Don't ask, don't tellquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja maar die muziek is ook gewoon in de wereld beschikbaar héHoe ik het ken maakt niet uit toch
Blij om van dienst te zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
Kende dit nummer niet van ze. Verbaast mij wel, ze zijn toch in Nijmegen geboren dacht ik
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziek symp![]()
ik peer hem
Whaha, neuh nog niet!quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zou de philipijnse vriendin van ToT inmiddels al meeluisteren
Vroeg het me gewoon af. Amerikaanse band met Nederlandse rootsquote:
SLaap lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziek symp![]()
ik peer hem
Het is een ieder zijn taak om zijn (als in je eigen vriendin of vriend) vriendin mee te lokken voor meer luisteraars vind ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af. Amerikaanse band met Nederlandse roots
Vette pech bij mij dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het is een ieder zijn taak om zijn vriendin mee te lokken voor meer luisteraars vind ik
Ermee dreigen dat je niet gaat kuisen de dag erna en hij gaat heus wel meeluisteren hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vette pech bij mij dus
De katers luisteren altijd gedwongen mee, alhoewel, ze liggen nu lekker te pitten
Hier luisteren de katten niet meequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vette pech bij mij dus
De katers luisteren altijd gedwongen mee, alhoewel, ze liggen nu lekker te pitten
Met de Voute kerstshow vorig jaar draaide Vout the JingleCats, de katers werden gekquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ermee dreigen dat je niet gaat kuisen de dag erna en hij gaat heus wel meeluisteren hoor
Daar heb ik niet aan meegestemdquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
Blijkbaar hebben we het toch te goed in Nederland en kan de overheid nog meer kapot maken.... VVD waarschijnlijk meeste stemmen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met de Voute kerstshow vorig jaar draaide Vout the JingleCats, de katers werden gek
De buren hadden de dierenambulance moeten bellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met de Voute kerstshow vorig jaar draaide Vout the JingleCats, de katers werden gek
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Mickey zit nu echt zo te kijken van WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |