Misschien, maar reizen is hier wel uitgave prioriteit 1 of zoquote:
Was het bij mij ook een tijd terugquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien, maar reizen is hier wel uitgave prioriteit 1 of zo
Ja! Maar ik weet nog steeds niet waar opquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En gaat er nog iemand stemmen vandaag?
Ik heb m'n stempassen al klaar liggen. Zodra mijn vrouw er klaar voor is, gaan we. Maar gezien die nu weekend heeft en in der ochtendjas op de bank series ligt te kijken, zal dat nog wel even duren. D66 en Water Natuurlijk worden de partijenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
How very Rhu allemaal weer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja! Maar ik weet nog steeds niet waar op
Of waar ik mijn pas ook al weer neer heb gelegd
Istriëquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Deze zomer staat nu Oostenrijk, Slovenië en Istrië op de planning, maar daar kan weflycheap nog heel wat aan veranderen. Eerst maar eens Egypte volgende maand
PvdD en D66.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja? Waarom?quote:
Ik sla over. Eerste keer sinds ik 18 ben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Chaotische last minute actie.quote:
Ik meen dat ik het wel eens vergeten benquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik sla over. Eerste keer sinds ik 18 ben.![]()
Haha alleen dat ik niet weet waar mijn pas isquote:
Let alone de waterschappen...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha alleen dat ik niet weet waar mijn pas is
Maar ik ben serieus al best een tijd bezig met proberen uit te vinden waar het nu allemaal om gaat en wat ik daar van vind
Ik weet gewoon te weinig van de provinicie om een mening klaar te hebben
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het al braaf vind dat ik daarin ga stemmen. Ik heb er 1 ochtend in gestopt en daar hou ik het bij hoorquote:
Ja precies, maar dan zit k toch ook nog met de eerste kamer...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is het probleem met waterschappen en provincie idd. Ik heb echt geen idee wat die de laatste jaren allemaal gedaan hebben, laat staan dat ik weet hoe de partijen zich gedragen hebben.
Dus is het een beetje programma's lezen en stemwijzertje invullen en het commentaar van de partijen analyseren en hopen dat ze zich een beetje aan hun verkiezingsprogramma houden () .
Met een half uurtje rondkijken op kieskompas heb je een behoorlijk begrip over wat er gebeurt en waar de partijen voor staan. Genoeg om een keuze te kunnen maken iig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dus is het een beetje programma's lezen en stemwijzertje invullen en het commentaar van de partijen analyseren en hopen dat ze zich een beetje aan hun verkiezingsprogramma houden () .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |