Dacht sowieso altijd dat de PVV haar stemmers voornamelijk haalde uit dorpen waar er hooguit 澭n Turk woont. Die dialect praat. En Arie heet.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat? Misschien mogen de mensen eerst weer terug naar de beschaving komen...
quote:
De SP heeft behoefte aan een andere lijsttrekker. Volgens mij kan de SP in potentie structureel veel beter scoren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, ben ik niet met je eens. Maar hij zou zichzelf af en toe wel wat meer kunnen beteugelen.
Hopelijk gebeurt dat niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De SP heeft behoefte aan een andere lijsttrekker. Volgens mij kan de SP in potentie structureel veel beter scoren.
Na het debacle Kant kijken ze wel link(s) uit, gok ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De SP heeft behoefte aan een andere lijsttrekker. Volgens mij kan de SP in potentie structureel veel beter scoren.
Nou nee, de SP moet zijn doelgroep uitbreiden. Het zijn nu alleen de gefrustreerde werklozen of fabrieksarbeiders die op ze stemmen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat me niks aan, maar ik vermoed dat je op een van die woonboten daar woont dan. Het is in elk geval wel een interessant, ge鮢oleerd stukje Amsterdam daar, net aan de andere kant van de snelweg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
10 meter van zaandam ja. Woonde vroeger wel ergens anders in adam.
Dat is dus een leugenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:43 schreef Max23 het volgende:
Wut, afronden? In de gids staat tot 2:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |