OOk die staat klaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
En volgens mij heb ik van de week ook een van mijn favorieten genoemd
Draaiorgel de Arabier - Tulpen uit Amsterdam
Ach dat is met vallen en opstaan gegaan vanaf het begin, maar als je de sfeer een beetje fijn houdt, hou je het het langste vol, en heb je ook het meeste plezier.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:26 schreef jodelahity het volgende:
Wel apart hoe vriendelijk jullie zijn en denken. Dat kom je verder in veel subfora en topics niet tegen. Wel erg prettig en een goed teken voor jullie.
Het heeft toch helemaal geen zin om 'vreemde/nieuwe' users direct af te bekkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:26 schreef jodelahity het volgende:
Wel apart hoe vriendelijk jullie zijn en denken. Dat kom je verder in veel subfora en topics niet tegen. Wel erg prettig en een goed teken voor jullie.
Dank jequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:26 schreef jodelahity het volgende:
Whehehehehequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Durgerdam had trouwens eerder stadsrechten dan Amsterdam
Ik zit al te luisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze versie niet
De tekst is ook anders
die staat ook klaar en daarvoor een nummer waarin Zwarte Riek genoemd wordtquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet wel een goeie afsluiter
Zwarte Riek / Rika Jansen - Amsterdam Huilt
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die staat ook klaar en daarvoor een nummer waarin Zwarte Riek genoemd wordt
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
Hij blijft gewoon steengoed mr. Finkers
Mja, Utrechtamned klinkt nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
En juist die speedboot door de grachten scheuren scene's zijn in Utrecht opgenomen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
En juist die speedboot door de grachten scheuren scene's zijn in Utrecht opgenomen
Niet echtquote:
Voetbalquote:
Waterloopplein is er nog wel, maar niet meer zoals voor de bouw van de Stopera.quote:
En de schoonmoeder kreeg je er gratis bijquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef Symphonic het volgende:
daar kon je echt de duvel en zijn ouwe moer krijgen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de schoonmoeder kreeg je er gratis bij
Dat ben ik al sinds zijn doodquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is dat hele H6 circus wel zat….
Heel Holland zingt Hazes enzo.. Hazes de musical…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |