Dacht dat er nog een deel 2 over Elm Street kwam, maar dan hoor ik graag verder over de Grizzly met het mes, en de rest van de verhalenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:48 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik heb wel verhalen over Canada als je dat bedoelt
IK heb ze allemaalquote:
Hallowquote:
Ik heb in mijn hele leven één horror film in de bioscoop gezien, ik weet niet eens meer hoe die heet, maar de vriendin met wie ik naar de film geweest ben heeft de hele film alleen maar lopen schateren van het lachenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:48 schreef jodelahity het volgende:
En als ik het letterlijk moet opvatten.. er zijn 7 delen van Freddy Krueger.... ik kan het weten want ik heb de box
Ow nou ja op Elm street heb ik vooral trampoline gesprongen en het bos deels ingegaan, maar niet te ver. Ik was 11 ongeveer. En er was een redelijk gevaar voor beren daar. Maar dat familielid is zijn wapen uit zijn hand geslagen door een grizzlybear toen hij werd aangevallen en heeft hij gedood met een mes. Met een helikopter afgevoerd en in alle kranten op de hoofdpagina geweest. Hij is gered omdat hij nog 2 of 3 keer zijn wapen afvuurde wat een teken was voor zijn vrouw voor het geval er problemen waren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht dat er nog een deel 2 over Elm Street kwam, maar dan hoor ik graag verder over de Grizzly met het mes, en de rest van de verhalen
Ik heb ook een keer de slappe lach gehad tijdens een horrofilmquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven één horror film in de bioscoop gezien, ik weet niet eens meer hoe die heet, maar de vriendin met wie ik naar de film geweest ben heeft de hele film alleen maar lopen schateren van het lachen
Zij had echter wél een blauw been omdat ik het zo eng vond dat ik haar constant in haar been kneep
Ik ben bang voor bovennatuurlijke horror zoals the grudgequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven één horror film in de bioscoop gezien, ik weet niet eens meer hoe die heet, maar de vriendin met wie ik naar de film geweest ben heeft de hele film alleen maar lopen schateren van het lachen
Zij had echter wél een blauw been omdat ik het zo eng vond dat ik haar constant in haar been kneep
Aww tof.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
De mooiste Tulips from Amsterdam die ik ooit gehoord heb was in een spontane versie gezongen door Barry Manilow
Ik was met een vriendin van mijn zus in een club in London (the Hypodrome) en Barry Manilow was daar ook, kwam een praatje maken aan onze tafel, en een kwartier later alle videoscreens in de Club een plaatje van Tulpenvelden en Barry Manilow zong 'specially for his friend from Amsterdam' Tulips from Amsterdam voor mij
GAAAAAFquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
De mooiste Tulips from Amsterdam die ik ooit gehoord heb was in een spontane versie gezongen door Barry Manilow
Ik was met een vriendin van mijn zus in een club in London (the Hypodrome) en Barry Manilow was daar ook, kwam een praatje maken aan onze tafel, en een kwartier later alle videoscreens in de Club een plaatje van Tulpenvelden en Barry Manilow zong 'specially for his friend from Amsterdam' Tulips from Amsterdam voor mij
Pffff, een boze grizzly wil je niet tegenkomenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow nou ja op Elm street heb ik vooral trampoline gesprongen en het bos deels ingegaan, maar niet te ver. Ik was 11 ongeveer. En er was een redelijk gevaar voor beren daar. Maar dat familielid is zijn wapen uit zijn hand geslagen door een grizzlybear toen hij werd aangevallen en heeft hij gedood met een mes. Met een helikopter afgevoerd en in alle kranten op de hoofdpagina geweest. Hij is gered omdat hij nog 2 of 3 keer zijn wapen afvuurde wat een teken was voor zijn vrouw voor het geval er problemen waren.
Vind ik persoonlijk niet echt. Aangezien die persoon mijn eigen vader ook in gevaar heeft gebracht. En ik sowieso niet direct het leven van een dier lager stel dan dat van een mens, maar oke we moeten niet te serieus worden héquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, een boze grizzly wil je niet tegenkomen
Goed dat het goed is afgelopen.
Ach, ik vroeg mij alleen af, als je een (vuur)wapen had, waarom dan een grizzly met een mes te lijf gaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niet echt. Aangezien die persoon mijn eigen vader ook in gevaar heeft gebracht. En ik sowieso niet direct het leven van een dier lager stel dan dat van een mens, maar oke we moeten niet te serieus worden hé
Omdat die grizzly eerder hem te pakken had dan hij kon vurenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik vroeg mij alleen af, als je een (vuur)wapen had, waarom dan een grizzly met een mes te lijf gaan
Dan heeft ie toch iets niet helemaal goed gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat die grizzly eerder hem te pakken had dan hij kon vuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |