Vertel eens wat nieuws?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:48 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet koken, maar te lui om op te staan
Glitch in the matrixquote:
En, wat zal er straks op tafel staan?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
IK ben opgestaan en bezig met koken
Ja, twee eitjes. Is wel voldoende. Heb genoeg gegeten op kantoor omdat ik wist dat ik voor mijzelf moest kokenquote:
De planning was nasi. maar kwam erachter dat ik vergeten ben spek te kopen. Nu dus zo'n Avico dipevrieszak in de pan gemikt. Mooi makkelijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En, wat zal er straks op tafel staan?
Ik zat eventjes te staren naar de eerste zin en dacht, wtf... Toen bedacht ik me dat het over de was hebtquote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef Renesite het volgende:
Tweede was bijna klaar. Even kabelgoot gekocht bij de gamma want die hing los! Meteen op maat gezaagd (zaag gekocht natuurlijk
) en gemonteerd. Persoonlijk hoera momentje
[..]
Ja, twee eitjes. Is wel voldoende. Heb genoeg gegeten op kantoor omdat ik wist dat ik voor mijzelf moest koken!
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat eventjes te staren naar de eerste zin en dacht, wtf... Toen bedacht ik me dat het over de was hebt.
Wauw, lekker voortvarend. Kun je hier ook ff langs komen voor wat klusjes?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef Renesite het volgende:
Tweede was bijna klaar. Even kabelgoot gekocht bij de gamma want die hing los! Meteen op maat gezaagd (zaag gekocht natuurlijk
) en gemonteerd. Persoonlijk hoera momentje
[..]
Ja, twee eitjes. Is wel voldoende. Heb genoeg gegeten op kantoor omdat ik wist dat ik voor mijzelf moest koken!
Nasi kan prima zonder spekquote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De planning was nasi. maar kwam erachter dat ik vergeten ben spek te kopen. Nu dus zo'n Avico dipevrieszak in de pan gemikt. Mooi makkelijk.
Wil ik ook weer eens maken ja. Ik zoek alleen nog een echt lekker recept zonder kaasquote:Op maandag 16 maart 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ik had lasagne vandaag. Dat is echt goddelijk
.
Kan ook wel, maar os toch minder lekker. Morgen na werk dus maar even spekjes kopen en dan de nasi makenquote:
Hoe kun je leven zonder standaard een voorraad spekjes in de vriezerquote:Op maandag 16 maart 2015 19:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar os toch minder lekker. Morgen na werk dus maar even spekjes kopen en dan de nasi maken
Morgenavond rond een uurtje of half 8 ben je welkom in de bende hier hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kun je leven zonder standaard een voorraad spekjes in de vriezer
Mag ik komen proeven als het zover is?
Ik weet niet eens waar je huis woontquote:Op maandag 16 maart 2015 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Morgenavond rond een uurtje of half 8 ben je welkom in de bende hier hoor
Het wonderschone Enschedequote:Op maandag 16 maart 2015 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je huis woont
De teringquote:
ALs je nog een paar km verder rijdt is het wel handig om een identiteitskaart bij je te hebben jaquote:Op maandag 16 maart 2015 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De tering
Dan moet ik mijn paspoort niet vergeten
En heel vroeg opstaan morgen
Wie gaat er nu zo ver weg wonen? Verder weg van Den Haag kan haast nietquote:Op maandag 16 maart 2015 20:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ALs je nog een paar km verder rijdt is het wel handig om een identiteitskaart bij je te hebben ja
De Randstad is de normquote:Op maandag 16 maart 2015 20:02 schreef DrMarten het volgende:
Het is maar hoe je het bekijkt. Waarom zijn jullie zo ver weg gaan wonen?
Complexje. Duidelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 20:04 schreef DrMarten het volgende:
"Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j "˜t zien van dizze kant"
Daniël Lohues
Boven NAP...quote:
Ik zit hier ook droog. Twee hoog op een zandrug. Maar toch valt dat 'onder NAP'quote:
Je bent van harte welkomquote:Op maandag 16 maart 2015 20:17 schreef DrMarten het volgende:
Wel lang geleden dat ik in Den Haag geweest ben.... jaartje of 8-9.
Zal er aan denken als ik ooit in de buurt benquote:
Dat is dan ook al een wereldreisquote:Op maandag 16 maart 2015 20:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zal er aan denken als ik ooit in de buurt ben![]()
Voorlopig kom ik niet verder dan Utrecht denk ik...
Nee, want Scheveningen is niet tofquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:00 schreef Renesite het volgende:
Den haag... Telt doorheen rijden naar scheveningen ook?
Je weet ons te vindenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb altijd wel zin om uit te waaien
Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt net dat het niet aan de zee is waar je moet zijn..
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:25 schreef Q. het volgende:
Wel 4 uur geslapen vannacht!Na de 3 uur van gisteren ga ik vandaag maar thuis werken, dit is niet zo goed voor mijn humeur.
Old man.quote:
Make mequote:
Promises, promises...quote:
1 keer in de 10 jaar als 'altijd' definierenquote:
Jij mag meedoenquote:
Het was 100% van de kerenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
1 keer in de 10 jaar als 'altijd' definieren
Heel niet. 33%.quote:
Echt niet, 1 afspraak, 1 keer afgezegd, 100%quote:
Singles meet: aanwezig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, 1 afspraak, 1 keer afgezegd, 100%.
Das is langer dan 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Singles meet: aanwezig.
Minimeet: aanwezig.
R&P meet: afwezig.
33 1/3. Like a record baby
Niet. 2005 en 2006quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das is langer dan 10 jaar geleden.
Dat zeg ik toch?quote:
Oh, nu ineens is dat belangrijk. Zwaktebod. Korsakovjequote:
Nee, dat was gisterenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, nu ineens is dat belangrijk. Zwaktebod. Korsakovje
Nee hoor, ik vermaak me prima met mijn gelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat was gisteren.
Je hebt gelijk, wil je nu een koekje?.
En nu?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vermaak me prima met mijn gelijk
De R&P meet zou je bij geweest zijn. Die van dit jaarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's kei lang geleden, daar was ik niet bij hoor
Nu drink ik mijnquote:
Lamequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu drink ik mijnop en ga ik aan het werk
Je hebt een beter voorstel?quote:
Er waren meerdere singles-meets!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:20 schreef MissMSX het volgende:
De R&P meet zou je bij geweest zijn. Die van dit jaar
Jammer dat je niet bij de Singles-meet was, en bij die andere was je niet uitgenodigd
Tevreden?
In theorie wel in de praktijk niet vrees ikquote:
Au, niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De R&P meet zou je bij geweest zijn. Die van dit jaar
Jammer dat je niet bij de Singles-meet was, en bij die andere was je niet uitgenodigd
Tevreden?
Er was er maar een waar ik bij was. De rest telt nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er waren meerdere singles-meets!![]()
Ook R&P meets natuurlijk.
Dus beetje vaagjes
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In theorie wel in de praktijk niet vrees ik.
Je had een date met HW en mij wel zien zitten?quote:
Werk he, blijft zo'n spelbreker voor spontane actiesquote:
Moet je daarvoor faken ja?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werk he, blijft zo'n spelbreker voor spontane acties.
Vanavond iig maar even doen alsof ik Iers ben op St paddy's.
Moeten niet, maar het is een ierse feestdag, geen enkele legitime reden om het te vierenquote:
Da's wel een hele erge mini-meetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had een date met HW en mij wel zien zitten?
Als ze het vieren op Nederlands grondgebied is dat genoeg legitieme reden om mee te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeten niet, maar het is een ierse feestdag, geen enkele legitime reden om het te vieren.
Ik had er ook 'prive-meet' van kunnen maken, maar dat klinkt toch net wat... euhm... ja, wat eigenlijk?quote:
Zo mooi he, in het middelpunt van je eigen aandacht staanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Er was er maar een waar ik bij was. De rest telt niet
En de R&P meet was die van laatst die niet doorging
Ik weet niet beterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo mooi he, in het middelpunt van je eigen aandacht staan
Gezelligquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had er ook 'prive-meet' van kunnen maken, maar dat klinkt toch net wat... euhm... ja, wat eigenlijk?
Den Haag ligt wel degelijk aan zeequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt dat Scheveningen niks is. Scheveningen ligt aan de zee, Den Haag niet.
Ja, lekker Hollandsch. Gezelligquote:
Laterzzzzquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, deis op, dus ik ga aan de bak
'Date.'quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had er ook 'prive-meet' van kunnen maken, maar dat klinkt toch net wat... euhm... ja, wat eigenlijk?
Officieel wel jaquote:
Die kans is aanwezig jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of krijg ik klappen van Scheveningers als ik zoiets zeg?
Mogguhquote:
Allemaal 1 pot nat joh, rotterdam, den haagquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scheveningen en Kijkduin liggen aan zee.
quote:
quote:
Ja dat weet ik, maar MissMSX maakt het heel duidelijk dat ze niet Scheveningen bedoeld, want Scheveningen is kut.quote:
Jij komt de stad wel inquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Of kom ik die hele stad niet meer in als ik zulke dingen zeg?
Segbroek ook. Of moet ik die ook niet als Den Haag zien?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scheveningen en Kijkduin liggen aan zee.
Segjarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Segbroek ook. Of moet ik die ook niet als Den Haag zien?
My badquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
My badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Blijft leuk, inside jokes
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Vooral als ze ook echt scherp zijnquote:
Krijg nou tieten, je hebt daadwerkelijk een stukkie echt Den Haag kunnen vinden. Ik neem aan dat jij daar dan woont?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Segbroek ook. Of moet ik die ook niet als Den Haag zien?
Echt heel scherp kan het niet zijn op een forum he, je hebt altijd meer bedenktijd dan in het echtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral als ze ook echt scherp zijn
Ik woon in Segjar... klinkt wel lekker buitenlands. Nu nog een bijpassend temperatuurtje erbij en ik kan tevreden zijn
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, je hebt daadwerkelijk een stukkie echt Den Haag kunnen vinden. Ik neem aan dat jij daar dan woont?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik was er niet opgekomen. Met een dag bedenktijd nog nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt heel scherp kan het niet zijn op een forum he, je hebt altijd meer bedenktijd dan in het echt.
Segjar, mooi strand ook!
Ik heb liever een lentezon icm terrasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was er niet opgekomen. Met een dag bedenktijd nog niet
Wanneer kom je uitwaaien?
Dan kan ook prima in Segjarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb liever een lentezon icm terras.
Uiteraard, maar helaas is het lenteweer weer voorbij voorlopig na vandaagquote:
En net vandaag werk ik de hele dagquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar helaas is het lenteweer weer voorbij voorlopig na vandaag.
Morgen wordt het ook nog mooi. Daarna inderdaad weer oostenwindjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar helaas is het lenteweer weer voorbij voorlopig na vandaag.
Ja, en dus weer 7-8 graden helaas...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook nog mooi. Daarna inderdaad weer oostenwindje
Maar na oostenwind komt westenwind
Emmer er onder.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:26 schreef Tally het volgende:
Hier is het echt steenkoud.
En ik moet nodig naar de wc maar wacht op een telefoontjeDurf niet weg omdat ik die anders mis.
Mooi, kan ik me dan weer zonder schuldgevoelens opsluiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dus weer 7-8 graden helaas...
Maar na het weekend weer warmer als het goed is...
Je hebt al een tijdje mobiele telefoons he?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:26 schreef Tally het volgende:
En ik moet nodig naar de wc maar wacht op een telefoontjeDurf niet weg omdat ik die anders mis.
Doorschakelen naar je mobielquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:26 schreef Tally het volgende:
Die krijg ik niet van de baasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt al een tijdje mobiele telefoons he?
Wat kut zegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat niet goed met m'n opa en m'n zwager is ook mogelijk behoorlijk ziek weer, dus Disney volgende week gaat niet door
En dus heb je er zelf ook niet 1?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat niet goed met m'n opa en m'n zwager is ook mogelijk behoorlijk ziek weer, dus Disney volgende week gaat niet door
Die ga ik echt niet gebruiken. Als de baas zelf ook wat toegefelijker was in sommige dingen best.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus heb je er zelf ook niet 1?.
Sja, je hebt het er niet echt makkelijker door als je naar de plee moet en niet gaatquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ga ik echt niet gebruiken. Als de baas zelf ook wat toegefelijker was in sommige dingen best.
Maar ik word er op uit gestuurd zonder laptop of mobiel. Dus ik vind het best en ga niet mijn eigen spullen meer gebruiken.
Ik ben al ff snel geweest. En normaal zou hij ook niet klagen. Maar ging om een telefoontje van (wat ik vind) een zielige klant.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet klagen als je de telefoon niet op kan nemen op de wc.
Ik ken dat ja. Zo zijn wij al 8 jaar niet met mijn familie op vakantie geweest. Want we hebben dat dan ook. Iemand goed ziek of iemand doodquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kan het nog verzet worden. Er is ook altijd wat met dat klotepark, vorige keer was er een sterfgeval in de familie, de keer daarvoor was m'n zus ziek. Er rust gewoon een vloek op.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je hebt het er niet echt makkelijker door als je naar de plee moet en niet gaat.
Aaaaawquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Bel zelf even en maak een goede beurtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al ff snel geweest. En normaal zou hij ook niet klagen. Maar ging om een telefoontje van (wat ik vind) een zielige klant.
Ze zou me een half uur geleden al bellen maar denk dat ze het vergeten is.
Die vrouw was aan het wachten op de aankleedhulp. Als die net bezig is als ik bel zal ze dat niet waarderen denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bel zelf even en maak een goede beurt
Disney is ook een duivels fenomeen... Iemand probeert je wat te vertellen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kan het nog verzet worden. Er is ook altijd wat met dat klotepark, vorige keer was er een sterfgeval in de familie, de keer daarvoor was m'n zus ziek. Er rust gewoon een vloek op.
Volgende keer ben ik zeker aan de beurt
Maar nu proberen we het te verzetten naar een week waarin ik naar Australië wilde.
Die had van de winter een nieuwe hartklep gekregen vanwege een infectie en nu was hij weer niet goed en moest hij allerlei tests ondergaan.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Die vrouw was aan het wachten op de aankleedhulp. Als die net bezig is als ik bel zal ze dat niet waarderen denk ik
Nee ik moet gewoon geduld hebben. En ben al ff snel geweest!
Dat is schrikken. Hopelijk alleen maar een hick-upquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had van de winter een nieuwe hartklep gekregen vanwege een infectie en nu was hij weer niet goed en moest hij allerlei tests ondergaan.
Naar de zon?quote:
Het is ongelofelijk hoe vaak die man wat mankeertquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is schrikken. Hopelijk alleen maar een hick-up
Slecht van de band geroldquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk hoe vaak die man wat mankeertMaar dit leek los te staan van die hartklep geloof ik, maar hij was meteen bang voor kanker enzo.
Meestal terechtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slecht van de band gerold
Hypochonder of terecht?
"Maandagochtendexemplaar"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slecht van de band gerold
Hypochonder of terecht?
De kaas mag je houdenquote:
Lekker hoor, cheese burgerquote:
Ik niet hoor, ik lunch altijd om 13:00.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Zitten jullie nu al te vreten? Hoe hou je het dan de rest van de dag vol
Dit was mijn ontbijt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet vanaf een uur of zeven tot ongeveer 12:30 af en toe een boterham. En dan om 16:45 nog twee. Prima te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet elke twee uurquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Weinigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
9:00 ontbijt op mijn werk, 13:00 lunch, 16:00 appel, 's avonds zie ik het altijd wel.
Van 36 naar maat 33 gaat niet vanzelf he?quote:
7:45 begint de werktijd, rondquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Minder alcohol...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van 36 naar maat 33 gaat niet vanzelf he?.
Snap ik. Maar dat kan je imo beter doen door goed te eten en te bewegen, dan door weinig te etenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van 36 naar maat 33 gaat niet vanzelf he?.
Neuh, al merk ik oprecht wel dat ik minder kan hebben dan zeg een jaar geleden qua alcoholquote:
Dat is zo. Maar ik gok dat HW zich niet vol zit te proppen gezien z'n gewichtsverlies.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staat toch niet bij wat hij dan eet?
Het valt ook allemaal niet mee dat ouder worden...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, al merk ik oprecht wel dat ik minder kan hebben dan zeg een jaar geleden qua alcohol.
Dat dan wel weer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar ik gok dat HW zich niet vol zitte proppen gezien z'n gewichtsverlies.
Daar heeft het niet zoveel mee te maken, das meer achteraf, ik heb gewoon 15 kilo minder om alcohol mee af te brekenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal niet mee dat ouder worden...
Ik heb altijd geleerd verspreid over de dag kleine beetjes te eten. Dus rond half elf nog wat en dan 's avonds rond acht of zo nog wat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dan wel weer.
Maar ik vind onbijt, lunch, vieruurtje, diner, eigenlijk best normaal klinken
Ik doe het liever ook zo ja, eet de hele ochtend door. Dan een halfvijfje, eten om 18:30, nagerecht om 20:00.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd verspreid over de dag kleine beetjes te eten. Dus rond half elf nog wat en dan 's avonds rond acht of zo nog wat.
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Waarom dan afvallen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heeft het niet zoveel mee te maken, das meer achteraf, ik heb gewoon 15 kilo minder om alcohol mee af te breken.
Staat toch wat beterquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik honger en ik word omringd door vreettenten
Hoeveel weeg je nu? En hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat toch wat beter.
Sjans is ook wel toegenomen merk ik, deels ook door meer zelfvertrouwen etc.
75 kilo, ID-kaart zegt 1,87, denk dat het wel ongeveer kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu? En hoe lang ben je eigenlijk?
Nog meer zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat toch wat beter.
Sjans is ook wel toegenomen merk ik, deels ook door meer zelfvertrouwen etc.
Mooi gewicht dan nuquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
75 kilo, ID-kaart zegt 1,87, denk dat het wel ongeveer klopt.
Ja, als het goed is zou ik tussen 74-78 moeten wegen.quote:
Gewoon de juiste hoeveelheid alcohol erinquote:
En je kunt natuurlijks niks nieuws kopen van jouw schrale salarisjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zou ik tussen 74-78 moeten wegen..
Probleem is wel dat ik een zooi te grote kleding heb.
Ik krijg daar niet meer zelfvertrouwen vanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon de juiste hoeveelheid alcohol erin
Tuurlijk wel, heb ik ook wel al gedaan, maar je moet dan winkelen, niet mijn hobby.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je kunt natuurlijks niks nieuws kopen van jouw schrale salarisje
quote:
Ik zie hier en gulden deal ontstaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb ik ook wel al gedaan, maar je moet dan winkelen, niet mijn hobby.
Dat ik mag winkelen van HW zijn geldquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier en gulden deal ontstaan
Diners zijn bij mij juist licht, vooral als ik verder niets ga doen die avond heb ik geen enorme bak energie nodig. Als ik wel iets ga doen eet ik normaal, anders gewoon een kipfilet oid.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik eet vooral belachelijk grote lunches en diners. Tussendoor niet zo heel veel meestal. En ontbijt heel licht.
Ik ben uberhaupt totaal geen goeie onderwijzer, op welk vlak dan ookquote:
Ja, voor hem dan wel hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik mag winkelen van HW zijn geld?
Ja maarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, voor hem dan wel he
En dat hij dan z'n hosselkunsten gaat laten zien
Als je 1.87 bent, zou je volgens je BMI 87 moeten wegen (wel dmv spiermassa). Of is er een nieuwe meettechniek?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zou ik tussen 74-78 moeten wegen..
Probleem is wel dat ik een zooi te grote kleding heb.
Geen idee, was een of andere link in een topicquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 1.87 bent, zou je volgens je BMI 87 moeten wegen (wel dmv spiermassa). Of is er een nieuwe meettechniek?
Maar diner is altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Diners zijn bij mij juist licht, vooral als ik verder niets ga doen die avond heb ik geen enorme bak energie nodig. Als ik wel iets ga doen eet ik normaal, anders gewoon een kipfilet oid.
Je moet er iets voor over hebbenquote:
Mannen lengte in cm min 100, vrouwen min 110.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, was een of andere link in een topic.
Misschien kun je hem nog wel wat afhandig maken, maar ik denk niet dat iemand je hoeft te vertellen hoe je je vrouwelijke charmes daarvoor moet gebruikenquote:
Even tien kilo aan spier eraf knallen, dan maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannen lengte in cm min 100, vrouwen min 110.
21,4 (Fuck die punt!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Je BMI is 21.4
Je gewicht past goed bij je lengte
Houden zo! Met een gezond gewicht heb je een kleinere kans op bepaalde ziekten, dan als je te zwaar of te licht bent. Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je lichaam. Een gezond gewicht behouden én voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen, doe je door te eten volgens de Schijf van Vijf. Bekijk onze tips. En kruipt je gewicht omhoog of wil je een paar kilo kwijt voor de vakantie? Dan helpen deze tips je om weer in balans te komen.
Ik ben moddervet en zou er nog aan voldoen, dat klopt ook niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet charmant, Miss. Dat is het probleem, hè.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien kun je hem nog wel wat afhandig maken, maar ik denk niet dat iemand je hoeft te vertellen hoe je je vrouwelijke charmes daarvoor moet gebruiken
Nou ja, dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
21,4 (Fuck die punt!) is mooi
Niet te dik, niet te dun
Omzetten in spiermassa dus, dat vet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben moddervet en zou er nog aan voldoen, dat klopt ook niet.
Zou ik ook wel kunnen gebruiken ja. Maar.. meh..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat vond ik dus ook.
Ik zou nu eigenlijk moeten gaan trainen voor spieren, maar dat gaat het hem niet worden denk ik.
Grappig, die kende ik nog niet. Komt hier wel in de richtingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je in dienst treden als zijn PA en vraag je salaris in de vorm van een mooi jurkje. Business babyquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet charmant, Miss. Dat is het probleem, hè.
Heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet je in dienst treden als zijn PA en vraag je salaris in de vorm van een mooi jurkje. Business baby
Fuck spieren. Spekjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat vond ik dus ook.
Ik zou nu eigenlijk moeten gaan trainen voor spieren, maar dat gaat het hem niet worden denk ik.
PA voor een dag hequote:
Je moet ook geen porno kijken op het werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:59 schreef Q. het volgende:
Een collega was niet zo slim en heeft nu een crypto-locker-virus op zn werklaptop staan.
"Ja, ik kreeg van KPN een ZIP met daarin mijn rekening, dat kan toch niet fout zijn?"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet ook geen porno kijken op het werk.
godsammequote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
"Ja, ik kreeg van KPN een ZIP met daarin mijn rekening, dat kan toch niet fout zijn?"![]()
En dat werkt dan in de ICT.
Normaal zet ik hem door en komt het uit bij een callcenter. Of is er inderdaad een collega.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]Misschien komt het haar dan niet uit, maar vindt ze het wel sympathiek dat je even contact opneemt
Zijn er eigenlijk geen collega's die dan even de telefoon voor je op kunnen nemen?
Ik heb met mijn domme kop ook wel eens verkeerd geklikt, maar gelukkig geen virus als ditquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Al ben ik zelf ook als de dood dat ik ineens zo'n virus op m'n pc weet te krijgen
Jij mag dat, jij bent geen ICT'er.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Al ben ik zelf ook als de dood dat ik ineens zo'n virus op m'n pc weet te krijgen
Dixie toilet naast je bureau de volgende keer?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal zet ik hem door en komt het uit bij een callcenter. Of is er inderdaad een collega.
Maar vandaag zit ik alleen. De ene heeft cursus en de ander is op weg.
Ik ben weer terug van de klant! Daarom mocht ik op weg
Ja eerst op de fiets naar huis om de auto te halen. Ik had niet verwacht weg te moeten vandaag want alleenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dixie toilet naast je bureau de volgende keer?
Was je wel even buiten
Wie viel er op kantoor voor je in dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja eerst op de fiets naar huis om de auto te halen. Ik had niet verwacht weg te moeten vandaag want alleen
Maar was even lekker ja.
50.000 O+
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie viel er op kantoor voor je in dan?CallcenterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:04 schreef Q. het volgende:
De buren zijn aan het boren. Weet iemand nog het adres van een Joegoslaaf?
Zin in een zure bom?quote:
"Het is momenteel erg druk bij de tweede lijn."quote:
De gemiddelde R&P SC-user volgens sommige bronnenquote:
Ohquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De gemiddelde R&P SC-user volgens sommige bronnen
Die noteren en bellen dan mn collega op zn mobielquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Het is momenteel erg druk bij de tweede lijn."
Of heb je per ongeluk de verkeerd afslag genomen?quote:
Oh, dus wel dienst voor je collegaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Die noteren en bellen dan mn collega op zn mobiel
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of heb je per ongeluk de verkeerd afslag genomen?
Just checking. Gebeurt mij nog wel eensquote:
Die heeft een mobiel van de zaak. Die van de collega op cursus is uit.quote:
Woont nog bij je in de buurt ookquote:
Onprettig ook?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:13 schreef Tally het volgende:
Ik ben gister naar de tandarts geweest om mijn kiezen op te laten vullen maar jeetje wat een raar gevoel is dat zeg
Ja erg onprettig. Maar moest na een week weg zijn vertelde ze. Links is dat gevoel ook al weg. Rechts nog niet.quote:
Bij mij ging het pas weg toen twee jaar later een stuk van de vulling afbrakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja erg onprettig. Maar moest na een week weg zijn vertelde ze. Links is dat gevoel ook al weg. Rechts nog niet.
Ik hoop het. Anders mogen ze echt de vijl er langs halen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij ging het pas weg toen twee jaar later een stuk van de vulling afbrak
Maar bij jou komt het vast snel goed
Vergeet hem niet te betalen... zomaar een tip...quote:
Waarom wel, waarom niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:22 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eraan te denken een lang weekend Parijs te boeken.
Japan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, moet ook weer eens vrij nemen en ergens heen. Nu nog iemand om mee weg te gaan.
Ook, maar das meer langer qua vakantie, gewoon even een lang weekend oid idd.quote:
België?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook, maar das meer langer qua vakantie, gewoon even een lang weekend oid idd.
Hier het zelfde probleem ja. En ik zou ook niet weten waarheen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, moet ook weer eens vrij nemen en ergens heen. Nu nog iemand om mee weg te gaan.
Waarom wel: Lang weekend weg, met de trein goed te doen, musea, Notre Dame e.d.. Waarom niet: Parijs.quote:
Mijn ideequote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wel: Lang weekend weg, met de trein goed te doen, musea, Notre Dame e.d.. Waarom niet: Parijs.
Hehe same ja. Moet het eig ook gewoon eens doen..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hier het zelfde probleem ja. En ik zou ook niet weten waarheen.
Naar mijn oom in Engeland lijkt me wel wat maar dat zou awkward zijn met een wildvreemde. En alleen ook.
Ach, ik zie het wel weer ff. Weekje vrij komt er sowieso.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hier het zelfde probleem ja. En ik zou ook niet weten waarheen.
Naar mijn oom in Engeland lijkt me wel wat maar dat zou awkward zijn met een wildvreemde. En alleen ook.
quote:
Zie je?quote:
Het Haagsche strand is ook leukquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik zie het wel weer ff. Weekje vrij komt er sowieso.
Ja, maar ik ga nooit 2 keer naar dezelfde plek eigenlijk.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga nooit 2 keer naar dezelfde plek eigenlijk.
quote:
Ook al een keer geweestquote:
Het echte Haagsche strand???quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al een keer geweest.
Maar ok, dat soort dingen kunnen wel meerdere keren, maar stedentrips probeer ik wel altijd te varieren, al zou ik nog wel een keer terug naar Kiev willen.
Vast welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het echte Haagsche strand???
Instanbul lijkt mij wel wat voor een keer
Jij wereldreiziger jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |