Die lui op het eindquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)-een-ikea-schilderijhadden we het pas nog over toch, kunstcritici en hun gelul
.
Uitschrijven en weer inschrijven? *wanhopig*quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kan naar Hooggraven maar die willen geen patiënten uit die wijk want dat ligt net te ver weg als er spoed is. En zo ook Kanaleneiland. En uiteraard Centrum.
Ik kan eerst idd proberen bij mn schoonmoeder en mocht dat niets zijn alsnog een cursus ergens doenquote:
Dan heb je wel de volledige aandacht tijdens de lesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan eerst idd proberen bij mn schoonmoeder en mocht dat niets zijn alsnog een cursus ergens doen
Het is zo'n kansloze wereld, de kunstwereld, en dan voornamelijk moderne kunst. Allemaal van dit soort types die hun eigen wereld in stand houden door elkaar na te lullen en iedereen die dus wel zegt "dat is een IKEA ding man" noem je gewoon heel elitair dom en ontwetend. Dat snap jij gewoon niet!quote:
Ach Samzz hangt hier ook rondquote:
Jaloersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is zo'n kansloze wereld, de kunstwereld, en dan voornamelijk moderne kunst. Allemaal van dit soort types die hun eigen wereld in stand houden door elkaar na te lullen en iedereen die dus wel zegt "dat is een IKEA ding man" noem je gewoon heel elitair dom en ontwetend. Dat snap jij gewoon niet!
En daarna verkoop je 1 verfstreek over een wit doek voor miljoenen, het is wel knap....
Mwah, als het iedereen zou lukken ja, maar de meesten trekken gewoon kansloos een uitkering en vervloeken de maatschappijquote:
Dat klinkt als een prima levenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als het iedereen zou lukken ja, maar de meesten trekken gewoon kansloos een uitkering en vervloeken de maatschappij.
Ik vind het gewoon bizar dat als iemand een klodder verf over een doek tieft hij kunstenaar is en als ik het doe, dan moet ik naar de dagbesteding.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is zo'n kansloze wereld, de kunstwereld, en dan voornamelijk moderne kunst. Allemaal van dit soort types die hun eigen wereld in stand houden door elkaar na te lullen en iedereen die dus wel zegt "dat is een IKEA ding man" noem je gewoon heel elitair dom en ontwetend. Dat snap jij gewoon niet!
En daarna verkoop je 1 verfstreek over een wit doek voor miljoenen, het is wel knap....
Als hij er van kan leven omdat mensen het kopen, prima. Maar ga niet janken dat je zogenaamd onbegrepen bent etc met je kuttroepquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon bizar dat als iemand een klodder verf over een doek tieft hij kunstenaar is en als ik het doe, dan moet ik naar de dagbesteding.
Pragmatisme. Me likequote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij er van kan leven omdat mensen het kopen, prima. Maar ga niet janken dat je zogenaamd onbegrepen bent etc met je kuttroep.
Dan is het gewoon een hobby.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij er van kan leven omdat mensen het kopen, prima. Maar ga niet janken dat je zogenaamd onbegrepen bent etc met je kuttroep.
Ja, maar ze zijn wel allemaal aan het klagen etcquote:
Het blijven Hollanders hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn wel allemaal aan het klagen etc.
Meestal niet eens, vaak van die buitenlandse gasten ookquote:
Goed geïntegreerd danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal niet eens, vaak van die buitenlandse gasten ook.
Dat dan weer welquote:
Wat gaat het worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |