Hij vind jou echt niet de mooiste hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:01 schreef theeleut1 het volgende:
Hij heeft echt al heel erg vaak bevestigd dat hij mij de mooiste vind,
En terecht, want dat lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:01 schreef theeleut1 het volgende:
Hij heeft echt al heel erg vaak bevestigd dat hij mij de mooiste vind, maar ik kan het maar niet geloven..
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij vind jou echt niet de mooiste hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen.
Onzin, hij vindt haar wel de mooiste, dus dat is helemaal niet vreemd. Voor hem is zij de mooiste.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
En terecht, want dat lijkt me heel sterk.
Nee hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen. En dat vind hij ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:03 schreef Nammie het volgende:
[..]
Onzin, hij vindt haar wel de mooiste. Voor hem is zij de mooiste.
Ik weet verder niet wat voor tips ik moet geven. Hoe oud ben je?
Nou, beetje naïef ben je wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:03 schreef Nammie het volgende:
[..]
[..]
Onzin, hij vindt haar wel de mooiste, dus dat is helemaal niet vreemd. Voor hem is zij de mooiste.
Daar geloof ik dus niet in. Als je iemand echtechtecht leuk vindt, dan is je partner de mooiste voor jou. En dan denk je ook niet dat er mogelijk mooiere vrouwen zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn altijd wel mooiere vrouwen. En dat vind hij ook.Moet je nooit tegen je vriendin zeggen natuurlijk. Maar het is nou eenmaal zo.
Joh, boeiend. Hij vindt haar de mooiste. Dat zegt hij. En dan is dat gewoon zo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind dat ook altijd zo'n achterlijke vraag om te stellen "vind je mij de mooiste van de hele wereld?". Je weet gewoon dat het niet zo is als hij ja zegt, en als hij nee zegt is het ook niet goedHij vindt je mooi, en dat moet genoeg zijn.
Oh, innerlijk misschien wel ja. Ik hou ook van mijn zusje, maar het is niet de mooiste ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef theeleut1 het volgende:
Ben 20! Maar misschien vind hij mij de mooiste, omdat ik zijn meisje ben en hij van mij houdt ofzo?
echtechtecht leuk heeft weinig met mooi zijn te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niet in. Als je iemand echtechtecht leuk vindt, dan is je partner de mooiste voor jou. En dan denk je ook niet dat er mogelijk mooiere vrouwen zijn.
Ah je hebt het niet puur over het uiterlijk. Maar als het puur over uiterlijk gaat geloof ik er weinig van.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef theeleut1 het volgende:
Vind mijn vriend de mooiste, omdat hij is wie hij is.
Laat me raden, dat is wat jouw vriendje tegen jou zegt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niet in. Als je iemand echtechtecht leuk vindt, dan is je partner de mooiste voor jou. En dan denk je ook niet dat er mogelijk mooiere vrouwen zijn.
...
Maar wat is het probleem dan? Zoals je zelf als zegt hij is nog bij je. Dus dan zal het wel waar zijn he. Anders zou hij je wel dumpen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef theeleut1 het volgende:
Objectief kun je inderdaad wel zien dat een model/sommige acteurs/gewoon erg knappe mensen mooier zijn, maar dat maakt dan niet echt uit denk ik.
Je hebt gelijk, ook een deel jaloezie denk ik..quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem dan? Zoals je zelf als zegt hij is nog bij je. Dus dan zal het wel waar zijn he. Anders zou hij je wel dumpen.
Nee hoor, maar ik denk dat het echt zo is. Als je verliefd op iemand bent, dan is diegene voor jou de mooiste. En dat is wat hij zegt tegen haar, dus waarom zou iedereen hier zeggen dat het niet zo is?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Laat me raden, dat is wat jouw vriendje tegen jou zegt?
Zet de Victoria's Secret-show even aan op de TV. Zie jij er zo uit? Nou dan.
Wil je echt in sprookjes geloven en waarom ben je hier zo wel in?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
[..]
Joh, boeiend. Hij vindt haar de mooiste. Dat zegt hij. En dan is dat gewoon zo.
Het gaat erom hoe hij het ervaart. Niet hoe jullie erover denken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:16 schreef thabrid het volgende:
[..]
Wil je echt in sprookjes geloven en waarom ben je hier zo wel in?
Er zijn altijd wel mooiere vrouwen/man, het gaat vooral om het totaal pakket en of de onderlinge klik er is. Smaken wat betreft mooi verschillen natuurlijk van persoon op persoon.
Maar door het totaalpakket kan zij voor hem wel de mooiste vrouw in de wereld zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:16 schreef thabrid het volgende:
[..]
Wil je echt in sprookjes geloven en waarom ben je hier zo wel in?
Er zijn altijd wel mooiere vrouwen/man, het gaat vooral om het totaal pakket en of de onderlinge klik er is. Smaken wat betreft mooi verschillen natuurlijk van persoon op persoon.
Ervaart hij het wel zo? Het is gewoon het enige antwoord dat hij kan geven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe hij het ervaart. Niet hoe jullie erover denken.
Je bent 12 of zoiets?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:15 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik denk dat het echt zo is.
Nee, ook als je verliefd bent werken je ogen nog prima.quote:Als je verliefd op iemand bent, dan is diegene voor jou de mooiste.
Omdat iedereen ook wel snapt dat hij dat zegt om haar fragiele zelfvertrouwen niet te schaden.quote:En dat is wat hij zegt tegen haar, dus waarom zou iedereen hier zeggen dat het niet zo is?
Victoria's Secretmodellen worden doorgaans NIET aangenomen vanwege hun gezicht..quote:En qua lichaam sowieso niet zo dun en sommige van die meiden hebben inderdaad supermooie gezichten. Maar sommigen ook niet echt hoor.
mijn vriend is voor mij ook de knapste, ondanks dat hij misschien iets te zwaar is volgens sommige of misschien iets te harig is voor anderen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent 12 of zoiets?
[..]
Nee, ook als je verliefd bent werken je ogen nog prima.
[..]
Omdat iedereen ook wel snapt dat hij dat zegt om haar fragiele zelfvertrouwen niet te schaden.
[..]
Victoria's Secretmodellen worden doorgaans NIET aangenomen vanwege hun gezicht..
Amen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent 12 of zoiets?
[..]
[..]
Omdat iedereen ook wel snapt dat hij dat zegt om haar fragiele zelfvertrouwen niet te schaden.
[..]
Victoria's Secretmodellen worden doorgaans NIET aangenomen vanwege hun gezicht..
Nee, bijna 20.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent 12 of zoiets?
[..]
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |