1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 20.30-02.00 uur NEDERLAND KIEST NPO1 DE UITSLAGEN De uitslagen van de Provinciale Statenverkiezingen zijn rechtstreeks te volgen.Rob Trip presenteert de uitzending,Dominique van der Heyde geeft politieke duiding en Dionne Stax brengt de uitslagen aan de hand van een groot scherm. Ook wordt er geschakeld naar Mariëlle Tweebeeke,die in de Haagse brasserie Dudok praat met gasten over de voorlopige uitslag.Om 21.00 uur wordt de uitslag van de exitpoll van onderzoeksbureau Ipsos bekendgemaakt, later de definitieve uitslag. |
Aah zo, ik heb veel vrienden in oostzaan wonen, zelf woon ik op grens van noord. Tegen oostzaan/Zaandam.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:29 schreef Lkw het volgende: [..] Nee nee, ik woon in Amsterdam. Maar ik fiets erg veel overal heen en ook vaak richting Zaandam, want ik heb daar vrienden wonen
![]()
Je valt in herhaling.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Overijssel nagenoeg alle gemeentes CDA
Behalve door Roemer. Want die gaat pas in beweging komen wanneer de SP eigenhandig 76 zetels gaat behalen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Afijn, campagne is voorbij, de toenaderingen zijn alweer begonnen.
Een grote bijbelbelt hier hequote:Op donderdag 19 maart 2015 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Overijssel nagenoeg alle gemeentes CDA
Of je luistert daadwerkelijk naar wat iemand zegt...quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Behalve door Roemer. Want die gaat pas in beweging komen wanneer de SP eigenhandig 76 zetels gaat behalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, want de SP kent een lange traditie van samenwerking in de landelijke politiek.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of je luistert daadwerkelijk naar wat iemand zegt...
Ah, in of achter Molenwijk zeker? Ik woon zelf in de buurt van Artis, maar vaar vaak over naar de overkant van het IJquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah zo, ik heb veel vrienden in oostzaan wonen, zelf woon ik op grens van noord. Tegen oostzaan/Zaandam.
Wel leuk dat hij even aangeeft dat andere partijen wel dingen voor hun achterban binnenhalen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Behalve door Roemer. Want die gaat pas in beweging komen wanneer de SP eigenhandig 76 zetels gaat behalen.
1) Dit is geen landelijke politiekquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, want de SP kent een lange traditie van samenwerking in de landelijke politiek.
Roemer is gewoon authentiek, helaas bereiken gladde klootzakken als Pechtold, Rutte of Samsom in dit land meestal meer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of je luistert daadwerkelijk naar wat iemand zegt...
Best groot hoor, al die kassendorpen naast Rotterdam.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar de fuck ligt dat nou weer dan
Hij begon met een hele rits van zaken die de SP heeft bereikt, waaronder iets waar de coalitie hun handen van af had getrokken in de EKquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij even aangeeft dat andere partijen wel dingen voor hun achterban binnenhalen.
Werk wel bij de AH in molenwijk als arm studentje. Ik woon in Tuindorp, maar het is afgelegen. Vlakbij bushalte de vlinder als je dat kent.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ah, in of achter Molenwijk zeker? Ik woon zelf in de buurt van Artis, maar vaar vaak over naar de overkant van het IJ
ze willen helemaal niks.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) Dit is geen landelijke politiek
2) De SP wil wel degelijk samenwerken, maar niet als hersenloos stemvee voor het kabinet. Hun idealen liggen nu eenmaal op een ander vlak dan die van de VVD (waar de PvdA gewoon stemvee voor is). Dan is het heel moeilijk om tot een overeenstemming te komen.
Wss net van de partijtop te horen gekregen dat hij na de EK verkiezingen zijn biezen mag pakkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Samsom is moegestreden, hij ziet eruit of hij al 2 jaar zit te kloppen omdat de bel het niet doet.
quote:
Roemer roept bij elke uitslag dat het volk gesproken heeft en dat het roer om moet, omdat zijn partij weer een zeteltje omhoog gaat. Alle andere linkse partijen verliezen steeds flink. Roemer is net zo'n gladjakker als de rest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Roemer is gewoon authentiek, helaas bereiken gladde klootzakken als Pechtold, Rutte of Samsom in dit land meestal meer.
Wauwe, daar helemaal. Dat is echt letterlijk op de grens van Zaandam, toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Werk wel bij de AH in molenwijk als arm studentje. Ik woon in Tuindorp, maar het is afgelegen. Vlakbij bushalte de vlinder als je dat kent.
Triest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heel flevoland mag imo wel weer terug de zee in
Waar zegt hij dat? Misschien mogen de mensen eerst weer terug naar de beschaving komen...quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Triest.
Pleiten voor massa-verdrinking
Hm, ben ik niet met je eens. Maar hij zou zichzelf af en toe wel wat meer kunnen beteugelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Roemer roept bij elke uitslag dat het volk gesproken heeft en dat het roer om moet, omdat zijn partij weer een zeteltje omhoog gaat. Alle andere linkse partijen verliezen steeds flink. Roemer is net zo'n gladjakker als de rest.
10 meter van zaandam jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:38 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wauwe, daar helemaal. Dat is echt letterlijk op de grens van Zaandam, toch?
Dacht sowieso altijd dat de PVV haar stemmers voornamelijk haalde uit dorpen waar er hooguit één Turk woont. Die dialect praat. En Arie heet.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat? Misschien mogen de mensen eerst weer terug naar de beschaving komen...
quote:
De SP heeft behoefte aan een andere lijsttrekker. Volgens mij kan de SP in potentie structureel veel beter scoren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, ben ik niet met je eens. Maar hij zou zichzelf af en toe wel wat meer kunnen beteugelen.
Hopelijk gebeurt dat niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De SP heeft behoefte aan een andere lijsttrekker. Volgens mij kan de SP in potentie structureel veel beter scoren.
Na het debacle Kant kijken ze wel link(s) uit, gok ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De SP heeft behoefte aan een andere lijsttrekker. Volgens mij kan de SP in potentie structureel veel beter scoren.
Nou nee, de SP moet zijn doelgroep uitbreiden. Het zijn nu alleen de gefrustreerde werklozen of fabrieksarbeiders die op ze stemmen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat me niks aan, maar ik vermoed dat je op een van die woonboten daar woont dan. Het is in elk geval wel een interessant, geïsoleerd stukje Amsterdam daar, net aan de andere kant van de snelweg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
10 meter van zaandam ja. Woonde vroeger wel ergens anders in adam.
Dat is dus een leugenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:43 schreef Max23 het volgende:
Wut, afronden? In de gids staat tot 2:00
Paar jaartjes wachten en dan kan Renske Leijten het overnemen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze stoppen de uitzending. is dat ook iets nieuws?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Pffff ik dacht dat dit iig tot 2 uur zou doorgaan
Is niet zo he. Kijk bijv. naar Rotterdam, Almere of Lelystad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dacht sowieso altijd dat de PVV haar stemmers voornamelijk haalde uit dorpen waar er hooguit één Turk woont. Die dialect praat. En Arie heet.
En natuurlijk Kirchroa!quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is niet zo he. Kijk bijv. naar Rotterdam, Almere of Lelystad.
Vroeg of laat denk ik het wel. Je zag het in 2006 toen de SP 25 zetels behaalde.quote:
Wat zegt 'ie nouquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:44 schreef RingBewoner het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_het_moeilijk_.html
ze scoren toch al structureel vrij goed sinds roemer?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:
quote:nee, potloodje. klaar heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Het verbaast mij dat je uberhaupt weet dat die er zijn daar. Weten veel mensen niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het gaat me niks aan, maar ik vermoed dat je op een van die woonboten daar woont dan. Het is in elk geval wel een interessant, geïsoleerd stukje Amsterdam daar, net aan de andere kant van de snelweg.
Dat was echt een extreme score. Met een lijsttrekker waarvan je geen betere kunt vinden, zijnde de SP.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vroeg of laat denk ik het wel. Je zag het in 2006 toen de SP 25 zetels behaalde.
Ik heb alle afleveringen al gezien.quote:
Ik kom er regelmatig langs en ben wel eens dat weggetje afgefietst. Om erachter te komen dat het doodloopt, in elk geval voor fietsers.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat je uberhaupt weet dat die er zijn daar. Weten veel mensen niet.
Je overschat dan de Nederlanders nogalquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:48 schreef 10minuteman het volgende:
Het is niet te geloven. Waarom stemt men nog op de VVD?
Ik snap het echt niet. Als men de politiek gevolgd had dan had zij geweten dat de VVD een slechte keus is. Het is een corrupte partij, een partij die maar eens laat zien dat zij niet te vertrouwen zijn na het Teeven debacle. Maar ook door net huidige kabinet is veel los gemaakt in de term van negatieve ontwikkelingen zoals bijvoorbeeld Griekenland en de Europese Unie.
Al met al teveel om op te noemen.
Andere partijen zijn nou ook geen goede keuzes of parels. Maar alles is beter dan de VVD. De PvdA heeft terecht ingeleverd.
Vroeger kon je doorfietsen ,over de coentunnel heen, kwam je bij de meteoor uit. Ze zijn weer van plan een fietspad te maken en aan te laten sluiten op die van ndsm.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig langs en ben wel eens dat weggetje afgefietst. Om erachter te komen dat het doodloopt, in elk geval voor fietsers.
HRAquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:48 schreef 10minuteman het volgende:
Ik snap het echt niet. Als men de politiek gevolgd had dan had zij geweten dat de VVD een slechte keus is. Het is een corrupte partij, een partij die maar eens laat zien dat zij niet te vertrouwen zijn na het Teeven debacle. Maar ook door het huidige kabinet is veel los gemaakt in de term van negatieve ontwikkelingen zoals bijvoorbeeld Griekenland en de Europese Unie.
Andere partijen zijn nou ook geen goede keuzes of parels. Maar alles is beter dan de VVD. De PvdA heeft terecht ingeleverd.
genietenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:49 schreef MrBadGuy het volgende:
50PLUS nu nog met een verkiezingsspotje
Zal het onthouden voor over een paar jaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:49 schreef tralalala het volgende:
50 plus gooit er nog even een reclamespotje tegen aan.
Voor mij ook nog steeds een raadselquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:48 schreef 10minuteman het volgende:
Ik snap het echt niet. Als men de politiek gevolgd had dan had zij geweten dat de VVD een slechte keus is. Het is een corrupte partij, een partij die maar eens laat zien dat zij niet te vertrouwen zijn na het Teeven debacle. Maar ook door het huidige kabinet is veel los gemaakt in de term van negatieve ontwikkelingen zoals bijvoorbeeld Griekenland en de Europese Unie.
Het is gewoon wonderbaarlijk. Veel roepen dat de belastingdruk te hoog wordt en dat je je zorgpremie niet meer kunt betalen maar dan nog op de VVD stemmen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Je overschat dan de Nederlanders nogal
Misschien doordat er gevoelsmatig voor de PvdA meer alternatieven zijn om naar toe over te stappen dan voor de VVD. Ik zou in elk geval niet snel een vergelijkbaar alternatief weten voor de VVD. Vroeger misschien het CDA een beetje, maar inmiddels niet meer zo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:48 schreef 10minuteman het volgende:
vvd verliest er 1tje...quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:50 schreefMakkieR het volgende:
Ik vraag me af wat de tactiek van de VVD zal zijn. Gewoon weer net zolang de wil opleggen totdat de oppositie bezwijkt? Overigens vind ik het wel heel eigenaardig dat ondanks de zetelverlies van 9 a 10 zetels binnen de coalitie de VVD geen millimeter toegeeft; gewoon koers houden haha.
Rutte verkoopt het allemaal leuk zo'n week voor de verkiezingen, dus tsjaquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:51 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Het is gewoon wonderbaarlijk. Veel roepen dat de belastingdruk te hoog wordt en dat je je zorgpremie niet meer kunt betalen maar dan nog op de VVD stemmen.
Het punt is dat inderdaad wij zwakzinnige Nederlanders onder ons hebben die wel de mond open trekt maar geen sprake van enige acties.
In het campagneteam zitten ook Alzheimer-patiënten.quote:
Nooit geweest zeker als je zo lult.quote:
Oh oooh, iemand heeft zand in haar kut.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:53 schreef starla het volgende:
[..]
Nooit geweest zeker als je zo lult.
Zoals elke stad heeft het de betere en mindere wijken. Eén wijk staat compleet vol met villa's en zwembaden gevuld met champagne. En er is ook een wijk waar allochtone SP-stemmers af en toe weer iemand neersteken. Die verschillen heb je altijd.
Dus makkelijk lullen, maar het maakt je alleen wel een beetje dom.
Nou toedels!
Viel me ook op dat er geen reet meer binnen komt. Helft pas geteldquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:53 schreef Caland het volgende:
TV uitzending afgelopen en opeens komen er geen uitslagen meer binnen.
Alsof ze denken fuck it, het komt nu toch niet meer op TV.
Lijkt me een goed plan. Maar goed, meestal fiets ik door de havens naar Zaandam en vaar over met de Hempont.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger kon je doorfietsen ,over de coentunnel heen, kwam je bij de meteoor uit. Ze zijn weer van plan een fietspad te maken en aan te laten sluiten op die van ndsm.
Als VVD alleen kon regeren was de belastingdruk een stuk lager geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:51 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Het is gewoon wonderbaarlijk. Veel roepen dat de belastingdruk te hoog wordt en dat je je zorgpremie niet meer kunt betalen maar dan nog op de VVD stemmen.
Het punt is dat inderdaad wij zwakzinnige Nederlanders onder ons hebben die wel de mond open trekt maar geen sprake van enige actie.
Die mensen verdienen het natuurlijk gewoonquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:51 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Het punt is dat inderdaad wij zwakzinnige Nederlanders onder ons hebben die wel de mond open trekt maar geen sprake van enige actie.
Wist niet dat je een kut had.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh oooh, iemand heeft zand in haar kut.
Dat klopt. En dat irriteert mij het meest. Want het is hetzelfde als de ¤1000 verhaal.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Rutte verkoopt het allemaal leuk zo'n week voor de verkiezingen, dus tsja
Op inderdaad die drie straten met mooie huizen (die alsnog geen reet kosten maar dat terzijde), is Almelo gewoon pure kanker. Enkel en alleen maar tuig. Ben er jammer genoeg vaak geweestquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:53 schreef starla het volgende:
[..]
Nooit geweest zeker als je zo lult.
Zoals elke stad heeft het de betere en mindere wijken. Eén wijk staat compleet vol met villa's en zwembaden gevuld met champagne. En er is ook een wijk waar allochtone SP-stemmers af en toe weer iemand neersteken. Die verschillen heb je altijd.
Dus makkelijk lullen, maar het maakt je alleen wel een beetje dom.
Nou toedels!
Dat snap ik op zich wel, de VVD is van origine een partij voor de kapitalisme. Binnen dat segment is frauderen bijna hetzelfde als ademen. Je doet niks fout totdat het tegendeel is bewezen. ik denk dat veel kiezers daarom ook zo iets hebben van; sjoemelen met bonnetjes dat is toch helemaal niet erg? dat doe ik ook zo vaak bij de belastingdienst. de belasting inspecteur moet er gewoon niet achter komen. je bent een dief van je portemonnee als je het niet doet. Hard werkende Nederlanders daarentegen worden ontslagen als men fraudeert, ondernemers, grootverdieners en miljonairs is het gewoon een heel ander verhaal als je een goede advocaat en boekhouder hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:48 schreef 10minuteman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dichter bij Dordt..quote:
Heb je zitten zuipen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:58 schreef starla het volgende:
D66 heeft veel goede programmapunten, alleen vind ik het geen integere partij die alleen profiteert van het verlies van anderen (zoals de PVV eigenlijk). Ietwat te populistisch en die arrogante overserieuze kutkop van Pechtold kan ik al helemaal niet verdragen. Daarvan krijg ik nu wel zand in m'n kut.
Gezien je nick is er vast sprake van een selection bias; je komt waarschijnlijk alleen op plekken die kanker zijn. Dat is wat anders dat een hele stad kanker is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Op inderdaad die drie straten met mooie huizen (die alsnog geen reet kosten maar dat terzijde), is Almelo gewoon pure kanker. Enkel en alleen maar tuig. Ben er jammer genoeg vaak geweest
Ah dr komt echt alleen maar onzin uit bij jou dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:58 schreef starla het volgende:
D66 heeft veel goede programmapunten, alleen vind ik het geen integere partij die alleen profiteert van het verlies van anderen (zoals de PVV eigenlijk). Ietwat te populistisch en die arrogante overserieuze kutkop van Pechtold kan ik al helemaal niet verdragen. Daarvan krijg ik nu wel zand in m'n kut.
Ja, net een glas melk gedronken, dus dat voldoet wel aan de definitie zuipen me dunkt.quote:
Misschien moesten ze wel 3x hertellenquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Komen ook echt nog gemeenten met 4000 stemmen net pas binnen. Ben je dan 4 uur mee bezig
Dit zegt meer over jou dan over mijquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:59 schreef starla het volgende:
[..]
Gezien je nick is er vast sprake van een selection bias; je komt waarschijnlijk alleen op plekken die kanker zijn. Dat is wat anders dat een hele stad kanker is.
Je melk is zuur geworden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:01 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, net een glas melk gedronken, dus dat voldoet wel aan de definitie zuipen me dunkt.
misschien hebben ze maar 1 stemlokaal ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Komen ook echt nog gemeenten met 4000 stemmen net pas binnen. Ben je dan 4 uur mee bezig
Kutfriezen blijven kutfriezen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Heerenveen PVDA
PVDA
4.097 20,1% -9%
CDA
2.921 14,3%
Dat mag je vinden. Er zullen zeker mensen zijn die het met mij eens zijn. Nog een selection bias: negativiteit krijgt vaker aandacht dan positiviteit. Dus iedereen die mijn mening deelt reageert niet, zou ik denk ik ook niet zo snel doen. Maar het is natuurlijk te gek om tegen iemand in te gaan omdat je die mening niet deelt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah dr komt echt alleen maar onzin uit bij jou dus
k.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:06 schreef starla het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Er zullen zeker mensen zijn die het met mij eens zijn. Nog een selection bias: negativiteit krijgt vaker aandacht dan positiviteit. Dus iedereen die mijn mening deelt reageert niet, zou ik denk ik ook niet zo snel doen. Maar het is natuurlijk te gek om tegen iemand in te gaan omdat je die mening niet deelt.
Waarom denk je dat het nieuws alleen maar dood en verderf is. Goed nieuws boeit niemand geen kut (dubbele ontkenning dus zal het even voor je uitleggen: boeit geen kut dus of om in het thema van vanavond te blijven: zanderige kut).
Smaakte nog prima hoor. Of was dit een poging tot een analogie die volledig faalt?quote:
Zat er soms zand in je melk?quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:08 schreef starla het volgende:
[..]
Smaakte nog prima hoor. Of was dit een poging tot een analogie die volledig faalt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk op nu.nlquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar kun je al die shit zien joh
Te zien aan de layout, NU.nlquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat gaat de VVD winnen, alle grote steden zijn al geteldquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:18 schreef Houtenbeen het volgende:
22 stemmen verschil tussen de VVD en de SP in Brabant, in het voordeel van de VVD
http://app.nos.nl/datavis(...)index.html#gemeentenquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Bergen op Zoom en Roosendaal nog, maar dat wint de VVD welquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:20 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dat gaat de VVD winnen, alle grote steden zijn al geteld
Dat is niet relevant, dat horen we in septemberquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waar kan ik de uitslagen van de waterschappen zien? Of komt dat volgende week ergens ofzo
Boeit me ook niet zo, maar dr staan wat bekenden op de lijst hier. Vandaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is niet relevant, dat horen we in september
gepromoveerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die is gepromoveerd naar 'Met het Mes op Tafel'.
Dat is maar tijdelijk hoor, omdat Joost Prinsen gezondheidsklachten heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die is gepromoveerd naar 'Met het Mes op Tafel'.
Ja duh, dat had ik je gisteren ook kunnen vertellen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte opmerkingen, trouwens, van Joost Vullings, over de gevolgen van deze versplintering voor toekomstige kabinetsvorming.
CDA, VVD, D66, CU lijkt me nog de enige realistische optiequote:Op donderdag 19 maart 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte opmerkingen, trouwens, van Joost Vullings, over de gevolgen van deze versplintering voor toekomstige kabinetsvorming.
Elke simpele doos weet dat het een drama is op deze manierquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
Dionne mag er ook wel wezen andersquote:
Herman komt net wat intelligenter overquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dionne mag er ook wel wezen anders
Je moet eerst maar weer afwachten welke uitslag de eerstvolgende Tweede Kamerverkiezingen opleveren. Stel dat partij X en partij Y die ruimschoots winnen, dan hebben ze bij lange na geen meerderheid in de Eerste Kamer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:26 schreef L3gend het volgende:
[..]
CDA, VVD, D66, CU lijkt me nog de enige realistische optie
of misschien nog PVDA, CDA, VVD, D66
Klopt. Maar Joost Vullings is een goeie, hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Elke simpele doos weet dat het een drama is op deze manier
De PvdA is de enige politieke partij die bij de afgelopen vier Tweede Kamerverkiezingen minstens 30 zetels heeft gehaald.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:27 schreef Morendo het volgende:
Het punt is dat de PvdA ontzettend goed moet scoren bij de volgende kamerverkiezingen, anders zijn ze het haasje.
Ik vrees dat ze het niet nog een keer gaat lukken. Dat lijkt me bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De PvdA is de enige politieke partij die bij de afgelopen vier Tweede Kamerverkiezingen minstens 30 zetels heeft gehaald.
Nee. SP is de grootste, dan D66, dan pvda.quote:
Alkmaar, Leiden, Apeldoorn, Roosendaalquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:35 schreef Morendo het volgende:
Welke grote, interessante, steden moeten nog komen?
VVD, D66, VVD, PVV denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alkmaar, Leiden, Apeldoorn, Roosendaal
Klopt aardig denk ik, jaquote:
Had meer CDA groen verwacht/gehooptquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:39 schreef maryen65 het volgende:
Provincie Drenthe kleurt oranje, valt me zwaar tegen
Waar dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:39 schreef maryen65 het volgende:
Ze zal VVD bedoelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik zie geen SGP in Drenthe..
VVD-oranjequote:Op donderdag 19 maart 2015 01:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waar dan?
VVD oranjequote:Op donderdag 19 maart 2015 01:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waar dan?
Ja, terwijl Drenthe niet veel rijker is volgens mij. Toch het gaswinningsverhaal?quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wel zeer opvallend hoe scherp de grens tussen Drenthe en Groningen is..
Echt wel, had in Drenthe meer SP stemmers verwachtquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wel zeer opvallend hoe scherp de grens tussen Drenthe en Groningen is..
Hetzelfde nogquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:43 schreef Morendo het volgende:
Iemand nog linkjes naar wat het betekent voor de samenstelling van de Eerste Kamer?
Dat, én ik denk dat het veelal oud geld is dat verhuisd is naar Drenthe.. Drenthe heeft gewoon echt van die kakdorpen als Haren en Roden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, terwijl Drenthe niet veel rijker is volgens mij. Toch het gaswinningsverhaal?
In een aantal steden is dat het geval. Bijvoorbeeld ook in Leeuwarden, Deventer en Middelburg.quote:
Heel groot is het niet, maar ik zie op de kaart van de NOS dat Roermond nog moet komen; de thuishaven van Jos van Rey...quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:35 schreef Morendo het volgende:
Welke grote, interessante, steden moeten nog komen?
Oost-Groningenquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:44 schreef maryen65 het volgende:
Drenthe was net als Groningen altijd het bolwerk van PvdA
Zegt het woord Drenthenieren je iets?quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:39 schreef maryen65 het volgende:
Valt nog mee, de score van D66 dan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:47 schreef L3gend het volgende:
Leiden naar D66
D66 10.275 21,5%
PVDA 6.985 14,6%
VVD 6.321 13,2%
GroenLinks 5.806 12,1%
SP 5.007 10,5%
Apeldoorn is ook nog niet binnen. Zo'n 50 procent meer kiesgerechtigden dan in Emmen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zeg interessant: Emmen? Iets van 100k+ inw?
Iets minder, maar PvdA scoorde daar in 2011 maar liefst 31% van de stemmen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ja, net als in Delft, waar de winst nauwelijks wasquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Valt nog mee, de score van D66 dan.
Je bent me nét voor, wat Zoetermeer betreftquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:49 schreef L3gend het volgende:
Zoetermeer is ook nog een aardig grote gemeente en VVD bolwerk Haarlemmermeer
Terwijl ze het in Utrecht super deden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:49 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ja, net als in Delft, waar de winst nauwelijks was
Please laat Emmen niet oranje zijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Daar blijft de PvdA de grootste. Absoluut.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:50 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Please laat Emmen niet oranje zijn
Emmen wordt PVDA of SPquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:50 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Please laat Emmen niet oranje zijn
quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:55 schreef L3gend het volgende:
Emmen CDA
CDA 6.362 16,9%
SP 6.072 16,1%
PVV 5.732 15,2%
PVDA 5.593 14,9%
VVD 3.481 9,3%
Nah CDA ook niet goed maar beter dan de VVD. SP ook veel gewonnenquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:55 schreef L3gend het volgende:
Emmen CDA
CDA 6.362 16,9%
SP 6.072 16,1%
PVV 5.732 15,2%
PVDA 5.593 14,9%
VVD 3.481 9,3%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |