Hi ha ho!quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:34 schreef tailfox het volgende:
Waarom ben ik altijd mijn bril kwijt omdat hij pootjes heeft
ik heb mijn dronken baas moeten vervoeren.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb mijn dronken baas moeten vervoeren.
Een leiding gevende wilde mij zoenen maar daar had ik geen zin in. Mijn reactie was nee sorry jij moet nog een beoordeling schrijven over mij en dat komt zo niet ten goede.
Dus nee top avond gehad
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb mijn dronken baas moeten vervoeren.
Een leiding gevende wilde mij zoenen maar daar had ik geen zin in. Mijn reactie was nee sorry jij moet nog een beoordeling schrijven over mij en dat komt zo niet ten goede.
Dus nee top avond gehad
Je bent weblogger geworden?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat is dus de kracht van een studenten uitzendbureau
heb ik eigenlijk een tagjequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent weblogger geworden?
Ik zeg, schrijf er een verhaaltje over
mijne nog niet jij tegelijk?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:46 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, mijn proef abo is afgelopen…. * Spezza19 gaat eens kijken naar een abo
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:58 schreef Symphonic het volgende:
A decaptivated skeleton is romaing around at the graveyard, being a little sad.
Another skeleton asks him: why are you so sad, we have a lot of exitement her, roaming around and scaring the shit out of people.
"Well that's my major problem" the decaptivated skeleton replies: "I never have a skull moment"
Whehehe hee man!quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:58 schreef Symphonic het volgende:
A decaptitated skeleton is romaing around at the graveyard, being a little sad.
Another skeleton asks him: why are you so sad, we have a lot of exitement her, roaming around and scaring the shit out of people.
"Well that's my major problem" the decaptitated skeleton replies: "I never have a skull moment"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |