Music Appreciation Therapyquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt. Die volgende show hoef je niet te draaien, als je vandaag overslaat.![]()
Is het te merken dat dat niet mijn muziekstijl is?![]()
Maar ik kan maar een kwartier luisteren. Daarna vergadering van VVE.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Music Appreciation Therapy![]()
Ik zal voor jou Mr B The Gentleman Rhymer draaien
quote:
Dan gooi ik hem er zsm in tochquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik kan maar een kwartier luisteren. Daarna vergadering van VVE.
Heads will roll, somewhere... sooooooooooonquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:45 schreef Spezza19 het volgende:
Nederland krijgt het voor elkaar om de inhoud van 10 containers te laten stelen in Afghanistan…. America is 500 miljoen dollar aan wapens "kwijt" in Yemen
U is van IS?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heads will roll, somewhere... sooooooooooon
Nou denk het niet… De wapenindustrie heeft de overheden in hun zak en wie anders dan de wapenindustrie heeft baat bij dit soort miskleunen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heads will roll, somewhere... sooooooooooon
Ghehehe... Nee manquote:
Oh ja, Lord Of War heb ik alweer een tijdje niet gezienquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou denk het niet… De wapenindustrie heeft de overheden in hun zak en wie anders dan de wapenindustrie heeft baat bij dit soort miskleunen?
Juist….
"Eigenlijk is het maar goed dat dat gebeurd is, want wij hebben inmiddels nieuwe en verbeterde modellen ontwikkeld! Die kunnen we nu met 2% korting aanbieden!"quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou denk het niet… De wapenindustrie heeft de overheden in hun zak en wie anders dan de wapenindustrie heeft baat bij dit soort miskleunen?
Juist….
Nicholas Cage.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, Lord Of War heb ik alweer een tijdje niet gezien
Mag ik vragen hoe groot de schade is?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:59 schreef ToT het volgende:
Joy, opgelicht via Marktplaats.
Spotgoedkope GoPro gezien; leuk voor daar op vakantie, en hij was zo goedkoop dat ik hem naderhand zelfs nog met wat winst zou kunnen verkopen.
Geld voor overgemaakt, en vrijwel direct daarna kreeg ik een melding van Marktplaats dat het om een oplichter ging.
Net nog wat Whatsappjes naar die verkoper gestuurd, maar geen reactie en volgens mij ben ik nu ook geblokkeerd.
Zijn rekeningnummer in de politiedatabase nagetrokken, en het is idd een bekende bij hen!
Ik kan alleen pas over 6 dagen aangifte doen, aangezien ik de camera morgen zou ontvangen, en pas 5 dagen later kun je dus aangifte doen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
"Eigenlijk is het maar goed dat dat gebeurd is, want wij hebben inmiddels nieuwe en verbeterde modellen ontwikkeld! Die kunnen we nu met 2% korting aanbieden!"
quote:Met dit vernieuwde model krijgt u er zes extra kratten RPGs gratis bij, Generaal. Tof he!
¤250,- plus ¤6,95 verzendkosten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe groot de schade is?
Marktplaats tuig![]()
![]()
Niet fucken met Chemical Brothers hequote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet fucken met Chemical Brothers he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |