SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Komt er zo aanquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
Dit WAS een TOP show
Echt, ik wou dat mijn broertje deze had gehoord
SUPER
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef knokkels het volgende:
whehehe![]()
De hele nacht... hmmmmmmmmmm
Maar morgenochtend heb ik om half 10 een afspraak
quote:
Nee hoorquote:
Ik heb alle geduld van de wereldquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar de laptop...
Kan wel ff duren Muis, maar niet langer dan een minuut of 1-15 denk ik
Verzoekjes, ff denken hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef knokkels het volgende:
verzoekjes, bring em on![]()
En hoi jodelahity
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar de laptop...
Kan wel ff duren Muis, maar niet langer dan een minuut of 1-15 denk ik
Whehehehe geen ideequote:Op woensdag 18 maart 2015 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verzoekjes, ff denken hoor
Ow, ik weet het al
Frank Sinatra - New York, New York
Die zag je niet aankomen hè
Met Tonyquote:
Maar ga ongeveer wel slapen dus weet niet hoe gepast dan nog een verzoek is maar okequote:
Verzoekje komt eraan met A1 prioquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Maar ga ongeveer wel slapen dus weet niet hoe gepast dan nog een verzoek is maar okeWel een oldskool levensveranderd nummer ja
Ik ga ook zo pitten hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Maar ga ongeveer wel slapen dus weet niet hoe gepast dan nog een verzoek is maar okeWel een oldskool levensveranderd nummer ja
True thatquote:
Ik wilde eigenlijk Utah Saints feat. Kate Bush draaien, blijk ik die iop YouTube e hebben gehoord.quote:
quote:
Ik had laatst een show van 2.2 GBquote:
quote:
goede keuzequote:Op woensdag 18 maart 2015 23:26 schreef jodelahity het volgende:
Ik wil graag als verzoekplaatje fatboy slim met dat lied over de evolutie
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:29 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje past goed bij het ritme van dit nummer
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:29 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje past goed bij het ritme van dit nummer
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef jodelahity het volgende:
Ik weet ook vrij precies bij elk muziekstukje wat er gebeurt in de clipgeen leven en te oud
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef jodelahity het volgende:
Ik weet ook vrij precies bij elk muziekstukje wat er gebeurt in de clipgeen leven en te oud
Hij doet het nog steeds volgens mij.. even kijken hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Is Fatboy Slim inmiddels niet ook al erg belegen?
Nah, ziet er niet belegen genoeg uitquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij doet het nog steeds volgens mij.. even kijken hoor.
[ afbeelding ]
dit is ook belegen
Something's gotten hold of my heartquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wacht nog steeds op Marc Almond & Gene Pitney
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Something's gotten hold of my heart
ik ook ooit vroegerquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zo fout, maar ik heb hem nog op single
Ja, oude kaas is ook geen oude kaas meer.. Jammer genoeg ..quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ziet er niet belegen genoeg uit
Zeker unikaas max 4 maanden oud
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wacht nog steeds op Marc Almond & Gene Pitney
Is ook geen beschermde naam in NL, daardoor kan je al 4 mnd 'oude' fabriekskaas krijgen die het uiteraard niet haalt bij een echte 14 mnd gerijpte oude kaasquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, oude kaas is ook geen oude kaas meer.. Jammer genoeg ..
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is ook geen beschermde naam in NL, daardoor kan je al 4 mnd 'oude' fabriekskaas krijgen die het uiteraard niet haalt bij een echte 14 mnd gerijpte oude kaas
Uh, kaas ontstaat toch juist vanuit melk en door stremsel en zuurselquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
En die nutteloze toevoegingen..
Melk, stremsel, zuursel. That be it.
Geen extra caramel voor de kleur
Ja, ik zette het op zijn knokkels neer he.. Ik weet het.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, kaas ontstaat toch juist vanuit melk en door stremsel en zuursel
En vergeet het bijprodukt niet de wei, daar werd vroeger Rivella van gemaakt
Typisch wel want caramel is gewoon gesmolten en licht gekleurde suikerquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik zette het op zijn knokkels neer he.. Ik weet het.![]()
Maar nutteloze toevoegingen, Dekamarkt heeft kaas waar caramel in is verwerkt om de kleur mooier te maken![]()
WHY!
ja, dus je krijgt er ook dus een zoete extra smaak doorquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Typisch wel want caramel is gewoon gesmolten en licht gekleurde suiker
Jazeker, die komt er ook aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, Marc Almond & Gene Pitney ?
[ afbeelding ]
Joh, die stond even uit...quote:
Gohquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Joh, die stond even uit...![]()
Ik was even aan het voorluisteren, had hem denk ik zelf uitgezet
Dat komt omdat ik de cue functie van AUX1 gebruiktequote:
En vervolgens vergat die weer op air en loop te zettenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de cue functie van AUX1 gebruikte
euhhh.. SAM Broadcaster => Window => AUX2quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En vervolgens vergat die weer op air en loop te zetten
ik mis ook een 2e aux deck
was het ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
Zo en muis ploft ff gewoon met haar voeten op de tafel neer
Dit was weer een leuke avond
Ja, hier ook.. Alleen dan gezelligheid met Jacobquote:
tofquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, hier ook.. Alleen dan gezelligheid met Jacob
Die past erg goed na het volgende nummerquote:
Uh, jah, wel een aardig nummerquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:24 schreef knokkels het volgende:
Ben ik nu de enige die van dit nummer intens aan het genieten is?
slaap lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
Muis meurbaal opzoekt
[ afbeelding ]
slaap lekker Muis, het was weer tofquote:
Slaap lekker Symphquote:
mijn vaste internet verbinding ligt er blijkbaar uit. Mooie tijd om woord bij daad te voegen en te gaan slapenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:30 schreef knokkels het volgende:
* knokkels doet nog een half uurtje, tenzij iemand mij nog overhaalt ....
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn vaste internet verbinding ligt er blijkbaar uit. Mooie tijd om woord bij daad te voegen en te gaan slapen
deze post werd mede mogelijk gemaakt door het wifi van de overburen
Hi ha ho!quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:34 schreef tailfox het volgende:
Waarom ben ik altijd mijn bril kwijt omdat hij pootjes heeft
ik heb mijn dronken baas moeten vervoeren.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb mijn dronken baas moeten vervoeren.
Een leiding gevende wilde mij zoenen maar daar had ik geen zin in. Mijn reactie was nee sorry jij moet nog een beoordeling schrijven over mij en dat komt zo niet ten goede.
Dus nee top avond gehad
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb mijn dronken baas moeten vervoeren.
Een leiding gevende wilde mij zoenen maar daar had ik geen zin in. Mijn reactie was nee sorry jij moet nog een beoordeling schrijven over mij en dat komt zo niet ten goede.
Dus nee top avond gehad
Je bent weblogger geworden?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat is dus de kracht van een studenten uitzendbureau
heb ik eigenlijk een tagjequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent weblogger geworden?
Ik zeg, schrijf er een verhaaltje over
mijne nog niet jij tegelijk?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:46 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, mijn proef abo is afgelopen…. * Spezza19 gaat eens kijken naar een abo
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:58 schreef Symphonic het volgende:
A decaptivated skeleton is romaing around at the graveyard, being a little sad.
Another skeleton asks him: why are you so sad, we have a lot of exitement her, roaming around and scaring the shit out of people.
"Well that's my major problem" the decaptivated skeleton replies: "I never have a skull moment"
Whehehe hee man!quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:58 schreef Symphonic het volgende:
A decaptitated skeleton is romaing around at the graveyard, being a little sad.
Another skeleton asks him: why are you so sad, we have a lot of exitement her, roaming around and scaring the shit out of people.
"Well that's my major problem" the decaptitated skeleton replies: "I never have a skull moment"
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij zit tussen schijtenwollensokken… wat denk je zelf
Datquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij zit tussen schijtenwollensokken… wat denk je zelf
Dooie boel daar?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kom ook niet voor niets met een mopje over skeletten
Al zijn keyboard toetsen verwisselen en een doorzichtige sticker onder zijn muis doenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef 44rdbei het volgende:
Collega vond het nodig om mijn toetsenbord om te draaien
Hele bureau vol met troep
zegt ie "ja je moet je toetsenbord schoonhouden" om zijn gedrag te verklaren.
toetsenbord is schoon aan de buitenkant. maar na verloop van tijd komt er hier en daar wel wat vuil in.
Is toch geen reden om hem om te draaien, doe dat lekker boven de prullenbak. Soberso waar bemoei je je mee?
heb nu in een half uur alles schoongemaakt en gepoetst en mijn toetsenbord uitgeblazen met met hoge druk spuit.
This ain't over yet![]()
werkplek is wel mooi schoon nu.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al zijn keyboard toesten verwisselen en een doorzichtige sticker onder zijn muis doen
Doorzichtig plakbandje onder z'n muis is wel lachen…quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]wel eens gedaan op middelbare school.
Alle toetsten eruit halen en op alfabetische volgorde terug stoppen.
Ga nu denk ik voor iets suptielers, mogelijkheid komt vanzelf.
Dat gaat niet lukken, computer locken is policy als je wegloopt. met die sticker zou wel kunne.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doorzichtig plakbandje onder z'n muis is wel lachen…
Of gewoon de stekkertjes er uit trekken
Of bureaublad printscreen van maken en dan instellen als achtergrond en alle icoontjes verwijderen
Dat iets policy is wil nog niet zeggen dat iedereen zich er aan houdtquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, computer locken is policy als je wegloopt. met die sticker zou wel kunne.
Dit is DJ Gepquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:32 schreef tailfox het volgende:
is er al een gup of is dit een auto dj
Maar als je verzoekjes hebt, kan ik altijd kijken of ik die hebquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:32 schreef tailfox het volgende:
is er al een gup of is dit een auto dj
;pquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar dat is niet meer dan logisch
Das kut dude!quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:59 schreef ToT het volgende:
Joy, opgelicht via Marktplaats.
Spotgoedkope GoPro gezien; leuk voor daar op vakantie, en hij was zo goedkoop dat ik hem naderhand zelfs nog met wat winst zou kunnen verkopen.
Geld voor overgemaakt, en vrijwel direct daarna kreeg ik een melding van Marktplaats dat het om een oplichter ging.
Net nog wat Whatsappjes naar die verkoper gestuurd, maar geen reactie en volgens mij ben ik nu ook geblokkeerd.
Zijn rekeningnummer in de politiedatabase nagetrokken, en het is idd een bekende bij hen!
Ik kan alleen pas over 6 dagen aangifte doen, aangezien ik de camera morgen zou ontvangen, en pas 5 dagen later kun je dus aangifte doen.
Klopt zeker ja, maar in de advertentie stond ook dat je 'm ter plekke kon ophalen in Waddinxveen waar-ie woont, dus dat vond ik al vrij goed klinken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das kut dude!
Maar let op he? If it sounds too good to be true… it usually is…
Dan had je daar dus ook ter plekke kunnen betalenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt zeker ja, maar in de advertentie stond ook dat je 'm ter plekke kon ophalen in Waddinxveen waar-ie woont, dus dat vond ik al vrij goed klinken.
Tja terwijl ik zijn rekeningnummer heb, en daarmee zijn voorletters en achternaam, en ik heb genoeg bewijzen dat ik betaald heb. Hij vroeg me zelfs om een screenshot van de betaling!quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
Ergste is nog dat het 1 van de vele onopgeloste zaken zal worden
Ik woon niet echt bij Waddinxveen in de buurt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan had je daar dus ook ter plekke kunnen betalen
Oh ja dan.. Lekker zegquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:59 schreef ToT het volgende:
Spotgoedkope GoPro gezien; leuk voor daar op vakantie, en hij was zo goedkoop dat ik hem naderhand zelfs nog met wat winst zou kunnen verkopen.
Geld voor overgemaakt, en vrijwel direct daarna kreeg ik een melding van Marktplaats dat het om een oplichter ging.
Net nog wat Whatsappjes naar die verkoper gestuurd, maar geen reactie en volgens mij ben ik nu ook geblokkeerd.
Zijn rekeningnummer in de politiedatabase nagetrokken, en het is idd een bekende bij hen!
Ik kan alleen pas over 6 dagen aangifte doen, aangezien ik de camera morgen zou ontvangen, en pas 5 dagen later kun je dus aangifte doen.
Volgende keer een foto van het produkt vragen, en zijn hoofd erbijquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja terwijl ik zijn rekeningnummer heb, en daarmee zijn voorletters en achternaam, en ik heb genoeg bewijzen dat ik betaald heb. Hij vroeg me zelfs om een screenshot van de betaling!
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja dan.. Lekker zeg![]()
't Is toch klink en klaar dat hij een oplichter is. Iets met een signaal vanuit MP.
Goeie pro-actieve houding
En hoi
* knokkels show voorbereiden doet
Kan alsnog… Als andere 'koper" zijn adres achterhalen en knokploeg sturenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef Melting het volgende:
Had Possie maar gevraagd om er even langs te gaan.
¤250,- terwijl hij ¤350 waard is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef Melting het volgende:
Het is wel balen, ToT..... ik hoop dat je niet voor teveel de boot in bent gegaan....
Haha, had ik idd even aan zitten denken!quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef Melting het volgende:
Had Possie maar gevraagd om er even langs te gaan.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
¤250,- terwijl hij ¤350 waard is.
Het leek idd wel erg goedkoop, maar hey; soms gooi ik ook iets voor een dumpprijs daar neer om er maar snel van af te komen.
Leek me een mooie deal; na de vakantie alsnog voor ¤300 of ¤350 verkopen.
Mja eigenlijk had ik het wel moeten weten, want er zou een geheugenkaart van 16GB en eentje van 32GB bij zitten. Dat klonk ook al ERG goed, maar toch: je zag alles op de foto (maar dan alleen met een kaartje van 32GB), en hij vertelde me in de mail dat er ook nog eentje van 16GB in de camera zelf zat, maar dat dat niet op de foto gekomen was.
Ja zijn advertentie is al verwijderd van Marktplaats, dus als er nu nog mensen op zouden reageren, zou het wel verdacht zijn, natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan alsnog… Als andere 'koper" zijn adres achterhalen en knokploeg sturen
Ik hoor bij die laatste 2 categorieën.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:15 schreef Spezza19 het volgende:
Marktplaats is toch wel de website voor 4 soorten mensen:
* de oplichters
* de afzetters
* de mensen die voor dubbeltje op de eerste rang willen zitten
En een hele kleine groep die hier niet in vallen
En het interesseert Marktplaats ook geen moer… Die verdienen er lekker aan..
Pfoe… balen zeg…quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
¤250,- terwijl hij ¤350 waard is.
Het leek idd wel erg goedkoop, maar hey; soms gooi ik ook iets voor een dumpprijs daar neer om er maar snel van af te komen.
Leek me een mooie deal; na de vakantie alsnog voor ¤300 of ¤350 verkopen.
Mja eigenlijk had ik het wel moeten weten, want er zou een geheugenkaart van 16GB en eentje van 32GB bij zitten. Dat klonk ook al ERG goed, maar toch: je zag alles op de foto (maar dan alleen met een kaartje van 32GB), en hij vertelde me in de mail dat er ook nog eentje van 16GB in de camera zelf zat, maar dat dat niet op de foto gekomen was.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor bij die laatste 2 categorieën.
Klopt idd. Ik wilde graag mooie foto's en filmpjes maken als ik met die leuke meid tussen de manta's en walvishaaien aan het zwemmen was.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:17 schreef Spezza19 het volgende:
1e eenzame luisteraar maar voor DJ Gep?
Heb hem even aangezet voor op de achtergrond..... even douchen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:17 schreef Spezza19 het volgende:
1e eenzame luisteraar maar voor DJ Gep?
Vanochtend had Gup een flatlinequote:
Ze zijn best toegeeflijk als er problemen zijn op zich.. Ik heb een keer een issue gehad met een tweedehands gitaar, die ik had verkocht met de expliciete melding dat ie niet helemaal goed was, die vent probeert hem uit en komt terug bij mij. Nou ja, garantie tot aan de deur dit dat alles. Vervolgens hoor ik van een paar kanten dat ik met naam, foto, en adres op MP sta als oplichter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:15 schreef Spezza19 het volgende:
Marktplaats is toch wel de website voor 4 soorten mensen:
* de oplichters
* de afzetters
* de mensen die voor dubbeltje op de eerste rang willen zitten
En een hele kleine groep die hier niet in vallen
En het interesseert Marktplaats ook geen moer… Die verdienen er lekker aan..
dus Gup moet een sGop hebben, eigenlijk?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vanochtend had Gup een flatline
En omdat Gap een vrij beperkte inhoud heeft, dacht ik, ik gooi Gep even aan… mijn auto-DJ
elleuuuuuuuuquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze zijn best toegeeflijk als er problemen zijn op zich.. Ik heb een keer een issue gehad met een tweedehands gitaar, die ik had verkocht met de expliciete melding dat ie niet helemaal goed was, die vent probeert hem uit en komt terug bij mij. Nou ja, garantie tot aan de deur dit dat alles. Vervolgens hoor ik van een paar kanten dat ik met naam, foto, en adres op MP sta als oplichter.
Toen heb ik aangifte gedaan van smaad. Dat was "nogal" asociaal.
Oh ja, en ik had na een tijdje een pakket papier van 4 cm aan bedreigingen richting mij.
"Ja sorry, ik had verkeerde medicatie geslikt."
Dat is netjes opgelost door MP.
Mja, er is een oplichter actief die bij mensen steeds aanbetalingen vraagt. En vervolgens negeert hij ze.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze zijn best toegeeflijk als er problemen zijn op zich.. Ik heb een keer een issue gehad met een tweedehands gitaar, die ik had verkocht met de expliciete melding dat ie niet helemaal goed was, die vent probeert hem uit en komt terug bij mij. Nou ja, garantie tot aan de deur dit dat alles. Vervolgens hoor ik van een paar kanten dat ik met naam, foto, en adres op MP sta als oplichter.
Toen heb ik aangifte gedaan van smaad. Dat was "nogal" asociaal.
Oh ja, en ik had na een tijdje een pakket papier van 4 cm aan bedreigingen richting mij.
"Ja sorry, ik had verkeerde medicatie geslikt."
Dat is netjes opgelost door MP.
Dat dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, er is een oplichter actief die bij mensen steeds aanbetalingen vraagt. En vervolgens negeert hij ze.
Dus hij pikt elke keer een aanbetaling. En die gast is nog steeds actief en waarschuwingen op marktplaats, dus van mensen die een advertentie maken om te waarschuwen tegen dit figuur, die worden steeds verwijderd…
Boeit ze geen flikker joh… En alleen de echte escalaties, want ja, iets met reputatie dit dat…
Toch vind ik het voor zo'n bedrag de moeite wel waard hoor..... retour nog geen 250 km. Wat is dat... een halve tank benzine? Dan weet ik wel zeker dat het goed zit..... of niet natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt idd. Ik wilde graag mooie foto's en filmpjes maken als ik met die leuke meid tussen de manta's en walvishaaien aan het zwemmen was.
Zulke unieke ervaringen maak je zelden mee, dus wilde ik dit meteen goed aanpakken, om naderhand de financiële gevolgen ervan weer terug te draaien door het weer te verkopen.
Dan heb je mooie filmpjes bij je herinneringen, en zou het me geen cent gekost hebben, of zelfs wat hebben opgeleverd.
Ik weet het goed gemaakt. Die volgende show hoef je niet te draaien, als je vandaag overslaat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:40 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm ik gok dat er over een tijdje nog een hiphop show aankomt. Dit past écht niet allemaal in 2 uur
Snap ik, maar toch, dat is toch wel weer een aantal tientjes die je er dan doorheen jast.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch vind ik het voor zo'n bedrag de moeite wel waard hoor..... retour nog geen 250 km. Wat is dat... een halve tank benzine? Dan weet ik wel zeker dat het goed zit..... of niet natuurlijk.
Dat klonk even verkeerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
Volgens mij is mijn poes vies… Ze klom in de openstaande vaatwasser
Get your mind out of the g*tterquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat klonk even verkeerd![]()
Anatomisch verkeerd. Toen las ik verder
Klopt.... maar dan maar minder er aan over houden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch, dat is toch wel weer een aantal tientjes die je er dan doorheen jast.
Kan je hem onderhand net zo goed voor 350 euro kopenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch, dat is toch wel weer een aantal tientjes die je er dan doorheen jast.
Music Appreciation Therapyquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt. Die volgende show hoef je niet te draaien, als je vandaag overslaat.![]()
Is het te merken dat dat niet mijn muziekstijl is?![]()
Maar ik kan maar een kwartier luisteren. Daarna vergadering van VVE.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Music Appreciation Therapy![]()
Ik zal voor jou Mr B The Gentleman Rhymer draaien
quote:
Dan gooi ik hem er zsm in tochquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik kan maar een kwartier luisteren. Daarna vergadering van VVE.
Heads will roll, somewhere... sooooooooooonquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:45 schreef Spezza19 het volgende:
Nederland krijgt het voor elkaar om de inhoud van 10 containers te laten stelen in Afghanistan…. America is 500 miljoen dollar aan wapens "kwijt" in Yemen
U is van IS?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heads will roll, somewhere... sooooooooooon
Nou denk het niet… De wapenindustrie heeft de overheden in hun zak en wie anders dan de wapenindustrie heeft baat bij dit soort miskleunen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heads will roll, somewhere... sooooooooooon
Ghehehe... Nee manquote:
Oh ja, Lord Of War heb ik alweer een tijdje niet gezienquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou denk het niet… De wapenindustrie heeft de overheden in hun zak en wie anders dan de wapenindustrie heeft baat bij dit soort miskleunen?
Juist….
"Eigenlijk is het maar goed dat dat gebeurd is, want wij hebben inmiddels nieuwe en verbeterde modellen ontwikkeld! Die kunnen we nu met 2% korting aanbieden!"quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou denk het niet… De wapenindustrie heeft de overheden in hun zak en wie anders dan de wapenindustrie heeft baat bij dit soort miskleunen?
Juist….
Nicholas Cage.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, Lord Of War heb ik alweer een tijdje niet gezien
Mag ik vragen hoe groot de schade is?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:59 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
"Eigenlijk is het maar goed dat dat gebeurd is, want wij hebben inmiddels nieuwe en verbeterde modellen ontwikkeld! Die kunnen we nu met 2% korting aanbieden!"
quote:Met dit vernieuwde model krijgt u er zes extra kratten RPGs gratis bij, Generaal. Tof he!
¤250,- plus ¤6,95 verzendkosten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe groot de schade is?
Marktplaats tuig![]()
![]()
Niet fucken met Chemical Brothers hequote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet fucken met Chemical Brothers he![]()
![]()
Pre Show Pissquote:
Geo!quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Yooooooooooooooooooo .. meldt zichold skool hiphop
SPOILER: liedjes voor KnokkelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Yooooooooooooooooooo .. meldt zichold skool hiphop
Het was een lange dag hoorquote:
quote:
wait, whutquote:
quote:
Tuig woont daar gewoonquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:07 schreef ToT het volgende:
Ah fijn! http://www.omroepwest.nl/(...)k-internetoplichting In 2010 waren ze in Waddinxveen ook al actief op Marktplaats met exact dit soort praktijken.
Oeh, wat heb je binnengekregen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef xBubbles het volgende:
Hmm, bestelling vandaag binnen gekregen
Wat heb je ontvangen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef xBubbles het volgende:
Hmm, bestelling vandaag binnen gekregen
Nee, nutteloze programma's uitzetten, handigerquote:
Lush: Bubblegum lipscrub, en 2 potjes hand- en bodylotion! Is wat duurder dan normaal, maar allemaal puur natuur EN niet op dieren getestquote:
quote:
Ah!quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, nutteloze programma's uitzetten, handiger
Lush is goed spulquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lush: Bubblegum lipscrub, en 2 potjes hand- en bodylotion! Is wat duurder dan normaal, maar allemaal puur natuur EN niet op dieren getest
Uhm… lipscrub….quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lush: Bubblegum lipscrub, en 2 potjes hand- en bodylotion! Is wat duurder dan normaal, maar allemaal puur natuur EN niet op dieren getest
Waar google jij op jonguhquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje gay is oke toch, 2015.. moet kunnen?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je valt regelmatig weg voor een paar mili sec
Ik merk het ...quote:
vergader-ze Melting. Show 'em what you're made ofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |