je bent er pas geweest als je er geneukt hebtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Europa-reiziger iig, geloof dat ik alle gangbare landen in Europe heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Europa smeuropa.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Europa-reiziger iig, geloof dat ik alle gangbare landen in Europe heb gehad.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Ik ga zo weer een reisje maken op m'n fietsquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je bent er pas geweest als je er geneukt hebtKiev telt dan zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Man man man wat een poppetje was dat.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Opblaaspoppetje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kiev telt dan zeker.
Man man man wat een poppetje was dat.
Fietsenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga zo weer een reisje maken op m'n fiets
Zeker nu. Wat een weertjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fietsen
Ik had eerder van huis moeten gaan zodat ik om had kunnen fietsen. Zo lekker
nee, die had ik hier ook wel kunnen hosselenquote:
Jij moet zelfs opblaaspoppen hosselen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die had ik hier ook wel kunnen hosselen.
Wij zijn vorig jaar in Geneve geweest. En daarvoor in Salzburg. Niet heel gangbaar, maar wel erg leukquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef Samzz het volgende:
Kiev wil ik ook wel weer een keer naartoe. En Wenen. En Londen
.
Die krijg je niet zomaar mee hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij moet zelfs opblaaspoppen hosselen?
Ah, dus hosselen is betalen tegenwoordig? OK, that's akward...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die krijg je niet zomaar mee hoor!
Je moet wel afrekenen.
Hosselen is regelen, op welke manier dan ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dus hosselen is betalen tegenwoordig? OK, that's akward...
Define kutweerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen nu. Als het kutweer is kan het me gestolen worden
Een hoer hosselen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hosselen is regelen, op welke manier dan ook.
Ook gaaf, denk ik ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar in Geneve geweest. En daarvoor in Salzburg. Niet heel gangbaar, maar wel erg leuk
Ik zeg niet dat het altijd moeilijk is toch?quote:
Ik ga in mei weer naar Barcelona.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef Samzz het volgende:
Kiev wil ik ook wel weer een keer naartoe. En Wenen. En Londen
.
Beide ook prima te doen met de trein denk ik. Als je een overstap niet erg vindtquote:
Barcelona kan ik niet meer zienquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga in mei weer naar Barcelona.Moet ook ooit nog eens naar Berlijn maar iedereen is daar al geweest.
Voor sommige mensen is zelfs dat al een opgave...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het altijd moeilijk is toch?.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga in mei weer naar Barcelona.Moet ook ooit nog eens naar Berlijn maar iedereen is daar al geweest.
Daar ga ik nog eens heen! Berlijn. Maar pas als er geschiedenis gegeven word op school (bij de oudste/jongste).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon eens in mn uppie naar Berlijn gaan, werkt ook prima volgens mij.quote:
Cultuur in Frankrijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:23 schreef Renesite het volgende:
Ik ga eerst in april naar Normandië. Cultuur opsnuiven.
Wil die oorlogsstranden wel eens zien. Kan dat ook weer afgestreept worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Cultuur in Frankrijk.Het enige positieve wat ze daar hebben is wijn.
Tofquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:23 schreef Renesite het volgende:
Ik ga eerst in april naar Normandië. Cultuur opsnuiven.
Berlijn is echt tofquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon eens in mn uppie naar Berlijn gaan, werkt ook prima volgens mij.
Hendig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef Tally het volgende:
Mijn vader kreeg net medicijnen voor zn rug. Morfine. Alleen de dosering was verkeerd. De arts had gezegd dat hij er 6 per dag mocht. Terwijl de apotheek zegt dat de dosering niet hoger mag dan 1 per 12 uur
Ja dat was de dosering voor kankerpatiënten die op hun laatste loodjes levenquote:
Nergens goed voor, slapen. Doe ik ook al dagen niet meer en ik kan ook nog steeds ademen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:13 schreef Tally het volgende:
Hij doet er nu dus 2 per dag
En kan nu eindelijk (na 2 weken weinig tot niet) een beetje slapen
Hij kon ook nog ademen. Dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, slapen. Doe ik ook al dagen niet meer en ik kan ook nog steeds ademen.
Dat je überhaupt nog kan typenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, slapen. Doe ik ook al dagen niet meer en ik kan ook nog steeds ademen.
Vlak voor de kerst ben ik maar even naar de huisarts gegaan omdat ik al weken niet (goed) had geslapenquote:
Bizarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef Tally het volgende:
Mijn vader kreeg net medicijnen voor zn rug. Morfine. Alleen de dosering was verkeerd. De arts had gezegd dat hij er 6 per dag mocht. Terwijl de apotheek zegt dat de dosering niet hoger mag dan 1 per 12 uur
Ja ach kan in het rijtje er bij met fouten van deze huisartsquote:
Ook mijn probleem. Geen oplossing gevonden. Toch tevreden met mijn iets te brede schoenen uiteindelijk (een 8 i.p.v. een 10quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Klotewandelschoenende ene maat is steeds te klein en de andere maat is te groot en vooral te wijd
Dat lijkt me echt heel naarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ach kan in het rijtje er bij met fouten van deze huisarts
Het klote is alleen dat er geen andere huisartsen in de buurt zitten bij mijn ouders.
Anders waren zij (en de rest van mijn familie daar) allang overgestapt.
Hoera voor de oplettende apotheekster!
Dat is het ook. Daarom heeft mijn vader er nu ook langer mee doorgelopen dan eigenlijk had gemoeten. Hij wilde gewoon niet naar die huisarts want hij wordt of niet serieus genomen of hij krijgt iets mee wat totaal niet helpt. Hij was vrijdag al geweest en wilde eigenlijk gister terug (want vervanger) maar die zei nee ze is er morgen weer dus kom morgen maar weerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel naar
Hier ook vaak wel oplettende apotheek. Soms iets te oplettend ('vreemde' medicatie voor het op te lossen probleem).
Inderdaad. Het is geen paracetamol of zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Fouten maken is menselijk, maar je zou toch wel iets meer voorzichtigheid verwachten met morfine etc.
De lengte is nu wel goed, maar bovenop de voet zit hij wat wijd. Het is ook niet zo dat ik jubeltenen heb, maar ik ben wel bang dat ik ga schuiven. Ga zo wel even drie trappen af naar de brievenbus om ze te testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook mijn probleem. Geen oplossing gevonden. Toch tevreden met mijn iets te brede schoenen uiteindelijk (een 8 i.p.v. een 10)
Bummer dat hij dan niet op verzoek bij de vervanger kan. Is hier nooit een probleem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is het ook. Daarom heeft mijn vader er nu ook langer mee doorgelopen dan eigenlijk had gemoeten. Hij wilde gewoon niet naar die huisarts want hij wordt of niet serieus genomen of hij krijgt iets mee wat totaal niet helpt. Hij was vrijdag al geweest en wilde eigenlijk gister terug (want vervanger) maar die zei nee ze is er morgen weer dus kom morgen maar weer
Is hier ook geen probleem. Daar is alles een probleem lijkt het soms welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bummer dat hij dan niet op verzoek bij de vervanger kan. Is hier nooit een probleem.
Niet wandelen. Opgelost.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook mijn probleem. Geen oplossing gevonden.
Heb ik ook. Voorste deel zit te ruim in de hoogte en breedte. Heel goed de veters aantrekken kan helpen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De lengte is nu wel goed, maar bovenop de voet zit hij wat wijd. Het is ook niet zo dat ik jubeltenen heb, maar ik ben wel bang dat ik ga schuiven. Ga zo wel even drie trappen af naar de brievenbus om ze te testen.
Beste antwoord, melding kan gesloten wordenquote:
Ik heb er ook al een dikke zool in gelegdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik ook. Voorste deel zit te ruim in de hoogte en breedte. Heel goed de veters aantrekken kan helpen.
Ik moest lachenquote:
Schubbekutteveen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Is hier ook geen probleem. Daar is alles een probleem lijkt het soms wel
Nee Utrecht. Echt Utrecht vlakbij centrumquote:
Misschien is het geen probleem. Proberen op van die rolstoelglijbanenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een dikke zool in gelegd
En geen andere arts te vinden? Zo erg in Utrecht joh?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee Utrecht. Echt Utrecht vlakbij centrum
Hier is IJsselstein.
Hij kan naar Hooggraven maar die willen geen patiënten uit die wijk want dat ligt net te ver weg als er spoed is. En zo ook Kanaleneiland. En uiteraard Centrum.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En geen andere arts te vinden? Zo erg in Utrecht joh?
Probeer het allebei?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:58 schreef Tally het volgende:
Ik wil op naailes![]()
Eerst zat ik te denken aan echt een clubje (ouwe wijven) om te leren naaien.
Nu denk ik dat ik aan schoonmoeders vraag (die heeft gewerkt op een naaiatelier) of ze niet een avondje in de week mij kan helpen om dat naaien onder de knie te krijgen.
Dan moet ik ook de materialen kopen maar heb ik geen kosten voor het clubje.
Aan de andere kant zijn het wel weer sociale contacten. Maar brrr eng nieuwe mensen
Die lui op het eindquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)-een-ikea-schilderijhadden we het pas nog over toch, kunstcritici en hun gelul
.
Uitschrijven en weer inschrijven? *wanhopig*quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kan naar Hooggraven maar die willen geen patiënten uit die wijk want dat ligt net te ver weg als er spoed is. En zo ook Kanaleneiland. En uiteraard Centrum.
Ik kan eerst idd proberen bij mn schoonmoeder en mocht dat niets zijn alsnog een cursus ergens doenquote:
Dan heb je wel de volledige aandacht tijdens de lesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan eerst idd proberen bij mn schoonmoeder en mocht dat niets zijn alsnog een cursus ergens doen
Het is zo'n kansloze wereld, de kunstwereld, en dan voornamelijk moderne kunst. Allemaal van dit soort types die hun eigen wereld in stand houden door elkaar na te lullen en iedereen die dus wel zegt "dat is een IKEA ding man" noem je gewoon heel elitair dom en ontwetend. Dat snap jij gewoon niet!quote:
Ach Samzz hangt hier ook rondquote:
Jaloersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is zo'n kansloze wereld, de kunstwereld, en dan voornamelijk moderne kunst. Allemaal van dit soort types die hun eigen wereld in stand houden door elkaar na te lullen en iedereen die dus wel zegt "dat is een IKEA ding man" noem je gewoon heel elitair dom en ontwetend. Dat snap jij gewoon niet!
En daarna verkoop je 1 verfstreek over een wit doek voor miljoenen, het is wel knap....
Mwah, als het iedereen zou lukken ja, maar de meesten trekken gewoon kansloos een uitkering en vervloeken de maatschappijquote:
Dat klinkt als een prima levenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als het iedereen zou lukken ja, maar de meesten trekken gewoon kansloos een uitkering en vervloeken de maatschappij.
Ik vind het gewoon bizar dat als iemand een klodder verf over een doek tieft hij kunstenaar is en als ik het doe, dan moet ik naar de dagbesteding.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is zo'n kansloze wereld, de kunstwereld, en dan voornamelijk moderne kunst. Allemaal van dit soort types die hun eigen wereld in stand houden door elkaar na te lullen en iedereen die dus wel zegt "dat is een IKEA ding man" noem je gewoon heel elitair dom en ontwetend. Dat snap jij gewoon niet!
En daarna verkoop je 1 verfstreek over een wit doek voor miljoenen, het is wel knap....
Als hij er van kan leven omdat mensen het kopen, prima. Maar ga niet janken dat je zogenaamd onbegrepen bent etc met je kuttroepquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon bizar dat als iemand een klodder verf over een doek tieft hij kunstenaar is en als ik het doe, dan moet ik naar de dagbesteding.
Pragmatisme. Me likequote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij er van kan leven omdat mensen het kopen, prima. Maar ga niet janken dat je zogenaamd onbegrepen bent etc met je kuttroep.
Dan is het gewoon een hobby.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij er van kan leven omdat mensen het kopen, prima. Maar ga niet janken dat je zogenaamd onbegrepen bent etc met je kuttroep.
Ja, maar ze zijn wel allemaal aan het klagen etcquote:
Het blijven Hollanders hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn wel allemaal aan het klagen etc.
Meestal niet eens, vaak van die buitenlandse gasten ookquote:
Goed geïntegreerd danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal niet eens, vaak van die buitenlandse gasten ook.
Dat dan weer welquote:
Wat gaat het worden?quote:
Aardappeltjes met groente en vega meukquote:
Wij ook. Minus de vegameuk. Wij hebben worstjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aardappeltjes met groente en vega meuk.
Lucht het op?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef vencodark het volgende:
Koken. Dat is toch wel het allerergste wat gemiddeld op een dag moet gebeuren.![]()
Boodschappen ervoor hebben/halen, op tijd thuis zijn, eraan beginnen, hopen dat het in de smaak valt en dan nog afwassen/afspoelen.![]()
Godsamme, die momenten dat je nog even thuis wilt wonen.
Genietenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Morgen weer. Vandaag was easy breezy kliekjes!
Die van het McDonalds-eten aan zelfbenoemde fijnproevers geven vind ik ook wel goed:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)-een-ikea-schilderijhadden we het pas nog over toch, kunstcritici en hun gelul
.
Jij zit iedere dag in de kroeg of nietquote:
Alle drama voor niksquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:38 schreef CherryLips het volgende:
Laptop de hele nacht aan laten staan en alle meuk is automatisch geupdatet blijkbaar
Terecht dramaquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:45 schreef CherryLips het volgende:
Nou nee want ik had hem gisteravond nodig en hij deed niks
Windows he?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:29 schreef CherryLips het volgende:
Fuck it. Wilde hem opnieuw opstarten na de zoveelste verbingsfout maar blijft weer hangen bij de derde Windows update van de week. Trek de accu er wel uit en ga naar bed.
Ben echt niet te genieten door al het gezeik dat nu speelt. Dat kutding is nu gewoon even de lul.
Ga dan verder slapenquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vier uur geslapen en ben total loss
Same.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vier uur geslapen en ben total loss
Dat klinkt niet als insomnia neequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren om 23:00 er in, geslapen tot 7:45. Zalig.
Powernapsquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch allemaal shit die af moet
Kan ik ergens mee helpen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij jou gaat het wel mooi weer worden geloof ik ja. Hier blijft het bewolkt en maar maximaal 7 graden. WTF?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Even m'n tuinstoel buiten zetten.
Haar billen afvegen?quote:
Dan moet ik er heenquote:
Dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik er heen
Kan ik niet op afstand helpen?
Das waar.quote:
Tegen de tijd dat je dan bij haar kan zijn heeft ze vast al behoorlijke tarrels ja...quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Das waar.
Maar ik moet werken tot half 2![]()
Daarom. Dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je dan bij haar kan zijn heeft ze vast al behoorlijke tarrels ja...
Ik heb de laatste dagen dit topic zeeeer weinig gevolgd, dus geen ideequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ierland, dat is het enige land waar ik in europa nog niet geweest ben, en dat als Guinness-fan![]()
.
Probleem van het gezelschap ook meteen opgelostquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook weer naar Ierland want toen ik er tien jaar geleden was had ik een spier gescheurd in m'n knie en ik heb geen zak van dat land gezien
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Probleem van het gezelschap ook meteen opgelost
En nog 1.. trio johquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:03 schreef Tally het volgende:
Guinness
Ik wil graag weer naar Ierland. Mijn man niet
Hebben we gezien dus hoeft van hem niet meer
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:14 schreef Tally het volgende:
We hebben het geweldig gehad in Ierland. Alleen Dublin viel tegen. Maar dat kwam door het hotel
Dus ik zou graag Dublin nog eens overdoen en dan er van kunnen genieten! En dan wel goede herinneringen aan maken.
Ik ga ooit wel eens met mijn dochter(s)
het enige land in europa? Dat is zelfs mij nog niet geluktquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ierland, dat is het enige land waar ik in europa nog niet geweest ben, en dat als Guinness-fan![]()
.
Een duo klinkt ook gezelligquote:
Daar heb ik echt zin in. Als dat grut wat groter is om ze dan mooie steden/landen/dingen te laten zienquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het enige land in europa? Dat is zelfs mij nog niet gelukt
Naja, jij hebt ook wat meer tijd gehad natuurlijk
Beetje prijzig alleen, al dat vliegen enzoquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik echt zin in. Als dat grut wat groter is om ze dan mooie steden/landen/dingen te laten zien
Binnen Europa zal dat met de auto zijn want mijn man kan niet tegen vliegen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje prijzig alleen, al dat vliegen enzo
Binnen Europa is het ook allemaal nog wel te doen. Bedragen van 800+ per stoel zijn niet grappig meerquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Binnen Europa zal dat met de auto zijn want mijn man kan niet tegen vliegen.
Als ik alleen met de meiden zou gaan word het idd het vliegtuig. Maar goed gaan sparen nu al
En geldquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het enige land in europa? Dat is zelfs mij nog niet gelukt
Naja, jij hebt ook wat meer tijd gehad natuurlijk
Misschien, maar reizen is hier wel uitgave prioriteit 1 of zoquote:
Was het bij mij ook een tijd terugquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien, maar reizen is hier wel uitgave prioriteit 1 of zo
Ja! Maar ik weet nog steeds niet waar opquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En gaat er nog iemand stemmen vandaag?
Ik heb m'n stempassen al klaar liggen. Zodra mijn vrouw er klaar voor is, gaan we. Maar gezien die nu weekend heeft en in der ochtendjas op de bank series ligt te kijken, zal dat nog wel even duren. D66 en Water Natuurlijk worden de partijenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
How very Rhu allemaal weer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja! Maar ik weet nog steeds niet waar op
Of waar ik mijn pas ook al weer neer heb gelegd
Istriëquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Deze zomer staat nu Oostenrijk, Slovenië en Istrië op de planning, maar daar kan weflycheap nog heel wat aan veranderen. Eerst maar eens Egypte volgende maand
PvdD en D66.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja? Waarom?quote:
Ik sla over. Eerste keer sinds ik 18 ben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Chaotische last minute actie.quote:
Ik meen dat ik het wel eens vergeten benquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik sla over. Eerste keer sinds ik 18 ben.![]()
Haha alleen dat ik niet weet waar mijn pas isquote:
Let alone de waterschappen...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha alleen dat ik niet weet waar mijn pas is
Maar ik ben serieus al best een tijd bezig met proberen uit te vinden waar het nu allemaal om gaat en wat ik daar van vind
Ik weet gewoon te weinig van de provinicie om een mening klaar te hebben
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het al braaf vind dat ik daarin ga stemmen. Ik heb er 1 ochtend in gestopt en daar hou ik het bij hoorquote:
Ja precies, maar dan zit k toch ook nog met de eerste kamer...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is het probleem met waterschappen en provincie idd. Ik heb echt geen idee wat die de laatste jaren allemaal gedaan hebben, laat staan dat ik weet hoe de partijen zich gedragen hebben.
Dus is het een beetje programma's lezen en stemwijzertje invullen en het commentaar van de partijen analyseren en hopen dat ze zich een beetje aan hun verkiezingsprogramma houden () .
Met een half uurtje rondkijken op kieskompas heb je een behoorlijk begrip over wat er gebeurt en waar de partijen voor staan. Genoeg om een keuze te kunnen maken iig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dus is het een beetje programma's lezen en stemwijzertje invullen en het commentaar van de partijen analyseren en hopen dat ze zich een beetje aan hun verkiezingsprogramma houden () .
Hear, hear. PvdD daarom.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Waterschappen zijn easy. Je hebt partijen die voor economie en landbouw gaan en je hebt partijen die voor milieu en recreatie gaan. Die tweede moet je hebben
Ja, dat vind ik dus echt raar. Want voor de provincie vind ik hele andere dingen belangrijk dan voor de landelijke politiek. Dus snij ik mezelf in de vingersquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies, maar dan zit k toch ook nog met de eerste kamer...
Ik vind het lastig deze keer. Ik neig naar een radicale move vanuit mijn kant
Hmm dat ben ik niet met je eens. Een half uur vind ik echt te weinig. Democratie werkt alleen als je ook echt je verantwoordelijkheid neemt en niet alleen ff een kieswijzertje er tegen aan knaltquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een half uurtje rondkijken op kieskompas heb je een behoorlijk begrip over wat er gebeurt en waar de partijen voor staan. Genoeg om een keuze te kunnen maken iig.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm dat ben ik niet met je eens. Een half uur vind ik echt te weinig. Democratie werkt alleen als je ook echt je verantwoordelijkheid neemt en niet alleen ff een kieswijzertje er tegen aan knalt
Ja precies...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus echt raar. Want voor de provincie vind ik hele andere dingen belangrijk dan voor de landelijke politiek. Dus snij ik mezelf in de vingers
In een half uur kun je heel wat meer doen dan die vragen doorklikken en de bovenste uit de lijst kiezen hoor. Als je alle stellingen doorleest en kijkt waar de verschillende partijen staan per stelling, heb je echt wel een redelijk idee van wat er gaande is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm dat ben ik niet met je eens. Een half uur vind ik echt te weinig. Democratie werkt alleen als je ook echt je verantwoordelijkheid neemt en niet alleen ff een kieswijzertje er tegen aan knalt
Alleen over een handje vol stellingen die zijn uitgekozen... Sorry ik vind dat niet echt jezelf er in verdiepen en je democratische plicht serieus nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In een half uur kun je heel wat meer doen dan die vragen doorklikken en de bovenste uit de lijst kiezen hoor. Als je alle stellingen doorleest en kijkt waar de verschillende partijen staan per stelling, heb je echt wel een redelijk idee van wat er gaande is.
Ik ga ze de komende jaren braver volgen, OK?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alleen over een handje vol stellingen die zijn uitgekozen... Sorry ik vind dat niet echt jezelf er in verdiepen en je democratische plicht serieus nemen.
Staat op die A-0 die je door de bus hebt gehadquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar ik moet stemmen.
Sorry hoor, volgende keer zal ik beter het nieuws volgen om te zien wat er gaande is bij de waterschappen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alleen over een handje vol stellingen die zijn uitgekozen... Sorry ik vind dat niet echt jezelf er in verdiepen en je democratische plicht serieus nemen.
Het helpt wel wat om per stelling te kijken naar hoe de standpunten van een paar partijen overeenkomen met die van jouquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:40 schreef Tally het volgende:
Ik ga alleen voor die kieswijzer. Waar je op zich niet veel wijzer van word maar toch.
Nee ik vind het ook prima als mensen dat niet willenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga ze de komende jaren braver volgen, OK?
Daarom doe ik het ook. En eerlijk bekijk ik ook wat mijn man heeft op zijn kieswijzer. En vraag waarom hij iets belangrijk vindquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het helpt wel wat om per stelling te kijken naar hoe de standpunten van een paar partijen overeenkomen met die van jou
Er zijn verschillende vormen van democratie. Misschien is het gewoon tijd voor wat andersquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook prima als mensen dat niet willenMaar dan moeten we geen democratie zijn.
Ja goed werkende, en niet werkendequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zijn verschillende vormen van democratie. Misschien is het gewoon tijd voor wat anders
Ook rekening houden met de Eerste Kamer he. Dat zie je niet terug in de kieswijzer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook. En eerlijk bekijk ik ook wat mijn man heeft op zijn kieswijzer. En vraag waarom hij iets belangrijk vindMisschien veranderd mijn mening er nog door en anders dom stemmen wat de kieswijzer aangeeft.
Je hebt vooral een inzicht in wat ze zéggen te gaan doen. Maar het is natuurlijk vooral verkiezingstijdspropaganda wat je daar leest.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een half uurtje rondkijken op kieskompas heb je een behoorlijk begrip over wat er gebeurt en waar de partijen voor staan. Genoeg om een keuze te kunnen maken iig.
Deze werkt duidelijk niet meer naar behorenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja goed werkende, en niet werkende
De kieswijzer om je top 2/3 te bepalen, vervolgens de sites van die lui bekijken, dan krijg je al een heel redelijk beeld van wat ze nastreven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whut?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik heb de stempas van de buurman
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb die stemwijzer ingevuld en krijg op nr. 1: Jezus leeft
En dan ook nog echt ver boven aan hequote:
Ik kan zijn agenda nergens vindenquote:
Hoe kan dat nouquote:
Zal wel weer alleen via youtube kunnen ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan zijn agenda nergens vinden
Hij zal wel niet in het Fulco of Beatrixtheater komen
Weet ik veel. Wel weet ik dat ik daar niet op stemquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouDie zijn echt compleet debiel
Naja, wel mooi bewijs over dat je er met een stemwijzertje en een half uur niet komt
Worden steeds luier die gastenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel weer alleen via youtube kunnen ofzo.
"En Jezus sprak tot zijn volgelingen, like wel even mijn FB-pagina en abonneer je op mijn youtubekanaal" En hij stak een dikke joint op.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Worden steeds luier die gasten
Van alles willen maar niets doen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"En Jezus sprak tot zijn volgelingen, like wel even mijn FB-pagina en abonneer je op mijn youtubekanaal" En hij stak een dikke joint op.. The New New Testament (c) 2015 HeatWave inc.
Nou... één voorval dat het raar is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouDie zijn echt compleet debiel
Naja, wel mooi bewijs over dat je er met een stemwijzertje en een half uur niet komt
Sja dat het niet allemaal zo uitkomt als men het wil is inherrent aan ons coalitiesysteem. En er zullen ook altijd wel draaikonten bij zitten, maar om je daarin te verdiepen... dat is bij de landelijke politiek al nauwelijks te volgen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt vooral een inzicht in wat ze zéggen te gaan doen. Maar het is natuurlijk vooral verkiezingstijdspropaganda wat je daar leest.
http://www.thedailybeast.(...)o-have-this-jet.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"En Jezus sprak tot zijn volgelingen, like wel even mijn FB-pagina en abonneer je op mijn youtubekanaal" En hij stak een dikke joint op.. The New New Testament (c) 2015 HeatWave inc.
Daar kom je goed op tijd achter.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik heb de stempas van de buurman
Goed zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik mn linkse trekjes wel een beetje kwijt was.
Daar zou ik ook vanmorgen pas achtergekomen zijn hoor.quote:
Nee! Je moet! Als tegenwicht tegen de PVV, die in elke provincie en elke waterstaat WIlders als lijsttrekker hebben (dat wordt een leuke verrassing voor veel mensenquote:
De censuur komt van links!!!1111!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee! Je moet! Als tegenwicht tegen de PVV, die in elke provincie en elke waterstaat WIlders als lijsttrekker hebben (dat wordt een leuke verrassing voor veel mensen"he, wilders staat er niet bij, censuur!!!")
Hij zal zich ook wel afgevraagd hebben waar dat ding bleefquote:
Precies, ik heb alles in het postvakje gelegd, ik pak ze er net even bij en zie dat ik twee enveloppen heb en denk nog 'da's ook zonde, kan dat neit in 1 envelop?'quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zou ik ook vanmorgen pas achtergekomen zijn hoor.
Toen ze binnenkwamen heb ik ze meteen in de la gelegd.
Nou, dat is dus zeker niet alleen de 'schuld' van het coalitiesysteem. Dat heeft mijns inziens veel meer te maken met het doen van beloftes waarvan je eigenlijk al weet dat het gewoon niet gaat lukken als partij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja dat het niet allemaal zo uitkomt als men het wil is inherrent aan ons coalitiesysteem.
Ik heb ook een stapel hoor, maar ik kijk toch echt altijd of het wel voor mij is voordat ik het op de stapel gooiquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zou ik ook vanmorgen pas achtergekomen zijn hoor.
Toen ze binnenkwamen heb ik ze meteen in de la gelegd.
Die bungelt bij mij echt vrijwel altijd ergens onderaan, meestal net boven de PVVquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
VVD komt er toch weer als eerste uit. Logisch.
Meeste doe ik dat wel bij. Maar als ik een blauwe enveloppe, rood/witte (hypotheker) en een stempel zie van gemeente dan gaat hij op de stapel en kijkt mijn man er naarquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook een stapel hoor, maar ik kijk toch echt altijd of het wel voor mij is voordat ik het op de stapel gooi
Datsoort beloftes luister ik sowieso niet of nauwelijks naar. Maar als je naar de standpunten en antwoorden op stellingen kijkt, weet je wel welke richting een partij op wil. Hoeveel ze daarvan waar kunnen maken valt vooraf toch niet te bepalen. Maar hoe meer er op gestemd wordt, hoe groter de kans dat het wel die richting op gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dat is dus zeker niet alleen de 'schuld' van het coalitiesysteem. Dat heeft mijns inziens veel meer te maken met het doen van beloftes waarvan je eigenlijk al weet dat het gewoon niet gaat lukken als partij.
Waarom ze niet lukken kan allerlei redenen hebben, te duur (of moedwillig te goedkoop in het programma gepleurd), tijdsbestek (drastische veranderingen door willen voeren in 2 jaar tijd, die dan vervolgens compleet in de soep lopen en uitgekleed worden en uitgesmeerd over 10 jaar (waarin de kans groot is dat ze door volgende besturen teruggedraaid worden of nog verder uitgekleed), juridisch onhaalbaar, niet reëel met het oog op internationale verdragen etc etc.
Een heel duidelijk voorbeeld van een belofte die absoluut niet serieus genomen kon worden was bijvoorbeeld de '1000 eu erbij voor iedere werkende' van Rutte. Dat dat niet ging lukken in een tijd van crisis en broekriem aanhalen was wel duidelijk. Als je de landelijke politiek een beetje volgt (en niet alleen in verkiezingstijd) leer je dat soort 'beloftes' veel makkelijker herkennen. De landelijke politiek een beetje bijhouden is niet zo'n probleem, de gemeentelijke politiek wordt al moeilijker als je je niet focust op lokaal nieuws maar de provincie en al helemaal de waterschappen, daar moet je echt bewust naar op zoek.
Dus ja, ik heb wat dat betreft vrijwel geen kennis van wat wel en niet haalbaar is in hun programma's en wie welke belangen heeft.
Blauwe enveloppen en post van de bank gaan naar m'n bureau, deze is gewoon met de stemlijst in het postvakje in de keuken verdwenen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Meeste doe ik dat wel bij. Maar als ik een blauwe enveloppe, rood/witte (hypotheker) en een stempel zie van gemeente dan gaat hij op de stapel en kijkt mijn man er naar
Post van de bank is alleen voor mijn dochtertjes dus die gaan meteen naar zolderquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blauwe enveloppen en post van de bank gaan naar m'n bureau, deze is gewoon met de stemlijst in het postvakje in de keuken verdwenen.
Ach, die stellingen waren ook totaal onboeiend voor mij, echt maar weinig wat betrekking op mij had, wat kan mij een weg in de Zaanstreek nou rotten, of een weg tussen een natuurgebeid, of windmolens?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die bungelt bij mij echt vrijwel altijd ergens onderaan, meestal net boven de PVV
Zoiets had ik ook. Alleen die weg kwam dan achter mijn huis te liggen. Waar al genoeg ligt vind ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die stellingen waren ook totaal onboeiend voor mij, echt maar weinig wat betrekking op mij had, wat kan mij een weg in de Zaanstreek nou rotten, of een weg tussen een natuurgebeid, of windmolens?.
Nou ja, als het je een beetje "raakt" kan je er nog iets van vinden,maar bijna alle stellingen boeien me geen moer of het eens of oneens isquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook. Alleen die weg kwam dan achter mijn huis te liggen. Waar al genoeg ligt vind ik
Mij ook niet. Ik vind het allemaal niet boeiend. Die hele verkiezingen niet. Toch elke keer hetzelfde. Van alles beloven maar niets doen. Of juist het tegenovergestelde. Ik ben er eerlijk gezegd wel klaar mee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als het je een beetje "raakt" kan je er nog iets van vinden,maar bijna alle stellingen boeien me geen moer of het eens of oneens is.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die stellingen waren ook totaal onboeiend voor mij, echt maar weinig wat betrekking op mij had, wat kan mij een weg in de Zaanstreek nou rotten, of een weg tussen een natuurgebeid, of windmolens?.
Dat vind ik toch best wel 'boeiend'quote:"De provincie moet de eventuele bouw van een kerncentrale op de Tweede Maasvlakte tegenwerken."
Ik lijk wel een wijfquote:
Ja vind ik ook leukquote:
Mooie plaatjesquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vind ik ook leuk
Vooral de recepten die er op langs komen.
Of de knutseldingetjes
Ja die ook. Kleurplaten voor de kleintjes.quote:
Het blijft alleen meestal bij opslaan. Digitale verzamelwoedequote:Op woensdag 18 maart 2015 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die ook. Kleurplaten voor de kleintjes.
Afgelopen weekend wat recepten uitgeprobeerd![]()
Ik vind het leuk! Ook al wat naaiprojecten opgeslagen
Ja dat ken ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het blijft alleen meestal bij opslaan. Digitale verzamelwoede
Zin inderdaad heel vaak. Het gebeurt alleen nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.
Maar zo nu en dan kijk ik weer eens en krijg ik toch zin om iets te gaan doen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Tally het volgende:
Wat natuurlijk nooit zo mooi word als het plaatje op pinterest
Hier heen soms wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zin inderdaad heel vaak. Het gebeurt alleen niet
Doe ik ook! En dan aanmerken als: Gaan we doen............. in het volgende huisquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk naar allemaal leuke inrichtingszooi
Ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk naar allemaal leuke inrichtingszooi
Vroegah maakte ik nog wel eens van die dingen op perkament.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik 'verzamel' mooie Japanse prenten, zoals:
[ afbeelding ]
Geen gezeik met op moeten slaan ergens. Ideaal
Japan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik 'verzamel' mooie Japanse prenten, zoals:
[ afbeelding ]
Geen gezeik met op moeten slaan ergens. Ideaal
Ach, dood gaan we toch wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik toch best wel 'boeiend'
Like zelf tekenen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroegah maakte ik nog wel eens van die dingen op perkament.
I knowquote:
Zo kortzichtig ben ik nietquote:
quote:
Heb je nog voorbeelden? Ben nu wel erg benieuwdquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Ik was vooral gek op de geisha tekeningen.
Pffff.. Dan zou ik bij mijn ouders thuis eens moeten zoeken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je nog voorbeelden? Ben nu wel erg benieuwd
Ooooooooooooh, die moeite hoef je voor mij niet te doen. Tenzij je het zelf ook leuk vindt om weer eens te zien of te laten zienquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Pffff.. Dan zou ik bij mijn ouders thuis eens moeten zoeken.
Misschien dat er nog iets van op zolder ligt.
Mocht ik nog eens bij mijn ouders op zolder zijn om zooi weg te gooien en ik vind er één denk ik aan je!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooooh, die moeite hoef je voor mij niet te doen. Tenzij je het zelf ook leuk vindt om weer eens te zien of te laten zien
Tof, dank jequote:Op woensdag 18 maart 2015 13:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Mocht ik nog eens bij mijn ouders op zolder zijn om zooi weg te gooien en ik vind er één denk ik aan je!
Ik heb de meeste weggegeven want ik vond het maken leuker dan bewaren. Maar kan me niet meer herinneren aan wie in de familie ik er één gegeven heb.
Ik zou een klacht indienenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:22 schreef Renesite het volgende:
Getver. Heb gewoon wat moeten doen op het werk
Schandalig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:22 schreef Renesite het volgende:
Getver. Heb gewoon wat moeten doen op het werk
Die is inderdaad wel erg mooiquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tof, dank je
Ik vind deze echt onbeschrijfelijk mooi. Wat een kunstenaar
[ afbeelding ]
Volg je m'n bord op Pinterest?quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Gestemd, kibbeling gehaald, was opgehangen en nu weer aan de slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |