SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh in dat geval idd top.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
Top, want uit het niets de nieuwe alarmplaat, dus staat volgende week al in de Top40
Top!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Lunchmoney Lewis – Bills
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Dit soort kennis kan wel nuttig zijn jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
Top, want uit het niets de nieuwe alarmplaat, dus staat volgende week al in de Top40
Daarom ben ik ook niet te beroerd om die kennis te delenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dit soort kennis kan wel nuttig zijn ja
Ik begin met een leuke surprisequote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]Oh God! Koptelefoon kan dus nog wel ff af blijven?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:58 schreef Karzai het volgende:
Als deze top wordt neem ik je mee naar het torture museum
[ afbeelding ]
Ik ben daar ook geweest, gewoon even om te meldenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:58 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je beter Lunchbox Lewie meenemenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:58 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
dat museum is gaafquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:58 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
In welke mate mag je bijstellen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet te beroerd om die kennis te delen
Altijd hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
In welke mate mag je bijstellen?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:59 schreef Watertornado het volgende:
Mensen hebben zinnen in lente; dus top
Ow nou ja ik hou het toch bij flop want dit kan nooit de top 40 halen, zelfs niet tegenwoordigquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Altijd hoor
Laatste Top of Flop telt
Dan zou het de 4e alarmplaat zijn die Niet in de Top 40 komtquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow nou ja ik hou het toch bij flop want dit kan nooit de top 40 halen, zelfs niet tegenwoordig
Lellebelquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zou het de 4e alarmplaat zijn die Niet in de Top 40 komt
Een English mouse on the stairs.quote:
Noop, het begon met 1 muis, toen twee, en uiteindelijk een heleboel muizenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:02 schreef jodelahity het volgende:
gaat wel de hele tijd hetzelfde door zeg, dit kan best de 4e plaat zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:02 schreef Karzai het volgende:
ik ga even chillen en bank liggen laters mensen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:02 schreef Karzai het volgende:
ik ga even chillen en bank liggen laters mensen
Ik denk dat we deze nog wel zullen horen in een andere uitvoeringquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Kan zijn dat een nummer dubbel voorkomt maar dan wel weer in andere uitvoering
zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat we deze nog wel zullen horen in een andere uitvoering
Wou ik net vragenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen
Dit is Rapalje
Even reconnecten helpt meestal welquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:05 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb liever wat minder muizen dan als dat is wat ik hoor
Hoor met tussenpauzes trouwens, server stoort ofzo
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:07 schreef Melting het volgende:
Symph.... toch eens eerder op de avond gaan draaien man... dan kan ik meeluisteren.
Maar toch bedankt voor de muziek tot nu toe.
Ik duik nu mijn bed in. Fijne avond nog allemaal.
maf zequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:07 schreef Melting het volgende:
Symph.... toch eens eerder op de avond gaan draaien man... dan kan ik meeluisteren.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:07 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:07 schreef Melting het volgende:
Ow Jezus omg dit was te leip xd Ik dacht al van wat een vreselijk kutnummer dat het zolang zo hetzelfde doorging xd Ik kreeg steeds repeat blijkbaar ofzo, hoorde steeds 'what's your 'i ll' ofzo en dan met kut piepgeluiden erbijquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even reconnecten helpt meestal wel
Sommige (oudere) luisterprogjes hebben dat. Had ik ook last van toen ik nog via winamp luisterde. Ik gebruik nu Foobar 2000.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow Jezus omg dit was te leip xd Ik dacht al van wat een vreselijk kutnummer dat het zolang zo hetzelfde doorging xd Ik kreeg steeds repeat blijkbaar ofzo, hoorde steeds 'what's your 'i ll' ofzo en dan met kut piepgeluiden erbij
met foobar gaan luisteren dan ben je daar afquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow Jezus omg dit was te leip xd Ik dacht al van wat een vreselijk kutnummer dat het zolang zo hetzelfde doorging xd Ik kreeg steeds repeat blijkbaar ofzo, hoorde steeds 'what's your 'i ll' ofzo en dan met kut piepgeluiden erbij
kan ookquote:
Ik heb juist vlc dus daarom vind ik het ook apart omdat dat eigenlijk overal wel voor werkt :p Maar zal naar foobar kijken morgenquote:
Die stonden al klaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Er zijn eigenlijk maar twee must-hear liedjes over Amsterdam
Drukwerk - Hé Amsterdam (maar die wordt regelmatig gedraaid) of Bij ons in Amsterdam-Noord
Danny de Munk - Mijn Stad
I know, maar ik vind het wel een keertje geinig ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
En het was eigenlijk een geintje van mij hoor Symph, een show over Amsterdam
Ach, het is heel veel beter dan 50 tinten grijsquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het wel een keertje geinig ook
Een 3e erbij danquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Er zijn eigenlijk maar twee must-hear liedjes over Amsterdam
Drukwerk - Hé Amsterdam (maar die wordt regelmatig gedraaid) of Bij ons in Amsterdam-Noord
Danny de Munk - Mijn Stad
Preciesquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, het is heel veel beter dan 50 tinten grijs
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Een 3e erbij dan
En aan dit nummer is zoiets zo toevallig dat je het bijna niet kan geloven
Ook die had ik er al inquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Uh Osdorp Posse ook wel met Origineel Amsterdams
KOmt eraanquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Een 3e erbij dan
En aan dit nummer is zoiets zo toevallig dat je het bijna niet kan geloven
Oh?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij was dit de lelijkste singlehoes die ik ooit had
Je was mij voorquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Staat de pa van René Froger er al in ?
Bolle Jan - Heimwee naar Mokum
Wellesquote:
OOk die staat klaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
En volgens mij heb ik van de week ook een van mijn favorieten genoemd
Draaiorgel de Arabier - Tulpen uit Amsterdam
Ach dat is met vallen en opstaan gegaan vanaf het begin, maar als je de sfeer een beetje fijn houdt, hou je het het langste vol, en heb je ook het meeste plezier.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:26 schreef jodelahity het volgende:
Wel apart hoe vriendelijk jullie zijn en denken. Dat kom je verder in veel subfora en topics niet tegen. Wel erg prettig en een goed teken voor jullie.
Het heeft toch helemaal geen zin om 'vreemde/nieuwe' users direct af te bekkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:26 schreef jodelahity het volgende:
Wel apart hoe vriendelijk jullie zijn en denken. Dat kom je verder in veel subfora en topics niet tegen. Wel erg prettig en een goed teken voor jullie.
Dank jequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:26 schreef jodelahity het volgende:
Whehehehehequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Durgerdam had trouwens eerder stadsrechten dan Amsterdam
Ik zit al te luisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze versie niet
De tekst is ook anders
die staat ook klaar en daarvoor een nummer waarin Zwarte Riek genoemd wordtquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet wel een goeie afsluiter
Zwarte Riek / Rika Jansen - Amsterdam Huilt
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die staat ook klaar en daarvoor een nummer waarin Zwarte Riek genoemd wordt
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
Hij blijft gewoon steengoed mr. Finkers
Mja, Utrechtamned klinkt nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
En juist die speedboot door de grachten scheuren scene's zijn in Utrecht opgenomen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
En juist die speedboot door de grachten scheuren scene's zijn in Utrecht opgenomen
Niet echtquote:
Voetbalquote:
Waterloopplein is er nog wel, maar niet meer zoals voor de bouw van de Stopera.quote:
En de schoonmoeder kreeg je er gratis bijquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef Symphonic het volgende:
daar kon je echt de duvel en zijn ouwe moer krijgen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de schoonmoeder kreeg je er gratis bij
Dat ben ik al sinds zijn doodquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is dat hele H6 circus wel zat….
Heel Holland zingt Hazes enzo.. Hazes de musical…
Gelukkig hoef ik die niet te gaan zienquote:
Dat was bij Stuif es inquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Compleet met z'n eerste ontmoetingen met Rochel?
Ria Bremerquote:
Die kids danquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga gewoon weer een half uur muziek overhouden
Is helaas ff niet handig...quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Spezza wil je vast wel verlengen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is helaas ff niet handig...
Iets met er een in bed zien te krijgen straks
Ik heb de koptelefoon afgezetquote:
arabietquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
De Arabier
![]()
Die werd tenminste nog met de hand gedraaid
Zoals het hoortquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
De Arabier
![]()
Die werd tenminste nog met de hand gedraaid
Zegt mij nietsquote:
quote:
Ja maar die muziek is ook gewoon in de wereld beschikbaar héquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Scheelt wij zijn geen ETHERpiraat
Don't ask, don't tellquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja maar die muziek is ook gewoon in de wereld beschikbaar héHoe ik het ken maakt niet uit toch
Blij om van dienst te zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
Kende dit nummer niet van ze. Verbaast mij wel, ze zijn toch in Nijmegen geboren dacht ik
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziek symp![]()
ik peer hem
Whaha, neuh nog niet!quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zou de philipijnse vriendin van ToT inmiddels al meeluisteren
Vroeg het me gewoon af. Amerikaanse band met Nederlandse rootsquote:
SLaap lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziek symp![]()
ik peer hem
Het is een ieder zijn taak om zijn (als in je eigen vriendin of vriend) vriendin mee te lokken voor meer luisteraars vind ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af. Amerikaanse band met Nederlandse roots
Vette pech bij mij dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het is een ieder zijn taak om zijn vriendin mee te lokken voor meer luisteraars vind ik
Ermee dreigen dat je niet gaat kuisen de dag erna en hij gaat heus wel meeluisteren hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vette pech bij mij dus
De katers luisteren altijd gedwongen mee, alhoewel, ze liggen nu lekker te pitten
Hier luisteren de katten niet meequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vette pech bij mij dus
De katers luisteren altijd gedwongen mee, alhoewel, ze liggen nu lekker te pitten
Met de Voute kerstshow vorig jaar draaide Vout the JingleCats, de katers werden gekquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ermee dreigen dat je niet gaat kuisen de dag erna en hij gaat heus wel meeluisteren hoor
Daar heb ik niet aan meegestemdquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
Blijkbaar hebben we het toch te goed in Nederland en kan de overheid nog meer kapot maken.... VVD waarschijnlijk meeste stemmen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met de Voute kerstshow vorig jaar draaide Vout the JingleCats, de katers werden gek
De buren hadden de dierenambulance moeten bellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met de Voute kerstshow vorig jaar draaide Vout the JingleCats, de katers werden gek
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Mickey zit nu echt zo te kijken van WTF
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Het is een feit, met the JingleCats krijg je mijn katers wel wakker
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Het is een feit, met the JingleCats krijg je mijn katers wel wakker
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
Jacques Brel is echt gewoon 10 jaar te vroeg overleden. Had hem graag live willen horen/zien
anders ik welquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
Jacques Brel is echt gewoon 10 jaar te vroeg overleden. Had hem graag live willen horen/zien
Ze hebben het goed bij mij hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
De buren hadden de dierenambulance moeten bellenarme diertjes
Wa's da?quote:
Beetje overgewicht wélquote:
10 jaar?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
af en toequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Symph gebruik je geen bedjes meer? Valt mij nu pas op, dus ik mis ze blijkbaar niet
in '78 overleden, ok, 10 jaar langer doorzingen, 5 jaar zeilen. 15 jaar dus.quote:
Dat er een verschil is tussen wakker krijgen en 'wakker' krijgenquote:
Mag ik hem niet live zien dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
in '78 overleden, ok, 10 jaar langer doorzingen, 5 jaar zeilen. 15 jaar dus.
Ach, duidelijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat er een verschil is tussen wakker krijgen en 'wakker' krijgenEne plezierig en het andere...
Geloof trouwens zo dat ze bij jou alleen maar het beste hebben
Ow, sorryquote:
Frans Halsemaquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
Deze is ook mooi
Kende ik ook nog niet, ja de tekst wel
Serieus?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
Nu zijn er ook maar 12 plaatsen in de USA die Amsterdam genaamd zijn, en ook nog één in Canada en één in Zuid Afrika
Ow, en ook 2 eilanden heten Amsterdam
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
Nu zijn er ook maar 12 plaatsen in de USA die Amsterdam genaamd zijn, en ook nog één in Canada en één in Zuid Afrika
Ow, en ook 2 eilanden heten Amsterdam
lijkt me een regelrechte nachtmerriequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:21 schreef jodelahity het volgende:
Ik vond het al speciaal dat ik er jaren later achterkwam dat ik op Elm street ben geweest in Canada xd Als in Elm street van Freddy Krueger
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:21 schreef jodelahity het volgende:
Ik vond het al speciaal dat ik er jaren later achterkwam dat ik op Elm street ben geweest in Canada xd Als in Elm street van Freddy Krueger
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me een regelrechte nachtmerrie
https://www.google.nl/map(...)f:0xc46773d143c3923dquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me een regelrechte nachtmerrie
Waarom verkloot je nou mijn speciale verhaal xdquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Atlanta gewoond, en daar had je ook gewoon een Elm Street. Is net zo normaal als bij ons de Iepenlaan
Da's ook wel de Canadeze Middle of Nowherequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:24 schreef jodelahity het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)f:0xc46773d143c3923d
Hier
Sorryquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:24 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waarom verkloot je nou mijn speciale verhaal xd
Ja daar ben ik 3 week geweest en 3 weken in de buurt van Vancouver toenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's ook wel de Canadeze Middle of Nowhere
Geeft niet ik heb wel een speciaal ander verhaal wat je niet zo kan bagataliserenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:25 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja daar ben ik 3 week geweest en 3 weken in de buurt van Vancouver toen
Ik wil nu eerst weten hoe het op Elm street is afgelopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Geeft niet ik heb wel een speciaal ander verhaal wat je niet zo kan bagataliserenEen familielid van mij is de enige die een grizzlybeer aanval heeft overleefd met alleen een mes.
deze hoort er gewoon inquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Aan de Amsterdamse Grachten - Wim Sonneveld
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil nu eerst weten hoe het op Elm street is afgelopen
Uh, de grizzly had een mes
Ik zit al te zoeken of er een liedje is over het Iepenplein in Amsterdamquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Bowie
Dit is serieus de eerste versie die ik ooit hoorde
RarestOneBowiequote:
Absoluutquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
RarestOneBowie
En dit is een verdomd gave versie
Pussycatquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
Is dit limburgse palingsound?
Edit Maywood?
Ow jah, Maywood kwam uit Frieslandquote:
Uh whut?quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh whut?
Ik ken maar twee soorten vogels hoor, sijsjes en drijfsijsjes
Ow en de slavinken en blinde vinken, maar die gooi je in de pan dus die vlogen vanmorgen niet meer
Komt deel 2 van Elm Street nog?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:42 schreef jodelahity het volgende:
pussycat dolls voor een nummer is wel een idee ja
Goh, dat overkwam mij ook iedere keer toen ik nog met bedjes draaidequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik bene r wel acher hoe het komt met dat bedje...
Ik start hem iedere keer in de fade-out fase
quote:
Dacht dat er nog een deel 2 over Elm Street kwam, maar dan hoor ik graag verder over de Grizzly met het mes, en de rest van de verhalenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:48 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik heb wel verhalen over Canada als je dat bedoelt
IK heb ze allemaalquote:
Hallowquote:
Ik heb in mijn hele leven één horror film in de bioscoop gezien, ik weet niet eens meer hoe die heet, maar de vriendin met wie ik naar de film geweest ben heeft de hele film alleen maar lopen schateren van het lachenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:48 schreef jodelahity het volgende:
En als ik het letterlijk moet opvatten.. er zijn 7 delen van Freddy Krueger.... ik kan het weten want ik heb de box
Ow nou ja op Elm street heb ik vooral trampoline gesprongen en het bos deels ingegaan, maar niet te ver. Ik was 11 ongeveer. En er was een redelijk gevaar voor beren daar. Maar dat familielid is zijn wapen uit zijn hand geslagen door een grizzlybear toen hij werd aangevallen en heeft hij gedood met een mes. Met een helikopter afgevoerd en in alle kranten op de hoofdpagina geweest. Hij is gered omdat hij nog 2 of 3 keer zijn wapen afvuurde wat een teken was voor zijn vrouw voor het geval er problemen waren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht dat er nog een deel 2 over Elm Street kwam, maar dan hoor ik graag verder over de Grizzly met het mes, en de rest van de verhalen
Ik heb ook een keer de slappe lach gehad tijdens een horrofilmquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven één horror film in de bioscoop gezien, ik weet niet eens meer hoe die heet, maar de vriendin met wie ik naar de film geweest ben heeft de hele film alleen maar lopen schateren van het lachen
Zij had echter wél een blauw been omdat ik het zo eng vond dat ik haar constant in haar been kneep
Ik ben bang voor bovennatuurlijke horror zoals the grudgequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven één horror film in de bioscoop gezien, ik weet niet eens meer hoe die heet, maar de vriendin met wie ik naar de film geweest ben heeft de hele film alleen maar lopen schateren van het lachen
Zij had echter wél een blauw been omdat ik het zo eng vond dat ik haar constant in haar been kneep
Aww tof.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
De mooiste Tulips from Amsterdam die ik ooit gehoord heb was in een spontane versie gezongen door Barry Manilow
Ik was met een vriendin van mijn zus in een club in London (the Hypodrome) en Barry Manilow was daar ook, kwam een praatje maken aan onze tafel, en een kwartier later alle videoscreens in de Club een plaatje van Tulpenvelden en Barry Manilow zong 'specially for his friend from Amsterdam' Tulips from Amsterdam voor mij
GAAAAAFquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
De mooiste Tulips from Amsterdam die ik ooit gehoord heb was in een spontane versie gezongen door Barry Manilow
Ik was met een vriendin van mijn zus in een club in London (the Hypodrome) en Barry Manilow was daar ook, kwam een praatje maken aan onze tafel, en een kwartier later alle videoscreens in de Club een plaatje van Tulpenvelden en Barry Manilow zong 'specially for his friend from Amsterdam' Tulips from Amsterdam voor mij
Pffff, een boze grizzly wil je niet tegenkomenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow nou ja op Elm street heb ik vooral trampoline gesprongen en het bos deels ingegaan, maar niet te ver. Ik was 11 ongeveer. En er was een redelijk gevaar voor beren daar. Maar dat familielid is zijn wapen uit zijn hand geslagen door een grizzlybear toen hij werd aangevallen en heeft hij gedood met een mes. Met een helikopter afgevoerd en in alle kranten op de hoofdpagina geweest. Hij is gered omdat hij nog 2 of 3 keer zijn wapen afvuurde wat een teken was voor zijn vrouw voor het geval er problemen waren.
Vind ik persoonlijk niet echt. Aangezien die persoon mijn eigen vader ook in gevaar heeft gebracht. En ik sowieso niet direct het leven van een dier lager stel dan dat van een mens, maar oke we moeten niet te serieus worden héquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, een boze grizzly wil je niet tegenkomen
Goed dat het goed is afgelopen.
Ach, ik vroeg mij alleen af, als je een (vuur)wapen had, waarom dan een grizzly met een mes te lijf gaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niet echt. Aangezien die persoon mijn eigen vader ook in gevaar heeft gebracht. En ik sowieso niet direct het leven van een dier lager stel dan dat van een mens, maar oke we moeten niet te serieus worden hé
Omdat die grizzly eerder hem te pakken had dan hij kon vurenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik vroeg mij alleen af, als je een (vuur)wapen had, waarom dan een grizzly met een mes te lijf gaan
Dan heeft ie toch iets niet helemaal goed gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat die grizzly eerder hem te pakken had dan hij kon vuren
Hehe een berenexpert xdquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch iets niet helemaal goed gedaan
Altijd opletten voor beren, en zo, en als je een beer ziet, stil blijven staan, stokstijf stil blijven staan (en hopen dat de wind de andere kant op waait).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |