quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef jodelahity het volgende:
Ik weet ook vrij precies bij elk muziekstukje wat er gebeurt in de clipgeen leven en te oud
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef jodelahity het volgende:
Ik weet ook vrij precies bij elk muziekstukje wat er gebeurt in de clipgeen leven en te oud
Hij doet het nog steeds volgens mij.. even kijken hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Is Fatboy Slim inmiddels niet ook al erg belegen?
Nah, ziet er niet belegen genoeg uitquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij doet het nog steeds volgens mij.. even kijken hoor.
[ afbeelding ]
dit is ook belegen
Something's gotten hold of my heartquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wacht nog steeds op Marc Almond & Gene Pitney
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Something's gotten hold of my heart
ik ook ooit vroegerquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zo fout, maar ik heb hem nog op single
Ja, oude kaas is ook geen oude kaas meer.. Jammer genoeg ..quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ziet er niet belegen genoeg uit
Zeker unikaas max 4 maanden oud
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wacht nog steeds op Marc Almond & Gene Pitney
Is ook geen beschermde naam in NL, daardoor kan je al 4 mnd 'oude' fabriekskaas krijgen die het uiteraard niet haalt bij een echte 14 mnd gerijpte oude kaasquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, oude kaas is ook geen oude kaas meer.. Jammer genoeg ..
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is ook geen beschermde naam in NL, daardoor kan je al 4 mnd 'oude' fabriekskaas krijgen die het uiteraard niet haalt bij een echte 14 mnd gerijpte oude kaas
Uh, kaas ontstaat toch juist vanuit melk en door stremsel en zuurselquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
En die nutteloze toevoegingen..
Melk, stremsel, zuursel. That be it.
Geen extra caramel voor de kleur
Ja, ik zette het op zijn knokkels neer he.. Ik weet het.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, kaas ontstaat toch juist vanuit melk en door stremsel en zuursel
En vergeet het bijprodukt niet de wei, daar werd vroeger Rivella van gemaakt
Typisch wel want caramel is gewoon gesmolten en licht gekleurde suikerquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik zette het op zijn knokkels neer he.. Ik weet het.![]()
Maar nutteloze toevoegingen, Dekamarkt heeft kaas waar caramel in is verwerkt om de kleur mooier te maken![]()
WHY!
ja, dus je krijgt er ook dus een zoete extra smaak doorquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Typisch wel want caramel is gewoon gesmolten en licht gekleurde suiker
Jazeker, die komt er ook aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, Marc Almond & Gene Pitney ?
[ afbeelding ]
Joh, die stond even uit...quote:
Gohquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Joh, die stond even uit...![]()
Ik was even aan het voorluisteren, had hem denk ik zelf uitgezet
Dat komt omdat ik de cue functie van AUX1 gebruiktequote:
En vervolgens vergat die weer op air en loop te zettenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de cue functie van AUX1 gebruikte
euhhh.. SAM Broadcaster => Window => AUX2quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En vervolgens vergat die weer op air en loop te zetten
ik mis ook een 2e aux deck
was het ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
Zo en muis ploft ff gewoon met haar voeten op de tafel neer
Dit was weer een leuke avond
Ja, hier ook.. Alleen dan gezelligheid met Jacobquote:
tofquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, hier ook.. Alleen dan gezelligheid met Jacob
Die past erg goed na het volgende nummerquote:
Uh, jah, wel een aardig nummerquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:24 schreef knokkels het volgende:
Ben ik nu de enige die van dit nummer intens aan het genieten is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |