Misschien moesten ze wel 3x hertellenquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Komen ook echt nog gemeenten met 4000 stemmen net pas binnen. Ben je dan 4 uur mee bezig
Dit zegt meer over jou dan over mijquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:59 schreef starla het volgende:
[..]
Gezien je nick is er vast sprake van een selection bias; je komt waarschijnlijk alleen op plekken die kanker zijn. Dat is wat anders dat een hele stad kanker is.
Je melk is zuur geworden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:01 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, net een glas melk gedronken, dus dat voldoet wel aan de definitie zuipen me dunkt.
misschien hebben ze maar 1 stemlokaal ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Komen ook echt nog gemeenten met 4000 stemmen net pas binnen. Ben je dan 4 uur mee bezig
Kutfriezen blijven kutfriezen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Heerenveen PVDA
PVDA
4.097 20,1% -9%
CDA
2.921 14,3%
Dat mag je vinden. Er zullen zeker mensen zijn die het met mij eens zijn. Nog een selection bias: negativiteit krijgt vaker aandacht dan positiviteit. Dus iedereen die mijn mening deelt reageert niet, zou ik denk ik ook niet zo snel doen. Maar het is natuurlijk te gek om tegen iemand in te gaan omdat je die mening niet deelt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah dr komt echt alleen maar onzin uit bij jou dus
k.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:06 schreef starla het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Er zullen zeker mensen zijn die het met mij eens zijn. Nog een selection bias: negativiteit krijgt vaker aandacht dan positiviteit. Dus iedereen die mijn mening deelt reageert niet, zou ik denk ik ook niet zo snel doen. Maar het is natuurlijk te gek om tegen iemand in te gaan omdat je die mening niet deelt.
Waarom denk je dat het nieuws alleen maar dood en verderf is. Goed nieuws boeit niemand geen kut (dubbele ontkenning dus zal het even voor je uitleggen: boeit geen kut dus of om in het thema van vanavond te blijven: zanderige kut).
Smaakte nog prima hoor. Of was dit een poging tot een analogie die volledig faalt?quote:
Zat er soms zand in je melk?quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:08 schreef starla het volgende:
[..]
Smaakte nog prima hoor. Of was dit een poging tot een analogie die volledig faalt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk op nu.nlquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar kun je al die shit zien joh
Te zien aan de layout, NU.nlquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat de VVD winnen, alle grote steden zijn al geteldquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:18 schreef Houtenbeen het volgende:
22 stemmen verschil tussen de VVD en de SP in Brabant, in het voordeel van de VVD
http://app.nos.nl/datavis(...)index.html#gemeentenquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Bergen op Zoom en Roosendaal nog, maar dat wint de VVD welquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:20 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dat gaat de VVD winnen, alle grote steden zijn al geteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |