Ik heb gezegd dat ze een fokker niet om hulp moet vragen dmv het sturen van een foto. Dus eigenlijk klopt het merendeel van wat je zegt nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij stelt dat ze beter geen fokkers voor advies kan vragen. Ik reageer erop. Wat klopt er precies niet aan?
Ow ik moet zeggen dat ik dat gedeelte van het sturen van een foto gemist heb dan.. Dan heb je gelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze een fokker niet om hulp moet vragen dmv het sturen van een foto. Dus eigenlijk klopt het merendeel wat je zegt niet
Ik ga m'n foto niet sturen naar mensen die denken dat ik gek ben he.. Blijf liever even anoniemquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hebben we nog steeds niet kunnen oordelen.
Of leer er wel mee te leven. Wat is er nou werkelijk zo erg aan dat jij er niet mee zou kunnen leven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Daar zou ik toch echt niet mee kunnen leven.. Dan kan ik beter vrijgezel worden ongeveer
Volgens mij heeft niemand je nog gek genoemd hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:07 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ik ga m'n foto niet sturen naar mensen die denken dat ik gek ben he.. Blijf liever even anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand je nog gek genoemd hoorJa straks word ik publiekelijk belachelijk gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iemand zei toch: don't stick your dick in crazy, dus ik nam aan dat ik gek gevonden werd
Dat was misschien wel handiger geweest ja.Maar zit er al zo lang mee en moest echt even m'n hart luchten.. En dacht dat ik misschien al wat goede tips kon krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef jodelahity het volgende:
Ik vermoed dat het voor jou net zo nuttig was geweest om eerst naar de psycholoog te gaan en dan hier wat te vragen en melden
En heb je wat goede tips en invalshoeken gekregen naar jouw idee?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:16 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Dat was misschien wel handiger geweest ja.Maar zit er al zo lang mee en moest echt even m'n hart luchten.. En dacht dat ik misschien al wat goede tips kon krijgen
Dat is gewoon een uitdrukking.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef theeleut1 het volgende:
[..]
Ja straks word ik publiekelijk belachelijk gemaakt.
Iemand zei toch: don't stick your dick in crazy, dus ik nam aan dat ik gek gevonden werd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |