Hoe kunnen ze hier nu op tegen zijn.quote:Thaise regering waarschuwt maaksters underboob-selfies
De underboob-selfie gaat viral in Thailand. Iets waar de Thaise regering niet blij mee is. Zij hebben de fotograferende vrouwen vandaag gewaarschuwd hiermee te stoppen. Doen ze dat niet, dan dreigt er een gevangenisstraf.
De dames zouden met de selfies een computercriminaliteitswet uit 2007 overtreden, schrijft The Guardian. In de wet wordt verboden om materiaal te verspreiden die onzedelijk is of zorgt voor maatschappelijke onrust. Ook mogen foto's geen schade veroorzaken aan de veiligheid van het land.
Wie toch een foto maakt van de onderkant van haar borsten, riskeert een gevangenisstraf van vijf jaar. ,,Als mensen deze underboob-selfies maken, kan niemand hun gezicht zien", zegt een woordvoerder van het ministerie van Cultuur. Het is daarom onduidelijk hoe de regering achter de identiteit van de underboob-fotografen wil komen. ,,We kunnen mensen alleen maar waarschuwen het niet te doen. Het is ongepast."
Het ministerie wordt al langere tijd bekritiseerd, omdat zij censuur toepassen op films, muziek, tv-progamma's en andere westerse invloeden. Op die manier probeert het land traditionele waarden in ere te houden.
Dit dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:31 schreef Rezania het volgende:
Ik denk dat qua seksuele zaken dit wel één van de minste zorgen moet zijn van de Thaise regering.
*boekt ticket*quote:Op maandag 16 maart 2015 21:34 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dit dus.
Het land waar je voor een paar euro een kind kan neuken.
*pakt paspoort af*quote:
Zo te zien ben je ernstig in de war met de Filipijnenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:34 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dit dus.
Het land waar je voor een paar euro een kind kan neuken.
De tattoo is niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Mooie thaise, ben alleen bang dat het stiekem een man is.
Voor mij niet nee.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:34 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dit dus.
Het land waar je voor een paar euro een kind kan neuken. En dan maken ze zich hier druk over.. Wat een mongolen.
Ik zie geen littekens bij overgang borst-lichaam. Geen zorgen dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Sorry Rutte, ik heb er toch drie.quote:
Tegenwoordig brengen we implantaten liever aan met een incisie bij de oksel.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:16 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Ik zie geen littekens bij overgang borst-lichaam. Geen zorgen dus.
Incisie zit vaak bij de overgang tepel-borstquote:Op maandag 16 maart 2015 22:16 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Ik zie geen littekens bij overgang borst-lichaam. Geen zorgen dus.
Hoezo ben je daar bang voor?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:00 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:
Een Transformers tattoo bewijst dat iemand een man is?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:12 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je bent niet opgegroeid met Transformers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |