En PEC... Zonder tegenstander, geen wedstrijdquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Enig bestaansrecht van Zwolle is het station tussen Groningen en Amersfoort..
PECquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En PEC... Zonder tegenstander, geen wedstrijd
Nee, aangezien de PVV in de besluitvorming zo relevant is als een zandkorrel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zal helaas niet gaan, hij is nog altijd actueel.
Ik weet nog dat ik er voor het eerst kwam, zo'n 10 jaar geleden. Ik schrok me de pleuris. Komende vanuit Oostzaan verwacht je niet opeens in het Midden-Oosten terecht te komen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik fiets heel vak door poelenburg en vroeger 5x per week. Dus ik ken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lelijk stadion.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En PEC... Zonder tegenstander, geen wedstrijd
Wtf ,woon je in oostzaan? Ik ken bijna heel oostzaan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:26 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik er voor het eerst kwam, zo'n 10 jaar geleden. Ik schrok me de pleuris. Komende vanuit Oostzaan verwacht je niet opeens in het Midden-Oosten terecht te komen.
O
Maar goed
quote:
Ik heb er familie wonenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]je bent er zeker nog nooit geweest
Zwolle is een mooie stad.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:27 schreef Alxander het volgende:
Iemand nieuwe prognose aan de hand van 43% van de stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou mij heel erg verbazen als hij ooit van z'n zolderkamer af is gekomenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]je bent er zeker nog nooit geweest
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Waar heb je die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Cu in ZwolleRegionaal was dat ook al zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ik woon op de begane grondquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou mij heel erg verbazen als hij ooit van z'n zolderkamer af is gekomen
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Niet veranderd dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Gouda D66Heb je link naar die uitslagen met totaal aantal stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Nee nee, ik woon in Amsterdam. Maar ik fiets erg veel overal heen en ook vaak richting Zaandam, want ik heb daar vrienden wonenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf ,woon je in oostzaan? Ik ken bijna heel oostzaan.
Je verwart de SP met de PvdA, met die inkomensafhankelijke zorgpremies van ze die met name bij de middenklasse neerkwamen.quote:
Dankquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/202(...)en-de-uitslagen.html
Ah, onder die gekleurde poppetjes dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/202(...)en-de-uitslagen.html
http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/ps2015/uitslagen/quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb je link naar die uitslagen met totaal aantal stemmen?
http://nos.nl/artikel/202(...)en-de-uitslagen.htmlquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb je link naar die uitslagen met totaal aantal stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |