Noop, het begon met 1 muis, toen twee, en uiteindelijk een heleboel muizenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:02 schreef jodelahity het volgende:
gaat wel de hele tijd hetzelfde door zeg, dit kan best de 4e plaat zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:02 schreef Karzai het volgende:
ik ga even chillen en bank liggen laters mensen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:02 schreef Karzai het volgende:
ik ga even chillen en bank liggen laters mensen
Ik denk dat we deze nog wel zullen horen in een andere uitvoeringquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Kan zijn dat een nummer dubbel voorkomt maar dan wel weer in andere uitvoering
zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat we deze nog wel zullen horen in een andere uitvoering
Wou ik net vragenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen
Dit is Rapalje
Even reconnecten helpt meestal welquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:05 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb liever wat minder muizen dan als dat is wat ik hoor
Hoor met tussenpauzes trouwens, server stoort ofzo
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:07 schreef Melting het volgende:
Symph.... toch eens eerder op de avond gaan draaien man... dan kan ik meeluisteren.
Maar toch bedankt voor de muziek tot nu toe.
Ik duik nu mijn bed in. Fijne avond nog allemaal.
maf zequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:07 schreef Melting het volgende:
Symph.... toch eens eerder op de avond gaan draaien man... dan kan ik meeluisteren.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:07 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:07 schreef Melting het volgende:
Ow Jezus omg dit was te leip xd Ik dacht al van wat een vreselijk kutnummer dat het zolang zo hetzelfde doorging xd Ik kreeg steeds repeat blijkbaar ofzo, hoorde steeds 'what's your 'i ll' ofzo en dan met kut piepgeluiden erbijquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even reconnecten helpt meestal wel
Sommige (oudere) luisterprogjes hebben dat. Had ik ook last van toen ik nog via winamp luisterde. Ik gebruik nu Foobar 2000.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow Jezus omg dit was te leip xd Ik dacht al van wat een vreselijk kutnummer dat het zolang zo hetzelfde doorging xd Ik kreeg steeds repeat blijkbaar ofzo, hoorde steeds 'what's your 'i ll' ofzo en dan met kut piepgeluiden erbij
met foobar gaan luisteren dan ben je daar afquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow Jezus omg dit was te leip xd Ik dacht al van wat een vreselijk kutnummer dat het zolang zo hetzelfde doorging xd Ik kreeg steeds repeat blijkbaar ofzo, hoorde steeds 'what's your 'i ll' ofzo en dan met kut piepgeluiden erbij
kan ookquote:
Ik heb juist vlc dus daarom vind ik het ook apart omdat dat eigenlijk overal wel voor werkt :p Maar zal naar foobar kijken morgenquote:
Die stonden al klaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Er zijn eigenlijk maar twee must-hear liedjes over Amsterdam
Drukwerk - Hé Amsterdam (maar die wordt regelmatig gedraaid) of Bij ons in Amsterdam-Noord
Danny de Munk - Mijn Stad
I know, maar ik vind het wel een keertje geinig ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
En het was eigenlijk een geintje van mij hoor Symph, een show over Amsterdam
Ach, het is heel veel beter dan 50 tinten grijsquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het wel een keertje geinig ook
Een 3e erbij danquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Er zijn eigenlijk maar twee must-hear liedjes over Amsterdam
Drukwerk - Hé Amsterdam (maar die wordt regelmatig gedraaid) of Bij ons in Amsterdam-Noord
Danny de Munk - Mijn Stad
Preciesquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, het is heel veel beter dan 50 tinten grijs
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Een 3e erbij dan
En aan dit nummer is zoiets zo toevallig dat je het bijna niet kan geloven
Ook die had ik er al inquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Uh Osdorp Posse ook wel met Origineel Amsterdams
KOmt eraanquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Een 3e erbij dan
En aan dit nummer is zoiets zo toevallig dat je het bijna niet kan geloven
Oh?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij was dit de lelijkste singlehoes die ik ooit had
Je was mij voorquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Staat de pa van René Froger er al in ?
Bolle Jan - Heimwee naar Mokum
Wellesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|