quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij zit tussen schijtenwollensokken… wat denk je zelf
Datquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij zit tussen schijtenwollensokken… wat denk je zelf
Dooie boel daar?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kom ook niet voor niets met een mopje over skeletten
Al zijn keyboard toetsen verwisselen en een doorzichtige sticker onder zijn muis doenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef 44rdbei het volgende:
Collega vond het nodig om mijn toetsenbord om te draaien
Hele bureau vol met troep
zegt ie "ja je moet je toetsenbord schoonhouden" om zijn gedrag te verklaren.
toetsenbord is schoon aan de buitenkant. maar na verloop van tijd komt er hier en daar wel wat vuil in.
Is toch geen reden om hem om te draaien, doe dat lekker boven de prullenbak. Soberso waar bemoei je je mee?
heb nu in een half uur alles schoongemaakt en gepoetst en mijn toetsenbord uitgeblazen met met hoge druk spuit.
This ain't over yet![]()
werkplek is wel mooi schoon nu.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al zijn keyboard toesten verwisselen en een doorzichtige sticker onder zijn muis doen
Doorzichtig plakbandje onder z'n muis is wel lachen…quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]wel eens gedaan op middelbare school.
Alle toetsten eruit halen en op alfabetische volgorde terug stoppen.
Ga nu denk ik voor iets suptielers, mogelijkheid komt vanzelf.
Dat gaat niet lukken, computer locken is policy als je wegloopt. met die sticker zou wel kunne.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doorzichtig plakbandje onder z'n muis is wel lachen…
Of gewoon de stekkertjes er uit trekken
Of bureaublad printscreen van maken en dan instellen als achtergrond en alle icoontjes verwijderen
Dat iets policy is wil nog niet zeggen dat iedereen zich er aan houdtquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, computer locken is policy als je wegloopt. met die sticker zou wel kunne.
Dit is DJ Gepquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:32 schreef tailfox het volgende:
is er al een gup of is dit een auto dj
Maar als je verzoekjes hebt, kan ik altijd kijken of ik die hebquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:32 schreef tailfox het volgende:
is er al een gup of is dit een auto dj
;pquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar dat is niet meer dan logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |