Wij ook. Minus de vegameuk. Wij hebben worstjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aardappeltjes met groente en vega meuk.
Lucht het op?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef vencodark het volgende:
Koken. Dat is toch wel het allerergste wat gemiddeld op een dag moet gebeuren.![]()
Boodschappen ervoor hebben/halen, op tijd thuis zijn, eraan beginnen, hopen dat het in de smaak valt en dan nog afwassen/afspoelen.![]()
Godsamme, die momenten dat je nog even thuis wilt wonen.
Genietenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Morgen weer. Vandaag was easy breezy kliekjes!
Die van het McDonalds-eten aan zelfbenoemde fijnproevers geven vind ik ook wel goed:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)-een-ikea-schilderijhadden we het pas nog over toch, kunstcritici en hun gelul
.
Jij zit iedere dag in de kroeg of nietquote:
Alle drama voor niksquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:38 schreef CherryLips het volgende:
Laptop de hele nacht aan laten staan en alle meuk is automatisch geupdatet blijkbaar
Terecht dramaquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:45 schreef CherryLips het volgende:
Nou nee want ik had hem gisteravond nodig en hij deed niks
Windows he?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:29 schreef CherryLips het volgende:
Fuck it. Wilde hem opnieuw opstarten na de zoveelste verbingsfout maar blijft weer hangen bij de derde Windows update van de week. Trek de accu er wel uit en ga naar bed.
Ben echt niet te genieten door al het gezeik dat nu speelt. Dat kutding is nu gewoon even de lul.
Ga dan verder slapenquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vier uur geslapen en ben total loss
Same.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vier uur geslapen en ben total loss
Dat klinkt niet als insomnia neequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren om 23:00 er in, geslapen tot 7:45. Zalig.
Powernapsquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch allemaal shit die af moet
Kan ik ergens mee helpen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch allemaal shit die af moet
Bij jou gaat het wel mooi weer worden geloof ik ja. Hier blijft het bewolkt en maar maximaal 7 graden. WTF?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Even m'n tuinstoel buiten zetten.
Haar billen afvegen?quote:
Dan moet ik er heenquote:
Dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik er heen
Kan ik niet op afstand helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |