Officieel wel jaquote:
Die kans is aanwezig jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of krijg ik klappen van Scheveningers als ik zoiets zeg?
Mogguhquote:
Allemaal 1 pot nat joh, rotterdam, den haagquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scheveningen en Kijkduin liggen aan zee.
quote:
quote:
Ja dat weet ik, maar MissMSX maakt het heel duidelijk dat ze niet Scheveningen bedoeld, want Scheveningen is kut.quote:
Jij komt de stad wel inquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Of kom ik die hele stad niet meer in als ik zulke dingen zeg?
Segbroek ook. Of moet ik die ook niet als Den Haag zien?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scheveningen en Kijkduin liggen aan zee.
Segjarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Segbroek ook. Of moet ik die ook niet als Den Haag zien?
My badquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
My badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Blijft leuk, inside jokes
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Vooral als ze ook echt scherp zijnquote:
Krijg nou tieten, je hebt daadwerkelijk een stukkie echt Den Haag kunnen vinden. Ik neem aan dat jij daar dan woont?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Segbroek ook. Of moet ik die ook niet als Den Haag zien?
Echt heel scherp kan het niet zijn op een forum he, je hebt altijd meer bedenktijd dan in het echtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral als ze ook echt scherp zijn
Ik woon in Segjar... klinkt wel lekker buitenlands. Nu nog een bijpassend temperatuurtje erbij en ik kan tevreden zijn
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, je hebt daadwerkelijk een stukkie echt Den Haag kunnen vinden. Ik neem aan dat jij daar dan woont?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik was er niet opgekomen. Met een dag bedenktijd nog nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt heel scherp kan het niet zijn op een forum he, je hebt altijd meer bedenktijd dan in het echt.
Segjar, mooi strand ook!
Ik heb liever een lentezon icm terrasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was er niet opgekomen. Met een dag bedenktijd nog niet
Wanneer kom je uitwaaien?
Dan kan ook prima in Segjarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb liever een lentezon icm terras.
Uiteraard, maar helaas is het lenteweer weer voorbij voorlopig na vandaagquote:
En net vandaag werk ik de hele dagquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar helaas is het lenteweer weer voorbij voorlopig na vandaag.
Morgen wordt het ook nog mooi. Daarna inderdaad weer oostenwindjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar helaas is het lenteweer weer voorbij voorlopig na vandaag.
Ja, en dus weer 7-8 graden helaas...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook nog mooi. Daarna inderdaad weer oostenwindje
Maar na oostenwind komt westenwind
Emmer er onder.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:26 schreef Tally het volgende:
Hier is het echt steenkoud.
En ik moet nodig naar de wc maar wacht op een telefoontjeDurf niet weg omdat ik die anders mis.
Mooi, kan ik me dan weer zonder schuldgevoelens opsluiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dus weer 7-8 graden helaas...
Maar na het weekend weer warmer als het goed is...
Je hebt al een tijdje mobiele telefoons he?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:26 schreef Tally het volgende:
En ik moet nodig naar de wc maar wacht op een telefoontjeDurf niet weg omdat ik die anders mis.
Doorschakelen naar je mobielquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:26 schreef Tally het volgende:
Die krijg ik niet van de baasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt al een tijdje mobiele telefoons he?
Wat kut zegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat niet goed met m'n opa en m'n zwager is ook mogelijk behoorlijk ziek weer, dus Disney volgende week gaat niet door
En dus heb je er zelf ook niet 1?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat niet goed met m'n opa en m'n zwager is ook mogelijk behoorlijk ziek weer, dus Disney volgende week gaat niet door
Die ga ik echt niet gebruiken. Als de baas zelf ook wat toegefelijker was in sommige dingen best.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus heb je er zelf ook niet 1?.
Sja, je hebt het er niet echt makkelijker door als je naar de plee moet en niet gaatquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ga ik echt niet gebruiken. Als de baas zelf ook wat toegefelijker was in sommige dingen best.
Maar ik word er op uit gestuurd zonder laptop of mobiel. Dus ik vind het best en ga niet mijn eigen spullen meer gebruiken.
Ik ben al ff snel geweest. En normaal zou hij ook niet klagen. Maar ging om een telefoontje van (wat ik vind) een zielige klant.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet klagen als je de telefoon niet op kan nemen op de wc.
Ik ken dat ja. Zo zijn wij al 8 jaar niet met mijn familie op vakantie geweest. Want we hebben dat dan ook. Iemand goed ziek of iemand doodquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kan het nog verzet worden. Er is ook altijd wat met dat klotepark, vorige keer was er een sterfgeval in de familie, de keer daarvoor was m'n zus ziek. Er rust gewoon een vloek op.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je hebt het er niet echt makkelijker door als je naar de plee moet en niet gaat.
Aaaaawquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |