quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb die stemwijzer ingevuld en krijg op nr. 1: Jezus leeft
En dan ook nog echt ver boven aan hequote:
Ik kan zijn agenda nergens vindenquote:
Hoe kan dat nouquote:
Zal wel weer alleen via youtube kunnen ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan zijn agenda nergens vinden
Hij zal wel niet in het Fulco of Beatrixtheater komen
Weet ik veel. Wel weet ik dat ik daar niet op stemquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouDie zijn echt compleet debiel
Naja, wel mooi bewijs over dat je er met een stemwijzertje en een half uur niet komt
Worden steeds luier die gastenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel weer alleen via youtube kunnen ofzo.
"En Jezus sprak tot zijn volgelingen, like wel even mijn FB-pagina en abonneer je op mijn youtubekanaal" En hij stak een dikke joint op.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Worden steeds luier die gasten
Van alles willen maar niets doen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"En Jezus sprak tot zijn volgelingen, like wel even mijn FB-pagina en abonneer je op mijn youtubekanaal" En hij stak een dikke joint op.. The New New Testament (c) 2015 HeatWave inc.
Nou... één voorval dat het raar is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouDie zijn echt compleet debiel
Naja, wel mooi bewijs over dat je er met een stemwijzertje en een half uur niet komt
Sja dat het niet allemaal zo uitkomt als men het wil is inherrent aan ons coalitiesysteem. En er zullen ook altijd wel draaikonten bij zitten, maar om je daarin te verdiepen... dat is bij de landelijke politiek al nauwelijks te volgen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt vooral een inzicht in wat ze zéggen te gaan doen. Maar het is natuurlijk vooral verkiezingstijdspropaganda wat je daar leest.
http://www.thedailybeast.(...)o-have-this-jet.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"En Jezus sprak tot zijn volgelingen, like wel even mijn FB-pagina en abonneer je op mijn youtubekanaal" En hij stak een dikke joint op.. The New New Testament (c) 2015 HeatWave inc.
Daar kom je goed op tijd achter.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik heb de stempas van de buurman
Goed zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik mn linkse trekjes wel een beetje kwijt was.
Daar zou ik ook vanmorgen pas achtergekomen zijn hoor.quote:
Nee! Je moet! Als tegenwicht tegen de PVV, die in elke provincie en elke waterstaat WIlders als lijsttrekker hebben (dat wordt een leuke verrassing voor veel mensenquote:
De censuur komt van links!!!1111!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee! Je moet! Als tegenwicht tegen de PVV, die in elke provincie en elke waterstaat WIlders als lijsttrekker hebben (dat wordt een leuke verrassing voor veel mensen"he, wilders staat er niet bij, censuur!!!")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |