je bent er pas geweest als je er geneukt hebtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Europa-reiziger iig, geloof dat ik alle gangbare landen in Europe heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Europa smeuropa.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Europa-reiziger iig, geloof dat ik alle gangbare landen in Europe heb gehad.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Ik ga zo weer een reisje maken op m'n fietsquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je bent er pas geweest als je er geneukt hebtKiev telt dan zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Man man man wat een poppetje was dat.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Opblaaspoppetje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kiev telt dan zeker.
Man man man wat een poppetje was dat.
Fietsenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga zo weer een reisje maken op m'n fiets
Zeker nu. Wat een weertjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fietsen
Ik had eerder van huis moeten gaan zodat ik om had kunnen fietsen. Zo lekker
nee, die had ik hier ook wel kunnen hosselenquote:
Jij moet zelfs opblaaspoppen hosselen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die had ik hier ook wel kunnen hosselen.
Wij zijn vorig jaar in Geneve geweest. En daarvoor in Salzburg. Niet heel gangbaar, maar wel erg leukquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef Samzz het volgende:
Kiev wil ik ook wel weer een keer naartoe. En Wenen. En Londen
.
Die krijg je niet zomaar mee hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij moet zelfs opblaaspoppen hosselen?
Ah, dus hosselen is betalen tegenwoordig? OK, that's akward...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die krijg je niet zomaar mee hoor!
Je moet wel afrekenen.
Hosselen is regelen, op welke manier dan ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dus hosselen is betalen tegenwoordig? OK, that's akward...
Define kutweerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen nu. Als het kutweer is kan het me gestolen worden
Een hoer hosselen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hosselen is regelen, op welke manier dan ook.
Ook gaaf, denk ik ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar in Geneve geweest. En daarvoor in Salzburg. Niet heel gangbaar, maar wel erg leuk
Ik zeg niet dat het altijd moeilijk is toch?quote:
Ik ga in mei weer naar Barcelona.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef Samzz het volgende:
Kiev wil ik ook wel weer een keer naartoe. En Wenen. En Londen
.
Beide ook prima te doen met de trein denk ik. Als je een overstap niet erg vindtquote:
Barcelona kan ik niet meer zienquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga in mei weer naar Barcelona.Moet ook ooit nog eens naar Berlijn maar iedereen is daar al geweest.
Voor sommige mensen is zelfs dat al een opgave...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het altijd moeilijk is toch?.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga in mei weer naar Barcelona.Moet ook ooit nog eens naar Berlijn maar iedereen is daar al geweest.
Daar ga ik nog eens heen! Berlijn. Maar pas als er geschiedenis gegeven word op school (bij de oudste/jongste).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon eens in mn uppie naar Berlijn gaan, werkt ook prima volgens mij.quote:
Cultuur in Frankrijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:23 schreef Renesite het volgende:
Ik ga eerst in april naar Normandië. Cultuur opsnuiven.
Wil die oorlogsstranden wel eens zien. Kan dat ook weer afgestreept worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Cultuur in Frankrijk.Het enige positieve wat ze daar hebben is wijn.
Tofquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:23 schreef Renesite het volgende:
Ik ga eerst in april naar Normandië. Cultuur opsnuiven.
Berlijn is echt tofquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon eens in mn uppie naar Berlijn gaan, werkt ook prima volgens mij.
Hendig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef Tally het volgende:
Mijn vader kreeg net medicijnen voor zn rug. Morfine. Alleen de dosering was verkeerd. De arts had gezegd dat hij er 6 per dag mocht. Terwijl de apotheek zegt dat de dosering niet hoger mag dan 1 per 12 uur
Ja dat was de dosering voor kankerpatiënten die op hun laatste loodjes levenquote:
Nergens goed voor, slapen. Doe ik ook al dagen niet meer en ik kan ook nog steeds ademen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:13 schreef Tally het volgende:
Hij doet er nu dus 2 per dag
En kan nu eindelijk (na 2 weken weinig tot niet) een beetje slapen
Hij kon ook nog ademen. Dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, slapen. Doe ik ook al dagen niet meer en ik kan ook nog steeds ademen.
Dat je überhaupt nog kan typenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, slapen. Doe ik ook al dagen niet meer en ik kan ook nog steeds ademen.
Vlak voor de kerst ben ik maar even naar de huisarts gegaan omdat ik al weken niet (goed) had geslapenquote:
Bizarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef Tally het volgende:
Mijn vader kreeg net medicijnen voor zn rug. Morfine. Alleen de dosering was verkeerd. De arts had gezegd dat hij er 6 per dag mocht. Terwijl de apotheek zegt dat de dosering niet hoger mag dan 1 per 12 uur
Ja ach kan in het rijtje er bij met fouten van deze huisartsquote:
Ook mijn probleem. Geen oplossing gevonden. Toch tevreden met mijn iets te brede schoenen uiteindelijk (een 8 i.p.v. een 10quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Klotewandelschoenende ene maat is steeds te klein en de andere maat is te groot en vooral te wijd
Dat lijkt me echt heel naarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ach kan in het rijtje er bij met fouten van deze huisarts
Het klote is alleen dat er geen andere huisartsen in de buurt zitten bij mijn ouders.
Anders waren zij (en de rest van mijn familie daar) allang overgestapt.
Hoera voor de oplettende apotheekster!
Dat is het ook. Daarom heeft mijn vader er nu ook langer mee doorgelopen dan eigenlijk had gemoeten. Hij wilde gewoon niet naar die huisarts want hij wordt of niet serieus genomen of hij krijgt iets mee wat totaal niet helpt. Hij was vrijdag al geweest en wilde eigenlijk gister terug (want vervanger) maar die zei nee ze is er morgen weer dus kom morgen maar weerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel naar
Hier ook vaak wel oplettende apotheek. Soms iets te oplettend ('vreemde' medicatie voor het op te lossen probleem).
Inderdaad. Het is geen paracetamol of zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Fouten maken is menselijk, maar je zou toch wel iets meer voorzichtigheid verwachten met morfine etc.
De lengte is nu wel goed, maar bovenop de voet zit hij wat wijd. Het is ook niet zo dat ik jubeltenen heb, maar ik ben wel bang dat ik ga schuiven. Ga zo wel even drie trappen af naar de brievenbus om ze te testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook mijn probleem. Geen oplossing gevonden. Toch tevreden met mijn iets te brede schoenen uiteindelijk (een 8 i.p.v. een 10)
Bummer dat hij dan niet op verzoek bij de vervanger kan. Is hier nooit een probleem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is het ook. Daarom heeft mijn vader er nu ook langer mee doorgelopen dan eigenlijk had gemoeten. Hij wilde gewoon niet naar die huisarts want hij wordt of niet serieus genomen of hij krijgt iets mee wat totaal niet helpt. Hij was vrijdag al geweest en wilde eigenlijk gister terug (want vervanger) maar die zei nee ze is er morgen weer dus kom morgen maar weer
Is hier ook geen probleem. Daar is alles een probleem lijkt het soms welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bummer dat hij dan niet op verzoek bij de vervanger kan. Is hier nooit een probleem.
Niet wandelen. Opgelost.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook mijn probleem. Geen oplossing gevonden.
Heb ik ook. Voorste deel zit te ruim in de hoogte en breedte. Heel goed de veters aantrekken kan helpen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De lengte is nu wel goed, maar bovenop de voet zit hij wat wijd. Het is ook niet zo dat ik jubeltenen heb, maar ik ben wel bang dat ik ga schuiven. Ga zo wel even drie trappen af naar de brievenbus om ze te testen.
Beste antwoord, melding kan gesloten wordenquote:
Ik heb er ook al een dikke zool in gelegdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik ook. Voorste deel zit te ruim in de hoogte en breedte. Heel goed de veters aantrekken kan helpen.
Ik moest lachenquote:
Schubbekutteveen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Is hier ook geen probleem. Daar is alles een probleem lijkt het soms wel
Nee Utrecht. Echt Utrecht vlakbij centrumquote:
Misschien is het geen probleem. Proberen op van die rolstoelglijbanenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een dikke zool in gelegd
En geen andere arts te vinden? Zo erg in Utrecht joh?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee Utrecht. Echt Utrecht vlakbij centrum
Hier is IJsselstein.
Hij kan naar Hooggraven maar die willen geen patiënten uit die wijk want dat ligt net te ver weg als er spoed is. En zo ook Kanaleneiland. En uiteraard Centrum.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En geen andere arts te vinden? Zo erg in Utrecht joh?
Probeer het allebei?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:58 schreef Tally het volgende:
Ik wil op naailes![]()
Eerst zat ik te denken aan echt een clubje (ouwe wijven) om te leren naaien.
Nu denk ik dat ik aan schoonmoeders vraag (die heeft gewerkt op een naaiatelier) of ze niet een avondje in de week mij kan helpen om dat naaien onder de knie te krijgen.
Dan moet ik ook de materialen kopen maar heb ik geen kosten voor het clubje.
Aan de andere kant zijn het wel weer sociale contacten. Maar brrr eng nieuwe mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |