterlijk ook mooier maakt in onze gedachte.

Natuurlijk zou dit niet werken als je een computer de keuze zou geven, maar bij mensen werkt het wel zo.
Bij vrouwen zal het best zo werken.
pi_150814747
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:15 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik denk dat het echt zo is. Als je verliefd op iemand bent, dan is diegene voor jou de mooiste. En dat is wat hij zegt tegen haar, dus waarom zou iedereen hier zeggen dat het niet zo is?

Het mooiste wat hij op dat moment kan krijgen ja.
pi_150814927
Ik denk dat wij visuele ondersteuning nodig hebben voordat uitspraken gemaakt kunnen worden.
And remember, respect is everything!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')